De ervaring leert dat je dan blij mag zijn als je vandaag nog in kan loggenquote:
18:00 eve time is 20:00 Nederlandse zomertijdquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef CamelNLD het volgende:
Hij was vannacht al down; volgens de site zou alles rond 18:00 weer moeten werken.
Zak mij benieuwen; server crashes weer natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
18:00 eve time is 20:00 Nederlandse zomertijd. En heel vaak loopt de downtime uit of zijn er problemen als je je client probeert up te daten
Ik gebruik liever de auto updater, die momenteel nog niet werkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef CamelNLD het volgende:
De client staat online
http://content.eveonline.com/evepremiumpatch127381-154366_m.exe
Een kwartier uitloop is niks voor CCP leert de ervaring.quote:
Service Unavailablequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kwartier uitloop is niks voor CCP leert de ervaring.![]()
eveonline.com is ook zo traag als dikke stront het laatste half uur. Waarschijnlijk komt iedereen even kijken hoe het ervoor staat
ZOMG WAT EEN VERRASSING!!!1!111!!!quote:26/05/2010
EVE Online: Tyrannis deployment information
EVE Online: Tyrannis is still being deployed and our Quality Assurance department is running further testing. This is likely to continue beyond our original schedule and we will have an update for you at 18:00 UTC. We thank you for your continued patience.
THAT THIS CAN IN ICELAND!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in Eve online!
Ik hoor wel eens andere geluiden, tijdens de onverwachte downtime van een week of wat geleden zijn iig ook items/market orders 'verdwenen'quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Ame_thyst het volgende:
CCP is altijd erg professioneel als het gaat om patches. De kans dat er iets misgaat is dan ook te verwaarlozen.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja hoi, ik heb een vraag. Zo'n grote vloot, bestaand die alleen maar uit players?
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.quote:
De meeste EVE spelers verdienen met het spelen van EVE genoeg geld, ISK om PLEX te kopen. Dat zijn timecodes van 30 dagen die je met ingame geld kan kopen van andere spelers die daar echt geld voor hebben neergelegd. Sommige spelers verdienen genoeg om meerdere accounts te onderhouden zonder daarvoor echt geld te betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm.. wat grappig. Alleen er zal vast (nu) veel griefing zijn. Vind het jammer dat je er voor moet betalen.Zijn er ook timecards of iets dergelijks? Of moet je ook nog hét spel kopen?
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat apart. Maar je moet als beginner toch eerst wel steeds timecards kopen in de winkel? En wat versta je onder ingame geld? Hoe gaat dat te werk?
Target doen en schieten? Ik zou zeggen, zoek een nederlandse corp die ook newbs aanneemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:42 schreef Catch_me het volgende:
Wie heeft er een goeie guide want ik snap er niks van
Ben bezig met alle learning skills te leren maar hoe versla je een groep piraten die je in je carreer missies tegenkomt :s??
Oké, bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ga je het idd moeilijk krijgen om genoeg te verdienen ingame om daar je timecards mee te kopen. Of je moet meteen voor het hardcore 'trading' gaan. Maar daar moet je maar zin in hebben en slim genoeg voor zijn.
Je zal eerst een startkapitaal opbrengen voordat je zinvol kan traden, denk aan 1 miljard ISK.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ik ken iemand die in 3 maanden tijd 45 miljard bij elkaar had. En momenteel kost 30 dagen gametijd ongeveer 300 millioen (ja, die prijzen fluctueren aangezien het een pure vrije markt is zonder ingrijpen van CCP). Puur bezig gehouden met trading en wel elke dag 4 uur spelen ofzo. Maar dat moet je echt vol kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af: Hoeveel maanden zou het denk je ongeveer duren voordat je voortaan je game-tijd met ISK kunt betalen, dus dat je helemaal geen echt geld meer nodig hebt? Ga vanuit dat ik vooral op industry/trade richt, nog geen pvp doe en ongeveer 1-2 uur per dag speel.
Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Tja, wat is 'onder de knie hebben'? Het gaat er vooral om dat je de markt leert kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat traden he... ik heb 0,0 ervaring in EVE, ik ben zó noob, zal het lang duren voordat ik het bijvoorbeeld onder de knie heb?
Yep je kunt ook betalen met paypal!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Ik heb een tijdje wat aan reselling gedaan (buy orders naar sell orders) en op zich hoef je er niet veel tijd aan kwijt te zijn ... is voornamelijk orders checken en eventueel veranderen, en zo nu en dan kijken of je niet beter naar andere items/regio's over kan stappen. Zeker de sell orders liepen uiteindelijk toch wel door, ook al was ik niet constant de goedkoopste. Een dag later log je in, hop weer 1 miljard rijker.quote:
Die gametime die je met ingame money kan kopen koop je ook niet van CCP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Ah okay..jammer dat ze het spel niet gratis maken dan.
Edit accepteren ze ook paypal?
Voor mij ook, ik denk niet dat ik nog EVE zou spelen als ik niet mijn 2 accounts kon financieren met ingame money. Of iig 1 van de 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Henno het volgende:
Aan de andere kant kunnen hierdoor wel mensen gratis EVE spelen zolang ze maar genoeg ingame geld verdienen, wat voor sommigen in onze corp de reden is geweest om het spel te gaan spelen.
Paar uurtjes per dag is toch echt wel voldoende om genoeg isk voor PLEX te verdienenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Eve financieren met Plex's is in principe het spel spelen om het spel te kunnen spelen. Je bent 50% van je tijd bezig om geld te verdienen zodat je het spel kan blijven spelen, nou joepie. Ik zou dat echt niet redden met de tijd die ik heb om Eve te spelen, paar uurtjes per dag met minen/productie en datacore farmen.
Ik run trouwens een casual corp in Empire en we zoeken nog members. Paar Nederlands zou een leuke toevoeging zijn.
Weinig mensen zullen jou hun 'golden items' gaan vertellen. Dat leidt namelijk tot meer concurrentie waardoor die items niet meer zo 'golden' zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Dynd het volgende:
Even over dat traden he, er zijn zoveel items. Wat voor items zijn het beste om mee te traden (buy orders naar sell orders). Of tenminste, welke doen het altijd wel goed? Ik weet nu niet waar ik moet beginnen, en wat bijvoorbeeld veel gekocht wordt of niet.
Nou als je die van de character bedoelt die ik heb aangemaakt dan is dat:quote:
Klopt opzich wel. Maar dat maakt het ook wel uitdagendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
hmm ik denk er ook aan om het te gaan spelen .
maar het lijkt me toch nog wel moeilijk/ingewikkeld
Nou, de website is iig nog niet in de lucht, wat een verrassingquote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 15:00 UTC, our website is expected to be up as early as 12:00 UTC though.
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?quote:
Ik zou eens gaan kijken bij Eve Universityquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
Is goed, zal eens kijken. Dank uquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan kijken bij Eve University![]()
Er zijn veel corporations die zich speciaal op noobs richten. En aangezien het nogal een steile leercurve heeft raad ik je aan er zo één uit te zoeken
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
ik zal niets te moeilijk vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veel. En ja de server doet het helaas ook nog niet
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
Beetje jammer eigenlijk, had even zin om te spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uur![]()
Wen er maar aan. Als CCP groot onderhoud of patches uitbrengt gaan ze vrijwel altijd erg ver over de geplande downtijd heen.
De dagelijkse downtijd duurt meestal niet het gereserveerde uur wat er voor staat, maar zodra er iets speciaals op stapel staat mag je rustig zo 2 uur erbij rekenen. En daar zitten we nu al ruim overheen zelfs.
Ze verhuizen de server. "Onderhoud" dus, geen nieuwe patch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
tnx.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
Fijn dit word dus 23:00quote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 21:00 UTC.
We thank you for your patience and look forward to seeing you join us in EVE Online!
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
eigenlijk is die begin trailer met van wat EVE en new eden is en dat de wormhole dicht ging alles dood ging behalve vier rassen en dat zijn de die en de dat enzquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezen
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
hehe inmiddels foutje in hun db en nu word het vanmiddag vandaag woops anyone ?
Het spel wordt over de hele wereld gespeeldquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelen
Ik helaas nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben blij dat ik een long term skill aan het trainen ben, zag de bui al hangen.
Zo als Ame_thyst al zegt ze doen altijd wat fout dus het beste is om voorbereidt te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:33 schreef Smight het volgende:
[..]
Ik helaas niethij zou nu ong klaar zijn denk ik.
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorryquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Heerlijk toch dit
Als CCP iets doet, of het nu patchen is, een database update of wat dan ook, het gaat altijd fout.
Niet voor niets waarschuwde al de veteranen afgelopen week al dat de DT fors langer zou worden dan CCP beweerde.
Vind het wel een soort van charme hebben, hoort gewoon bij EVE
18 dagen op mijn mainquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorry
overigens is dit wel de langste dt in jaren
quote:UPDATE: 12:00 GMT, we estimate bringing everything back online near 16:00 GMT on Thursday, June 24, after several rounds of extra testing.
Godverdomme, nou ja, morgenvroeg de wekker dan nog maar 5 minuten eerder zetten om skill te wisselen....quote:
Ja, dat dacht ik gisteren rond deze tijd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:01 schreef TheGaffer het volgende:
Nog 2 uurtjes!
Handelen in exotic dansers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
In Jita scammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |