Ik ben allergisch voor wol dus geen schapenvachtjes voor mij ( de honden hebben wel zo een echt wollen ding achter de naaitafel liggen ).quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik een paars schapevachtje van een lekker langharig schaapje gekocht, zodat ik lekker voor de haard kan gaan zitten. Ben pas begonnen aan Pilaren van de Aarde van Ken Follet en heb de Eeuw van mijn Vader van mak in de kast liggen en ik heb de nieuwe van Gabaldon al besteld
The Young Ones heb ik op video nog , van in mn Virgin tijd, net als Absolutely Fabulous ( daar wil ik wel heel graag de complete dvdbox van hebben ), en Bottom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:56 schreef JJH het volgende:
Het enigste wat ik aan series download is eigenlijk TG. Verder kijk ik veul op TV. Heb trouwens wel legaal The Young Ones gekocht.
*slimmerik meldt zich*quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).
Dus we dachten aan een eind-van-de-middag-begin-avondje wat drinken eten, zonder al die stinkdieren![]()
Jij kiest goede boeken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik een paars schapevachtje van een lekker langharig schaapje gekocht, zodat ik lekker voor de haard kan gaan zitten. Ben pas begonnen aan Pilaren van de Aarde van Ken Follet en heb de Eeuw van mijn Vader van mak in de kast liggen en ik heb de nieuwe van Gabaldon al besteld
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtendquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtend
Ik giet er nog wel wat choco in.
Dat helpt
Ook wat choco?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, we gaan het toch niet te serieus nemen he, alles wat er uit mijn mond komt op een vrijdagochtend
Ik heb zoveel choco gehad de laatste twee dagen dat ik beter een keer kan overslaanquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga maar eens een leuk jurkje aan doen voor mijn echtgenoot thuis komt
Had je gemist dat Nok getrouwd is in de tussentijd?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ze getrouwd was, had ik wel meegekregenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had je gemist dat Nok getrouwd is in de tussentijd?
Het kan hoor, het ging ook vrij rap!![]()
Neee, don't tell me....quote:
Nee, wij. We verzamelen o.a. Science Fiction, Fantasy en historische romans. Ik ben nu net de Boudica reeks aan het herlezen nu het laatste deel uit is. Een aanrader.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neee, don't tell me....![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook?
Die lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, wij. We verzamelen o.a. Science Fiction, Fantasy en historische romans. Ik ben nu net de Boudica reeks aan het herlezen nu het laatste deel uit is. Een aanrader.
Yep!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel wat.
De hele Marion Bradley meuk, natuurlijk.
Dune? Veelkleurig land? De galactische trilogieeen van Julian May?
Heb je weer een baan dan Nok?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga morgen aan het werk. De eerste van 3 opvolgende zaterdagen kinderen observeren.
En zondag ga ik naar Nijmegen, een paar dagen wat dinnetjescontacten inhalen en bij mijn mams op de koffie en een nachtje pitten.
We zijn soepeltjes van TV series naar vreemde literatuur toegegaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar gaaaaaat dit over?![]()
Nog 4 uurtjes en dan is het weekend
Meneer I. gaat morgen al op tijd op pad met z'n vader en ik heb me voorgenomen om dus es lekker te gaan zeesterren morgenochtend
Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.quote:
De laatste USA aflevering?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Hallo
Ik stem ook voor een meet!
En volgende week weer GA? Tof!![]()
*denkt hard na hoe de laatste aflevering ook alweer eindigde*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste USA aflevering?Oh jaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oke! Wel leuk dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar dit is hulp aan een oud collega die een eigen praktijk is gestart en geen personeel wil, maar soms wel hulp nodig heeft. En dus alleen maar voor 3 zaterdagen en een vergoeding. Maar het is wel goed om erin te blijven en het staat ook beter op mijn CV. Dan doe ik tenminste nog iets met dat gat.
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa![]()
Oh, nu heb ik er helemaal zin in!
Oh dat ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In het Greys USA topic staan al een aantal promo's voor het nieuwe seizoen! [afbeelding]
En een linkje met de eerste vijf minuten van de aankomende seizoenspremière!![]()
Ik heb uiteraard alles al vooruit gegluurd
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week openquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
In Helmond is de zaterdagmarkt tot 15.00 uur ofzo.
Zie je, jullie moeten allemaal naar het Zuiden verhuizen
Rotterdamquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In rotterdam zijn supermarkten gewoon 7 dagen per week open
Ja, maar als ik wat verse groenten en fruit wil hebben betaal ik op de markt maar de helft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke! Wel leuk dus![]()
JJH, supermarkten zijn vaak beter bevoorraad en langer open
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij ons is de markt 's middags van 13.00 tot 18.00.
Kijk, dat zijn nog es tijden
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waarkquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat er daar eerst nog koeien gemolken, en gehooid moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Jubel met mij mee: ik heb digitale tv!
Eindelijk gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee!
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nok, je vergeet Maya Angelou en Toni Morrison te noemen, ik heb ook van al die dames de hele collectie staan![]()
Er is maar een gedicht dat ik uit mijn hoofd ken en dat is de caged bird
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed...ik pak de tractor maar weer en ga maar weer ant waark![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maya wel, Tony, hoewel ik het een prachtvrouw vind, niet. Ik hou niet van haar schrijfstijl. Roept een voor mij depri-sfeer op en daar blijf ik te erg in hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |