Dat is precies wat ik de hele tijd dacht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef Jivis het volgende:
Toffe cliffhanger zeg.
Dacht eerst trouwens even dat Olivia juist in onze dimensie terecht was gekomen en dat de serie zich het hele seizoen afspeelde in een andere.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MrGP het volgende:
Ik vond de finale van Fringe beter dan die van Lost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok het leger wat walter gemaakt heeft met die manual ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef EvilMarc het volgende:
Maar wie is de vijand dan?
ZFT doet straks niet meer mee...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:26 schreef CloudStrifeNL het volgende:
A+ voor deze finale.
Dat laatste shot was echt cool. Ben bang dat ik het seizoen opnieuw moet bekijken. Die gekke flits in de lift met Olivia zit in heel veel afleveringen.
quote:Fringe costar Kirk Acevedo has announced via his Facebook status update that he's apparently been let go from the Fox drama. "WELL BOYS AND GIRLS THEY DONE DID YER BOY WRONG! THEY FIRED ME OFF OF FRINGE, AND IVE NEVER BEEN FIRED IN MY LIFE!!!!" he wrote. The news was first reported by the blog ohnotheydidn't. Acevedo played Agent Charlie Francis on the show, which just aired its season finale.
quote:Hats off to Latina.com for taking the time to get the ‘full’ story on this latest contrversy. Fringe star Kirk Acevedo, who plays Charlie on the show, announced - in caps - that he had been fired from the show via his Facebook account. “Well boys and girls they done did yer boy wrong! They fired me off Fringe and I’ve never been fired in my life!!!!” Acevedo declared, setting a blogging firestorm into action. So far, FOX has said nothing further about the supposed firing of the Fringe fan-favorite (pardon the alliteration).
My gut reaction is: this sucks. Charlie is one of my favorite characters on Fringe, and a big part of the chemistry of the show. He is the only face that brings a sense of history to Anna Torv’s Olivia Dunham. That said, though, and after reading what Latina.com got by digging a little deeper, I’m going to have to say that this whole outburst thing is bit too much Avevedo tantruming. Acevedo admitted to Latina.com that his option for renewal was not picked up. In other words, he was passed over - not fired. “It’s called not picking up my option. But at the end of the day, you got fired!” Acevedo told Latina.com. Again, a big mistake, but his reaction certainly does no service to the people on the show who will go on without him.
No doubt the production passed on Acevedo because of mounting pressure in the industry to bring budgets down. Fringe has already moved its production to Vancouver, cutting a cast member or two seems like painfully natural next steps. I’m sure it is an emotional and dissapointing time for Acevedo right now - but it is kind of sad that he has fallen into the same celebrity trap as so many others these days by shooting off about it on a social networking site. Facebook and Twitter seem to be promoting unprofessionalism amongst the celebrities of the world.
haak in op de laatste 5 en je hebt een top seizoenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef Tim86 het volgende:
ben na 7,8 eps gestopt..moet ik weer gaan kijken?
En op Global of CTV.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef PeRi het volgende:
Season 2 of Fringe will premiere Thursday 9/17 at 9/8c, only on FOX!!!
Dagje voor me verjaardag! chill.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef PeRi het volgende:
Season 2 of Fringe will premiere Thursday 9/17 at 9/8c, only on FOX!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef Tim86 het volgende:
ben na 7,8 eps gestopt..moet ik weer gaan kijken?
Heb besloten om weer verder te gaan. Van wat ik zo lees en hoor zijn ze toch wel een toffe weg ingeslagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:56 schreef Rainesz het volgende:
[..]
haak in op de laatste 5 en je hebt een top seizoen
Goede aankoop van NET5, vindt het alleen niet een typische vrouwenseriequote:Nieuwe bovennatuurlijke serie Fringe bij NET 5
Geplaatst op woensdag 29 juli 2009 om 16:27
Foto: SBSNET 5 brengt dit najaar de nieuwe serie Fringe van tv-producent J.J. Abrams, de man achter Lost. Het draait in deze bovennatuurlijke serie om een tak van wetenschap die balanceert tussen het mogelijke en het onmogelijke, zoals telepathie, onzichtbaarheid en genetische mutatie. FBI-agente Olivia Dunham, de eigenaardige professor dr. Walter Bishop en zijn zoon Peter vormen tegen wil en dank een trio dat belast wordt met het onderzoeken van vreemde zaken in de hele wereld.
De term ‘fringe science’ wordt gebruikt voor de tak van wetenschap die zich bezighoudt met ogenschijnlijk onmogelijke fenomenen als onzichtbaarheid, genetische mutatie, telekinese, teleportatie, levitatie, gedachtelezen, mind control en wederopstanding van doden. Dr. Walter Bishop (John Noble, bekend van The Lord of the Rings) heeft zich hier tot zeventien jaar geleden mee beziggehouden. Sindsdien slijt hij zijn dagen in een streng beveiligde gesloten kliniek, op last van de overheid.
FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, ook te zien in McLeod’s Daughters) heeft zijn hulp echter hard nodig als haar vriend en collega John Scott (Mark Valley uit Boston Legal) bij een onderzoek geïnfecteerd raakt met een mysterieuze, levensbedreigende substantie. De enige manier waarop Olivia met de professor in contact kan komen, is via diens zoon Peter (Joshua Jackson, eerder in Dawson’s Creek). Hoewel deze van zijn vader vervreemd is, weet Olivia hem ervan te overtuigen mee te werken.
Dit is het begin van een bijzondere samenwerking, waarbij de drie belast worden met het onderzoek naar vreemde gebeurtenissen die over de hele wereld plaatsvinden. Al snel blijkt dat al deze zaken met elkaar verbonden zijn en er een patroon te herkennen is. Het patroon kan tevens gelinkt worden aan Massive Dynamic: een bedrijf dat patenten heeft op een aantal nieuwe technologieën en geheimzinnige onderzoeken doet. Daar komt nog bij dat het gerund wordt door Walters voormalige labpartner.
Fringe gaat van start met een extra lange pilotaflevering op zondag 6 september om 21.30 uur. NET 5 verwacht veel van de nieuwe serie. “Fringe is een serie van de hand van J.J. Abrams, de man achter het met prijzen overladen Lost. De extra lange pilot is geregisseerd door Alex Graves, die twee keer een Emmy award in ontvangst mocht nemen voor The West Wing.”
Nee, maar ik denk dat het slim is om naast de vrouwenserie's als "Grey's Anatomy", "Desperate Housewives", "Being Erica", etc. ook wat meer serie's als o.a. "Cold Case", "Supernatural", "Law & Order" en nu dan ook "Fringe" te programeren. Je te veel richten op één doelgroep is naar mijn idee nooit goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef Adelante het volgende:
Goede aankoop van NET5, vindt het alleen niet een typische vrouwenserie
Aan de andere kant is de hoofdpersoon van de serie natuurlijk een vrouw, dus in die zin past het weer perfect bij net5.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:16 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het slim is om naast de vrouwenserie's als "Grey's Anatomy", "Desperate Housewives", "Being Erica", etc. ook wat meer serie's als o.a. "Cold Case", "Supernatural", "Law & Order" en nu dan ook "Fringe" te programeren. Je te veel richten op één doelgroep is naar mijn idee nooit goed.
Ik vind het inderdaad een uitstekende keuze; het verbaasde me eerlijk gezegd al dat geen enkele zender deze serie eerder had opgepikt.
Klopt inderdaad, maar ik hoop toch dat mensen deze serie een kans geven en niet, vanwege de combinatie NET5 + vrouwelijke hoofdrol, al bij voorbaat afhaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de hoofdpersoon van de serie natuurlijk een vrouw, dus in die zin past het weer perfect bij net5.
Ach het heeft natuurlijk ook Joshua Jackson te bieden, dus al die vrouwen die geen tiener meer zijn, maar het waren ten tijde van dawson creek, zullen ook wel in schakelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar ik hoop toch dat mensen deze serie een kans geven en niet, vanwege de combinatie NET5 + vrouwelijke hoofdrol, al bij voorbaat afhaken.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 6. Goede serie, alleen jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Even terug gelezen waar s1 eindigde, was het alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef dutch-treat het volgende:
TV Guide's Most Anticipated Returning Fall Shows
WoW, dat is wat een goede cliffhanger doet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk zijn die er, maar die zal je wellicht niet vinden in dit topic omdat zij spoilers willen vermijden. Misschien handig om een NL topic aan te maken?
Dit is alles wat geupload is v/d krant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef DJKoster het volgende:
The Observer gespot in de krant
"Ex-deceased" Lekker dan![]()
Is dit de hele krant? Nou weten we nog niet waarom de beurzen al 3 weken dicht zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
"Former Pres. Kennedy to address legal status of ex-deceased citizens",
"No corrective action by National Weather Service Expected",
Terminator The Musical en lichtgevende huisdieren.
Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
De pilot geeft een behoorlijke indicatie van het niveau van de eerste afleveringen. Let wel op, het seizoen komt was echt op gang ongeveer vanaf aflevering 10, dus als je het daarvoor wat minder vind, even doorbijten is zeker de moeite waard (hoewel ik het voor aflevering 10 ook zeker het bekijken waard vond).quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Vincemeister het volgende:
Goeie pilot was dit. Heb net de eerste aflevering gezien op NET5. Dit kan nog wel wat worden al hangt het af van hoe "het patroon"-thema zich ontwikkeld. Komt die observer trouwens ook al in de eerste aflevering voor? Ik heb dit topic beetje gelezen en zie nu pas hoe hij er uitziet maar kan niet zeggen dat ik hem heb gezien in de eerste aflevering. Nou was ik er natuurlijk niet naar op zoek en heb al gelezen dat sommige mensen er de hele aflevering op wachten en hem dan nog missen
Het valt me echter op dat iedereen al heel seizoen 1 heeft gezien. Zijn er nog mensen die wachten op het uitkomen van de box of het gewoon volgen op NET5 in plaats van alles altijd maar weer te downloaden?
Ik denk ook niet dat het per se een betere wereld is, maar gewoon een wereld waar 't één en ander net iets anders gelopen/ontwikkeld is als in "onze" realiteit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
"Former Pres. Kennedy to address legal status of ex-deceased citizens",
"No corrective action by National Weather Service Expected",
Terminator The Musical en lichtgevende huisdieren.
Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
Hoeft niet persé buitenaards te zijn, natuurlijk. Denk aan bijvoorbeeld genetische manipulatie e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!
Overigens bij horoscopen staat bij waterman hug your favourite human, betekend dat zoveel als dat er aliens zijn?
Ik krijg ineens meer sympathie voor Olivia!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef dutch-treat het volgende:
De S01 Gag Reel staat inmiddels ook op YouTube:
Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Ik ben net klaar met The Wire. Die afleveringen duurden namelijk 60 min per keerquote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Afleveringen zijn toch "gewoon" rond de 45 minuten net als de meeste andere series? Alleen aflevering 1 was een extra lange.
Goed plan! Ik zou niet eens meer weten hoe die gaatquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Symer het volgende:
![]()
Ik ga morgen denk ik nog even de geniale seizoensfinale opnieuw kijken om weer in de stemming te komen
quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 19, kan ik mooi aanhaken.
WALTER !!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |