abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76012481
Ja dat wou ik ook net posten!
pi_76017863
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
--Steam spam--
Buy EVE Online: Dominion
Includes the full game plus 30 days of subscription
Das geen geld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_76020825
Ik ga het spel even proberen.
als het me bevalt ga ik het zeker kopen.

Wat kost het per maand?

Verslavender dan WoW, ik heb me alvast schrap gezet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76020896
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga het spel even proberen.
als het me bevalt ga ik het zeker kopen.

Wat kost het per maand?

Verslavender dan WoW, ik heb me alvast schrap gezet
15 euro ofzo, maar je kan ook met ingame currency gametime kopen. Al zal dat er voor de meeste newbies niet inzitten. Tenzij je je vol overgave op trading stort en er goed in bent
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_76021024
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

15 euro ofzo, maar je kan ook met ingame currency gametime kopen. Al zal dat er voor de meeste newbies niet inzitten. Tenzij je je vol overgave op trading stort en er goed in bent
Nee oke, maar per kwartaal kost het dus 45 euro..
Hoe verslavend is het? Is het echt heel leuk?
Hij is nog aan het downloaden

Wil ik denk ik wel bij jullie horen. Heb begrepen dat het 1 grote groepen zijn die onderverdeeld zijn in groepen en die weer in groepen.

Gewoon 2nd Universe
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76021530
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nee oke, maar per kwartaal kost het dus 45 euro..
Hoe verslavend is het? Is het echt heel leuk?
Hij is nog aan het downloaden

Wil ik denk ik wel bij jullie horen. Heb begrepen dat het 1 grote groepen zijn die onderverdeeld zijn in groepen en die weer in groepen.

Gewoon 2nd Universe
De leercurve is nogal steil, maar als je de eerste 2 weken pruimt heb je een grote kans op verslaving . Het is wel een vrij 'hard' spel. Vooral voor noobs. Wat ik vooral leuk vind aan het spel is dat het zo ontzettend veel facetten heeft, al word je daar in het begin waarschijnlijk hoorndol van.
pi_76021916
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De leercurve is nogal steil, maar als je de eerste 2 weken pruimt heb je een grote kans op verslaving . Het is wel een vrij 'hard' spel. Vooral voor noobs. Wat ik vooral leuk vind aan het spel is dat het zo ontzettend veel facetten heeft, al word je daar in het begin waarschijnlijk hoorndol van.
Facetten?
[/quote]
pi_76022151
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:09 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Facetten?
Trading, industry, PvE, PvP, exploration en dan vergeet ik vast nog wel iets
pi_76022374
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Trading, industry, PvE, PvP, exploration en dan vergeet ik vast nog wel iets
De download staat op 50%, dus ik zal het zo wel merken
Maar werkt het met levels? Want ik heb geen zin om weer maanden te grinden voor ik degelijk mee kan doen. Imo vind ik kennis en persoonlijke skill belangrijker dan een paar attributen. Upgrade door gear lijkt me wat beter in de oren klinken dan level-afhankelijk te wezen..
Tsja, in WoW was het namelijk flink klote omdat een lvl50 naakte mage of warlock een full-gear warrior aan kon. En dat vond ik niet opschieten. Ook de economie was er leuk.
Ik wist steeds medium leather te verkopen voor 70gold per 20 stuks (of was dat silver? ).
Uiteindelijk hebben meer mensen het ontdekt en is de prijs gekeldert naar 30 silver/gold.
En dan ook pagina's vol. ja dan is het ook snel leuk geweest
[/quote]
pi_76022426
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Maar werkt het met levels? Want ik heb geen zin om weer maanden te grinden voor ik degelijk mee kan doen. Imo vind ik kennis en persoonlijke skill belangrijker dan een paar attributen. Upgrade door gear lijkt me wat beter in de oren klinken dan level-afhankelijk te wezen..
Tsja, in WoW was het namelijk flink klote omdat een lvl50 naakte mage of warlock een full-gear warrior aan kon. En dat vond ik niet opschieten. Ook de economie was er leuk.
Ik wist steeds medium leather te verkopen voor 70gold per 20 stuks (of was dat silver? ).
Uiteindelijk hebben meer mensen het ontdekt en is de prijs gekeldert naar 30 silver/gold.
Tevens balen dat het niet op de PS3 draait.
Gewoon toetsenbord en muis aansluiten en je gaat.
In de PS3 zit zo veel performance

(quote ipv edit gedrukt)

Ik vraag me tevens af op wat voor immense servers het spel moet draaien. Dat ding moet minimaal 10kb/s per persoon verweren. Dat is toch wel een paar (tientallen?) gigabit.
[/quote]
pi_76022523
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_76022735
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef intraxz het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote]
pi_76022818
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Er zijn geen levels zoals in de klassieke RPG.

Je 'attributen' zijn 'skills' die je kan leren. Dat leren gaat in real time en er komt nooit een eind aan . Elke skill heeft 5 levels en elke level duurt langer om te 'trainen'.

Die skills bepalen voor een zeer groot deel welke gear je kan gebruiken en hoe efficient je ze kan gebruiken.
pi_76022852
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nu lach je nog!
pi_76023113
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zijn geen levels zoals in de klassieke RPG.

Je 'attributen' zijn 'skills' die je kan leren. Dat leren gaat in real time en er komt nooit een eind aan . Elke skill heeft 5 levels en elke level duurt langer om te 'trainen'.

Die skills bepalen voor een zeer groot deel welke gear je kan gebruiken en hoe efficient je ze kan gebruiken.
Aha, en wat raad je me aan? Is er hier een guide voor die me zou kunnen vertellen waar ik het beste in lig?
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nu lach je nog!
Ik zal het maar niet onderschatten We zullen daar iig geen vage MBO'ers tegenkomen
[/quote]
pi_76023332
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Aha, en wat raad je me aan? Is er hier een guide voor die me zou kunnen vertellen waar ik het beste in lig?
[..]
Ik zou zo snel mogelijk trainen voor een "Cruiser" class schip en daarmee 'missions' (PvE) gaan doen om in de eerste plaats wat cash te krijgen. Nadat je de tutorials voor beginners hebt gedaan natuurlijk.
quote:
Ik zal het maar niet onderschatten We zullen daar iig geen vage MBO'ers tegenkomen
Vage, hardleerse en domme mensen genoeg hoor. Maar dat hoort bij de charme van het spel

Als je na de eerste dagen het spel nog steeds leuk vindt zou ik zo snel mogelijk bij een corporation gaan die zich richt op nieuwelingen. Eve-University is een goed bijvoorbeeld.
pi_76024180
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou zo snel mogelijk trainen voor een "Cruiser" class schip en daarmee 'missions' (PvE) gaan doen om in de eerste plaats wat cash te krijgen. Nadat je de tutorials voor beginners hebt gedaan natuurlijk.
[..]

Vage, hardleerse en domme mensen genoeg hoor. Maar dat hoort bij de charme van het spel

Als je na de eerste dagen het spel nog steeds leuk vindt zou ik zo snel mogelijk bij een corporation gaan die zich richt op nieuwelingen. Eve-University is een goed bijvoorbeeld.
Dus ik kan altijd wel van class veranderen?
Het zal alleen tijd in beslag nemen natuurlijk

80%
[/quote]
pi_76024878
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:04 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dus ik kan altijd wel van class veranderen?
Het zal alleen tijd in beslag nemen natuurlijk

80%
Er zijn dus geen echte classes. Je krijgt wel wat starterskills mee aan de hand van je keuzes bij het maken van een nieuwe char maar daar houdt het wel mee op.
pi_76025043
Hij is blijven hangen op 88%
hij gaat verder!! SPANNEND!!!!

[ Bericht 49% gewijzigd door Sjibble op 24-12-2009 18:35:28 ]
[/quote]
pi_76026660
Welke Race zal ik kiezen?
[/quote]
pi_76026746
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:06 schreef Sjibble het volgende:
Welke Race zal ik kiezen?
Die je het meest aanspreekt
pi_76026789
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die je het meest aanspreekt
Ja, duh
Welke heeft welke voor en nadelen?

intussen zoek in naar guides
[/quote]
pi_76026934
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ja, duh
Welke heeft welke voor en nadelen?

intussen zoek in naar guides
Je race heeft eigenlijk alleen invloed op je starterskills. Als Caldari begin je bijvoorbeeld met caldari frigate level 2 en wat basic missile skills. Gallente krijgt dan weer wat basic gunnery skills mee. Maar je kan elke skill trainen, ook die niet specifiek voor jouw ras zijn.
pi_76026995
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je race heeft eigenlijk alleen invloed op je starterskills. Als Caldari begin je bijvoorbeeld met caldari frigate level 2 en wat basic missile skills. Gallente krijgt dan weer wat basic gunnery skills mee. Maar je kan elke skill trainen, ook die niet specifiek voor jouw ras zijn.
Welke heb jij? Gallente spreekt me wel aan
[/quote]
pi_76027088
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Welke heb jij? Gallente spreekt me wel aan
Gallente, ik vlieg tot nu toe ook alleen gallente ships. Ben wel in de eerste week al verkast naar caldari space omdat daar wat vrienden van me in een corporation zaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')