No DPS FAILBOATquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:04 schreef intraxz het volgende:
500 dps en een fraaie tank. (als ik klaar ben met mn skills)
Wil je een keer tegen mij in een destroyer vechten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb al een destroyer,helemaal vol met wapens en upgrades
gaat hard
Nou het idee is dat je wat koopt van de markt en het er daarna weer opzet voor meer geld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand nog market tips, heb echt wat meer cash nodig
ja, i knowquote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef intraxz het volgende:
SkillsTrain ze. En met PVP warp je niet altijd even snel weg
in wat voor sec. zat je dan?quote:Op zondag 27 december 2009 02:30 schreef intraxz het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik een keer in m´n cruiser op 50 km van een asteroid belt gealigned was op een stargate om snel weg te kunnen als er iemand aankwam. Toen kwam er iemand aan en die had me getackled voordat ik weg kon warpen. Gelukkig had ik hem verzekerd
Nee, je warpt ergens in, je ziet een aantal rode lampjes knipperen en als jij op warp hebt gedrukt zit je waarschijnlijk al vast.quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, i know
Nja, toch kom je redelijk gauw weg..
Je kan per account helaas maar 1 character tegelijk skillen.quote:Op zondag 27 december 2009 06:05 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga maar eens 2 alts aanmaken ff snel. Dan kan ik die ook ff snel trainen in bepaalde skills
Was te verwachtenquote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je kan per account helaas maar 1 character tegelijk skillen.
Tot nu toe is het me tientallen keren wel gelukt, PvE dan hequote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, je warpt ergens in, je ziet een aantal rode lampjes knipperen en als jij op warp hebt gedrukt zit je waarschijnlijk al vast.
En wat is het verschil tussen 0.3 en 0.0? Gewoon een grotere teringzooi?quote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef intraxz het volgende:
in 0.4. Vanaf 0.4 kan iedereen je schip obblazen zonder dat ze meteen Concord op hun dak krijgen.
aha op die fietsquote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef intraxz het volgende:
Volgens mij word je bijna nooit gescrambled door npc´s.
Hier wat info over sec status:
http://eve.grismar.net/security/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |