Ik weet het. Maar misschien niet iedereen dus zette ik het er maar zo neer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
"Die William Bell gast"? Dude, dat is Leonard Nimoy!.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 05:02 schreef Breuls het volgende:
Zou het voorkomen van een collision de hoofdlijn van het seizoen worden?
Haha hoe vet!!! slushoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef DJKoster het volgende:
Op 06:09 staat de naam van het lab wat ze zoeken al in beeld. (screenshotje maken lukt niet.)
[ afbeelding ]
Slusho!
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de seriequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:25 schreef frank010 het volgende:
[..]
Haha hoe vet!!! slushovet dat ze dat soort dingen laten terugkomen, lost, alias, cloverfield
Dat vond ik ook een beetje vreemd idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Toffe afleveringMaar leeft Astrid nou nog?!
Ik dacht echt dat Charlie haar ging afmaken toen hij zijn plaatje zag verschijnen op dat scherm...
Ben benieuwd naar dat wandelende lijk... Dat zal wel de bad guy van het seizoen worden denk ik.
Twee dingen die ik niet snap:In aflevering 1 zaten ze allemaal achter de shapeshifter aan. Uiteindelijk belandde Charlie met de shapeshifter in dezelfde ruimte en zegt hij later dat hij deze heeft gedood. Vervolgens ontdekken zen aflevering 4 dat dezelfde shapeshifter waar ze toen achteraan zaten helemaal niet dood is. Dan hadden ze toch metéén kunnen weten dat Charlie nu de shapeshifter is? Waarom was er niet eens eenklein beetje verdenking naar hem toe? Daar zat ik mij erg aan te storen.
Hitman.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het getal 47 komt ook regelmatig terug in de serie
Elke glyph staat voor een letterquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef JMarsden het volgende:
Geweldige serie dit. Waar staan de symbolen voor die elke keer in beeld verschijnen (zwart scherm met daarop een blad, zeepaardje, tor, etc.. In Amerika elke keer als de aflevering onderbroken wordt voor commercials)? JJ Abrams had in een interview gezegd dat die ook een betekenis hebben, maar is er verder niet op ingegaan.
Die gaat 'The Storm" brengen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef sbientje het volgende:
zeer goede aflevering idd! ben blij dat we van de charlie-storyline verlost zijn... ben benieuwd wat die freak met dat nieuwe hoofd gaat doen
ja zo ver was ik alquote:
Zou best kunnen; was het niet dat Peter vroeger verongelukt was samen met Walter (auto-ongeluk en dat ze in het water beland waren). In de laatste episode van het vorige seizoen stond Walter ook bij het graf van Peter. Misschien heeft Walter ervoor gezorgd dat Peter vanuit de andere dimensie kwam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering!
Eindelijk bad charlie dood,en Olivia failed met haar opdracht van Mr Bell!
Apart dat gele puntje/glyph bij Peter,zou denk ik betekenen dat dat ene mokkel op die manier ziet,wie uit een andere Dimensie komen!
[ afbeelding ]
Helemaal geen slecht teken, ik heb dat ook.. makers hebben allang gezegd dat ze zich door The Twilight Zone en The X-Files deels hebben laten inspireren, dus weet ik ook wat ik zo'n beetje kan verwachten. En een serie in dat genre zie ik graag weer..quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef Chuphinh het volgende:
Ik krijg steeds meer een x-files vibe van deze serie. En op zich is dat geen slecht teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |