chill homies pannekoek nie kk frikkin droppenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Honky het volgende:
Dat ik en mijn vrienden spullen weghalen?
lid van de Chillboysquote:
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom chill jij met je homies in een supermarkt?
Ik ben een buitenlander dus ik mag moeilijk pratenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:41 schreef Honky het volgende:
[..]
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'
Werk aan je Nederlands
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:41 schreef Honky het volgende:
[..]
Dude, we chillen er doorheen aka we shoppin, some droppin'
Werk aan je Nederlands
Deze post print ik uit en dan loop ik even naar de Nettorama.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
- mandjes verhogen de omzet omdat er meer in kan dan in je handen
- mandjes verkleinen de kans op derving omdat er minder artikelen sneuvelen door vallen
- mandjes verkleinen de kans op derving door ontvreemding
- mandjes verhogen de omzet op draagtasjes
Verder mag een winkel zijn eigen beleid bepalen en jou de toegang ontzeggen als je je niet houdt aan de huisregels, die bij de ingang (horen te) hangen.
Nee, je moet je aanpassen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een buitenlander dus ik mag moeilijk praten
sorry dudequote:
Ook geen karretjes? Want als ze die hebben en deze verplicht zijn, geldt daar uiteraard hetzelfde voor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deze post print ik uit en dan loop ik even naar de Nettorama.
Daar hebben ze geen mandjes.
Karretjes hebben ze wel, maar ja, als je een doos ijsjes en een fles cola haalt is dat ook wat overdone. Overigens ben ik daar nooit aangesproken op het niet gebruiken van een karretje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook geen karretjes? Want als ze die hebben en deze verplicht zijn, geldt daar uiteraard hetzelfde voor.
Zou je haar geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie maar 1 kruisquote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Beauregard het volgende:
Even voor de beeldvorming, TS en zijn 'homies', net terug van het chillen door de supermarkt.
[ afbeelding ]
Detail: TS is derde persoon van links.
Dus als X mij vertelt dat ik een mandje mee moet nemen meot ik antwoorden dat ik niet vatbaar ben voor marketing truken?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom een mandje?
- mandjes verhogen de omzet omdat er meer in kan dan in je handen
- mandjes verkleinen de kans op derving omdat er minder artikelen sneuvelen door vallen
- mandjes verkleinen de kans op derving door ontvreemding
- mandjes verhogen de omzet op draagtasjes
Verder mag een winkel zijn eigen beleid bepalen en jou de toegang ontzeggen als je je niet houdt aan de huisregels, die bij de ingang (horen te) hangen.
Een keer kwam iemand naar me toe die zei dat ik mijn tas niet mee mocht nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:44 schreef slindenau het volgende:
Lol ik heb nog nooit in een supermarkt een mandje of winkelwagentje gepakt, altijd met een tas...en nog nooit over aangesproken. Durven die sletjes daar vast niet, kekeke.
Probeer dat in NY maar eens.quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Een keer kwam iemand naar me toe die zei dat ik mijn tas niet mee mocht nemen![]()
![]()
Ik heb de beste miep duidelijk gemaakt dat het dragen van een tas op openbare plaatsen een deel is van mijn grondrecht. Mens keek me schapig aan en ging de manager erbij halen, die hetzelfde vertelde
, de beste man succes gewenst er verder gelopen.
Maar jij bent ook een coole boiquote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie 'n groep nerds. Ik voel mij een bevoorrecht mens.
Dat is supermarkten anno 2009quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat had ik pas ookmoest alleen ff een kratje bier halen dus loop met het kratje bier naar de kassa
-Meneer u bent verplicht een mandje te gebruiken
Ja maar ik heb alleen een kratje
-Sorry meneer maar regels zijn regels
Wat verwacht je dat ik het kratje in het mandje ga doen en dan naar de kassa loop
-Nee dat hoeft ook weer neit die mag u gewoon los dragen
WAARVOOR MOET IK DA TMANDJE DAN GEBRUIKEN
-Voor de andere boodschappen meneer
IK WIL ALLEEN DIT KRATJE ARrghhhh
fucking idioten soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |