Tis trouwens andersomquote:
quote:
Wat voor stokje?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zielig.
In al mijn aardigheid ging ik wat hooi fixen voor knien, dus ik graai in de zak en toen! AAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHH stond er een stokje rechtop in mijn vinger
.
Kut, ik had het eerst andersom.quote:
Eliesje, hou eens op met dat posten door slotjesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks hebben jullie een nieuw lotgenotencontactgroepje (3*woordwaarde); the weird F&F'ers
Jij post aaaaaaaltijd door het slotje heen!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks hebben jullie een nieuw lotgenotencontactgroepje (3*woordwaarde); the weird F&F'ers
Anders rijmt het toch niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik had het eerst andersom.
Maar toen dacht ik dat het andersom moest
[..]
Eliesje, hou eens op met dat posten door slotjes
Hoort hier niet iets van all that I am achter?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
BARGAINS, IMPRISONING ME, ALL THAT I SEE, ABSOLUTE SAVINGS
WHAT A GREAT DEALquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
BARGAINS, IMPRISONING ME, ALL THAT I SEE, ABSOLUTE SAVINGS
Omdat Muis die in het vorige topic posttequote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort hier niet iets van all that I am achter?
En zo ja, waarom weet ik dat?
In de SLOWCHAT VAN FLORA EN FAUNAquote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeww, wat doe jij hier
Maar helemaal normaal ben je nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt een talent heIk zal eens niet door een slotje posten
Maar verder ben ik vrij onschuldig hoor. Ende ook best liev
Wat zou ik hier niet moeten doen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In de SLOWCHAT VAN FLORA EN FAUNA
Ik weet niet waarom, maar met je nieuwe ava denk ik steeds dat je Fraubitch bentquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Het is echt een talent heIk zal eens niet door een slotje posten
Maar verder ben ik vrij onschuldig hoor. Ende ook best liev
Dat gaan we vandaag of morgen afspreken.quote:
Ach meid, en nu ga je dood?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zielig.
In al mijn aardigheid ging ik wat hooi fixen voor knien, dus ik graai in de zak en toen! AAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHH stond er een stokje rechtop in mijn vinger
.
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort hier niet iets van all that I am achter?
En zo ja, waarom weet ik dat?
Oh, daar heb ik niet eens op gelet op die tekst toen.quote:
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar helemaal normaal ben je niet
Is dat een compliment?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet waarom, maar met je nieuwe ava denk ik steeds dat je Fraubitch bent
Jup dat kanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet eens op gelet op die tekst toen.
Ik geloof dat mijn eerste vriendje ooit dit altijd draaide, kan dat? Is het al zo oud?
Is Bammetje overledenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:Wat een vreselijk verdrietige avond heb ik gehad bij mijn vrienden net. We waren net weer op de rit en over de ergste rauwe pijn van Frits heen en nu vallen we dr zo weer in. Tis godverdomme echt niet eerlijk, zo een leuk jong lief vitaal hondje, zomaar ineens dood en dan ook nog zo moeten lijden...
En een tuintje in je hart?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen, ik ga een nestje bouwen
Ik heb een nepplant., Ik weet alleen niet waar ik hem gelaten heb.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet....een nepplant gaat hier nog dood![]()
Trusten aan allen die slapen gaan
Ing?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook niet....een nepplant gaat hier nog dood![]()
Trusten aan allen die slapen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Wat een vreselijk verdrietige avond heb ik gehad bij mijn vrienden net. We waren net weer op de rit en over de ergste rauwe pijn van Frits heen en nu vallen we dr zo weer in. Tis godverdomme echt niet eerlijk, zo een leuk jong lief vitaal hondje, zomaar ineens dood en dan ook nog zo moeten lijden...
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ing?SRSLY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over srsly gesproken, waar is Muis?![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik nog moet zeggen
Vind het echt klote voor je en voor de baasjes.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ing?OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh oh, doe je rustig aan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Hierrrquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
SRSLY?
Over srsly gesproken, waar is Muis?![]()
Telepadinges! Freaky.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Zie, ik dacht aan d'r en daar is ze!
*fietfieuw*quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hierrr![]()
Ik had weer koppijn etc. dus ik lag op de bank, Legally Blonde te kijken.
Het blijft een leuke film!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
*fietfieuw*
I object! [ afbeelding ]
Welnee. Muisje komt altijd bovendrijven als je haar roeptquote:
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee. Muisje komt altijd bovendrijven als je haar roept
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies.
Also, morgen komt mijn zus en dan gaan we Singstarren, en ze heeft toegezegd om met mij een Tom Jones duetje te doen![]()
Volgens mij net 2 dagen ofzo! Niet lang in elk geval.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Muis, ik durf het bijjjjjjna niet te vragen, maar hoe lang heb je dieavatar
al?
Ja! En ik kan niet wachten tot de ep. volgende weekquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig, ik dacht dat ik hem misschien al weken over het hoofd had gezien!
Maar.... *zucht*
Had je de bloopers al gezien in het GA USA topic?
Die blooper, dat er een pop in de lift staatquote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! En ik kan niet wachten tot de ep. volgende weekik heb expres de episode summary niet gelezen!
Ja die pop was echt randomquote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blooper, dat er een pop in de lift staat
En: I'd like to... I'd like to... I'd like to buy a vowel please!
Oh en dr. Bailey, have you been drinking again?
Jaaa Singstar is leukquote:
Crazy little thing called lovequote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaa Singstar is leukik heb allemaal goede nummers
zoals ABBA en Britney Spears. En the Offspring en Jamiroquai en ik kan nog wel even doorgaan
![]()
Ik kan alleen niet zo laag als Freddie Mercury in A thing called love dus dat klinkt altijd hilarisch
Jaja potato potahto.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Crazy little thing called love![]()
Meneer I. en ik doen het meestal samen ( ja, singstar haha).
Paar biertjes/wijntjes erbij en we kwezelen voor het vaderland weg samen.
The Papa's en The Mama's - California Dreamin' kunnen we met Gouden Noten
Mwehehequote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh over schoonvaders gesproken...
Mijn schoonmoeder belde vanavond.
Hoe laat komen jullie zaterdag?????
Ehrrrmmmmmm![]()
.... op *schoonvader*'s verjaardag?
Oh jaaaaaa, dát bedoel je!
Nou dat weet ik niet.
Kom moeilijk zeggen dat ik geen flauw benul had waar ze het over had
Heb jij it's raining men? Die is hóógquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is de enige die met me wil zingen![]()
En Zusje, maar da's echt geen gehoor, wij samen![]()
Street Spirit - Radiohead is ook leuk! Ik klink als een kraai die verkracht wordt, maar toch krijg ik uitstekend, super enzo
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh over schoonvaders gesproken...
Mijn schoonmoeder belde vanavond.
Hoe laat komen jullie zaterdag?????
Ehrrrmmmmmm![]()
.... op *schoonvader*'s verjaardag?
Oh jaaaaaa, dát bedoel je!
Nou dat weet ik niet.
Kom moeilijk zeggen dat ik geen flauw benul had waar ze het over had
Kinderachtigquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
Ik mag geen singstar of aanverwante meezingspellen van de buren.
Nee! Maar dies wel leuk lijkt me!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij it's raining men? Die is hóóg
Psies! Als je dat balkje maar zo strak mogelijk vol bleert, ist snel goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Singstar is niet te doen als je voor je hobby en plein publiek zingt en een beetje weet wat je doet. De toonhoogtes kloppen soms gewoon niet en dan klink ik net als zo'n oud wijf met een bibberstemmetje om maar te proberen op de lijn te blijven.
Die kwam vanavond terug in het land, maar moest meteen van Schiphol door naar een etentje van zijn werk. En die is net een uur thuis nu. Maar die was er nog niet toen ze belde neequote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehewist Heer G het ook niet? Of is die nog in het buitenland?
Pretty fly is superquote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee! Maar dies wel leuk lijkt me!
Pretty fly for a white guy ook!
Gezelliequote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kwam vanavond terug in het land, maar moest meteen van Schiphol door naar een etentje van zijn werk. En die is net een uur thuis nu. Maar die was er nog niet toen ze belde nee
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdagquote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gezellieheb je al wel een cadeautje?!?!?!?!?!
Crotchless panties.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdag
Nah, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb!quote:
Lush.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdag
en anders kama sutra for the elderly!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb!
Dat heeft ie vast nog niet!
*noteert*
Getsiequote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
en anders kama sutra for the elderly!!!
Voor mijn schoonvader?quote:
Whihihihiquote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
en anders kama sutra for the elderly!!!
Trusten! We'll meet again!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik ga op bed, dit gaat me te gek hoor![]()
En euhm...nog 1 daggie en dan is het weeheeeeekend!
Trusten
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond of van t weekend es aan Nurse Jackie beginnen, ik hoop dat ik dat es leuk vind!
En ik hoop dat seizoen 3 van Californication snel begint.
quote:Season Three
Californication has been approved for a third season starting September 27, 2009 on Showtime. This season will follow where the last left off. Key elements include Lew Ashby's biography being a flop, Hank becoming a teacher, and Hank's ongoing relationship with his daughter Becca.[5]
Dit ga ik ook proberen wanneer ik mijn lijstje compleet heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.myepisodes.com/frontpage.php
Nog makkelijker, even één keer registreren, series toevoegen die je volgt en als je inlogt zie je meteen bovenaan welke serie de laatste nieuwe ep heeft, met een klik even aangeven dat je 'm gezien hebt en het overzicht word bijgewerkt
die is goeeeed om lekker mee te blerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij it's raining men? Die is hóóg
Self Esteem van The Offspring.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die is goeeeed om lekker mee te bleren
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Singstar is niet te doen als je voor je hobby en plein publiek zingt en een beetje weet wat je doet. De toonhoogtes kloppen soms gewoon niet en dan klink ik net als zo'n oud wijf met een bibberstemmetje om maar te proberen op de lijn te blijven.
Ja!quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond of van t weekend es aan Nurse Jackie beginnen, ik hoop dat ik dat es leuk vind!
En ik hoop dat seizoen 3 van Californication snel begint.
We hadden het er laatst nog over!quote:
Dat is ook errug prettig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Maar dat is ook zo als de pianist live besluit om aan een bepaalde toonhoogte vast te houden omdat dat in zijn hoofd zit.
Ja hé...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Een dubbele!
En ik heb net de eerste vijf minuten er van gezien!
[..]
Uhuh![]()
[..]
We hadden het er laatst nog over!
Ik aan de appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2009 09:56:16 ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik aan de appel![]()
Hmm een uitnodiging gekregen voor de beta-versies van de Windows 7 certificeringen, tis gewoon een geldige certificering met alleen extra vragenlijstje over het examen zelf, en t kan gratis (omdat het dus nog in de beta (test)-fase zit)...
Maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in, maarja... tis misschien wel slim om te doen en het alvast te hebben vóór die certificeringen voor iedereen openstaan
Ehm..... de vrouw van Froger, Maurice de Hond en Frans Bauer zeggen vast DOEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor mij is het
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik aan de appel![]()
Hmm een uitnodiging gekregen voor de beta-versies van de Windows 7 certificeringen, tis gewoon een geldige certificering met alleen extra vragenlijstje over het examen zelf, en t kan gratis (omdat het dus nog in de beta (test)-fase zit)...
Maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in, maarja... tis misschien wel slim om te doen en het alvast te hebben vóór die certificeringen voor iedereen openstaan
F&F schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik speel ook geen computerspellen hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Californication is zo leuk!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die andere serieus die jullie allemaal hier volgen volg ik niet en ik speel ook al die pc spellen niet ( ik ben meer net als Nok van t scrabble en rummicub ) dus ik ben blij dat ik met sommigen nog iets van een aanknopingspunt heb heel af en toe
Ja ik moet het ook gewoon DOEN, maar ik geen zin om me erin te verdiepenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm..... de vrouw van Froger, Maurice de Hond en Frans Bauer zeggen vast DOEN!
Maar voor mij is het
[ afbeelding ]
Whehehe, jij snapt er ook niets van?quote:
Dat was ik nou net wel aan het doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik speel ook geen computerspellen hoor!
Nou kan ik mijn buren mijn zangkunsten ook niet aandoen, dus dat is maar goed ook
Wat Elisa wss bedoelt is dat wij van die F&F mutsen zijn die niets snappen van dergelijke dingen (Qwea uitgezonderd dan)quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
Pfff![]()
Ik heb jullie verhalen ook (overigens met plezier) aan moeten horen, dus nu luisteren jullie maar naar mijn hardop geprakiseer
Ho ho; hier had ik niets mee te makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Wat Elisa wss bedoelt is dat wij van die F&F mutsen zijn die niets snappen van dergelijke dingen (Qwea uitgezonderd dan)
Ja nou ja, maarja, ach, ik kan het ook beter aan de poes vertellen idd, die snapt evenveel maar doet tenminste nog liefquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat Elisa wss bedoelt is dat wij van die F&F mutsen zijn die niets snappen van dergelijke dingen (Qwea uitgezonderd dan)
Euh... nee. Ik vergiste me. Dat was Maes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho; hier had ik niets mee te maken
ik ook.mieuwquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou ja, maarja, ach, ik kan het ook beter aan de poes vertellen idd, die snapt evenveel maar doet tenminste nog lief
Former Jarig Jobje, kom je ook naar onze aftermeet-meet-meet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho; hier had ik niets mee te maken
Oh nou, als je de laatste aflevering van het vorige USA (toch?) seizoen niet gezien hebt dan staat je nog wat te wachten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Morretje het volgende:
Greys en oh-oh, door jullie post ben ik meteen aan het nedaolnwod geslagen! En ik heb volgens mij van GA de laatste aflevering helemaal niet gezien. Dus ik heb vanavond tijdens het oppassen lekker nog wat leuks om te zien..
Ik vond 'Mind of the married man' altijd zo ge-wel-dig. Echt hilarisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou als je door mij GA bent gaan downloaden vind ik dat knap, ik weet niet eens waar die afkorting voor staat![]()
Als er mensen zijn die nog een supergaveleuke serie zoeken om te downen en te kijken: Pushing Daisies![]()
Echt om te gillen zo perfect![]()
Alleen echt te erg dat ie maar 2 seizoenen duurt
Kweenie.... wie, wat en waar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
Former Jarig Jobje, kom je ook naar onze aftermeet-meet-meet?
Ik allebei, dat pas triestquote:
Ik download dus maar heel weinig en wat ik echt leuk vind ( en meestal is dat vanwege mijn zeer selectieve download gedrag wel het merendeel ) koop ik alsnog.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Dat moeten we nog afspreken.
Maar ik vóel je enthousiasme!![]()
Kijk nou gewoon een keer de eerste 8 afleveringen van West Wing!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Ik kijk eigenlijk maar weinig series
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ons miniatuurtje nog nooit 'kweenie' horen zeggen
Ik wil best aftermeeten heurIn principe that is
Dus: wagaanwedoendan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok.
Ik download niet, ik heb daar al sinds het begin der downloadtijden mijn mannetjes voor, die weten wat ik leuk vindt, branden dat voor me en brengen dat mee![]()
Ik vind toch bijna niks leuk, wat ik leuk vind pikken zij wel op voor me![]()
En aangezien de ongelezen stapel boeken op mijn kast al bijna even groot is als de gelezen stapel ben ik blij toe dat ik niet zo veel tv kijk, ik moet snel gaan kijken voor een fijne leeslamp voor bij de bank voor komende winter
Ik download ook. En Lost koop ik altijd later de box nog van want die wil ik allemaal hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik allebei, dat pas triest
Eerst kan ik niet wachten (eigenlijk alleen met GA heb ik dat) en daarna wil ik het alsnog in de kast hebben staan. Ik kijk eigenlijk maar weinig series, alleen Greys Anatomy volg ik echt, dat vind ik écht verslavend.
Does lievquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).
Dus we dachten aan een eind-van-de-middag-begin-avondje wat drinken eten, zonder al die stinkdieren![]()
Ik ben allergisch voor wol dus geen schapenvachtjes voor mij ( de honden hebben wel zo een echt wollen ding achter de naaitafel liggen ).quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik een paars schapevachtje van een lekker langharig schaapje gekocht, zodat ik lekker voor de haard kan gaan zitten. Ben pas begonnen aan Pilaren van de Aarde van Ken Follet en heb de Eeuw van mijn Vader van mak in de kast liggen en ik heb de nieuwe van Gabaldon al besteld
The Young Ones heb ik op video nog , van in mn Virgin tijd, net als Absolutely Fabulous ( daar wil ik wel heel graag de complete dvdbox van hebben ), en Bottom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:56 schreef JJH het volgende:
Het enigste wat ik aan series download is eigenlijk TG. Verder kijk ik veul op TV. Heb trouwens wel legaal The Young Ones gekocht.
*slimmerik meldt zich*quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).
Dus we dachten aan een eind-van-de-middag-begin-avondje wat drinken eten, zonder al die stinkdieren![]()
Jij kiest goede boeken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik een paars schapevachtje van een lekker langharig schaapje gekocht, zodat ik lekker voor de haard kan gaan zitten. Ben pas begonnen aan Pilaren van de Aarde van Ken Follet en heb de Eeuw van mijn Vader van mak in de kast liggen en ik heb de nieuwe van Gabaldon al besteld
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtendquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtend
Ik giet er nog wel wat choco in.
Dat helpt
Ook wat choco?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtend
Ik heb zoveel choco gehad de laatste twee dagen dat ik beter een keer kan overslaanquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga maar eens een leuk jurkje aan doen voor mijn echtgenoot thuis komt
Had je gemist dat Nok getrouwd is in de tussentijd?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ze getrouwd was, had ik wel meegekregenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had je gemist dat Nok getrouwd is in de tussentijd?
Het kan hoor, het ging ook vrij rap!![]()
Neee, don't tell me....quote:
Nee, wij. We verzamelen o.a. Science Fiction, Fantasy en historische romans. Ik ben nu net de Boudica reeks aan het herlezen nu het laatste deel uit is. Een aanrader.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neee, don't tell me....![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook?
Die lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, wij. We verzamelen o.a. Science Fiction, Fantasy en historische romans. Ik ben nu net de Boudica reeks aan het herlezen nu het laatste deel uit is. Een aanrader.
Yep!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel wat.
De hele Marion Bradley meuk, natuurlijk.
Dune? Veelkleurig land? De galactische trilogieeen van Julian May?
Heb je weer een baan dan Nok?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga morgen aan het werk. De eerste van 3 opvolgende zaterdagen kinderen observeren.
En zondag ga ik naar Nijmegen, een paar dagen wat dinnetjescontacten inhalen en bij mijn mams op de koffie en een nachtje pitten.
We zijn soepeltjes van TV series naar vreemde literatuur toegegaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar gaaaaaat dit over?![]()
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend
Meneer I. gaat morgen al op tijd op pad met z'n vader en ik heb me voorgenomen om dus es lekker te gaan zeesterren morgenochtend
Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.quote:
De laatste USA aflevering?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Hallo
Ik stem ook voor een meet!
En volgende week weer GA? Tof!![]()
*denkt hard na hoe de laatste aflevering ook alweer eindigde*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste USA aflevering?Oh jaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oke! Wel leuk dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Oh dat ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen! [afbeelding]
En een linkje met de eerste vijf minuten van de aankomende seizoenspremière!![]()
Ik heb uiteraard alles al vooruit gegluurd
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week openquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
In Helmond is de zaterdagmarkt tot 15.00 uur ofzo.
Zie je, jullie moeten allemaal naar het Zuiden verhuizen
Rotterdamquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week open
Ja, maar als ik wat verse groenten en fruit wil hebben betaal ik op de markt maar de helft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke! Wel leuk dus![]()
JJH, supermarkten zijn vaak beter bevoorraad en langer open
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij ons is de markt 's middags van 13.00 tot 18.00.
Kijk, dat zijn nog es tijden
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waarkquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Jubel met mij mee: ik heb digitale tv!
Eindelijk gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee!
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nok, je vergeet Maya Angelou en Toni Morrison te noemen, ik heb ook van al die dames de hele collectie staan![]()
Er is maar een gedicht dat ik uit mijn hoofd ken en dat is de caged bird
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waark![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.
Oh ik heb hem twee keer gezien ( ik heb m op dvd geloof ik ) , hijs afgrijselijk, de wanhoop spat van het scherm af, maar hijs wel heel mooi.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:51 schreef nokwanda het volgende:
Beloved, die film wil ik nog steeds zien.
Jezelf verwennen moet zo af en toe gewoon!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb net zo fucking decadent gelunched, bakje garnalen in saus van de markt met turks brood, die garnalen waren zo duur![]()
Maar ik had t ff nodig![]()
En ik ben ook al over de helft van een fles hele duur versgeperst appelsap.
Een hele liter.
En voor vanavond heb ik nog Turks brood met olijfjes en van alles
Doen we na de afterafteraftermeetmeet een Blijdorp meet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef nokwanda het volgende:
owwwww, vergat gister te vertellen dat we weer eens naar Blijdorp zijn gegaan. geweldige foto's gemaakt van de prairiehondjes. Zal er zo een paar posten. Het wrattenzwijn komt al aanrennen als we er zijn om achter zijn oren gekroeld te worden. Heel leuk en zoetjes allemaal, maar wat trok ik verder toch allemaal aan gister? De heer Tijger bleef me volgen met zijn ogen. Zo'n heel doordringende blik, welke kant ik ook opliep. Ik besloot het te testen om te zien of i nou gek was, of dat hij dat echt deed, maar dat was dus echt. En daarna, toen we zaten te kijken bij de baardapen zat er zo'n apenvent heel strak naar me te kijken en begon ie met zijn piel te spelen
Ik dacht echt.. nou ja, heb ik dat?
Misschien viel hij wel op Janquote:
Dat is pure disciminaaaaasiequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:In Blijdorp mogen niet eens blindegeleidenhonden mee zie ik, dus fuck Blijdorp maar
![]()
Ja!quote:
Weet je hoe streng de training van een blinde geleidehond is?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou niet zo heel raar van een DIERENTUIN... anders word het wss wel erg bont en weten die honden ook niet wat ze overkomt...
Nee, ik had het dan ook over de algemene hond, qua blindengeleidenhond vind ik het ook wel beetje raar, die zijn toch wat gehoorzamer dan de gemiddelde hond en dienen echt een doel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je hoe streng de training van een blinde geleidehond is?
Ja psies. Ik snap dat echt nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik had het dan ook over de algemene hond, qua blindengeleidenhond vind ik het ook wel beetje raar, die zijn toch wat gehoorzamer dan de gemiddelde hond en dienen echt een doel.
Er zijn veel dierentuinen waar het wel mag hoor, de dieren vinden de honden meestal veel leuker dan de mensen om naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou niet zo heel raar van een DIERENTUIN... anders word het wss wel erg bont en weten die honden ook niet wat ze overkomt...
Hmm ok, maar kan me bij de 'gewone' hond wel wat voorstellen dat ze dat liever niet hebben. Zeker in Blijdorp waar je ook heel dat water-gedeelte hebt enzo. Je word niet happy als er ineens een hond bij de pinguins ligt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn veel dierentuinen waar het wel mag hoor, de dieren vinden de honden meestal veel leuker dan de mensen om naar te kijken
Waarvoor denken ze dat een geleidehond isquote:Een aantal paden in het park zijn moeilijker begaanbaar. Houdt hier rekening mee.
Ik kan dr ook niet wakker van liggen, ik ga wel weer naar Ouwehands of zo, daar mag het wel en dat is ook een hele fijne dierentuinquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ok, maar kan me bij de 'gewone' hond wel wat voorstellen dat ze dat liever niet hebben. Zeker in Blijdorp waar je ook heel dat water-gedeelte hebt enzo. Je word niet happy als er ineens een hond bij de pinguins ligt.
Maar dat staat er waarschijnlijk ook voor onze medemensen op vier wielen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Dit ook echt op die site:
[..]
Waarvoor denken ze dat een geleidehond is
Dan moeten die er maar terreinbanden onder schroeven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat staat er waarschijnlijk ook voor onze medemensen op vier wielen.
Of off-road gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moeten die er maar terreinbanden onder schroeven.
Lees je eigen post eens terug:quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ze willen die blinden duidelijk niet binnen hebben.
Die moeten maar ergens anders beestjes gaan kijken.
Ik snap het punt eigenlijk echt niet zo hoor, die dieren zijn echt wel wat gewend in een dierentuin, blindegeleidehonden zijn ook wel wat gewend en een hoop stront meer of minder zou niet eens wat uit moeten maken en dat ruimen de mensen ook zelf netjes op.
Pure discriminatie is het idd.
GREYS GEMENE GEHANDICAPTEN-BASHERquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu ga ik vast een heel rare vraag stellen die niet rot bedoeld is:
Wat heeft een blinde persoon nou aan een dierentuin waar je alleen naar de dieren mag kijken en er amper aan mag zitten?Kan zo iemand dan niet beter naar een kinderboerderij o.i.d.?
En de honden die niet in de dierentuin mogen zal misschien ook iets te maken hebben met ziektes die ze eventueel over kunnen brengen? Ik weet het ook niet hoor
Geef mij iemand in zo'n stoel mee en ik ga op pad! Ik ben al in de bergen en op het strand geweest met gewone en electrische rolstoelen. En pittoresque dorpjes met kinderkopjes zijn ook he-e-e-e-e-e-e-rlijk!quote:
WAT BEN JIJ FOUT!quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar als je dát doet, kan je geleidehond thuisblijvenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Naja mss wil je als blinde wel gewoon gezellig met mensen mee die gaan, en bij veel dieren is luisteren voor blinden natuurlijk ook al een hele aparte ervaring.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GREYS GEMENE GEHANDICAPTEN-BASHER
MOET JIJ NIET NAAR HUIS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou, die hond gebruik je als blinde bij alles hoor, lijkt me dan ook rot om dan ineens van andere mensen afhankelijk te moeten zijn terwijl je dat in het dagelijks leven ook niet bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar als je dát doet, kan je geleidehond thuisblijven
Wat dat eerste betreft: geen ideequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu ga ik vast een heel rare vraag stellen die niet rot bedoeld is:
Wat heeft een blinde persoon nou aan een dierentuin waar je alleen naar de dieren mag kijken en er amper aan mag zitten?Kan zo iemand dan niet beter naar een kinderboerderij o.i.d.?
En de honden die niet in de dierentuin mogen zal misschien ook iets te maken hebben met ziektes die ze eventueel over kunnen brengen? Ik weet het ook niet hoor
Maar je kunt je er toch wel IETS bij voorstellen dat ze geen dieren van buitenaf bij die dierentuindieren in de buurt willen ivm met eventuele over te brengen ziektes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die hond gebruik je als blinde bij alles hoor, lijkt me dan ook rot om dan ineens van andere mensen afhankelijk te moeten zijn terwijl je dat in het dagelijks leven ook niet bent.
Ieieieieh! Ik ben het eens met hondenmens!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die hond gebruik je als blinde bij alles hoor, lijkt me dan ook rot om dan ineens van andere mensen afhankelijk te moeten zijn terwijl je dat in het dagelijks leven ook niet bent.
Heb je gezien dat er op 11 november een nieuwe Robin Hobb over de wilde regenlanden uit komt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:34 schreef bigbird het volgende:
Ik hou het voorlopig bij Robin Hobb, Raymond Feist, Terry Goodkind en die richting
Een kennel om je hond achter te laten... hebben ze die dan wel bij bijvoorbeeld eh... supermarkten? Theaters? Waar hebben ze dat in godsnaam wel dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat dat eerste betreft: geen ideegoed punt. Maar ze hebben daar niet eens een kennel bijv., zodat een blinde zijn hond daar achter kan laten. Dat vind ik dan wel weer kortzichtig (omg epic woordgrap).
Maar daar mogen die honden gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kennel om je hond achter te laten... hebben ze die dan wel bij bijvoorbeeld eh... supermarkten? Theaters? Waar hebben ze dat in godsnaam wel dan?
Kinderkopjes met rollers zijn vet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef mij iemand in zo'n stoel mee en ik ga op pad! Ik ben al in de bergen en op het strand geweest met gewone en electrische rolstoelen. En pittoresque dorpjes met kinderkopjes zijn ook he-e-e-e-e-e-e-rlijk!
Mudfight!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Catfight!
Catfight!
Koek en zopie uitdeelt.
Oh nee, emmers modder
Nou ja. Jullie hebben aan de ene kant best gelijk, maar ik kan me nogmaals met ziektes voorstellen dat ze het liever niet hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar mogen die honden gewoon naar binnen.
Je kan toch best een kennel hebben die ver van de dieren in de dierentuin af ligt? Ach there's two sides to every storyquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja. Jullie hebben aan de ene kant best gelijk, maar ik kan me nogmaals met ziektes voorstellen dat ze het liever niet hebben.
Jup same here, ik snap het in het geval van de blindegeleidenhond erg goed. Maar vind het niet heel raar of 'discriminerend' dat ze normale honden liever niet binnen hebben. Je weet toch nooit wat je in huis haalt qua gedrag, ziektes, e.d.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja. Jullie hebben aan de ene kant best gelijk, maar ik kan me nogmaals met ziektes voorstellen dat ze het liever niet hebben.
Maar waarom dan alleen Blijdorp, er zijn genoeg fierentuinen waar de geleidehond wel mee naar binnen mag...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je kunt je er toch wel IETS bij voorstellen dat ze geen dieren van buitenaf bij die dierentuindieren in de buurt willen ivm met eventuele over te brengen ziektes?
Hoewel ze dan misschien iets kunnen doen met allerlei bewijzen en penningen (die ik ook moet hebben als ik met mijn hond de grens over ga). Nou ja, handig is het niet inderdaad, maar wel een klein beetje logisch
Ik vind dat dan wel weer een nette oplossing dat ze dan gratis een begeleider mogen meenemenquote:Mag de hond mee?
Helaas niet, zelfs geen blindengeleidehond. Honden dragen vaak virussen als het hondenziektevirus of parvovirussen, die schadelijk kunnen zijn voor sommige Artisbewoners. Veel van onze dieren zijn niet ingeënt, omdat dat te dieronvriendelijk is. De meeste dieren in Artis zijn namelijk - ondanks dat ze in dierentuinen zijn geboren - wilde dieren. Ze moeten dus eerst verdoofd voordat we ze kunnen vaccineren, wat altijd voor het dier gevaar op kan leveren. Veel vaccinaties moeten ook regelmatig herhaald. Verder kunnen we niet alle vatbare dieren vaccineren met het betreffende vaccin. Honden worden namelijk meestal ingeënt met een levend hondenziektevaccin, wat voor de kleine panda in Artis dodelijk kan zijn. Gevaccineerde honden kunnen dit levende vaccinvirus verspreiden. Onze eigen bewakingshond is natuurlijk op een voor onze dieren veilige manier gevaccineerd. Marterachtigen en diverse soorten beren zijn gevoelig voor allerlei virussen, die ook bij onze gezelschapsdieren schadelijk kunnen zijn. Diverse andere dieren in Artis als bij voorbeeld wolven, Afrikaanse wilde honden e.d. zijn vaak niet geënt en kunnen ernstig risico lopen. De Artisbewoners zijn in principe wilde dieren. Ze zijn veelal niet tam, en raken in paniek van onbekende honden. Dat betekent dat zelfs blindengeleidehonden geen toegang tot Artis kunnen krijgen. Vandaar dat een visueel gehandicapte Artisbezoeker voor een begeleider geen entreekaartje hoeft te kopen. Sommige andere tuinen kunnen honden wel toelaten, omdat ze geen gevoelige dieren hebben, of omdat bezoekers niet zo dichtbij dieren kunnen komen als in Artis.
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen Blijdorp, er zijn genoeg fierentuinen waar de geleidehond wel mee naar binnen mag...
Ja maar die laatste wil je ook niet in een publieke winkelstraat tegenkomen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup same here, ik snap het in het geval van de blindegeleidenhond erg goed. Maar vind het niet heel raar of 'discriminerend' dat ze normale honden liever niet binnen hebben. Je weet toch nooit wat je in huis haalt qua gedrag, ziektes, e.d.
En dan heeft oh-oh het misschien goed voor elkaar, maar als de familie Tokkie met 4 rottweilers met een gedragsstoornis daar ff lekker binnenvalt
Er zullen vast redenen zijn waarom het niet kan (en wat jij noemt zal daar zeker een onderdeel van zijn) maar ik vraag me af of die (vermeende) problemen opwegen tegen het ongemak wat ze bij een deel van hun klanten veroorzaken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Psies je mag dr nog mee een ziekenhuis in en ik gok dat een blindegeleidehond echt wel verplicht geënt is voor alles en meer![]()
Cat, typisch kattig dat toch een beetje honden afzeiken altijd he
Geeft niks, kattenmensen zijn qua karakter net zoals de katten, kun jij niet helpenquote:
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou kijk, das een goede regel en een duidelijke uitleg, mocht Blijdorp ook wel zo er op zetten, was deze hele discussie niet nodig geweest.
Pesies, wij zijn niet zo slaafs en volgzaam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geeft niks, kattenmensen zijn qua karakter net zoals de katten, kun jij niet helpen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Oh en kijk, Blijdorp is heul niet zo onvriendelijk voor de visueel gehandicapte
http://www.rotterdamzoo.nl/?DocID=3718
Maar geen gratis begeleider he, dus dan moeten die blinden maar op de tast die beeldjes zoeken zeker...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
Oh en kijk, Blijdorp is heul niet zo onvriendelijk voor de visueel gehandicapte
http://www.rotterdamzoo.nl/?DocID=3718
Whihihihi.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar geen gratis begeleider he, dus dan moeten die blinden maar op de tast die beeldjes zoeken zeker...
quote:
Zwemmen met de haaien dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik mis alleen het tijger-aaien en beerknuffelen.
Jups!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb je gezien dat er op 11 november een nieuwe Robin Hobb over de wilde regenlanden uit komt?
Pagan heeft Diana al voor me besteld, de schat. Strega
Klopt! Jouw honden zijn halve katten. Als ik er eentje op schoot had liggen was ik soms verbaasd waarom hij niet begon te spinnen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet over welke honden je t hebt maar niet over de mijnes hoor!
Waren die maar slaafs en volgzaam, zelfs Kees is dat niet.
Downloaden is geen rocket science héquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh heeft dr hier iemand de nieuwe Burton al gezien?
Mijn downloader is op vakantie
Zelf ik kan het!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Downloaden is geen rocket science hé
Dat zijn wel 3 potentiele probleempjes jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Wel met mijn oude overvolle op sterven zijnde laptop thuis mop
Deze bedoelt u: http://www.imdb.com/title/tt0472033/ ??quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Plus een verbinding die steeds contact verliest , ik wacht wel tot ie weer thuis is heur!
Kwas alleen benieuwd of iemand m al gezien heeft.
Er staat bij dat ze kunnen bijten, maar dat doen ze niet als je ze heel kalm benadert zonder plotse bewegingen en je ze de vrijheid geeft om zich terug te rekken. Ze vinden stevige grassen heerlijk en als je een flinke spriet in je handen hebt komen ze die gewoon bij je halen. Het zijn wel wilde diertjes, dus wel blijven opletten. Er is er eentje bij die alles test met zijn tanden. Dus ook brillen en ook jassen en truien. Is geen kwade opzet, maar zo tast deze ene dingen af.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Mag je daar echt zo aan die dieren???
Ik vind de prairiehondjes altijd zo leuk, bijna net zo leuk als de stokstaartjes
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je ineens heel sexy zou gaan doen. De man lijkt wel een ultra-massogist die kickt op afwijzing.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef oh-oh het volgende:Oh en volgens mij heeft mn baas mn stalker weer eens op zn sodemieter gegeven, want hij heeft vandaag pas 2 keer gebeld en hij deed redelijk normaal.
IEG zonder liefdesuitingen![]()
Of zou ie me nie meer leuk vinden![]()
Believe me , I like so don't want to find out...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je ineens heel sexy zou gaan doen. De man lijkt wel een ultra-massogist die kickt op afwijzing.
Nog 2 uur en dan eerst nog boodschappen doen en dan pas weekend hierquote:
Bijna je zonnebril kwijtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Om terug te komen op Blijdorp. Hier wat foto's van gister (heb inmiddels vanochtend mijn haar weer geknipt en geverfd. Ik leek wel een stekelvarken)
Allereerst de masturbeeraap
[ afbeelding ]
De prairiehondjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn die daar knuffelbaar
En het kroelwrattenvark
[ afbeelding ]
Zijn adhd-kind wilde nu eens niet leuk op de foto. Er zit daar een heel lief gezinnetje en dit is pa-vark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |