Mjah, Broyles is goede vriendjes met Nina, daar zal het wel door komen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:12 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering.
Snap alleen niet waarom Fringe division Massive Dynamics niet harder aanpakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Ik had inderdaad ook al snel het vermoeden dat Tyler degene met de krachten was, maar het einde vond ik dan wel weer een verrassende twist.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie
het was het eerste wat ik dacht toen met die agenten op dat dak, maar in het tankstation keek die langharige man zo overtuigend dat ik toch weer in de war was.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie
quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Er is een Press kit voor de volgende ep uitgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan niet wachten.
Grappig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef Rainesz het volgende:
ahw en de referenties naar de Simpsons hebben te maken met het 20 jarig bestaan van de Simpsons,dus word er in alle prime time series op Fox naar de Simpsons gerefereerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Ik nietquote:
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Crutch het volgende:
Heeft iemand al een teaser voor de volgende ep?
Oeh, ranzig. En dan ook nog een eeuw wachten, godverquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.
this is rather pleasantquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef sbientje het volgende:
was weer een hele gave aflevering. Die observers, apart volkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |