Ik vind Hans T. geweldig. Grof, maar geweldig.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja zo'n hitler groet doet ie dan 's ochtends. Met zo'n Duitse helm op!"
www.worldservants.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A
L
C
O
![]()
Maar das wel een goeie vakantie Ingetje, persoonlijk bouw ik altijd liever scholen in Afrika voor de minderbedeelden, maar het is maar waar je je genoegdoening uithaalt
Ik vond Plien en Bianca wel leukquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Hans T. geweldig. Grof, maar geweldig.
Brigitte Kaandorp kan ik ook om gillen, behalve dan om de laatste show die ik gezien heb, want toen was ze in het echte leven net gedumpt door haar man voor de buurvrouw en toen gingen alle liedjes over 'zij is mooi en ik ben lelijk' en dat soort dingen. Te depri voor woorden, ik kon me nog net beheersen om niet voor de tram te springen toen ik het theater uit kwam
Uhuhquote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
www.worldservants.nl
Veel plezier
Volgens mij moet ik even bijlezenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef nokwanda het volgende:
Heeft eigenlijk nauwelijks zin om hier nog een tvp te zetten, he.
Maar ik wil oh-oh en haar vrienden nog even veel sterkte wensen
En die vind ik niets. HAHAHA IK GA SCHREEUWEN MET EEN RARE STEM EN NU BEN IK LEUL WEHEHHEEHEHEHquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond Plien en Bianca wel leuk.
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!quote:
De Hellumquote:
Jaaaa, dies goed he?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!
En "Kamperen" kan ik wel 20 keer achter elkaar zien
Altijd de boel schuuuuuuuuuuuuuuuuuuin afknippenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Hellum![]()
Schikt het? Neeeej!
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens half twaalf (*) en het gaat alweer over sex.
Ik ben trots op ons!
* In Slank in LIF 'mochten' we pas na half twaalf over sex praten. Toch Elisa?![]()
nee, nog niet. Ga ik even zoeken danquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Poezen zijn leuk he?![]()
Hoi Nok![]()
Verhaal op de site al gelezen?
Ik heb thuis een Auping van 20000 guldenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind het hé-le-maal niksssssssssss *wapperhandje*
OMGquote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog net op tijd
Ik kan het niet vinden op de site. Helpquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Poezen zijn leuk he?![]()
Hoi Nok![]()
Verhaal op de site al gelezen?
* meldtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens half twaalf (*) en het gaat alweer over sex.
Ik ben trots op ons!
* In Slank in LIF 'mochten' we pas na half twaalf over sex praten. Toch Elisa?![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=201quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de site. Help
Die half twaalf haalden we niet altijd he?quote:
Vroeg naar bed met de beeb! *wink wink*quote:Moeders is weer thuisgebracht; vroeg naar bed vanavond
Gesjellig!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zeg popjes, zullen we niet zoals vorig jaar de boel laten verwateren maar gewoon binnenkort even afspreken ergens in de buurt van... laten we zeggen... Amersfoort? Wat eten, drinken, kleppen, terwijl we niet zo druk zijn met dieren aaien en spullen uitladen?
Geen verplichtingen, wie niet wil komt niet en wie wel wil komt wel.
Doen?
Toch niet pas als we aan de volgende beginnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!![]()
Beetje napraten![]()
Als we zijn bijgekomen van deze actie en de volgende beginnen moet er gewoon een een afteroverdrachtdinner komen!
Stemt vooooorquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zeg popjes, zullen we niet zoals vorig jaar de boel laten verwateren maar gewoon binnenkort even afspreken ergens in de buurt van... laten we zeggen... Amersfoort? Wat eten, drinken, kleppen, terwijl we niet zo druk zijn met dieren aaien en spullen uitladen?
Doen?
Ja...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch niet pas als we aan de volgende beginnen?
Ik dacht meer aan iets rond over een week of drie/vier ofzo!
Ik had heel stiekem wel een restaurantje ofzo willen doenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik bedoel meer na de volgende actie, dat we dan direct iets eetbaars er achter aan gooien.
Nu was het 7 weken je uit de naad regelen, eindelijk overdracht en weer de auto in.
Beetje een domper vond ik
ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Doen?
Uhuh dat gevoel had ik ook wel. Maar wij hadden sowieso Maes die al dinerplannen had, dus voor Maes, Greys, mij had het toch al het einde betekent. Volgende keer gewoon in de planning opnemen, dan maar geen Mac vooraf ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik bedoel meer na de volgende actie, dat we dan direct iets eetbaars er achter aan gooien.
Nu was het 7 weken je uit de naad regelen, eindelijk overdracht en weer de auto in.
Beetje een domper vond ik
Nee, je hebt nu eenmaal een monatoetjequote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH die foto op DTH. die onderste bij ons verhaal. Hadden ze geen betere foto?
Je mist me hèquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Doen?
Anders ik welquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, je hebt nu eenmaal een monatoetje
Nee, dat ging wel eens misquote:Op donderdag 17 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Die half twaalf haalden we niet altijd he?
Die viel om 19:30 al omquote:Vroeg naar bed met de beeb! *wink wink*
ik val ook altijd om 19:30 omquote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ging wel eens mis
[..]
Die viel om 19:30 al om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |