Poepjequote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ONLINE mop, niet met een belletje. Kan ook vaak.
Catje, hier. Binnen 5 minuten zou hij moeten werken.
Wel het nummer even opschrijven, dan de kaart er in proppen, tv aan en dan activeren
Zie je vanzelf het beeld verschijnen.
http://www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/registreer-smartcard
Vrouwen, soms zijn ze zo stom nog niet
Hij snapt hetquote:Op donderdag 17 september 2009 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Komt vast doordat knul vanmiddag al voorbereidend werk heeft gedaan. Mánnen! Zorgen dat je er helemaal klaar voor bent. En als je ze nodig hebt niet terugbellen.
Ligt vast een sigaret te roken.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij snapt het![]()
Als hij tenminste zelf al wel helemaal klaar was en nu slaapt danwel TV kijkt
Wie praat er hier over sex?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens half twaalf (*) en het gaat alweer over sex.
Ik ben trots op ons!
* In Slank in LIF 'mochten' we pas na half twaalf over sex praten. Toch Elisa?![]()
Oh neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie praat er hier over sex?Ik wil best een foto plaatsen van mijn poes.
Nope: bandje met bladibla dat het erg druk is en ze je niet snel kunnen helpen etc. Daarvoor ga ik niet aan de lijn hangen á 10 cent per minuut.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Cat, is er niet door te komen bij die klantenservice dan?
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh MissBliss heeft niks gelogen, ze hebben echt een partij flinke palen bij Zooplus, dik, dun, breed, smal, lang, kort.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Pas nou op Loveless, straks denkt Cat weer dat het over sex gaat
I rest my casequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk
Dan was het vast mijn verknipte geest die bij die opmerkingen aan sex dacht.
I'm doomed
I rest my case!quote:
Ew! Da's toch echt wel een fouterdanfout programma!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzéttende griebel, die gozer van 'Date my mom'.
En ja, dat kijk ik ja
Koffer?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Het is wat, met die rustende koffers!
Ja maar goed, alles beter dan GTSTquote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew! Da's toch echt wel een fouterdanfout programma!![]()
Hoezo nep, hoezo ingestudeerde gesprekjes? Is hun ene hersencel meteen actief.
* Cat22 is enigzins ongerust omdat ze wel meteen weet over welk programma G. het heeft*
Ja, we zijn ook helemaal niet nieuwsgierig nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Buuuh ik ga nooit meer Dumpert kijken, ik deed een beetje doodgaan van binnen, maar ik zal het jullie besparen
Een combinatie van die eerste 2, en een beetje van nummer 3.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook helemaal niet nieuwsgierig nu.
Was het vies? Zielig? Eng? Wát????
Neeee niet diertjesquote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Maar zielig als in 'wat een zielige gast' of zielig als in lievediertjeszielig?
Indien het tweede, say no more. Dan wil ik het niet weten of zien.
Waarom klik ik ook op zulke dingenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, doe je dat elke avond eigenlijk, dat beroemde tukkie van je?
En ben je daarna niet zo sloom als een aap?
Loveless, dat filmpje, shocking, die minipiem0ls!
Als ik verder niets heb 's avonds kruip ik graag een uurtje onder m'n dekbed ja...en nee, ik word pas duf als ik langer dan een uur blijf liggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, doe je dat elke avond eigenlijk, dat beroemde tukkie van je?
En ben je daarna niet zo sloom als een aap?
Loveless, dat filmpje, shocking, die minipiem0ls!
Ik kan dat echt niet, dan slaap ik meteen een paar uur en kan ik s'nachts slapen, of ik ben zo duf als een konijnquote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik verder niets heb 's avonds kruip ik graag een uurtje onder m'n dekbed ja...en nee, ik word pas duf als ik langer dan een uur blijf liggen.
Tukkies FTW
Nieuwsgierigheid FTW!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom klik ik ook op zulke dingen![]()
Ben ook wel es om half 12 oid wakker geworden met de pannen nog op het aanrechtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, dan slaap ik meteen een paar uur en kan ik s'nachts slapen, of ik ben zo duf als een konijn
JA!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ben ik heel raar als ik in een topic over 'Welke film te kijken tijdens de eerste date na een zelfgeknutseld etentje' een DVD van Hans Teeuwen heb aangeraden?![]()
Da's toch veel leuker dan op je eerste date nerveuzerig een kleffe film te gaan zitten kijken?![]()
Ik heb altijd trek in een beschuit met hagelslag als ik een uurtje geslapen heb op een niet-slapen-tijdstipquote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben ook wel es om half 12 oid wakker geworden met de pannen nog op het aanrecht![]()
Sindsdien zet ik de wekker op 45 minuten met 2 snoozjes.
Is goed voor je spijsvertering; de after-dinner tuk
Serieus? Op je EERSTE date?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA!
Een saaie kleffe romcom is veel safer
Doe je dan nooooit es een lekker tukkie?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in een beschuit met hagelslag als ik een uurtje geslapen heb op een niet-slapen-tijdstip
Zo van.. wakker... ontbijt!
En ik ontbijt dus helemaal nooit, dus ik snap het niet
[..]
Serieus? Op je EERSTE date?
Nah op de allereerste doe ik altijd liever iets op 'neutraal' terrein, ergens wat eten of drinken, en als dat dan leuk is evt. een biosje. Maar de ervaring heeft me geleerd dat je niet teveel van tevoren moet inplannen, valt het dan tegen zit je een hele avond je te vervelenquote:
Niet op mijn eerste date nee!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je dan nooooit es een lekker tukkie?![]()
Jaquote:En ik haat filmkijken sowieso, dus met een cabaretier zit je in mijn geval een stuk veiliger.
Lekker hinniken op je 1ste date
Makkelijk om te zeggen 'Goh zullen we nog ff een drankje/filmpje/weetikwat pakken' dan 'Goh eigenlijk val je me vies tegen, laat die bios maar zitten, ik smeer 'm'...[/quote]quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah op de allereerste doe ik altijd liever iets op 'neutraal' terrein, ergens wat eten of drinken, en als dat dan leuk is evt. een biosje. Maar de ervaring heeft me geleerd dat je niet teveel van tevoren moet inplannen, valt het dan tegen zit je een hele avond je te vervelen![]()
Zoenen!quote:En Greys, wat doe jij graag op de eerste date?
Jij wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan echt niet even slapen, dan ben ik uren out.
Hele middag aan het zwembad hangen, een paar wijntjes wegtikken, douchen, in bedje gaan liggen en daarna met je duffe harses de boulevard op en eten en weer wijntjes wegtikken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wel ja
Oh weet je wat wel lekker is, op vakantie even een 'boekje in bed lezen' voordat je gaat douchen en gaat eten 's avonds. Alleen dat je dan met je boekje in bed stapt en vervolgens steeds binnen 2 minuten in een diepe slaap bent (en dan dus geen trek meer hebt in je avondeten).
"Ja zo'n hitler groet doet ie dan 's ochtends. Met zo'n Duitse helm op!"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en doe dan Najib, Greys
Hans TeeuwenIk begrjip die mensen niet. Theo Maassen
Aquote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
'Wijntjes wegtikken'
Ik drink haast nooitDus als ik dan met jou mee zou doen op vakantie zou ik 's middags al dronken zijn
Oh, ik neem gewoon nog even een wodka redbull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |