Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.quote:
De laatste USA aflevering?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Hallo
Ik stem ook voor een meet!
En volgende week weer GA? Tof!![]()
*denkt hard na hoe de laatste aflevering ook alweer eindigde*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste USA aflevering?Oh jaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oke! Wel leuk dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Oh dat ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen! [afbeelding]
En een linkje met de eerste vijf minuten van de aankomende seizoenspremière!![]()
Ik heb uiteraard alles al vooruit gegluurd
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week openquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
In Helmond is de zaterdagmarkt tot 15.00 uur ofzo.
Zie je, jullie moeten allemaal naar het Zuiden verhuizen
Rotterdamquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week open
Ja, maar als ik wat verse groenten en fruit wil hebben betaal ik op de markt maar de helft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke! Wel leuk dus![]()
JJH, supermarkten zijn vaak beter bevoorraad en langer open
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij ons is de markt 's middags van 13.00 tot 18.00.
Kijk, dat zijn nog es tijden
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waarkquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Jubel met mij mee: ik heb digitale tv!
Eindelijk gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee!
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nok, je vergeet Maya Angelou en Toni Morrison te noemen, ik heb ook van al die dames de hele collectie staan![]()
Er is maar een gedicht dat ik uit mijn hoofd ken en dat is de caged bird
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waark![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |