quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:01 schreef Breuls het volgende:
Interessante aflevering, goeie opener van het seizoen.
Observer niet gezien trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:41 schreef husq het volgende:
Goeie aflevering. Toch jammer dat Charlie er uit moet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of hij blijft het hele seizoen rondhangen en dus een constante spion zijn.
Ah, ik zag de observer ook helemaal niet. Toch nog iemand die opletquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Rainesz het volgende:
Wat een goed begin! Olivia die door het raam kwam
Walter gewoon Walter
Observer wel gespot trouwens zat weer goed verstopt,maar hij zat precies waar je hem zou moeten verwachten.
[ afbeelding ]
Ook leuk dat er een kort moment van The X-Files inzat,op het scherm waar de shapeshifter in die kale knikker veranderde.
Belooft een leuk seizoen te worden denk ik!!
Ja, leuk. Ben alleen wel bang dat ze een grote wijsneusrol gaat krijgen. (En flink genomen gaat worden door Peter)quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de nieuwe aanvulling. Die FBI- agente? In het begin had ik echt iets van: wat moet zij nou.
Omdat ze bij het ontwaken Griekse woorden uitsprak, dezelfde die Peters moeder uitsprak voor voordat hij ging slapen. Misschien dat Olivia eens keer een zin uitspreekt die Walter herinnert als: "That's what my wife used to say". Tja, en dan is de spreekwoordelijke kogel door de kerk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:39 schreef sbientje het volgende:
hoe kom je erbij, met die moeder? waarom denk je dat?
Dat zou dan weer te makkelijk zijn imo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Rainesz het volgende:
Denk eerder dat Olivia is gezegd dat de Huidige Peter niet de Peter is van die dimensie.
En dat Bell heeft gezegd waar ze het graf kan vinden.
quote:Of Bell heeft iets gezegd over het Patroon
quote:That being said, Olivia's Greek proverb upon waking was almost worth the trouble. Its connection to Peter and his mother was intriguing, but I've got a feeling it had more to do with Olivia's own father...a figure completely missing from the show, but someone I expect to become relevant in good time.
oh ya, tuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ze bij het ontwaken Griekse woorden uitsprak, dezelfde die Peters moeder uitsprak voor voordat hij ging slapen. Misschien dat Olivia eens keer een zin uitspreekt die Walter herinnert als: "That's what my wife used to say". Tja, en dan is de spreekwoordelijke kogel door de kerk.
[..]
Dat zou dan weer te makkelijk zijn imo.
[..]
Denk het ook, maar ze moest ook iets belangrijks vertellen omdat er veel levens op het spel staan. (ik krijg een beetje een Heroes Deja vu, save the cheerleader, save the world)
En ze heeft ongetwijfeld haar ex- collega/lover weer gezien.
Maakt plaats voor mevrouw FBI-chickquote:
wel apart, charlie moest toch weg vanwege bezuinigingen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maakt plaats voor mevrouw FBI-chickWel jammer, hij is fucking stoer.
Denk dat er een groot verschil zit in $$ met deze 2 acteursquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
wel apart, charlie moest toch weg vanwege bezuinigingen?
ja dat is natuurlijk ook weer zo...quote:Op woensdag 23 september 2009 08:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat er een groot verschil zit in $$ met deze 2 acteurs
Bij de opgravingquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
De nieuwe aflevering gezien. Ik vond die van vorige week toch wel beter, eerlijk gezegd.
Iemand the observer gespot??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar wachten tot volgende week, 't blijft toch verslavend
Je moeder is een hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Dat is een vogelverschrikker. Ik heb hem gedownload in 720p en dat is duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:24 schreef Rainesz het volgende:
leuke ep meer ook niet!
Had The Observer zelf trouwens in het maisveld gespot!
[ afbeelding ]
Die man bestuurt de graafmachine. Ik denk niet dat dat de Observer is.quote:
van tv.com...quote:Trivia: The Observer can be seen to the right of the Hughes house in the long shot as Jessup goes in.
Mijn ploatje dusquote:
Ga je nog een andere poging doen joostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef bierjoost het volgende:
Ja...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga je nog een andere poging doen joost?
Die dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)
[ afbeelding ]
Slusho!
Ik weet het. Maar misschien niet iedereen dus zette ik het er maar zo neer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
"Die William Bell gast"? Dude, dat is Leonard Nimoy!.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 05:02 schreef Breuls het volgende:
Zou het voorkomen van een collision de hoofdlijn van het seizoen worden?
Haha hoe vet!!! slushoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)
[ afbeelding ]
Slusho!
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de seriequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:25 schreef frank010 het volgende:
[..]
Haha hoe vet!!! slushovet dat ze dat soort dingen laten terugkomen, lost, alias, cloverfield
Dat vond ik ook een beetje vreemd idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Toffe afleveringMaar leeft Astrid nou nog?!
Ik dacht echt dat Charlie haar ging afmaken toen hij zijn plaatje zag verschijnen op dat scherm...
Ben benieuwd naar dat wandelende lijk... Dat zal wel de bad guy van het seizoen worden denk ik.
Twee dingen die ik niet snap:In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
Hitman.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de serie
Elke glyph staat voor een letterquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef JMarsden het volgende:
Geweldige serie dit. Waar staan de symbolen voor die elke keer in beeld verschijnen (zwart scherm met daarop een blad, zeepaardje, tor, etc.. In Amerika elke keer als de aflevering onderbroken wordt voor commercials)? JJ Abrams had in een interview gezegd dat die ook een betekenis hebben, maar is er verder niet op ingegaan.
Die gaat 'The Storm" brengen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef sbientje het volgende:
zeer goede aflevering idd! ben blij dat we van de charlie-storyline verlost zijn... ben benieuwd wat die freak met dat nieuwe hoofd gaat doen
ja zo ver was ik alquote:
Zou best kunnen; was het niet dat Peter vroeger verongelukt was samen met Walter (auto-ongeluk en dat ze in het water beland waren). In de laatste episode van het vorige seizoen stond Walter ook bij het graf van Peter. Misschien heeft Walter ervoor gezorgd dat Peter vanuit de andere dimensie kwam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering!
Eindelijk bad charlie dood,en Olivia failed met haar opdracht van Mr Bell!
Apart dat gele puntje/glyph bij Peter,zou denk ik betekenen dat dat ene mokkel op die manier ziet,wie uit een andere Dimensie komen!
[ afbeelding ]
Helemaal geen slecht teken, ik heb dat ook.. makers hebben allang gezegd dat ze zich door The Twilight Zone en The X-Files deels hebben laten inspireren, dus weet ik ook wat ik zo'n beetje kan verwachten. En een serie in dat genre zie ik graag weer..quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef Chuphinh het volgende:
Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
Niks misschien. Er is eerst een paar keer naar gehint, en later heeft Walter tegen Peter gezegd dat-ie iets dierbaars was verloren en het heeft moeten halen uit een andere dimensie. Dus de twijfel is er wel af, lijkt me.quote:Op maandag 12 oktober 2009 05:01 schreef hydraulix het volgende:
Misschien heeft Walter ervoor gezorgd dat Peter vanuit de andere dimensie kwam.
Volgens mij was daar toch sowieso al een hele aflevering aan gewijd? Ik meende dat het gewoon een feit was, niks twijfel idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niks misschien. Er is eerst een paar keer naar gehint, en later heeft Walter tegen Peter gezegd dat-ie iets dierbaars was verloren en het heeft moeten halen uit een andere dimensie. Dus de twijfel is er wel af, lijkt me.
Idd, dat was die aflevering waarin Walter naar het huis ging waar ze vroeger woonden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij was daar toch sowieso al een hele aflevering aan gewijd? Ik meende dat het gewoon een feit was, niks twijfel idd.
Damn, die moet ik dus weer even opnieuw kijken..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, dat was die aflevering waarin Walter naar het huis ging waar ze vroeger woonden.
Ik geloof ergens voor de winterstop ja. Maar dat weet ik niet helemaal zeker, kan ook voor een andere pauze zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef Rainesz het volgende:
zag laatst op NET5 ook dat walter zoiets zei..dus dat is al in de eerste 3/4 afleveringen ofzo
Het is duidelijk dat ze er heel hard hun best voor doen, maar X-files werd gedragen door dat samenspel tussen Mulder en Scully, dat mist Fringe nog, ondanks dat daar ook sympathieke karakters inzitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef Chuphinh het volgende:
Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
Wat ik wel raar vind is dat Peter schijnbaar helemaal geen fysieke problemen ondervindt met het leven in een andere dimensie. De mensen die van "onze" dimensie naar de andere kwamen hadden dat wel (William Bell en Olivia) en de mensen die van de andere dimensie komen hebben het ook (de shapeshifters). Waarom Peter dan totaal niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:40 schreef DJKoster het volgende:
Dat van Peter was toch al, zo goed als, duidelijk?
[ afbeelding ]
Die is in ieder geval doodgegaan ja. Maar het ging mij even om de dimensie-ziekte die bij anderedimensie-Peter dus niet heerst, terwijl hij wel in onze wereld leeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef rthls het volgende:
Of is de zieke Peter doodgegaan en daardoor Peter uit de andere dimensie gehaald?
Ik denk dat dat het was. Zei Bell niet iets over dezelfde personen/entiteiten uit beide dimensies die dezelfde ruimte betrekken, dat dat botst? (een algemeen aangenomen scifi-theorie btw).quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef rthls het volgende:
Of is de zieke Peter doodgegaan en daardoor Peter uit de andere dimensie gehaald?
Of bij die Peter heeft Walter het kunnen genezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is in ieder geval doodgegaan ja. Maar het ging mij even om de dimensie-ziekte die bij anderedimensie-Peter dus niet heerst, terwijl hij wel in onze wereld leeft.
Volgens mij komt de Observer ook uit realiteit 2. En verder heeft Olivia alleen maar last van geheugenverlies; de rest kwam toch echt omdat ze op een verkeerde manier uit haar auto stapte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is in ieder geval doodgegaan ja. Maar het ging mij even om de dimensie-ziekte die bij anderedimensie-Peter dus niet heerst, terwijl hij wel in onze wereld leeft.
Ik noemde ook William Bell, die flink in de weer was met een beademingskapje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Observer ook uit realiteit 2. En verder heeft Olivia alleen maar last van geheugenverlies; de rest kwam toch echt omdat ze op een verkeerde manier uit haar auto stapte.
Klopt, wat mij betreft is hij de enige die écht last heeft van het switchen. O ja, en de shape shifters, maar daar was iets anders mee toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik noemde ook William Bell, die flink in de weer was met een beademingskapje.
Wat dacht je ervan dat de eerste keer in die aflevering dat de shapeshifter van lichaam veranderde zijn lichaam daadwerkelijk veranderde om het zo te zeggen. Hij zat nog steeds in hetzelfde lichaam, en alleen het lichaam van die man in de flat lag dood op de grond.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
Dat 3e lijk was het lijk van de echte verpleegster?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Jonad het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat de eerste keer in die aflevering dat de shapeshifter van lichaam veranderde zijn lichaam daadwerkelijk veranderde om het zo te zeggen. Hij zat nog steeds in hetzelfde lichaam, en alleen het lichaam van die man in de flat lag dood op de grond.
Toen Charlie werd vermoord nam de shapeshifter zijn lichaam aan en het lichaam van die verpleegster lag op de grond. Het lichaam van de echte Charlie lag nog in een mand om later verbrand te worden. Kortom 3 lichamen waar er maar 2 hoorden te zijn; er lag ineens een extra lichaam! Dit vond ik toch wel echt een kolossale fout. Maar las hierboven dat het nog niet opgemerkt was;)
Dat lijk had de shapeshifter de hele tijd op zijn rug meegenomen ofzo? Hij overviel haar in de lift meen ik, iig niet in de kelder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat 3e lijk was het lijk van de echte verpleegster?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Challenger Mission 11.
http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_Challenger
1. De Challenger heeft nooit een 11e missie gedaan
2. De Challenger heeft nooit een missie gestart op 28 juni 1984.
Denk dat we hier hebben gezien hoe Peter uit de andere Dimensie werd gehaald inderdaad!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oftewel; dat fragment komt uit het andere universum.
Que?quote:
Here is the preview for the next Fringe episode - "Earthling" - which should air November 5. However, if the World Series goes to seven games, then Fringe will be postponed one more week. Fingers crossed for a Dodgers sweep!quote:
Het leek me een gastrol, maar we zullen zien. Ik vond het moeilijk 'm serieus te nemen, maar de rol paste goed bij hemquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:21 schreef JohnLocke het volgende:
Had 'Keith' alleen een gastrol, of is dat een nieuw karakter?
Van wat we weten van de andere dimensie is dat de meeste mensen eenzelfde baan/rol hebben (Charlie en Broyles werkten beide voor de FBI). Het ligt voor de hand dat de andere Walter ook een wetenschapper is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Rainesz het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is.
Is Alter Walter geen mad scientist??
Bedoel als onze Walter even overstapt naar een andere Dimensie om Peter te halen.
Kan de andere Walter dat niet dan?
Denk dat hier nog wel een goede story line inzit.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Van wat we weten van de andere dimensie is dat de meeste mensen eenzelfde baan/rol hebben (Charlie en Broyles werkten beide voor de FBI). Het ligt voor de hand dat de andere Walter ook een wetenschapper is.
Maar bedenk wel dat de informatie voor de twee Walters totaal verschillend is. Onze Walter zag zijn zoon dood gaan, en de enige manier om 'hem' terug te krijgen is door naar het andere universum te gaan. De andere Walter weet alleen dat zijn zoon op één avond ineens uit zijn kamer was verdwenen, het zou vreemd zijn om een vervangende Peter uit ons universum te halen, terwijl hij niet eens zeker wist wat er met zijn eigen zoon was gebeurd.
Het zou me overigens niets verbazen dat de Walter uit het andere universum nog een belangrijke rol zal spelen, misschien is hij wel de leider van de anderen.
Denk dat ze het kijkcijfers gezien geen serie zoals Lost willen maken, zonder villain-per-week verhalen maar met enkel een doorlopende verhaallijn. Verwacht dus dat ze het dimension-travel verhaaltje voor het grootste gedeelte bewaren tot het einde van het seizoen, met af een toe een aflevering van dit thema tussendoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:06 schreef lelouch het volgende:
Vond de laatste aflevering beetje tegenvallen.
Snel verder met andere dimensie verhaal aub!
Idd, het is een balans tussen de kijkers die voor het lange verhaal gaan en degenen die meer van 'hapklaar' houden, en dat doen ze best goed. Het houdt de spanning en afwisseling er lekker in, al ben ik zelf meer van de Lost-achtige verhaallijnen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Denk dat ze het kijkcijfers gezien geen serie zoals Lost willen maken, zonder villain-per-week verhalen maar met enkel een doorlopende verhaallijn. Verwacht dus dat ze het dimension-travel verhaaltje voor het grootste gedeelte bewaren tot het einde van het seizoen, met af een toe een aflevering van dit thema tussendoor.
Vind ik trouwens niet erg, als de weekverhaaltjes spannend en origineel zijn. Dat was deze week helaas niet het geval.
Ze willen het niet te ingewikkeld ala Lost maken, waarbij je elke aflevering en allerlei flashbacks moet hebben gezien om het verhaal te snappen. Het zou geen probleem zijn eens een aflevering te missen. Althans, dat beweerde JJ Abrams in een interview nav Fringe. Staat nog ergens wel online.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Denk dat ze het kijkcijfers gezien geen serie zoals Lost willen maken, zonder villain-per-week verhalen maar met enkel een doorlopende verhaallijn. Verwacht dus dat ze het dimension-travel verhaaltje voor het grootste gedeelte bewaren tot het einde van het seizoen, met af een toe een aflevering van dit thema tussendoor.
Vind ik trouwens niet erg, als de weekverhaaltjes spannend en origineel zijn. Dat was deze week helaas niet het geval.
My point exactly dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ze willen het niet te ingewikkeld ala Lost maken, waarbij je elke aflevering en allerlei flashbacks moet hebben gezien om het verhaal te snappen. Het zou geen probleem zijn eens een aflevering te missen. Althans, dat beweerde JJ Abrams in een interview nav Fringe. Staat nog ergens wel online.
Of Asterisk. Of Asteroid. Of Aspirin. Of Astringent. Of Astral. Of Asterixquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Of Asterisk. Of Asteroid. Of Aspirin. Of Astringent. Of Astral. Of Asterix
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Witchfynder het volgende:
Begreep in de special van Jasika Nicole (Astrid) dat John Noble (Walter) die bijnamen zelf verzint.
Hij zou haar eens Afro genoemd hebben en hoewel Jasika dat dolkomisch vond, vonden de producers het te tricky.
Ik heb de aflevering niet meer teruggekeken, maar ik kan me wel herinneren dat toen Olivia in de auto zat op weg naar haar 'afspraak' met Nina ze onderweg een 'bijna' aanvaring had met een andere auto. Ik moest direct aan dat moment denken toen Olivia uit die auto kwam geschoten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
...Olivia is dus uit haar rijdende auto "geplukt" door Bell. Ik dacht aan het eind van seizoen 1 nog dat ze in de lift overstapte naar de andere dimensie, vanwege het blauwe licht enzo. Maar ik neem aan dat ze toen alleen werd getransporteerd vanuit de hotellift naar het WTC (maar dus wel binnen die dimensie). Vond dat wel een beetje onduidelijk. Anyway... Olivia is dus vanuit auto1 overgesprongen naar auto2, die precies hetzelfde is als haar eigen auto, en die bovendien rijdende was. Hoe werkt dat?! Wie bestuurde die auto voordat Olivia dat deed? Of nam ze door over te springen naar de andere realiteit soms het lichaam van haar andere zelf over? Ik snap het niet iig...
...
Ik ben erg benieuwd hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef aardappel het volgende:
Kan er eigenlijk ook niks over vinden op internet, misschien heeft ie het dan toevallig 1 x gedaan op de afleverign die ik net gezien heb. Als ik zin heb zal ik het stukje wel ff rippen en op youtube zetten..
Eindelijk ja! 2 weken niks vind ik geen goed idee bij deze serie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering
Beter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:54 schreef portie het volgende:
Weer zo'n losse aflevering, wat toch wel jammer is. We zijn, nadat het hoofd aan het lichaam zat, eigenlijk nog geen steek verder.
Ja het hoofd waar ze naar opzoek waren met het logo er op (Waarvoor Olivia door William terug werd gestuurd om die te zoeken)quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoofd aan het lichaam?
Ik vond 'm wel weer tof; al is dit wel typisch: we verzinnen iets met verpoederende lichamen en daar bakken we dan een verhaal omheen.
Paar afleveringen terug aflevering 4 van seizoen 2 . Toen hadden ze opeens iets met dat ze een hoofd moesten vinden. De mensen die van de andere dimensie kwamen waren toen Olivia enz voor. Aan het einde van die episode groeide een het hoofd vast aan een lichaam.quote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 9 november 2009 17:03 schreef lelouch het volgende:
Wat mij betreft mogen ze er wel een Lost achtige serie van maken.![]()
Mjah, Broyles is goede vriendjes met Nina, daar zal het wel door komen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:12 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering.
Snap alleen niet waarom Fringe division Massive Dynamics niet harder aanpakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Ik had inderdaad ook al snel het vermoeden dat Tyler degene met de krachten was, maar het einde vond ik dan wel weer een verrassende twist.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie
het was het eerste wat ik dacht toen met die agenten op dat dak, maar in het tankstation keek die langharige man zo overtuigend dat ik toch weer in de war was.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie
quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Er is een Press kit voor de volgende ep uitgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan niet wachten.
Grappig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef Rainesz het volgende:
ahw en de referenties naar de Simpsons hebben te maken met het 20 jarig bestaan van de Simpsons,dus word er in alle prime time series op Fox naar de Simpsons gerefereerd!
Ik nietquote:
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Crutch het volgende:
Heeft iemand al een teaser voor de volgende ep?
Oeh, ranzig. En dan ook nog een eeuw wachten, godverquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.
this is rather pleasantquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef sbientje het volgende:
was weer een hele gave aflevering. Die observers, apart volkje
Daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef Caspian het volgende:
[..]
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.
Zoals is al eens in Star Trek TNG gedaan, maar boeien... Fringe heerschtquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
Eerder aan de Watchers van The Fantastic Four..quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef Caspian het volgende:
[..]
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.
quote:
hier hetzelfde. Ik bewaar mijn favoriete series altijd voor t laatst. Sinds dit seizoen is dat fringe hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef rthls het volgende:
Idd.
Fringe is tegenwoordig toch wel een serie waar ik naar uit kijk. Was vorig jaar nog niet zo!
Deze ep Walter ook weer prachtig met het gedoe rond het geheime ingredient van z'n milkshake
Tjah Thanksgiving he.. niks te dlenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:29 schreef Houniet het volgende:
Ohja we moeten wachten.
Hij heet Walter Bishop. En ja, ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Erg goeie seizoen 1 vind ik. Net begonnen aan seizoen 2 afl. 3. In een van de voorgaande afleveringen zag ik de mad scientist met zn handschoenen in een lijk graven en daarna met bloederige handen een lang snoepje in zijn mond douwen. Wie heeft dat ook gezien? Ben vergeten om dat stukje terug te kijken namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Gatsie??
Ik heb ook opheldering nodig bij Aflevering 1, seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]Ooooh. Damn wat is meneer soldaat vlug zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
"Asterix"quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Rainesz het volgende:
Press release voor volgende afleveringWerd tijd dat ze daar weer mee verder gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het einde nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef sbientje het volgende:
ik had het al wel verwacht, het einde, maar toch...
het was volgens mij een terugblikquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik snap het einde niet![]()
Hij moet nog een scan doen en is ineens in de andere dimensie?
ah joh, dat is het zo!quote:
tsja ik dacht dat william hem hielp om zijn geheugen terugte krijgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
het was volgens mij een terugblik
edit - nu ik erover nadenk ga ik twijfelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan.. en nu wordt het logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan de zaag erin
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Ah joh, 't is een verdwaalde KLB-puberquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik bewonder je heldere argumenten.
Dat gedeelte vond ik dus echt vreselijk spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |