ik ook.mieuwquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou ja, maarja, ach, ik kan het ook beter aan de poes vertellen idd, die snapt evenveel maar doet tenminste nog lief
Former Jarig Jobje, kom je ook naar onze aftermeet-meet-meet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho; hier had ik niets mee te maken
Oh nou, als je de laatste aflevering van het vorige USA (toch?) seizoen niet gezien hebt dan staat je nog wat te wachten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Morretje het volgende:
Greys en oh-oh, door jullie post ben ik meteen aan het nedaolnwod geslagen! En ik heb volgens mij van GA de laatste aflevering helemaal niet gezien. Dus ik heb vanavond tijdens het oppassen lekker nog wat leuks om te zien..
Ik vond 'Mind of the married man' altijd zo ge-wel-dig. Echt hilarisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou als je door mij GA bent gaan downloaden vind ik dat knap, ik weet niet eens waar die afkorting voor staat![]()
Als er mensen zijn die nog een supergaveleuke serie zoeken om te downen en te kijken: Pushing Daisies![]()
Echt om te gillen zo perfect![]()
Alleen echt te erg dat ie maar 2 seizoenen duurt
Kweenie.... wie, wat en waar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
Former Jarig Jobje, kom je ook naar onze aftermeet-meet-meet?
Ik allebei, dat pas triestquote:
Ik download dus maar heel weinig en wat ik echt leuk vind ( en meestal is dat vanwege mijn zeer selectieve download gedrag wel het merendeel ) koop ik alsnog.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Dat moeten we nog afspreken.
Maar ik vóel je enthousiasme!![]()
Kijk nou gewoon een keer de eerste 8 afleveringen van West Wing!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Ik kijk eigenlijk maar weinig series
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt ons miniatuurtje nog nooit 'kweenie' horen zeggen
Ik wil best aftermeeten heurIn principe that is
Dus: wagaanwedoendan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok.
Ik download niet, ik heb daar al sinds het begin der downloadtijden mijn mannetjes voor, die weten wat ik leuk vindt, branden dat voor me en brengen dat mee![]()
Ik vind toch bijna niks leuk, wat ik leuk vind pikken zij wel op voor me![]()
En aangezien de ongelezen stapel boeken op mijn kast al bijna even groot is als de gelezen stapel ben ik blij toe dat ik niet zo veel tv kijk, ik moet snel gaan kijken voor een fijne leeslamp voor bij de bank voor komende winter
Ik download ook. En Lost koop ik altijd later de box nog van want die wil ik allemaal hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik allebei, dat pas triest
Eerst kan ik niet wachten (eigenlijk alleen met GA heb ik dat) en daarna wil ik het alsnog in de kast hebben staan. Ik kijk eigenlijk maar weinig series, alleen Greys Anatomy volg ik echt, dat vind ik écht verslavend.
Does lievquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
Nou, we vonden het zo zonde dat bij de asielactie eigenlijk iedereen druk was met de spullen en de dieren en dat we daarna de auto in doken en weg. (Behalve sommige slimmeriken dan die nog naar de Mac gingen!).
Dus we dachten aan een eind-van-de-middag-begin-avondje wat drinken eten, zonder al die stinkdieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |