Maar dan betaal je ook dubbele abbo kosten. Dat kán je natuurlijk met PLEX/GTC betalen ipv echt geld maar dan moet je toch eens verdomd goed kijken naar hoeveel winst je nog maakt op die characters.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens voor ISK kan je er ook een tweede account bijnemen die je dan skilled en na een paar maanden verkoopt. Daar word goed voor betaald.
Ik heb LVL4 en een beetje (10%)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bijna lijkt me ook nog sterk.Ik denk dat je nu op 30-40% kan zitten.
Maar dan kun je wel 20-40 bil vangen he. Plus als je een acc hebt die genoeg verdiend voor je abbo dan is het bijna pure winst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dan betaal je ook dubbele abbo kosten. Dat kán je natuurlijk met PLEX/GTC betalen ipv echt geld maar dan moet je toch eens verdomd goed kijken naar hoeveel winst je nog maakt op die characters.
nee dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef intraxz het volgende:
Er zijn iets van 10 verschillende learning skills. Alleen learning kom je niet zo ver mee.
Nee maar als je alle learning skills, en alle andere basisch skills op level 5 hebt. Waarmee je wel een aantal maanden zoet bent wel. (capital ships etc.)quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Je vangt echt geen 20 bil met een simpel character
Lonetrek, waar ik zelden hi-sec uitkomquote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef Boxie_G het volgende:
Welke regions zit iedereen zo'n beetje?
Hee geinig, ik zit ook in lonetrek, vooral oipo en isiquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lonetrek, waar ik zelden hi-sec uitkom
Misschien moet je je wat meer naar de evil kant van EVE bewegen iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Enige waar ik me op verheug is noobs killen en een nieuw schip halen.
Ik hou het wel bij films kijken.
Tijd om een piraat te worden dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Godver, nu kost EVE Apocrypha weer 20 euro ipv 5 (en loop ik voor 5 euro een maand gametijd mis).
Nja, dan een tientje extra.. maargoed.. Ik twijfel toch of ik wel doorga met de game.
Het is eentonig. Of je killt, of je brengt weer dingen heen en weer. It's fucking WoW all over again.
En telkens in de avond jezelf ertoe dwingen om een uur door te spelen om die ene bonus even snel te halen.
Bah..
Enige waar ik me op verheug is noobs killen en een nieuw schip halen.
Ik hou het wel bij films kijken.
tja, want missionen en haulen is inderdaad het enige wat je in eve kan doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Sjibble het volgende:
Het is eentonig. Of je killt, of je brengt weer dingen heen en weer. It's fucking WoW all over again.
Nou ja, voor een noob is het gewoon even doorbijten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
tja, want missionen en haulen is inderdaad het enige wat je in eve kan doen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk he het Star Trek Online topic trollen
Omg wat ziet dat er kansloos uit zeg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |