*fietfieuw*quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hierrr![]()
Ik had weer koppijn etc. dus ik lag op de bank, Legally Blonde te kijken.
Het blijft een leuke film!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
*fietfieuw*
I object! [ afbeelding ]
Welnee. Muisje komt altijd bovendrijven als je haar roeptquote:
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welnee. Muisje komt altijd bovendrijven als je haar roept
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies.
Also, morgen komt mijn zus en dan gaan we Singstarren, en ze heeft toegezegd om met mij een Tom Jones duetje te doen![]()
Volgens mij net 2 dagen ofzo! Niet lang in elk geval.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Muis, ik durf het bijjjjjjna niet te vragen, maar hoe lang heb je dieavatar
al?
Ja! En ik kan niet wachten tot de ep. volgende weekquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig, ik dacht dat ik hem misschien al weken over het hoofd had gezien!
Maar.... *zucht*
Had je de bloopers al gezien in het GA USA topic?
Die blooper, dat er een pop in de lift staatquote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! En ik kan niet wachten tot de ep. volgende weekik heb expres de episode summary niet gelezen!
Ja die pop was echt randomquote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blooper, dat er een pop in de lift staat
En: I'd like to... I'd like to... I'd like to buy a vowel please!
Oh en dr. Bailey, have you been drinking again?
Jaaa Singstar is leukquote:
Crazy little thing called lovequote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaa Singstar is leukik heb allemaal goede nummers
zoals ABBA en Britney Spears. En the Offspring en Jamiroquai en ik kan nog wel even doorgaan
![]()
Ik kan alleen niet zo laag als Freddie Mercury in A thing called love dus dat klinkt altijd hilarisch
Jaja potato potahto.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Crazy little thing called love![]()
Meneer I. en ik doen het meestal samen ( ja, singstar haha).
Paar biertjes/wijntjes erbij en we kwezelen voor het vaderland weg samen.
The Papa's en The Mama's - California Dreamin' kunnen we met Gouden Noten
Mwehehequote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh over schoonvaders gesproken...
Mijn schoonmoeder belde vanavond.
Hoe laat komen jullie zaterdag?????
Ehrrrmmmmmm![]()
.... op *schoonvader*'s verjaardag?
Oh jaaaaaa, dát bedoel je!
Nou dat weet ik niet.
Kom moeilijk zeggen dat ik geen flauw benul had waar ze het over had
Heb jij it's raining men? Die is hóógquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is de enige die met me wil zingen![]()
En Zusje, maar da's echt geen gehoor, wij samen![]()
Street Spirit - Radiohead is ook leuk! Ik klink als een kraai die verkracht wordt, maar toch krijg ik uitstekend, super enzo
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh over schoonvaders gesproken...
Mijn schoonmoeder belde vanavond.
Hoe laat komen jullie zaterdag?????
Ehrrrmmmmmm![]()
.... op *schoonvader*'s verjaardag?
Oh jaaaaaa, dát bedoel je!
Nou dat weet ik niet.
Kom moeilijk zeggen dat ik geen flauw benul had waar ze het over had
Kinderachtigquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
Ik mag geen singstar of aanverwante meezingspellen van de buren.
Nee! Maar dies wel leuk lijkt me!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij it's raining men? Die is hóóg
Psies! Als je dat balkje maar zo strak mogelijk vol bleert, ist snel goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Singstar is niet te doen als je voor je hobby en plein publiek zingt en een beetje weet wat je doet. De toonhoogtes kloppen soms gewoon niet en dan klink ik net als zo'n oud wijf met een bibberstemmetje om maar te proberen op de lijn te blijven.
Die kwam vanavond terug in het land, maar moest meteen van Schiphol door naar een etentje van zijn werk. En die is net een uur thuis nu. Maar die was er nog niet toen ze belde neequote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehewist Heer G het ook niet? Of is die nog in het buitenland?
Pretty fly is superquote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee! Maar dies wel leuk lijkt me!
Pretty fly for a white guy ook!
Gezelliequote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kwam vanavond terug in het land, maar moest meteen van Schiphol door naar een etentje van zijn werk. En die is net een uur thuis nu. Maar die was er nog niet toen ze belde nee
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdagquote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gezellieheb je al wel een cadeautje?!?!?!?!?!
Crotchless panties.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdag
Nah, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb!quote:
Lush.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoe kan dat nou, als ik net pas hoor dat ie jarig is zaterdag
en anders kama sutra for the elderly!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb!
Dat heeft ie vast nog niet!
*noteert*
Getsiequote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
en anders kama sutra for the elderly!!!
Voor mijn schoonvader?quote:
Whihihihiquote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
en anders kama sutra for the elderly!!!
Trusten! We'll meet again!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik ga op bed, dit gaat me te gek hoor![]()
En euhm...nog 1 daggie en dan is het weeheeeeekend!
Trusten
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond of van t weekend es aan Nurse Jackie beginnen, ik hoop dat ik dat es leuk vind!
En ik hoop dat seizoen 3 van Californication snel begint.
quote:Season Three
Californication has been approved for a third season starting September 27, 2009 on Showtime. This season will follow where the last left off. Key elements include Lew Ashby's biography being a flop, Hank becoming a teacher, and Hank's ongoing relationship with his daughter Becca.[5]
Dit ga ik ook proberen wanneer ik mijn lijstje compleet heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.myepisodes.com/frontpage.php
Nog makkelijker, even één keer registreren, series toevoegen die je volgt en als je inlogt zie je meteen bovenaan welke serie de laatste nieuwe ep heeft, met een klik even aangeven dat je 'm gezien hebt en het overzicht word bijgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |