quote:Op vrijdag 18 september 2009 04:01 schreef Breuls het volgende:
Interessante aflevering, goeie opener van het seizoen.
Observer niet gezien trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:41 schreef husq het volgende:
Goeie aflevering. Toch jammer dat Charlie er uit moet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of hij blijft het hele seizoen rondhangen en dus een constante spion zijn.
Ah, ik zag de observer ook helemaal niet. Toch nog iemand die opletquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Rainesz het volgende:
Wat een goed begin! Olivia die door het raam kwam
Walter gewoon Walter
Observer wel gespot trouwens zat weer goed verstopt,maar hij zat precies waar je hem zou moeten verwachten.
[ afbeelding ]
Ook leuk dat er een kort moment van The X-Files inzat,op het scherm waar de shapeshifter in die kale knikker veranderde.
Belooft een leuk seizoen te worden denk ik!!
Ja, leuk. Ben alleen wel bang dat ze een grote wijsneusrol gaat krijgen. (En flink genomen gaat worden door Peter)quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de nieuwe aanvulling. Die FBI- agente? In het begin had ik echt iets van: wat moet zij nou.
Omdat ze bij het ontwaken Griekse woorden uitsprak, dezelfde die Peters moeder uitsprak voor voordat hij ging slapen. Misschien dat Olivia eens keer een zin uitspreekt die Walter herinnert als: "That's what my wife used to say". Tja, en dan is de spreekwoordelijke kogel door de kerk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:39 schreef sbientje het volgende:
hoe kom je erbij, met die moeder? waarom denk je dat?
Dat zou dan weer te makkelijk zijn imo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Rainesz het volgende:
Denk eerder dat Olivia is gezegd dat de Huidige Peter niet de Peter is van die dimensie.
En dat Bell heeft gezegd waar ze het graf kan vinden.
quote:Of Bell heeft iets gezegd over het Patroon
quote:That being said, Olivia's Greek proverb upon waking was almost worth the trouble. Its connection to Peter and his mother was intriguing, but I've got a feeling it had more to do with Olivia's own father...a figure completely missing from the show, but someone I expect to become relevant in good time.
oh ya, tuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ze bij het ontwaken Griekse woorden uitsprak, dezelfde die Peters moeder uitsprak voor voordat hij ging slapen. Misschien dat Olivia eens keer een zin uitspreekt die Walter herinnert als: "That's what my wife used to say". Tja, en dan is de spreekwoordelijke kogel door de kerk.
[..]
Dat zou dan weer te makkelijk zijn imo.
[..]
Denk het ook, maar ze moest ook iets belangrijks vertellen omdat er veel levens op het spel staan. (ik krijg een beetje een Heroes Deja vu, save the cheerleader, save the world)
En ze heeft ongetwijfeld haar ex- collega/lover weer gezien.
Maakt plaats voor mevrouw FBI-chickquote:
wel apart, charlie moest toch weg vanwege bezuinigingen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maakt plaats voor mevrouw FBI-chickWel jammer, hij is fucking stoer.
Denk dat er een groot verschil zit in $$ met deze 2 acteursquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
wel apart, charlie moest toch weg vanwege bezuinigingen?
ja dat is natuurlijk ook weer zo...quote:Op woensdag 23 september 2009 08:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat er een groot verschil zit in $$ met deze 2 acteurs
Bij de opgravingquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef WeirdlyWired het volgende:
De nieuwe aflevering gezien. Ik vond die van vorige week toch wel beter, eerlijk gezegd.
Iemand the observer gespot??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar wachten tot volgende week, 't blijft toch verslavend
Je moeder is een hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Dat is een vogelverschrikker. Ik heb hem gedownload in 720p en dat is duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:24 schreef Rainesz het volgende:
leuke ep meer ook niet!
Had The Observer zelf trouwens in het maisveld gespot!
[ afbeelding ]
Die man bestuurt de graafmachine. Ik denk niet dat dat de Observer is.quote:
van tv.com...quote:Trivia: The Observer can be seen to the right of the Hughes house in the long shot as Jessup goes in.
Mijn ploatje dusquote:
Ga je nog een andere poging doen joostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef bierjoost het volgende:
Ja...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga je nog een andere poging doen joost?
Die dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)
[ afbeelding ]
Slusho!
Ik weet het. Maar misschien niet iedereen dus zette ik het er maar zo neer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
"Die William Bell gast"? Dude, dat is Leonard Nimoy!.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 05:02 schreef Breuls het volgende:
Zou het voorkomen van een collision de hoofdlijn van het seizoen worden?
Haha hoe vet!!! slushoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)
[ afbeelding ]
Slusho!
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de seriequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:25 schreef frank010 het volgende:
[..]
Haha hoe vet!!! slushovet dat ze dat soort dingen laten terugkomen, lost, alias, cloverfield
Dat vond ik ook een beetje vreemd idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Toffe afleveringMaar leeft Astrid nou nog?!
Ik dacht echt dat Charlie haar ging afmaken toen hij zijn plaatje zag verschijnen op dat scherm...
Ben benieuwd naar dat wandelende lijk... Dat zal wel de bad guy van het seizoen worden denk ik.
Twee dingen die ik niet snap:In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
Hitman.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de serie
Elke glyph staat voor een letterquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef JMarsden het volgende:
Geweldige serie dit. Waar staan de symbolen voor die elke keer in beeld verschijnen (zwart scherm met daarop een blad, zeepaardje, tor, etc.. In Amerika elke keer als de aflevering onderbroken wordt voor commercials)? JJ Abrams had in een interview gezegd dat die ook een betekenis hebben, maar is er verder niet op ingegaan.
Die gaat 'The Storm" brengen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef sbientje het volgende:
zeer goede aflevering idd! ben blij dat we van de charlie-storyline verlost zijn... ben benieuwd wat die freak met dat nieuwe hoofd gaat doen
ja zo ver was ik alquote:
Zou best kunnen; was het niet dat Peter vroeger verongelukt was samen met Walter (auto-ongeluk en dat ze in het water beland waren). In de laatste episode van het vorige seizoen stond Walter ook bij het graf van Peter. Misschien heeft Walter ervoor gezorgd dat Peter vanuit de andere dimensie kwam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering!
Eindelijk bad charlie dood,en Olivia failed met haar opdracht van Mr Bell!
Apart dat gele puntje/glyph bij Peter,zou denk ik betekenen dat dat ene mokkel op die manier ziet,wie uit een andere Dimensie komen!
[ afbeelding ]
Helemaal geen slecht teken, ik heb dat ook.. makers hebben allang gezegd dat ze zich door The Twilight Zone en The X-Files deels hebben laten inspireren, dus weet ik ook wat ik zo'n beetje kan verwachten. En een serie in dat genre zie ik graag weer..quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef Chuphinh het volgende:
Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |