My point exactly dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ze willen het niet te ingewikkeld ala Lost maken, waarbij je elke aflevering en allerlei flashbacks moet hebben gezien om het verhaal te snappen. Het zou geen probleem zijn eens een aflevering te missen. Althans, dat beweerde JJ Abrams in een interview nav Fringe. Staat nog ergens wel online.
 .
. 

Verder vind ik inderdaad dat ze verder mogen met het meerdere dimensies verhaal, het is nu net alsof het niet boeiend is dat ze de kop van de leider hebben gevonden.
 Verder vind ik inderdaad dat ze verder mogen met het meerdere dimensies verhaal, het is nu net alsof het niet boeiend is dat ze de kop van de leider hebben gevonden.

Of Asterisk. Of Asteroid. Of Aspirin. Of Astringent. Of Astral. Of Asterixquote:

quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Of Asterisk. Of Asteroid. Of Aspirin. Of Astringent. Of Astral. Of Asterix
 Jij hebt inderdaad alle afleveringen al gezien
  Jij hebt inderdaad alle afleveringen al gezien  

.
.  .
.

quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Witchfynder het volgende:
Begreep in de special van Jasika Nicole (Astrid) dat John Noble (Walter) die bijnamen zelf verzint.
Hij zou haar eens Afro genoemd hebben en hoewel Jasika dat dolkomisch vond, vonden de producers het te tricky.
 Ik zou hem wel echt te vet hebben gevonden
 Ik zou hem wel echt te vet hebben gevonden

Ik heb de aflevering niet meer teruggekeken, maar ik kan me wel herinneren dat toen Olivia in de auto zat op weg naar haar 'afspraak' met Nina ze onderweg een 'bijna' aanvaring had met een andere auto. Ik moest direct aan dat moment denken toen Olivia uit die auto kwam geschoten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Zhenar het volgende:
...Olivia is dus uit haar rijdende auto "geplukt" door Bell. Ik dacht aan het eind van seizoen 1 nog dat ze in de lift overstapte naar de andere dimensie, vanwege het blauwe licht enzo. Maar ik neem aan dat ze toen alleen werd getransporteerd vanuit de hotellift naar het WTC (maar dus wel binnen die dimensie). Vond dat wel een beetje onduidelijk. Anyway... Olivia is dus vanuit auto1 overgesprongen naar auto2, die precies hetzelfde is als haar eigen auto, en die bovendien rijdende was. Hoe werkt dat?! Wie bestuurde die auto voordat Olivia dat deed? Of nam ze door over te springen naar de andere realiteit soms het lichaam van haar andere zelf over? Ik snap het niet iig...
...

?
?

Ik ben erg benieuwd hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef aardappel het volgende:
Kan er eigenlijk ook niks over vinden op internet, misschien heeft ie het dan toevallig 1 x gedaan op de afleverign die ik net gezien heb. Als ik zin heb zal ik het stukje wel ff rippen en op youtube zetten..
 .
.

Eindelijk ja! 2 weken niks vind ik geen goed idee bij deze serie!quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering

Beter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |