abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 10 oktober 2009 @ 05:02:06 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73540847
Zou het voorkomen van een collision de hoofdlijn van het seizoen worden?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_73541352
Geweldige ep. Ik vraag me af hoeveel stand alones er weer komen voor er weer zo eentje als deze komt.

Die William Bell gast acteert trouwens geweldig. Hij praat zo mooi. "Please call me William... or Willem."
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:41:45 #78
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73541624
"Die William Bell gast"? Dude, dat is Leonard Nimoy! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73548849
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
"Die William Bell gast"? Dude, dat is Leonard Nimoy! .
Ik weet het. Maar misschien niet iedereen dus zette ik het er maar zo neer.
pi_73553677
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 05:02 schreef Breuls het volgende:
Zou het voorkomen van een collision de hoofdlijn van het seizoen worden?
Denk het wel.
Vond het verder een geslaagde episode en inderdaad wel beter dat ze het verhaal van Charlie lekker kort gehouden hebben.
pi_73558912
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)

[ afbeelding ]
Slusho!
Haha hoe vet!!! slusho vet dat ze dat soort dingen laten terugkomen, lost, alias, cloverfield
Illuminated, Subtle & Aware
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:38:46 #82
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73565455
Toffe aflevering Maar leeft Astrid nou nog?! Ik dacht echt dat Charlie haar ging afmaken toen hij zijn plaatje zag verschijnen op dat scherm...

Ben benieuwd naar dat wandelende lijk... Dat zal wel de bad guy van het seizoen worden denk ik.

Twee dingen die ik niet snap:

• Olivia is dus uit haar rijdende auto "geplukt" door Bell. Ik dacht aan het eind van seizoen 1 nog dat ze in de lift overstapte naar de andere dimensie, vanwege het blauwe licht enzo. Maar ik neem aan dat ze toen alleen werd getransporteerd vanuit de hotellift naar het WTC (maar dus wel binnen die dimensie). Vond dat wel een beetje onduidelijk. Anyway... Olivia is dus vanuit auto1 overgesprongen naar auto2, die precies hetzelfde is als haar eigen auto, en die bovendien rijdende was. Hoe werkt dat?! Wie bestuurde die auto voordat Olivia dat deed? Of nam ze door over te springen naar de andere realiteit soms het lichaam van haar andere zelf over? Ik snap het niet iig...

• In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_73565690
    quote:
    Op zaterdag 10 oktober 2009 21:25 schreef frank010 het volgende:

[..]

Haha hoe vet!!! slusho vet dat ze dat soort dingen laten terugkomen, lost, alias, cloverfield
    Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de serie
    pi_73568288
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
    Toffe aflevering Maar leeft Astrid nou nog?! Ik dacht echt dat Charlie haar ging afmaken toen hij zijn plaatje zag verschijnen op dat scherm...

Ben benieuwd naar dat wandelende lijk... Dat zal wel de bad guy van het seizoen worden denk ik.

Twee dingen die ik niet snap:

• In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
  • Dat vond ik ook een beetje vreemd idd.
    Vond dit de beste aflevering van het seizoen! Misschien al een keer gezegd in de serie, maar waarom komt die collision tussen de twee dimensies er? Gebeurt dat gewoon of wordt dat door iemand veroorzaakt?
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:03:48 #85
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_73568573
    Volgens mij gaat "the leader" die veroorzaken. Zijn motivatie is volgens mij nog niet helemaal duidelijk.

Dat van Charlie vond ik in aflevering 1 al zwak. Ik had hem ter plekke binnenstebuiten gekeerd om zeker te weten dat het echt Charlie is. Olivia lijkt me echter wel iemand met een erg groot vertrouwen in de hare, dus wellicht geloofde zij het direct en dachten Peter, Astrid en Walter zoiets van "oh, dat zal zij wel gecontroleerd hebben". Collega's denken toch immers meestal dat iemand anders het wel doet? .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      zondag 11 oktober 2009 @ 12:08:07 #86
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_73569956
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de serie
    Hitman.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_73574012
    Wel geniale scenes die met Walter en nep-Charlie en Charlie in die winkel .
    pi_73577380
    Nog war easter eggs van ep4

Glyps op de muur waar Olivia tegen aan word gegooid.

En hier zou volgens sommige een hint zitten naar de volgende aflevering.
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
      zondag 11 oktober 2009 @ 15:59:56 #89
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_73577424
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      zondag 11 oktober 2009 @ 19:30:55 #90
    162296 JMarsden
    tempé4life.
    pi_73583795
    Geweldige serie dit. Waar staan de symbolen voor die elke keer in beeld verschijnen (zwart scherm met daarop een blad, zeepaardje, tor, etc.. In Amerika elke keer als de aflevering onderbroken wordt voor commercials)? JJ Abrams had in een interview gezegd dat die ook een betekenis hebben, maar is er verder niet op ingegaan.
    "Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
    pi_73584113
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef JMarsden het volgende:
    Geweldige serie dit. Waar staan de symbolen voor die elke keer in beeld verschijnen (zwart scherm met daarop een blad, zeepaardje, tor, etc.. In Amerika elke keer als de aflevering onderbroken wordt voor commercials)? JJ Abrams had in een interview gezegd dat die ook een betekenis hebben, maar is er verder niet op ingegaan.
    Elke glyph staat voor een letter
    Alle glyps vormen een woord wat centraal staat bijvoorbeeld in de aflevering

Kijk hier maar even.
    http://fringepedia.net/wiki/Glyphs_code

En hier de oplossing van de laatste aflevering.
    pi_73590665
    Hele goede epi zeg .
    Amen.
    pi_73594233
    zeer goede aflevering idd! ben blij dat we van de charlie-storyline verlost zijn... ben benieuwd wat die freak met dat nieuwe hoofd gaat doen
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_73599718
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef sbientje het volgende:
    zeer goede aflevering idd! ben blij dat we van de charlie-storyline verlost zijn... ben benieuwd wat die freak met dat nieuwe hoofd gaat doen
    Die gaat 'The Storm" brengen.
    pi_73599815
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Die gaat 'The Storm" brengen.
    ja zo ver was ik al Ik bedoelde meer, wat we van hem gaan zien, wat voor acties enzo en hoe gaan olivia & co daarop reageren

Overigens, ik vind haar steeds beter gaan acteren
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      maandag 12 oktober 2009 @ 01:32:46 #96
    118585 Crutch
    Filantroop || Taalzwengel
    pi_73600034
    Oh goooood, ik zat op het puntje van mijn stoel

Echter:
    Toen William zei dat hij Olivia uit haar auto trok naar de andere wereld had ik ook een groot vraagteken; ik zou toch zweren dat de 'switch' in de lift plaatsvond.
    Maar wat Zhenar ook zei over Charlie, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Achteraf gezien, jah 1+1=2, ze hadden het echt moeten weten en normaal gesproken zijn ze toch ook snel met raadseltjes oplossen?

Dus......storm....collision.....what next? Als ze nu al het lot van onze aardgehaktbal gaan aankondigen, dan ben ik bang dat ze dat over een aardig aantal episodes gaan uitsmeren aangezien ik me even niks kan bedenken wat erger is. Of iig spannend genoeg om er nog een seizoen bij aan te plakken.

Oh, trouwens....zijn we er al uit wat onze kale gluurder met dit verhaal te maken heeft?
    Je moeder is een hamster
    pi_73600563
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef Rainesz het volgende:
    Super aflevering!
    Eindelijk bad charlie dood,en Olivia failed met haar opdracht van Mr Bell!

Apart dat gele puntje/glyph bij Peter,zou denk ik betekenen dat dat ene mokkel op die manier ziet,wie uit een andere Dimensie komen!
    [ afbeelding ]
    Zou best kunnen; was het niet dat Peter vroeger verongelukt was samen met Walter (auto-ongeluk en dat ze in het water beland waren). In de laatste episode van het vorige seizoen stond Walter ook bij het graf van Peter. Misschien heeft Walter ervoor gezorgd dat Peter vanuit de andere dimensie kwam.
    pi_73600822
    Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
      maandag 12 oktober 2009 @ 09:02:38 #99
    162296 JMarsden
    tempé4life.
    pi_73601675
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef Chuphinh het volgende:
    Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
    Helemaal geen slecht teken, ik heb dat ook.. makers hebben allang gezegd dat ze zich door The Twilight Zone en The X-Files deels hebben laten inspireren, dus weet ik ook wat ik zo'n beetje kan verwachten. En een serie in dat genre zie ik graag weer..
    "Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
    pi_73603019
    I loved X-files dus ik vind het prima
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')