abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:39:09 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82296744
Ja hoi, ik heb een vraag. Zo'n grote vloot, bestaand die alleen maar uit players?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82297213
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja hoi, ik heb een vraag. Zo'n grote vloot, bestaand die alleen maar uit players?
Ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:04:28 #228
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82297882
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja.
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen. Zijn er ook timecards of iets dergelijks? Of moet je ook nog hét spel kopen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82305245
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen. Zijn er ook timecards of iets dergelijks? Of moet je ook nog hét spel kopen?
De meeste EVE spelers verdienen met het spelen van EVE genoeg geld, ISK om PLEX te kopen. Dat zijn timecodes van 30 dagen die je met ingame geld kan kopen van andere spelers die daar echt geld voor hebben neergelegd. Sommige spelers verdienen genoeg om meerdere accounts te onderhouden zonder daarvoor echt geld te betalen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:24:25 #230
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82306028
Wat apart. Maar je moet als beginner toch eerst wel steeds timecards kopen in de winkel? En wat versta je onder ingame geld? Hoe gaat dat te werk?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:42:09 #231
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_82315229
Wie heeft er een goeie guide want ik snap er niks van

Ben bezig met alle learning skills te leren maar hoe versla je een groep piraten die je in je carreer missies tegenkomt :s??
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:14:02 #232
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82333242
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat apart. Maar je moet als beginner toch eerst wel steeds timecards kopen in de winkel? En wat versta je onder ingame geld? Hoe gaat dat te werk?
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82334104
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:42 schreef Catch_me het volgende:
Wie heeft er een goeie guide want ik snap er niks van

Ben bezig met alle learning skills te leren maar hoe versla je een groep piraten die je in je carreer missies tegenkomt :s??
Target doen en schieten? Ik zou zeggen, zoek een nederlandse corp die ook newbs aanneemt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:41:01 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82334523
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Oké, bedankt .
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:12:32 #235
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_82335886
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.

Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
pi_82336601
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.

Je zal eerst een startkapitaal opbrengen voordat je zinvol kan traden, denk aan 1 miljard ISK.
In 2 maanden moet je dat wel voor elkaar kunnen krijgen. Nadeel is alleen dat je dan in die eerste maanden niet veel uit kan geven.
In EVE, in tegenstelling tot bijna al de andere mmo's, heeft het zin om je hersens te gebruiken
Je zal dus goed moeten onderzoeken waar de meeste profit op de markt te vinden is.

Persoonlijk wissel ik het betalen van EVE af, soms koop ik een gamecard met $$ en soms een plex met ISK.
Maar net hoeveel ik op dat moment heb. Ik verwacht dat als je EVE gaan spelen met de insteek "ik wil genoeg verdienen om geen $$ te hoeven betalen" je het niet zo lang volhoudt.

ps en traden is fucking saai
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:44:19 #237
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82336985
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Ik ken iemand die in 3 maanden tijd 45 miljard bij elkaar had. En momenteel kost 30 dagen gametijd ongeveer 300 millioen (ja, die prijzen fluctueren aangezien het een pure vrije markt is zonder ingrijpen van CCP). Puur bezig gehouden met trading en wel elke dag 4 uur spelen ofzo. Maar dat moet je echt vol kunnen houden.

Ik heb na een jaar of 2 spelen ongeveer 15 miljard en houd 2 accounts draaiende met enkel ingame geld. Momenteel ben ik een beetje aan het interen op dat vermogen omdat ik een trade burn out heb
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:51:26 #238
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82339212
Maar dat traden he... ik heb 0,0 ervaring in EVE, ik ben zó noob, zal het lang duren voordat ik het bijvoorbeeld onder de knie heb?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:22:29 #239
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82340439
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat traden he... ik heb 0,0 ervaring in EVE, ik ben zó noob, zal het lang duren voordat ik het bijvoorbeeld onder de knie heb?
Tja, wat is 'onder de knie hebben'? Het gaat er vooral om dat je de markt leert kennen.

Feitelijk komt het hier op neer: gooi wat 'buy orders' op de market neer onder de gemiddelde prijs. Wacht tot die gevuld worden, gooi wat sell orders neer op de market voor een (stuk) hogere prijs, wacht tot ze verkocht zijn: profit!

Vooral als je nog weinig kapitaal hebt kan je soms krankzinnige marges behalen op sommige items, dan hebben we het over winstmarges van honderden of duizenden procenten. Zodra je wat rijker wordt vind je die dingen niet meer interessant, omdat je er niet meer genoeg van kan kopen en verkopen om je geld 'in beweging' te houden.

Als dat wel kon zou iedereen het doen namelijk en zouden de marges niet zo extreem hoog zijn.

Het is ook constant aanpassen en de markt in de gaten houden. Zeker als de halfjaarlijkse Expansion eraan komt, dan kan CCP wel eens hard ingrijpen in bepaalde zaken waardoor item x praktisch waardeloos wordt en item y ineens 10 keer zoveel waard is.

26 mei was de laatste en toen zijn er dus verschillende items gezakt naar 10% van hun vorige waarde

dat is best lullig als je er een paar miljard in had zitten, die zijn dan effectief veranderd in een paar honderd miljoen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:23:32 #240
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82340478
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.

Edit accepteren ze ook paypal?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82341067
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:

Yep je kunt ook betalen met paypal!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:09:26 #242
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82342312
Ben nu trial an het proberen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82343436
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Ame_thyst het volgende:

ps en traden is fucking saai
Ik heb een tijdje wat aan reselling gedaan (buy orders naar sell orders) en op zich hoef je er niet veel tijd aan kwijt te zijn ... is voornamelijk orders checken en eventueel veranderen, en zo nu en dan kijken of je niet beter naar andere items/regio's over kan stappen. Zeker de sell orders liepen uiteindelijk toch wel door, ook al was ik niet constant de goedkoopste. Een dag later log je in, hop weer 1 miljard rijker.

De concurrentie is wel steeds heviger geworden, zodat de marges kleiner worden en je elkaar voortdurend aan het afsnijden bent met de orders... ik doe het daarom nu niet meer, ook mede omdat ik nu het 0.0 complex exploration heb ontdekt met m'n Tengu... jeweetwel, van die complete Crystal sets, deadspace shield modules en Rattlesnake blueprint copies binnenhengelen van speciale NPC's en die voor redelijk wat poen verpatsen (overigens heb je daar dagen dat je niks vindt, en dan weer dat je na 1 dag drie miljard ISK rijker bent... maar dat is ook wel leuk juist.... de spanning als je naar die ene contariner toe vliegt waar niks in kan zitten of iets van 1 miljard )

Daar kan ik m'n PvP iig prima van bekostigen, en wellicht ook wel PLEX... moet even zien hoeveel dat kost eigenlijk.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:39:50 #244
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82343467
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:

Die gametime die je met ingame money kan kopen koop je ook niet van CCP.

Het is eigenlijk legale RMT. Speler x koopt een gamecard van CCP. Daar kan x dan 2 dingen mee doen: de tijd aan zijn eigen account toevoegen óf hij verkoopt de gamecard in het spel voor ingame money. Niet bepaald een gebruikelijke gang van zaken in MMO land

Maar goed, er is maar heel weinig 'gebruikelijk' aan EVE.
pi_82344428
Zojuist even een PLEX gekocht en verzilverd, m'n account liep bijna af en momenteel heb ik ingame geld genoeg Het is inderdaad erg uniek systeem omdat de meeste MMOs zoiets helemaal niet goedkeuren (ingame currency kopen met echt geld). Aan de andere kant kunnen hierdoor wel mensen gratis EVE spelen zolang ze maar genoeg ingame geld verdienen, wat voor sommigen in onze corp de reden is geweest om het spel te gaan spelen.

Voor mij komen de uitgaven aan PvP voorop (en PvE spullen voor het geval het eens grondig misgaat ), wat er dan nog overblijft kan ik aan PLEX besteden... kom ik daarvoor tekort, dan is een incasso van m'n bankrekening zo nu en dan ook niet zo erg.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:10:03 #246
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82344690
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Henno het volgende:
Aan de andere kant kunnen hierdoor wel mensen gratis EVE spelen zolang ze maar genoeg ingame geld verdienen, wat voor sommigen in onze corp de reden is geweest om het spel te gaan spelen.
Voor mij ook, ik denk niet dat ik nog EVE zou spelen als ik niet mijn 2 accounts kon financieren met ingame money. Of iig 1 van de 2.
pi_82354526
Eve financieren met Plex's is in principe het spel spelen om het spel te kunnen spelen. Je bent 50% van je tijd bezig om geld te verdienen zodat je het spel kan blijven spelen, nou joepie. Ik zou dat echt niet redden met de tijd die ik heb om Eve te spelen, paar uurtjes per dag met minen/productie en datacore farmen.

Ik run trouwens een casual corp in Empire en we zoeken nog members. Paar Nederlands zou een leuke toevoeging zijn .
No amount of money ever bought a second of time.
pi_82356760
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Eve financieren met Plex's is in principe het spel spelen om het spel te kunnen spelen. Je bent 50% van je tijd bezig om geld te verdienen zodat je het spel kan blijven spelen, nou joepie. Ik zou dat echt niet redden met de tijd die ik heb om Eve te spelen, paar uurtjes per dag met minen/productie en datacore farmen.

Ik run trouwens een casual corp in Empire en we zoeken nog members. Paar Nederlands zou een leuke toevoeging zijn .
Paar uurtjes per dag is toch echt wel voldoende om genoeg isk voor PLEX te verdienen . Je hoeft maar ongeveer 10 miljoen per dag te verdienen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:38:53 #249
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82358869
Ik vind de game niet zo geweldig. Het is mij veel te druk en erg veel dingen wat ik moet onthouden. Spacecowboyzs Online ( ) daarin tegen vond ik wel leuk. Ik had meer een first person achtig verwacht.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_82362837
Even over dat traden he, er zijn zoveel items. Wat voor items zijn het beste om mee te traden (buy orders naar sell orders). Of tenminste, welke doen het altijd wel goed? Ik weet nu niet waar ik moet beginnen, en wat bijvoorbeeld veel gekocht wordt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')