Hij heet Walter Bishop. En ja, ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Erg goeie seizoen 1 vind ik. Net begonnen aan seizoen 2 afl. 3. In een van de voorgaande afleveringen zag ik de mad scientist met zn handschoenen in een lijk graven en daarna met bloederige handen een lang snoepje in zijn mond douwen. Wie heeft dat ook gezien? Ben vergeten om dat stukje terug te kijken namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Gatsie??
Ik heb ook opheldering nodig bij Aflevering 1, seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]Ooooh. Damn wat is meneer soldaat vlug zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
"Asterix"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Rainesz het volgende:
Press release voor volgende afleveringWerd tijd dat ze daar weer mee verder gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
Ik snap het einde nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef sbientje het volgende:
ik had het al wel verwacht, het einde, maar toch...
het was volgens mij een terugblikquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik snap het einde niet![]()
Hij moet nog een scan doen en is ineens in de andere dimensie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |