abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79197492
Mwah, in afgesproken gevechtjes is podkilling misschien lame, maar in 0.0 alliance warfare heb ik eigenlijk nooit meegemaakt dat een pod NIET gekilled werd als er niks beters te schieten viel. Weer een spion minder in je gebied.

Nou ja 1 keer staat me bij dat het niet gedaan werd, toen hielden we 'm vast met scramblers en webbers nadat ie al 10 keer in het afgelopen uur met z'n Ibis noobschip probeerde door ons 0.0 chokepoint te komen (en 10 keer was gekilled+gepodkilled). Toen was de lol er wel vanaf en hielden we 'm even als huisdier

Kan je wreed vinden ofzo, maar in 0.0 gebieden heb je meestal twee verschillende mogelijke policies: NBSI (not blue shoot it) en NRDS (not red don't shoot). Als vreemdeling moet je in NBSI gebieden dus goed weten wat je doet om confrontaties te vermijden (en je staat na een paar jumps in een of ander intel channel, dus veel plezier )

Carebearen/PvE in 0.0 is wel ok trouwens, met combat complexes (jeweet wel die DED */10 plexes e.d.) + wat mazzel graai je zo miljarden in ISK binnen in de vorm van speciale items als je regelmatig speelt... rattlesnake blueprint 600 miljoen, crystal omega 800 miljoen. Deadspace itempje hier, faction itempje daar, stap in je gepimpte Tengu en graaien maar. Of gewoon de hele avond Pith Usurpers knallen in cosmic anomalies, maar dat wordt wel snel saai en levert minder snel speciale dure items op...

Nadeel is dat je daar pas echt relaxed kan vertoeven als je lid bent van een corporation die daar woont, anders wordt gebruik maken van jump bridges e.d. om hostiles te ontlopen ook een probleem... in 5 jumps zo door een hele region skippen is geweldig

P.S: in 0.1 tot 1.0 space is het vrij eenvoudig om aan de vernietiging van je pod te ontkomen.... gewoon een planeet oid selecteren en keihard op de Warp To knop blijven rammen als je je schip bijna ziet exploderen. Een pod warpt praktisch direct, dus geen tijd voor een scrambler om je te naaien... en warp disruption bubbles (van (heavy) interdictor schepen) werken alleen in 0.0.
Kunnen alleen smartbombs nog een beetje vervelend doen.

Dingen die in mijn ogen niet respectvol zijn als PvPer ook al is het misschien officieel geen exploit:

- je niet houden aan je afspraken m.b.t. ransom, of 1 vs 1 condities
- login traps (inloggen met een groep om iemand te verrassen)
- logoffski (uitloggen om een confrontatie te vermijden, bekend doordat een Russische alliance dat blijkbaar vaak deed, vandaar de naam )

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 16-03-2010 06:25:06 ]
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:08:22 #177
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79362202
Sinds 2/3 dagen nu de trial begonnen...

Kom zelf van wow en dit is echt complex, misschien wel iets wat me bezig kan houden, want het is veel uitgebreider dan wow, interessant dus!!

Nu een caldari, beetje learning skills aan het trainen en met me condor rond vliegen

Kijken hoe het gaat en of ik het dan ook echt koop!
pi_79396395
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:08 schreef Pixell het volgende:
Sinds 2/3 dagen nu de trial begonnen...

Kom zelf van wow en dit is echt complex, misschien wel iets wat me bezig kan houden, want het is veel uitgebreider dan wow, interessant dus!!

Nu een caldari, beetje learning skills aan het trainen en met me condor rond vliegen

Kijken hoe het gaat en of ik het dan ook echt koop!
Ik ben ook caldari (voornamelijk, ik heb inmiddels ook gallente skills ), en ik ben zelf ooit (2005) begonnen met de Kestrel toen je nog 4 standard missile launchers erop kon zetten... daarna ben ik vrij snel opgeklommen naar de Caracal cruiser, dan kan je wat moeilijkere PvE content aan zodat je financiën een beetje beginnen te lopen. Moet je Caldari Frigate voor naar level 4 trainen en daarna het Caldari Cruiser boek kopen. Met Heavy Missiles!!!

Ik ben zelf erg snel met PvP in aanraking gekomen en dat eigenlijk na 1 week al in 0.0 space dankzij een bestaande 0.0 corporation met wat vrienden van ons (we weden uitgenodigd om bij ze wat te helpen met logistiek e.d. en waren later ook lid van hun alliance). 0.0 is minder gevaarlijk dan je denkt als je vrienden om je heen hebt, het is zelfs wat gecontroleerder dan 0.1 tot 0.4 security.

Het is i.i.g wel goed denk ik als je ook wat PvP hebt ervaren in de trial, omdat dat toch is waaarom de meeste mensen zo van dit spel houden. Missies wordne na verloop van tijd saai... Titans van 80 miljard ISK opblazen echter nooit
Destructie van de eerste Titan die tot het einde toe ingelogd bleef, en de consternatie op voice comms:
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  maandag 22 maart 2010 @ 02:45:45 #179
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79436157
voel je vrij om me een keer mee te nemen in zo'n pvp encounter, lijkt me gaaf

is ook een beetje wat ik wil gaan doen, maar aangezien ik nog niet veel verstand heb van het spel, leek het me nog niet zo'n goed idee
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:45:09 #180
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79477354
mijn naam ingame is : XtranPower
pi_79499743
Momenteel heb ik even geen geld voor een subscription maar als de volgende patch er is ga ik ook weer eve spelen.
pi_79500450
En dat is 18 Mei
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 28 maart 2010 @ 00:53:02 #183
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79660119
dit is een echte slowchat

nu net een frigate uitgerust om the gaan ninja-salvagen, ff kijken wat ik daar van bak.
pi_79726072
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
En dat is 18 Mei

Wat brengt deze uitbreiding voor nieuws?
pi_79727153
Planettary building. Of hoe ze het ook mogen noemen.

Kan je de controle nemen over een planeet en hierop een Control Center bouwen.
Vervolgens kun je resources van de planeet gaan harvesten, refinen etc.
Ik heb wat Alpha versie screenshotjes gemaakt, post ze zo hier (zal wel mogen toch )?
pi_79730014
Kun je ook zien wat je bouwt of blijven planeten zoals ze nu zijn? (onrealistisch)
pi_79732896
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Planettary building. Of hoe ze het ook mogen noemen.

Kan je de controle nemen over een planeet en hierop een Control Center bouwen.
Vervolgens kun je resources van de planeet gaan harvesten, refinen etc.
Ik heb wat Alpha versie screenshotjes gemaakt, post ze zo hier (zal wel mogen toch )?
Het is denk meer een uitbreiding om het EVE universum wat realistischer en interessanter te maken. Al die planeten en je kunt er niks mee! Koele ruimteschepen, personages en vreemde werelden door draait het toch om in Scfi?

Je neemt niet de hele planeet over, maar meer een regio. Dat word denk een belangrijk onderdeel met Dust 514 waar je huurlingen gaat inhuren om je buurman in elkaar te slaan en zijn gebied in te pikken
  dinsdag 30 maart 2010 @ 05:21:58 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79734626
Vroeger toen ik een break zocht van WOW heb ik wel eens EvE gespeeld, maar ik ben gestopt toen ik merkte dat ik meer tijd in autopilot zat dan dat ik iets anders deed. BO-RING.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79737701
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Het is denk meer een uitbreiding om het EVE universum wat realistischer en interessanter te maken. Al die planeten en je kunt er niks mee! Koele ruimteschepen, personages en vreemde werelden door draait het toch om in Scfi?

Je neemt niet de hele planeet over, maar meer een regio. Dat word denk een belangrijk onderdeel met Dust 514 waar je huurlingen gaat inhuren om je buurman in elkaar te slaan en zijn gebied in te pikken
Het ziet er echt óngelooflijk gaar en saai en nodeloos gecompliceerd uit
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79738005
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef Doler12 het volgende:
Volgens mij kunnen ze er niet vanuit gaan dat elke planeet straks meerdere bezetters hebben. In Empire zal dat niet al te moeilijk worden maar in 0.0zijn er meer planeten dan players over het algemeen.

Verder ben ik benieuwd wat er met al die extra resources moet gaan gebeuren. Dit is zeker een interessante stap van CCP maar ook een erg riskante. Als de economie in EVE verpest wordt gaat het spel een snelle dood tegemoet.
pi_79958065
Heeft iemand nog tips om winst te halen met manufacturing? De prijzen zijn altijd zo laag dat je geen winst kunt maken.
pi_79961074
quote:
Op maandag 5 april 2010 03:18 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand nog tips om winst te halen met manufacturing? De prijzen zijn altijd zo laag dat je geen winst kunt maken.
Hangt ervan af wat je maakt, maar gewone tech 1 spullen daar zal je idd geen vette winstmarges op hebben. Zorg iig dat je production efficiency op lvl 5 hebt.

Tech 1 spul wordt misschien weer een stukje winstgevender na de volgende uitbreiding (18 mei). Momenteel worden enorm veel T1 modules door mission runners op de markt gedumpt, soms onder de kostprijs. Maar ze gaan de droprate van dat soort modules in missions omlaag brengen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79982063
Als iemand een trial van 21 dagen wilt, pm mij dan. Ik stuur je zsm. een invite.
なんだっけ
pi_79983667
Vandaag weer wat zitten spelen met PI

Leuk om te doen maar je moet wel goed bedenken wat je wilt voordat je er aan begint
pi_79984902
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Crashcat het volgende:
Als iemand een trial van 21 dagen wilt, pm mij dan. Ik stuur je zsm. een invite.
Ik stuur ook wel een invite we weten natuurlijk wat wij er voor krijgen
pi_80059767
Heeft iemand enig idee waar je de spullen van die planeet voor gaat gebruiken? Misschien leuk om te weten voordat ik mijn geld er in ga pompen .
No amount of money ever bought a second of time.
pi_80061937
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je de spullen van die planeet voor gaat gebruiken? Misschien leuk om te weten voordat ik mijn geld er in ga pompen .
In ieder geval al de items die nu nog door CCP op de markt gezet worden. POS fuel bijvoorbeeld (enriched uranium etc.)
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:56:14 #198
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_81010869
Nou daar is eindelijk de lang verwachte trailer. Met oude scorpion.

Of toch de nieuwe

[ Bericht 11% gewijzigd door TheGaffer op 04-05-2010 16:04:37 ]
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_81452824
Tyrannis has been pushed back by one week to May 26th, and that market seeding of Planetary Command Centers is pushed back to June 8th.
pi_81452869
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')