Had ik ook in mijn hoofd zitten, vorig jaar was dat wel geloof ik. Daarom dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
En ik maar hopen dat alles begin september weer bezig zou gaan.
Dit vind ik trouwens eerder irritant dan handig.quote:
Lost begint pas eind januari weer, 't is absurdquote:Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Had ik ook in mijn hoofd zitten, vorig jaar was dat wel geloof ik. Daarom dus.
Lost is sowieso absurd.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens eerder irritant dan handig.
[..]
Lost begint pas eind januari weer, 't is absurd.
Eens naar kijken als ik straks een lijstje heb danquote:Op woensdag 16 september 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Desperate Housewives begint 28 sept weer en Dexter 5 oktober weer.
Tip: maak een accountje aan bij MyEpisodes.com, flikker je series in de lijst en je blijft op de hoogte.
je vergeet nog de beste sit com die er is op dit momentquote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eens naar kijken als ik straks een lijstje heb dan
24: January 8
Desperate Housewives: September 28
Dexter: October 5
Dollhouse: September 25
Grey's Antomy: September 24
Heroes: September 21
Lost: eind januari
South Park: October 27
Ugly Betty: October 9
Geef de datum dan ookquote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je vergeet nog de beste sit com die er is op dit moment
How I met your mother
Serieus? Heroes was leuk. Tot 't debiel begon te worden, ergens rond S3 (of eerder al). Halverwege S3 gestopt met kijken volgens mij. De logica was toen ver te zoeken, is 't beter geworden danquote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef LasTeR het volgende:
Heroes blijft toch één van de weinigen die ik met veel plezier blijf volgen.
Ik kijk 't ook alleen als ik niets anders meer hebquote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Serieus? Heroes was leuk. Tot 't debiel begon te worden, ergens rond S3 (of eerder al). Halverwege S3 gestopt met kijken volgens mij. De logica was toen ver te zoeken, is 't beter geworden dan?
Dexter net nog oktober?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef DoomCow het volgende:
Premiere Dates
Supernatural: September 10
Fringe: September 17
Heroes: September 21
FlashForward: September 24
Dollhouse: September 25
Smallville: September 25
Dexter: September 27
Stargate: Universe: October 2
Sanctuary: October 9
V: November 3
wikipedia, Dexter episodes:quote: