Mjah, Broyles is goede vriendjes met Nina, daar zal het wel door komen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:12 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering.
Snap alleen niet waarom Fringe division Massive Dynamics niet harder aanpakt!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!

Ik had inderdaad ook al snel het vermoeden dat Tyler degene met de krachten was, maar het einde vond ik dan wel weer een verrassende twist.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie

het was het eerste wat ik dacht toen met die agenten op dat dak, maar in het tankstation keek die langharige man zo overtuigend dat ik toch weer in de war was.quote:Op zondag 15 november 2009 17:17 schreef Merel het volgende:
Ben ik de enige die dit een voorspelbare aflevering vond? Ik dacht meteen aan het begin al dat Tyler degene met de speciale krachten zou zijn, niet die mannen die hem zogenaamd ontvoerd hadden.
Volgende week lijkt me wel weer interessant als ik de spoilers zo zie

quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Rainesz het volgende:
Er is een Press kit voor de volgende ep uitgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kan niet wachten.

Grappig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef Rainesz het volgende:
ahw en de referenties naar de Simpsons hebben te maken met het 20 jarig bestaan van de Simpsons,dus word er in alle prime time series op Fox naar de Simpsons gerefereerd!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!

Ik nietquote:

2 weken wachten op de nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef Crutch het volgende:
Heeft iemand al een teaser voor de volgende ep?

Oeh, ranzig. En dan ook nog een eeuw wachten, godverquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
2 weken wachten op de nieuwe aflevering.
 .
 .

this is rather pleasantquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]

Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:03 schreef sbientje het volgende:
was weer een hele gave aflevering. Die observers, apart volkje

Daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef Caspian het volgende:
[..]
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.

Zoals is al eens in Star Trek TNG gedaan, maar boeien... Fringe heerschtquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Chronos219 het volgende:
[..]
 .
.  .
.

Eerder aan de Watchers van The Fantastic Four..quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef Caspian het volgende:
[..]
Toevallig vandaag ook Dr. Who gekeken, en de observers doen me echt denken aan de dokter, maar dan een scheerbeurt en een lobotomie later.

quote:
 !!
 !! 

hier hetzelfde. Ik bewaar mijn favoriete series altijd voor t laatst. Sinds dit seizoen is dat fringe hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef rthls het volgende:
Idd.
Fringe is tegenwoordig toch wel een serie waar ik naar uit kijk. Was vorig jaar nog niet zo!
Deze ep Walter ook weer prachtig met het gedoe rond het geheime ingredient van z'n milkshake

Tjah Thanksgiving he.. niks te dlenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:29 schreef Houniet het volgende:
Ohja we moeten wachten.

Ben nu helemaal bij, vandaag weer een nieuwe
 Ben nu helemaal bij, vandaag weer een nieuwe  

Hij heet Walter Bishop. En ja, ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Erg goeie seizoen 1 vind ik. Net begonnen aan seizoen 2 afl. 3. In een van de voorgaande afleveringen zag ik de mad scientist met zn handschoenen in een lijk graven en daarna met bloederige handen een lang snoepje in zijn mond douwen. Wie heeft dat ook gezien? Ben vergeten om dat stukje terug te kijken namelijk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk

quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Gatsie??
Ik heb ook opheldering nodig bij Aflevering 1, seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]Ooooh. Damn wat is meneer soldaat vlug zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk

"Asterix"quote:

quote:Op zondag 6 december 2009 15:18 schreef Rainesz het volgende:
Press release voor volgende afleveringWerd tijd dat ze daar weer mee verder gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd

!!!!!!!
!!!!!!!

.
.

Ik snap het einde nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef sbientje het volgende:
ik had het al wel verwacht, het einde, maar toch...

het was volgens mij een terugblikquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik snap het einde niet
Hij moet nog een scan doen en is ineens in de andere dimensie?

ah joh, dat is het zo!quote:

tsja ik dacht dat william hem hielp om zijn geheugen terugte krijgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
het was volgens mij een terugblik
edit - nu ik erover nadenk ga ik twijfelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan.. en nu wordt het logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan de zaag erin heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.

Ah joh, 't is een verdwaalde KLB-puberquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik bewonder je heldere argumenten.

Dat gedeelte vond ik dus echt vreselijk spannendquote:

.
.

wat een leven !
 wat een leven !

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |