Ach het heeft natuurlijk ook Joshua Jackson te bieden, dus al die vrouwen die geen tiener meer zijn, maar het waren ten tijde van dawson creek, zullen ook wel in schakelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar ik hoop toch dat mensen deze serie een kans geven en niet, vanwege de combinatie NET5 + vrouwelijke hoofdrol, al bij voorbaat afhaken.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 6. Goede serie, alleen jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Even terug gelezen waar s1 eindigde, was het alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef dutch-treat het volgende:
TV Guide's Most Anticipated Returning Fall Shows
WoW, dat is wat een goede cliffhanger doet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk zijn die er, maar die zal je wellicht niet vinden in dit topic omdat zij spoilers willen vermijden. Misschien handig om een NL topic aan te maken?
Dit is alles wat geupload is v/d krant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef DJKoster het volgende:
The Observer gespot in de krant
"Ex-deceased" Lekker dan![]()
Is dit de hele krant? Nou weten we nog niet waarom de beurzen al 3 weken dicht zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
"Former Pres. Kennedy to address legal status of ex-deceased citizens",
"No corrective action by National Weather Service Expected",
Terminator The Musical en lichtgevende huisdieren.
Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
De pilot geeft een behoorlijke indicatie van het niveau van de eerste afleveringen. Let wel op, het seizoen komt was echt op gang ongeveer vanaf aflevering 10, dus als je het daarvoor wat minder vind, even doorbijten is zeker de moeite waard (hoewel ik het voor aflevering 10 ook zeker het bekijken waard vond).quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Vincemeister het volgende:
Goeie pilot was dit. Heb net de eerste aflevering gezien op NET5. Dit kan nog wel wat worden al hangt het af van hoe "het patroon"-thema zich ontwikkeld. Komt die observer trouwens ook al in de eerste aflevering voor? Ik heb dit topic beetje gelezen en zie nu pas hoe hij er uitziet maar kan niet zeggen dat ik hem heb gezien in de eerste aflevering. Nou was ik er natuurlijk niet naar op zoek en heb al gelezen dat sommige mensen er de hele aflevering op wachten en hem dan nog missen
Het valt me echter op dat iedereen al heel seizoen 1 heeft gezien. Zijn er nog mensen die wachten op het uitkomen van de box of het gewoon volgen op NET5 in plaats van alles altijd maar weer te downloaden?
Ik denk ook niet dat het per se een betere wereld is, maar gewoon een wereld waar 't één en ander net iets anders gelopen/ontwikkeld is als in "onze" realiteit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
"Former Pres. Kennedy to address legal status of ex-deceased citizens",
"No corrective action by National Weather Service Expected",
Terminator The Musical en lichtgevende huisdieren.
Dit mag allemaal wel goed mogelijk zijn in de zeer nabije toekomst, maar toch vind ik het als een nachtmerrie wereld klinken.
Hoeft niet persé buitenaards te zijn, natuurlijk. Denk aan bijvoorbeeld genetische manipulatie e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hoezo de Beatles gaan weer op tournee!
Overigens bij horoscopen staat bij waterman hug your favourite human, betekend dat zoveel als dat er aliens zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |