Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet denk ik maar eens een nieuwe krabpaal, deze word beetje klein en geen uitdaging meer voor Mips, maar gezien dat m'n flatje niet zo groot is, is dat altijd weer een lastige afweging, ik vind het ook niet echt cool als het té dominant aanwezig is zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.Allen ze moet 'm niet.
Ja ik heb ook zoiets, zelfs nog iets kleiner, speciaal voor kittens, maar het is niet echt interessant meer voor d'r, ze is natuurlijk ook al wel heel wat met haar 4 1/2 maandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan krijgt Mips de roequote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Mips vraagt deze voor Sinterklaas. Dan weet je dat vast.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.Allen ze moet 'm niet.
Toen ik die spoiler opende leek het net of je je kat een rotschop verkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al. Het heet 'huiskamer'.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!
[..]
Ik had hier een foto van de krabpaal verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: balkje opzij schuiven Ingetje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel isquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
Die Cat Mountain is lelijk![]()
Maar Bruno is wel cool, straks ff passen en meten, eerst ff eten
ja dat rijmt
Hihiquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Als je ruimtegebrek hebt lijkt mij de Cat Mountain wel geschikt. Al vraag ik me af hoe stevig het materiala is. Zou dat na een paar keer klimmen niet voor haaltjes en scheuren zitten?
Heb je een plekkie over, dan zou ik voor Bruno gaan! Kunnen ze lekker klimmen, krabben en spelen. De reviews klinken goed en hij is niet duur. Ik zou hem bijna zelf gaan kopen....
Maar heb als kattevrouwtje nog altijd de rare overtuiging dat ik geen krabpalen in mijn woonkamer wil. Ze kunnen bij mij al genoeg klimmen en springen zonder zo'n ding.
Bruno ziet er evengoed wel sexy en subtiel uit.En met drie katten, waarvan twee speeldozen en één kampioen krabpaalliger (in zijn slaapkamer) is het misschien toch een goede investering.
*twijfelt*
Nare MB! Mij op rare ideeën brengen!
Oh het is voor aan de deur, hmm geen optie. Mips blijft spelen met iets tot het stuk is, dus het moet wel redelijk solide zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel is
Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijnquote:
Op Zooplus hebben ze heel veel palenquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijn
Ooooh die wil ik in het blauw!!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op Zooplus hebben ze heel veel palen
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
toch nog zo snel gegaan met bambam sterkte ermee oh-oh en bazin.
Bruno is wel leuk ja cat mountain ook wel maar die ziet er niet zo stevig uit.
Ik ben lichtelijk gepikeerd.Ik zou er ook klaar mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!quote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.
Heb ergens nog een kortingding ofzo, deze paal komt er ook vandaan nl.
Maar thanks voor de inspiratie enniewee
Ja dat had ik dus ook, alleen die gaat al naar mn spam, want ze sturen gelukkig ook niet direct 3 mails per week dan ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!
(Ik heb helaas al mn e-mailadressen daarvoor al een keer gebruikt)
Ah ok. Ik hoop dat je snel van je griepje af bentquote:Op donderdag 17 september 2009 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
nee hee mijn schoonzus is zwanger en eet 1x in de week bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder kookt dan. Maar die kon dus eigenlijk niet. dus zal ik komen koken voor schoonzus/zwager* ferrari_rood vriend en mezelf. Nu deed mijn schoonmoeder het toch maar zelf. Toen was ik er klaar mee. mijn schoonzus wil niet koken nu ze bijna uitgerekend is te vermoeiend ik ben een beetje grieperig dus niet erg duidelijk vrees ik sorry.
/ me (zonder de spatie) geeft dan zo'n tagquote:Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
waarom krijg ik nu in 1x rode letters? ik denk dat ik maar niks belangrijks meer moet gaan doen dat gaat vast ook mis
Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga gewoon voor Bruno heb ik zojuist besloten
Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is vrouw en snapt het ook niet helemaal![]()
![]()
Ennieweej...tukkietijd!
Surequote:Op donderdag 17 september 2009 @ 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?
Op de foto's ziet hij er voor een krabpaal niet lelijk uit (ik heb zelfs het hoekje waar hij moet staan al opgemeten) maar ik vraag me altijd af hoe stevig zo'n ding in werkelijkheid is. Zit vaak een hoop verschil in.
Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.
KutZiggo! Gisteren bij de Servicebus het digitale TV pakket gekocht,
Smart Card deed het niet. Zou die jongen het vandaag oplossen en me om 17.00 uur terugbellen om te activeren. Kon ietsje later worden.![]()
Het is nu 'ietsje later' en ik heb nog steeds geen digitale TV. En de klantenservice is pokkedruk.
Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerdquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Kan je die card niet online activeren? Vaak wel, namelijk.
Ik heb zo'n HDD digitale recorderontvangerding. En een oude smartcard die niet meer actief is.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?
ONLINE mop, niet met een belletje. Kan ook vaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerd
Ik ben benieuwd! Zooplus is wel een goede zaak, al een paar keer besteld en ze bezorgen keurig.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sure
De reviews zeggen allemaal dat ie heel stevig en solide is
Ik laat het weten zodra ie er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |