abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 04:41:00 #251
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_71866782
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar ik hoop toch dat mensen deze serie een kans geven en niet, vanwege de combinatie NET5 + vrouwelijke hoofdrol, al bij voorbaat afhaken.
Ach het heeft natuurlijk ook Joshua Jackson te bieden, dus al die vrouwen die geen tiener meer zijn, maar het waren ten tijde van dawson creek, zullen ook wel in schakelen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:12:43 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72431745
Nu EP 01 bezig. Erg goed!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72432295
Over 2 weken seizoen twee!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:05:56 #254
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72433179
TV Guide's Most Anticipated Returning Fall Shows

WoW, dat is wat een goede cliffhanger doet
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_72434980
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef rthls het volgende:
pi_72435631
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:31 schreef rthls het volgende:
Heb er zin in
pi_72525003
aflevering 1 gisteren toevallig op Net5 gezien, was wel aardig dus de rest ga ik wel via downloads kijken.

Heb zo een beetje alle series die ik wilde zien gehad dus dan maar hier mee verder
  maandag 7 september 2009 @ 22:22:19 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72535299
Ik ben nu bij aflevering 6. Goede serie, alleen jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 7 september 2009 @ 22:25:13 #259
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72535468
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 6. Goede serie, alleen jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Afleveringen zijn toch "gewoon" rond de 45 minuten net als de meeste andere series? Alleen aflevering 1 was een extra lange.
A journey to the end
pi_72538346
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef dutch-treat het volgende:
TV Guide's Most Anticipated Returning Fall Shows

WoW, dat is wat een goede cliffhanger doet
Even terug gelezen waar s1 eindigde, was het alweer helemaal vergeten
Zeer mooie cliffhanger inderdaad, nog 2 weekjes in spanning!
pi_72541327
Viel me Zondag bij net5 pas op dat dat vliegtuig van massive dynamics was hehe
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_72541398
En nog wat spullen voor het nieuwe seizoen.
Promo:

En er zijn press release kits uitgedeeld in de USA.
met o.a een 'hele'versie van de krant die bij William bell op kantoor lag.
Hier de screens v/d krant!

[ Bericht 26% gewijzigd door Rainesz op 08-09-2009 01:54:03 ]
pi_72542862
Very interesting!
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:07:17 #264
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72543068
Tof, die krant
Vooral die cartoon, blijkbaar is er in de parallelle wereld een nieuwe vorm van energie die zowel wind, zon als olie overbodig maakt
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_72543646
Vet, zero point energy. Bestaat echt (alleen ze kunnen er nog niks mee ) en er zijn een aantal theorieën die beweren dat onze ziel in het zero point field zit (waar dus de zero point energy vandaan komt). Het Veld van Lynne McTaccart gaat er over. Remote viewing, telepathie en het idee dat gedachten gebeurtenissen kunnen beïnvloeden worden daar allemaal in behandeld. Misschien dat ze daar nog wat mee gaan doen
Boek is echt een aanrader!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_72544098
"Former Pres. Kennedy to address legal status of ex-deceased citizens",
"No corrective action by National Weather Service Expected",
Terminator The Musical en lichtgevende huisdieren.

Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
pi_72546176
The Observer gespot in de krant

"Ex-deceased" Lekker dan

Is dit de hele krant? Nou weten we nog niet waarom de beurzen al 3 weken dicht zijn..
pi_72549694
Goeie pilot was dit. Heb net de eerste aflevering gezien op NET5. Dit kan nog wel wat worden al hangt het af van hoe "het patroon"-thema zich ontwikkeld. Komt die observer trouwens ook al in de eerste aflevering voor? Ik heb dit topic beetje gelezen en zie nu pas hoe hij er uitziet maar kan niet zeggen dat ik hem heb gezien in de eerste aflevering. Nou was ik er natuurlijk niet naar op zoek en heb al gelezen dat sommige mensen er de hele aflevering op wachten en hem dan nog missen

Het valt me echter op dat iedereen al heel seizoen 1 heeft gezien. Zijn er nog mensen die wachten op het uitkomen van de box of het gewoon volgen op NET5 in plaats van alles altijd maar weer te downloaden?
pi_72549747
Natuurlijk zijn die er, maar die zal je wellicht niet vinden in dit topic omdat zij spoilers willen vermijden. Misschien handig om een NL topic aan te maken?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:17:02 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72550213
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk zijn die er, maar die zal je wellicht niet vinden in dit topic omdat zij spoilers willen vermijden. Misschien handig om een NL topic aan te maken?
Inderdaad.
pi_72550869
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef DJKoster het volgende:
The Observer gespot in de krant

"Ex-deceased" Lekker dan

Is dit de hele krant? Nou weten we nog niet waarom de beurzen al 3 weken dicht zijn..
Dit is alles wat geupload is v/d krant.
Dus neem aan dat de posters het niet belangrijk vonden waarom de beurs 3 weken dicht zat.

Trouwens ze hebben de puzzel ook al ingevuld.

(Voor de mensen die zelf willen puzzelen zet ik hem maar in spoiler tags,ook al staat er niet veel bijzonders bij.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:56:45 #272
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_72557913
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:

Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!

Overigens bij horoscopen staat bij waterman hug your favourite human, betekend dat zoveel als dat er aliens zijn?
pi_72558831
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Vincemeister het volgende:
Goeie pilot was dit. Heb net de eerste aflevering gezien op NET5. Dit kan nog wel wat worden al hangt het af van hoe "het patroon"-thema zich ontwikkeld. Komt die observer trouwens ook al in de eerste aflevering voor? Ik heb dit topic beetje gelezen en zie nu pas hoe hij er uitziet maar kan niet zeggen dat ik hem heb gezien in de eerste aflevering. Nou was ik er natuurlijk niet naar op zoek en heb al gelezen dat sommige mensen er de hele aflevering op wachten en hem dan nog missen

Het valt me echter op dat iedereen al heel seizoen 1 heeft gezien. Zijn er nog mensen die wachten op het uitkomen van de box of het gewoon volgen op NET5 in plaats van alles altijd maar weer te downloaden?
De pilot geeft een behoorlijke indicatie van het niveau van de eerste afleveringen. Let wel op, het seizoen komt was echt op gang ongeveer vanaf aflevering 10, dus als je het daarvoor wat minder vind, even doorbijten is zeker de moeite waard (hoewel ik het voor aflevering 10 ook zeker het bekijken waard vond).
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:06:29 #274
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72560426
Tof die krant
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:

Ik denk ook niet dat het per se een betere wereld is, maar gewoon een wereld waar 't één en ander net iets anders gelopen/ontwikkeld is als in "onze" realiteit.

De S01 Gag Reel staat inmiddels ook op YouTube:

A journey to the end
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:58:38 #275
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_72562690
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Tweek het volgende:

[..]

Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!

Overigens bij horoscopen staat bij waterman hug your favourite human, betekend dat zoveel als dat er aliens zijn?
Hoeft niet persé buitenaards te zijn, natuurlijk. Denk aan bijvoorbeeld genetische manipulatie e.d.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')