Weinig mensen zullen jou hun 'golden items' gaan vertellen. Dat leidt namelijk tot meer concurrentie waardoor die items niet meer zo 'golden' zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Dynd het volgende:
Even over dat traden he, er zijn zoveel items. Wat voor items zijn het beste om mee te traden (buy orders naar sell orders). Of tenminste, welke doen het altijd wel goed? Ik weet nu niet waar ik moet beginnen, en wat bijvoorbeeld veel gekocht wordt of niet.
Nou als je die van de character bedoelt die ik heb aangemaakt dan is dat:quote:
Klopt opzich wel. Maar dat maakt het ook wel uitdagendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
hmm ik denk er ook aan om het te gaan spelen .
maar het lijkt me toch nog wel moeilijk/ingewikkeld
Nou, de website is iig nog niet in de lucht, wat een verrassingquote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 15:00 UTC, our website is expected to be up as early as 12:00 UTC though.
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?quote:
Ik zou eens gaan kijken bij Eve Universityquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar ik ben net begonnen en ik zoek nog mensen om gezellig samen te spelen. Interesses?![]()
Is goed, zal eens kijken. Dank uquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan kijken bij Eve University![]()
Er zijn veel corporations die zich speciaal op noobs richten. En aangezien het nogal een steile leercurve heeft raad ik je aan er zo één uit te zoeken
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
ik zal niets te moeilijk vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Is goed, maar ik ben ook net begonnen dus verwacht niet al te veel. En ja de server doet het helaas ook nog niet
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga mijn 14 dagen trail downloaden
see you in space
p.s
[..]
kun je me misschien een klein beetje helpen als het er op aan komt ??
edite: kut de website is down![]()
Beetje jammer eigenlijk, had even zin om te spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die website had al rond een uur of 2 weer in de lucht moeten zijn, en de gameserver vanaf 5 uur![]()
Wen er maar aan. Als CCP groot onderhoud of patches uitbrengt gaan ze vrijwel altijd erg ver over de geplande downtijd heen.
De dagelijkse downtijd duurt meestal niet het gereserveerde uur wat er voor staat, maar zodra er iets speciaals op stapel staat mag je rustig zo 2 uur erbij rekenen. En daar zitten we nu al ruim overheen zelfs.
Ze verhuizen de server. "Onderhoud" dus, geen nieuwe patch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef jesperrrrsss het volgende:
wat voor grote patch is er dan ?
p.s ik heb ook wow gespeeld![]()
maar als daar een patch uit kwam was er weer een nieuw stuk verhaal er bij ,
zit er ook maar enige verhaal lijn in EVE?
tnx.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
Fijn dit word dus 23:00quote:EVE Online is currently unavailable as we move our server, Tranquility, to a new location. This also requires us to close down our website. The server will be down from 09:00 to 21:00 UTC.
We thank you for your patience and look forward to seeing you join us in EVE Online!
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het achtergrond verhaal van EVE is heel wat beter dan die van WOW.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Year_YC105
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |