eigenlijk is die begin trailer met van wat EVE en new eden is en dat de wormhole dicht ging alles dood ging behalve vier rassen en dat zijn de die en de dat enzquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En volkomen onzichtbaar. Tenzij je in je webbrowser al die meuk gaat zitten lezen
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
hehe inmiddels foutje in hun db en nu word het vanmiddag vandaag woops anyone ?
Het spel wordt over de hele wereld gespeeldquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:11 schreef Smight het volgende:
[..]
Leuk foutje dan. Maar wat ik me dus afvraag. Waarom verplaatsen ze die server niet gewoon 's nachts wanneer de meeste mensen niet spelen
Ik helaas nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben blij dat ik een long term skill aan het trainen ben, zag de bui al hangen.
Zo als Ame_thyst al zegt ze doen altijd wat fout dus het beste is om voorbereidt te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:33 schreef Smight het volgende:
[..]
Ik helaas niethij zou nu ong klaar zijn denk ik.
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorryquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Heerlijk toch dit
Als CCP iets doet, of het nu patchen is, een database update of wat dan ook, het gaat altijd fout.
Niet voor niets waarschuwde al de veteranen afgelopen week al dat de DT fors langer zou worden dan CCP beweerde.
Vind het wel een soort van charme hebben, hoort gewoon bij EVE
18 dagen op mijn mainquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
yup met updates en patches altijd gewoon 5 dagen of langere skill aanzetten eter safe then sorry
overigens is dit wel de langste dt in jaren
quote:UPDATE: 12:00 GMT, we estimate bringing everything back online near 16:00 GMT on Thursday, June 24, after several rounds of extra testing.
Godverdomme, nou ja, morgenvroeg de wekker dan nog maar 5 minuten eerder zetten om skill te wisselen....quote:
Ja, dat dacht ik gisteren rond deze tijd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:01 schreef TheGaffer het volgende:
Nog 2 uurtjes!
Handelen in exotic dansers.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
In Jita scammenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de beste manier om heel erg veel geld te verdienen op de lange termijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |