chill homies pannekoek nie kk frikkin droppenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Dat ik en mijn vrienden spullen weghalen?
lid van de Chillboysquote:
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom chill jij met je homies in een supermarkt?
Ik ben een buitenlander dus ik mag moeilijk pratenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:41 schreef Honky het volgende:
[..]
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'
Werk aan je Nederlands
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:41 schreef Honky het volgende:
[..]
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'
Werk aan je Nederlands
Deze post print ik uit en dan loop ik even naar de Nettorama.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
- mandjes verhogen de omzet omdat er meer in kan dan in je handen
- mandjes verkleinen de kans op derving omdat er minder artikelen sneuvelen door vallen
- mandjes verkleinen de kans op derving door ontvreemding
- mandjes verhogen de omzet op draagtasjes
Verder mag een winkel zijn eigen beleid bepalen en jou de toegang ontzeggen als je je niet houdt aan de huisregels, die bij de ingang (horen te) hangen.
Nee, je moet je aanpassen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een buitenlander dus ik mag moeilijk praten
sorry dudequote:
Ook geen karretjes? Want als ze die hebben en deze verplicht zijn, geldt daar uiteraard hetzelfde voor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deze post print ik uit en dan loop ik even naar de Nettorama.
Daar hebben ze geen mandjes.
Karretjes hebben ze wel, maar ja, als je een doos ijsjes en een fles cola haalt is dat ook wat overdone. Overigens ben ik daar nooit aangesproken op het niet gebruiken van een karretje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook geen karretjes? Want als ze die hebben en deze verplicht zijn, geldt daar uiteraard hetzelfde voor.
Zou je haar geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie maar 1 kruisquote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Beauregard het volgende:
Even voor de beeldvorming, TS en zijn 'homies', net terug van het chillen door de supermarkt.
[ afbeelding ]
Detail: TS is derde persoon van links.
Dus als X mij vertelt dat ik een mandje mee moet nemen meot ik antwoorden dat ik niet vatbaar ben voor marketing truken?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
- mandjes verkleinen de kans op derving omdat er minder artikelen sneuvelen door vallen
Verder mag een winkel zijn eigen beleid bepalen en jou de toegang ontzeggen als je je niet houdt aan de huisregels, die bij de ingang (horen te) hangen.
Een keer kwam iemand naar me toe die zei dat ik mijn tas niet mee mocht nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:44 schreef slindenau het volgende:
Lol ik heb nog nooit in een supermarkt een mandje of winkelwagentje gepakt, altijd met een tas...en nog nooit over aangesproken. Durven die sletjes daar vast niet, kekeke.
Probeer dat in NY maar eens.quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Een keer kwam iemand naar me toe die zei dat ik mijn tas niet mee mocht nemen![]()
![]()
Ik heb de beste miep duidelijk gemaakt dat het dragen van een tas op openbare plaatsen een deel is van mijn grondrecht. Mens keek me schapig aan en ging de manager erbij halen, die hetzelfde vertelde
, de beste man succes gewenst er verder gelopen.
Maar jij bent ook een coole boiquote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie 'n groep nerds. Ik voel mij een bevoorrecht mens.
Dat is supermarkten anno 2009quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat had ik pas ookmoest alleen ff een kratje bier halen dus loop met het kratje bier naar de kassa
-Meneer u bent verplicht een mandje te gebruiken
Ja maar ik heb alleen een kratje
-Sorry meneer maar regels zijn regels
Wat verwacht je dat ik het kratje in het mandje ga doen en dan naar de kassa loop
-Nee dat hoeft ook weer neit die mag u gewoon los dragen
WAARVOOR MOET IK DA TMANDJE DAN GEBRUIKEN
-Voor de andere boodschappen meneer
IK WIL ALLEEN DIT KRATJE ARrghhhh
fucking idioten soms
Mooi kruisje dawg, Anyway, wat iemand anders ook al zei, het is discrimeratie. Bepaalde mensen moeten wel een mandjje en anderen niet. Als je er van wat van zegt dan doen ze wack maar het is wel zo!quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Beauregard het volgende:
Even voor de beeldvorming, TS en zijn 'homies', net terug van het chillen door de supermarkt.
[ afbeelding ]
Detail: TS is derde persoon van links.
En waarom denk je precies dat dat is dan? Zou er wellicht een verklaarbare reden achterzitten? Dat ze meer last hebben van diefstal, geirriteerde klanten, etc. als er weer eens wat 'homies lopen te chillen' in de supermarkt? In de supermarkt kom je om dingen te kopen, niet om te chillen. Dan ga je maar lekker naar de kroeg of zo. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat JIJ of je vrienden iets steelt, maar schijnbaar doet het merendeel van de homies dat wel. Ik maak vaak genoeg mee dat, als ik boodschappen doe, er weer een stuk of 5 van die gasten het hele gangpad bezet houden en lopen te schreeuwen alsof ze op de markt staan: 'wow, wat zijn kk red bulls kk duur man! FF wat van die kk chips meenemen voor straks, mattie! Heb jij nog doekoe want ik maar 3 kk euro bij me, homie!'quote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef Honky het volgende:
[..]
Mooi kruisje dawg, Anyway, wat iemand anders ook al zei, het is discrimeratie. Bepaalde mensen moeten wel een mandjje en anderen niet. Als je er van wat van zegt dan doen ze wack maar het is wel zo!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
Waarom hebben sommige supermarkten dan zo'n onzinnige koffiehoek?quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef tslh het volgende:
In de supermarkt kom je om dingen te kopen, niet om te chillen.
Bij bijna alle supermarkten in d erandstadquote:Op maandag 21 september 2009 06:51 schreef bijdehand het volgende:
Waar in het land is het verplicht ene mandje te pakkenHier hoeft het nog niet
Is een super wel een openbare plaats? De winkel is toch van iemand, dus hij heeft toch het recht je uit zijn pand te knikkeren?quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Een keer kwam iemand naar me toe die zei dat ik mijn tas niet mee mocht nemen![]()
![]()
Ik heb de beste miep duidelijk gemaakt dat het dragen van een tas op openbare plaatsen een deel is van mijn grondrecht.
Tsja, als jij geen omzet wil draaien moet je dat zelf weten.quote:Op maandag 21 september 2009 01:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou uhhh als ik later een winkel ga beginnen dan verplicht ik iedereen om op zijn handen te lopen, met je voeten de grond raken is dan streng verboden, aaaah dat moet prachtig zijn
Mag iedereen er komen? Je mag niet willekeurig mensen uit je winkel gooien, evenals dat het niet is toegestaan om alleen mensen met groene mutsen binnen te latenquote:Op maandag 21 september 2009 08:07 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Is een super wel een openbare plaats? De winkel is toch van iemand, dus hij heeft toch het recht je uit zijn pand te knikkeren?
Voor de bejaarden zoals iemand anders inderdaad al opmerkt: ik zie er in elk geval nooit jongeren een lekker kopje koffie drinken en de laatste aanbiedingen bespreken.quote:Op maandag 21 september 2009 01:41 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige supermarkten dan zo'n onzinnige koffiehoek?
laast toevallig nogquote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef tslh het volgende:
[..]
Voor de bejaarden zoals iemand anders inderdaad al opmerkt: ik zie er in elk geval nooit jongeren een lekker kopje koffie drinken en de laatste aanbiedingen bespreken.
Heeft iemand een vertaling naar het Nederlands voor me? Dan snap ik het ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Ik chill dus de winkel door met m'n homies komt er opeens zo'n pannekoek op me af: "Meneer u moet een mandje gebruiken". Wat denken ze wel nie? Dat ik en mn homies een mob vormen ofzo en al die kk spullen ga jatten en in mn frikkin' broekzak droppen?
Klacht: verplichte mandjes
Beetje lichtgeraakt?quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef FP128 het volgende:
Hey! TS ik had dat toevallig ook en nog wel in mijn buurt super waar ik al jaren kom. Een of andere nieuwe over ijverige assistent bedrijfsleider van +/- 21 jaar die ff bijdehand wilde zijn. Heb gelijk gezegd dat vanaf heden naar de Jumbo ga en hun links laat liggen. -knip-
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Ik chill dus de winkel door met m'n homies komt er opeens zo'n pannekoek op me af: "Meneer u moet een mandje gebruiken". Wat denken ze wel nie? Dat ik en mn homies een mob vormen ofzo en al die kk spullen ga jatten en in mn frikkin' broekzak droppen?
Ik zie hordes hoofddoeken met kinderwagen en vmbo-hangtuig ervan gebruik maken, maar verder ook niemand.quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef tslh het volgende:
[..]
Voor de bejaarden zoals iemand anders inderdaad al opmerkt: ik zie er in elk geval nooit jongeren een lekker kopje koffie drinken en de laatste aanbiedingen bespreken.
Jij bent zeker 1 van die gekken die de supermarkt wel super vind?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
Dus mogen die er blijkbaar wel chillen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef tslh het volgende:
[..]
Rot toch op manquote:Op maandag 21 september 2009 10:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Heeft iemand een vertaling naar het Nederlands voor me? Dan snap ik het ook.
GA NIET PRATAHquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef Runselpink het volgende:
TS, woon je in Amsterdam/Rotterdam?
Ik geef het even aan:quote:Op maandag 21 september 2009 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot toch op man![]()
Welk woordje valt er niet te snappen, idioot?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Ik chill dus de winkel door met m'n homies komt er opeens zo'n pannenkoek op me af: "Meneer u moet een mandje gebruiken". Wat denken ze wel niet? Dat ik en mn homies (verkeerde woordvolgorde. Dan moet het nog altijd zijn: 'mn homies en ik') een mob vormen ofzo en al die kk spullen ga jatten en in mn frikkin' broekzak droppen?
O daar kom ik nooitquote:Op maandag 21 september 2009 07:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij bijna alle supermarkten in d erandstad
HEEE!!quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef FP128 het volgende:
Hey! TS ik had dat toevallig ook en nog wel in mijn buurt super waar ik al jaren kom. Een of andere nieuwe over ijverige assistent bedrijfsleider van +/- 21 jaar die ff bijdehand wilde zijn.
Racist!!quote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij 'mensen' als jij is dat toch cultuur ?
Dan is hij geen racist. Dan haat hij gewoon tuig.quote:
homo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Ik chill dus de winkel door met m'n homies komt er opeens zo'n pannekoek op me af: "Meneer u moet een mandje gebruiken". Wat denken ze wel nie? Dat ik en mn homies een mob vormen ofzo en al die kk spullen ga jatten en in mn frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin'frikkin' broekzak droppen?
En vervolgens boodschappen gaan doen zodat je de volgende dag goed kan ontbijten alvorens te gaan werken in de supermarkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef leipeshitouwess het volgende:
Bij de appie waar ik werk was een nieuwe bewaker, dus ik loop naar binnen, hijzo; Mandje pakken aub
ik; IK WERK HIER!![]()
Hij; Oke sorry![]()
Lief dagboek..
Nee, niet echt verplicht.quote:Op maandag 21 september 2009 06:51 schreef bijdehand het volgende:
Waar in het land is het verplicht ene mandje te pakkenHier hoeft het nog niet
Was een collega van me, totdat ze voor een andere dokter ging werkenquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik een supermarkt zou hebben zou ik dat ook verplichten
Daar hoef je geen recht voor de studeren hoor, er zijn algemene voorwaarden. Als jij er niet aan houdt kan de toegang worden geweigerd.quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Fosfolipide het volgende:
iemand die consumentenrecht studeerd en mij kan vertellen of je daadwerkelijk een mandje moet pakken wanneer het personeel daar om vraagt? ook als het nergens/onduidelijk staat aangegeven dat je een mandje moet pakken?
Nee, wij hebben hier nog een ouderwetse kruidenier, melkboer en slager.quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent zeker 1 van die gekken die de supermarkt wel super vind?
quote:
Zelfs zonder recht kan ik je zeggen dat dat inderdaad moet als dat in de algemene voorwaarden van de winkel staat. En als je je daar niet aan wenst te houden dan kan de eigenaar je ook de winkel uitzetten.quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Fosfolipide het volgende:
iemand die consumentenrecht studeerd en mij kan vertellen of je daadwerkelijk een mandje moet pakken wanneer het personeel daar om vraagt? ook als het nergens/onduidelijk staat aangegeven dat je een mandje moet pakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |