Dat zijn wel 3 potentiele probleempjes jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Wel met mijn oude overvolle op sterven zijnde laptop thuis mop
Deze bedoelt u: http://www.imdb.com/title/tt0472033/ ??quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Plus een verbinding die steeds contact verliest , ik wacht wel tot ie weer thuis is heur!
Kwas alleen benieuwd of iemand m al gezien heeft.
Er staat bij dat ze kunnen bijten, maar dat doen ze niet als je ze heel kalm benadert zonder plotse bewegingen en je ze de vrijheid geeft om zich terug te rekken. Ze vinden stevige grassen heerlijk en als je een flinke spriet in je handen hebt komen ze die gewoon bij je halen. Het zijn wel wilde diertjes, dus wel blijven opletten. Er is er eentje bij die alles test met zijn tanden. Dus ook brillen en ook jassen en truien. Is geen kwade opzet, maar zo tast deze ene dingen af.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Mag je daar echt zo aan die dieren???
Ik vind de prairiehondjes altijd zo leuk, bijna net zo leuk als de stokstaartjes
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je ineens heel sexy zou gaan doen. De man lijkt wel een ultra-massogist die kickt op afwijzing.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef oh-oh het volgende:Oh en volgens mij heeft mn baas mn stalker weer eens op zn sodemieter gegeven, want hij heeft vandaag pas 2 keer gebeld en hij deed redelijk normaal.
IEG zonder liefdesuitingen![]()
Of zou ie me nie meer leuk vinden![]()
Believe me , I like so don't want to find out...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je ineens heel sexy zou gaan doen. De man lijkt wel een ultra-massogist die kickt op afwijzing.
Nog 2 uur en dan eerst nog boodschappen doen en dan pas weekend hierquote:
Bijna je zonnebril kwijtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Om terug te komen op Blijdorp. Hier wat foto's van gister (heb inmiddels vanochtend mijn haar weer geknipt en geverfd. Ik leek wel een stekelvarken)
Allereerst de masturbeeraap
[ afbeelding ]
De prairiehondjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn die daar knuffelbaar
En het kroelwrattenvark
[ afbeelding ]
Zijn adhd-kind wilde nu eens niet leuk op de foto. Er zit daar een heel lief gezinnetje en dit is pa-vark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |