Hopelijk niet voor Rabiës, daar wordt je een partij ziek vanquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, Re is niet thuis en ik was het zelf niet iig
Maar in huize Ingetje poept iedereen dus naast de etensbakjes?
Lolquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
weet je hoe traag dat gaatquote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Morretje het volgende:
Met 1 hand typen!![]()
Als je die arm maar in de mitella houdt en om je nek!
nope. 2 jaar geleden heeft poekie me gebeten bij shirley en toen heb ik al tetanus gehad. Ik heb wel vet lekkere penicillinequote:
Tingeltje schmingeltje. Wees blij dat de tv niet op Helicopter Man stond toen hij aan gingquote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Zo!
Ik werd vannacht nog onverwachts gewerkt door een van de poezen die leuk dacht te zijn en met dr ass op de afstandsbediening ging zitten en dus de TV aanfloepte![]()
En die TV maakt best een flink hard tingeltje bij het aan- en uitzetten, zeker als je net een beetje in slaap begint te vallen
nou de TV maakt gewoon zo'n geluidje bij het aan- en uitzetten, dat is zeg maar harder dan het volume waar hij op staat, want het geluid loopt meestal via m'n versterkerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tingeltje schmingeltje. Wees blij dat de tv niet op Helicopter Man stond toen hij aan ging![]()
Het inmiddels door Static gesloten Palinggate topic al bijgelezen? Of nee, dat kan je beter bewaren tot je thuis bent![]()
Dus moet dat dier maar helse pijnen lijden?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ze moeten van de da nog even afwachten of de medicijnen niet toch nog aanslaan...
Geloof me, we stonden nog geen 4 weken geleden voor die beslissing dus dat weten we ook wel. Mijn vriendin was er bij toen ik Frits liet inslapen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Om even iets te 'lenen' wat Elisa bij DTH zei; soms is euthanasie het mooiste wat je voor een beest kan doen
Ik doe een ict opleiding, ik kan niks beginnen zonder een pcquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Q, als je niet naar school mag omdat je niet mag computeren, dan ook niet thuis teveel gaan computeren he?
We kennen je een beetje....
(En kan je op school echt niets zonder computer doen dan?)
Nog iets gehoord van de baasjes van het hondje zelf?
En toch maar weer een muilkorf voor die Dikke dan? Wel zonde dat het weer moet, maar het lijkt me duidelijk dat het nodig is
Nee ze willen niet dat ie suf wordt omdat ze dan zijn vitale signalen niet goed kunnen inschatten.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk moet je het een kans geven, maar kunnen ze hem dan niets geven om die vreselijke pijn te bestrijden zolang dan?
Altijd moeilijk, deze keuzes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze willen niet dat ie suf wordt omdat ze dan zijn vitale signalen niet goed kunnen inschatten.
Uiteraard, ik bedoel het ook niet alsof ze de boel onnodig rekken, maar het is gewoon een mooie uitspraak, en soms inderdaad waar. Maar zeker in zo'n geval moet je heel zeker weten dat je alle andere opties gehad hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, we stonden nog geen 4 weken geleden voor die beslissing dus dat weten we ook wel. Mijn vriendin was er bij toen ik Frits liet inslapen.
Maar dit is een jonge hond die gisteravond nog springlevend en gezond was, dus mss moet je t ook een kans geven natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Wat verschrikkelijk sneu van dat hondje
Dat is nog haast het meest verschrikkelijke eraan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:Ik snap echt niet hoe een hondje zo van de ene op de andere dag op sterven na dood kan zijn.
Wat is het toch vreselijk oneerlijk soms...
Vreselijk, heel veel sterkte. Ik zie me vorig jaar februari nog om 23.30 met een dood Bulletje in m'n armen zitten, die door een vreselijk k*t wijf is doodgereden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:Ik snap echt niet hoe een hondje zo van de ene op de andere dag op sterven na dood kan zijn.
Wat is het toch vreselijk oneerlijk soms...
Sterkte oh-oh, ook voor je vriendenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn onderweg naar het crematorium, het is niet te bevatten , lieve kleine BamBam is er niet meer.
Rust zacht vriendje....
Dat is goed klote. Heel veel sterkte ermee!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn onderweg naar het crematorium, het is niet te bevatten , lieve kleine BamBam is er niet meer.
Rust zacht vriendje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |