Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja hoi, ik heb een vraag. Zo'n grote vloot, bestaand die alleen maar uit players?
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.quote:
De meeste EVE spelers verdienen met het spelen van EVE genoeg geld, ISK om PLEX te kopen. Dat zijn timecodes van 30 dagen die je met ingame geld kan kopen van andere spelers die daar echt geld voor hebben neergelegd. Sommige spelers verdienen genoeg om meerdere accounts te onderhouden zonder daarvoor echt geld te betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.Zijn er ook timecards of iets dergelijks? Of moet je ook nog hét spel kopen?
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat apart. Maar je moet als beginner toch eerst wel steeds timecards kopen in de winkel? En wat versta je onder ingame geld? Hoe gaat dat te werk?
Target doen en schieten? Ik zou zeggen, zoek een nederlandse corp die ook newbs aanneemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:42 schreef Catch_me het volgende:
Wie heeft er een goeie guide want ik snap er niks van
Ben bezig met alle learning skills te leren maar hoe versla je een groep piraten die je in je carreer missies tegenkomt :s??
Oké, bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Je zal eerst een startkapitaal opbrengen voordat je zinvol kan traden, denk aan 1 miljard ISK.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ik ken iemand die in 3 maanden tijd 45 miljard bij elkaar had. En momenteel kost 30 dagen gametijd ongeveer 300 millioen (ja, die prijzen fluctueren aangezien het een pure vrije markt is zonder ingrijpen van CCP). Puur bezig gehouden met trading en wel elke dag 4 uur spelen ofzo. Maar dat moet je echt vol kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Tja, wat is 'onder de knie hebben'? Het gaat er vooral om dat je de markt leert kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat traden he... ik heb 0,0 ervaring in EVE, ik ben zó noob, zal het lang duren voordat ik het bijvoorbeeld onder de knie heb?
Yep je kunt ook betalen met paypal!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Ik heb een tijdje wat aan reselling gedaan (buy orders naar sell orders) en op zich hoef je er niet veel tijd aan kwijt te zijn ... is voornamelijk orders checken en eventueel veranderen, en zo nu en dan kijken of je niet beter naar andere items/regio's over kan stappen. Zeker de sell orders liepen uiteindelijk toch wel door, ook al was ik niet constant de goedkoopste. Een dag later log je in, hop weer 1 miljard rijker.quote:
Die gametime die je met ingame money kan kopen koop je ook niet van CCP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Voor mij ook, ik denk niet dat ik nog EVE zou spelen als ik niet mijn 2 accounts kon financieren met ingame money. Of iig 1 van de 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Henno het volgende:
Aan de andere kant kunnen hierdoor wel mensen gratis EVE spelen zolang ze maar genoeg ingame geld verdienen, wat voor sommigen in onze corp de reden is geweest om het spel te gaan spelen.
Paar uurtjes per dag is toch echt wel voldoende om genoeg isk voor PLEX te verdienenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Eve financieren met Plex's is in principe het spel spelen om het spel te kunnen spelen. Je bent 50% van je tijd bezig om geld te verdienen zodat je het spel kan blijven spelen, nou joepie. Ik zou dat echt niet redden met de tijd die ik heb om Eve te spelen, paar uurtjes per dag met minen/productie en datacore farmen.
Ik run trouwens een casual corp in Empire en we zoeken nog members. Paar Nederlands zou een leuke toevoeging zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |