Deel 3 heeft van 2006(!!!) tot 2009 gelopenquote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.quote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
300.000 ofzo? Dat is toch ook niet zo heel beroerd? Volgens mij zijn er genoeg mmo's die dat echt niet halenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.
Nope, waar gaat het over?quote:Op maandag 21 september 2009 00:09 schreef ARKON het volgende:
Iemand nog de AT VII gezien? PL heeft gewonnen van co2Niet geheel onverwacht natuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
http://retardedweblogger.(...)ment-vii-live-in-hd/
Report Pandemic Legion vs Circle-Of-Twoquote:
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt. En dan krijg je dus een website vol met php errors of iets wat helemaal niet laad. Daar schrikken bezoekers dan weer van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat de website ook altijd down is als ze weer eens een database upgrade of patch doen....
Klopt, maar dat verbaast me dus, uitgebreide downtime vind ik ideaal om wat forum dwelling te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt.
Echt he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens is downtime op je vrije dag altijd kut
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef TC_Artemis het volgende:
BUMP, zijn er nog fokkers die eve doen?
iets met plexes enzo ^^quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef drumstickNL het volgende:
Vind je dat niet zonde van je geld?
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.quote:
ik heb 3 chars die missions runnen/traden om genoeg isk te halen om voor 4 chars te plexenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.
Ziek, teveel vrij tijd? Ik heb al vrij veel moeite met 2 toons. Maarja ik kan jammer genoeg maar een paar uurtjes per week spenderen aan evequote:
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
Ziek, teveel vrij tijd? Ik heb al vrij veel moeite met 2 toons. Maarja ik kan jammer genoeg maar een paar uurtjes per week spenderen aan eve
Ik haal geen 500 mill per dag hoor, mag blij zijn als ik dat per maand haal, en dan moet ik nog heel wat babysitting van orders doen ook. Orders neerpleuren en 1 keer per dag eens kijken hoe het gaat werkt bij mij iig nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.
traden kan je heel wat geld mee verdienen (500 mill per dag) en emt een beetje casual gamen is veel te doen.
tevens eve op quad scherm draaien werkt ook gewoon prima
grotere orders plaatsen of je nu met 500 mill aan het spelen bent of met 15 bill maakt een groot verschil..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik haal geen 500 mill per dag hoor, mag blij zijn als ik dat per maand haal, en dan moet ik nog heel wat babysitting van orders doen ook. Orders neerpleuren en 1 keer per dag eens kijken hoe het gaat werkt bij mij iig niet
wow, doe je goed danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
in tegendeel ik werk 40 u p/week en ga elk weekend stappen.
traden kan je heel wat geld mee verdienen (500 mill per dag) en emt een beetje casual gamen is veel te doen.
tevens eve op quad scherm draaien werkt ook gewoon prima
idd regio's zoeken autopilots met freighters en dan heen en weer hoppen werkt prima.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:04 schreef Sacrifixe het volgende:
Zo dat is een hele verbetering van de browser en mailbox! De rest check ik later wel. Moet naar werk
[..]
wow, doe je goed dan![]()
Inderdaad! Traden levert dan een aardig zakcentje op. Resell je modules/schepen etc in een andere region oid?
Ik denk dat ik me maar wat meer in traden ga verdienen. Doe namelijk vooral pew pew en mine mine.
Traden vereist wel constante aanpassing. Winstmarges komen en gaan namelijk. Waar je de ene week sloten geld verdient met item x, is er 2 weken later geen droog brood meer van te bakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:04 schreef Sacrifixe het volgende:
Zo dat is een hele verbetering van de browser en mailbox! De rest check ik later wel. Moet naar werk
[..]
wow, doe je goed dan![]()
Inderdaad! Traden levert dan een aardig zakcentje op. Resell je modules/schepen etc in een andere region oid?
Ik denk dat ik me maar wat meer in traden ga verdienen. Doe namelijk vooral pew pew en mine mine.
Het spel heeft een steile leercurve ja. Zelfs na anderhalf jaar is er nog zooooooooooo veel waar ik geen zak van begrijp.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef SharQueDo het volgende:
Heb ff de trial gespeeld tijdje geleden, maar oh zo ingewikkeld en lastig voor beginners (en dan ben ik niet eens een MMO beginner meer), pff. Ik snapte er geen zak van, uiteindelijk maar opgegeven.
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het spel heeft een steile leercurve ja. Zelfs na anderhalf jaar is er nog zooooooooooo veel waar ik geen zak van begrijp.
Maar goed, dat is tegelijkertijd de charme van het spel.
Ik heb ook meerdere trials versleten voordat ik uiteindelijk het spel echt ging spelen.
Nieuwe account makenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.
Tja. Gewoon de tutorial volgen, guide's lezen, vragen stellen aan je corpmembers etc. Het muntje valt vanzelfquote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kun je een trial gratis verlengen dan? Of moet je dan een nieuwe account maken? Als ik een beetje gratis door kan baggeren dan wil ik het nog wel proberen, alleen niet als ik al zwaar loop te dokken elke maand én er geen zak van snap.
Iedereen kan het ook wel, het kost alleen moeitequote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ach na een weekje snapte ik het al aardig. Terwijl ik van WoW kwam dus dan zou iedereen het moeten kunnen.
@Sacrifixe Is station walking was een jaar terug al aardig ver maar ze zeggen er niets meer over. Kan nog wel even duren.
Prachtige corp voor nieuwelingen idd. Word ook uitstekend gerund en heeft vrienden door heel EVE in iedere alliance.quote:
En daarom ook zo bijzonder efficientquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef intraxz het volgende:
Ik heb een paar maandjes bij Eve Uni gezeten. Opzich wel leuk, maar de wars zijn rete saai.
Stel vrienden van me kwamen in 0.0 terecht gisteren omdat ze in WH space zaten. Het exit wormhole ging achter ze dicht en toen ze een nieuwe uitgang gevonden hadden kwam die uit in 0.0.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
Gisterenavond 0.0 roaming gedaan, ging best goed. Totdat we door een harbinger en een maller werden neergehaald omdat de samenwerking niet helemaal soepel ging.
Nou dan hoop ik voor ze dat hun clones goed geupdate waren en niet teveel waardevolle implants hadden. Wel iets om rekening mee te houden voor een WH en 0.0 sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stel vrienden van me kwamen in 0.0 terecht gisteren omdat ze in WH space zaten. Het exit wormhole ging achter ze dicht en toen ze een nieuwe uitgang gevonden hadden kwam die uit in 0.0.
3 podkills, 1 overlevende
Dat hoop ik ook voor zequote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik voor ze dat hun clones goed geupdate waren en niet teveel waardevolle implants hadden. Wel iets om rekening mee te houden voor een WH en 0.0 sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |