abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 17:08:07 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72844869
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet denk ik maar eens een nieuwe krabpaal, deze word beetje klein en geen uitdaging meer voor Mips, maar gezien dat m'n flatje niet zo groot is, is dat altijd weer een lastige afweging, ik vind het ook niet echt cool als het té dominant aanwezig is zeg maar
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje. Allen ze moet 'm niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:09:55 #152
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72844921
oh-oh, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte, ook voor je vriendin
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72844974
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje. Allen ze moet 'm niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ook zoiets, zelfs nog iets kleiner, speciaal voor kittens, maar het is niet echt interessant meer voor d'r, ze is natuurlijk ook al wel heel wat met haar 4 1/2 maandjes
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 17:15:12 #154
163650 Greys
pi_72845100
Mips vraagt deze voor Sinterklaas. Dan weet je dat vast.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72845137
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Dan krijgt Mips de roe
pi_72845182
quote:

[..]

SPOILER
Toen ik die spoiler opende leek het net of je je kat een rotschop verkocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 17 september 2009 @ 17:17:54 #157
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72845192
quote:

[ afbeelding ]
Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!
pi_72845350
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!
Die heb ik al. Het heet 'huiskamer'.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72845710
quote:

[..]

SPOILER
Ik had hier een foto van de krabpaal verwacht

Edit: balkje opzij schuiven Ingetje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72847377
Ik wil ook een nieuwe krabpaal, ik heb zo'n ding als op die foto hierboven van JJH

Ik twijfel tussen Bruno en Cat Mountain

Cat Mountain kan je aan een deur hangen Ruimtebesparing ftw! Maar Cat Mountain kunnen ze weer niet aan krabben en aan Bruno wel. Maar ik kan natuurlijk ook het minipaaltje laten staan en dan Cat Mountain nemen... Keuzes, keuzes

Ik heb eigenlijk al bijna geen ruimte voor Bruno
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 18:26:31 #162
163650 Greys
pi_72847477
Bij ruimtegebrek is dat hangding wel een idee ja. En dan dat kleine krabpaaltje laten staan.
Misschien ook een idee voor tante Mips, Loveless?

Voor Boris is het niets, want die lazerstraalt er binnen 3 minuten uit, het heldere licht, maar die van jullie zijn vast heel intelligent en behendig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72847514
Ik vind ze beide wel gaaf
Had nog nooit zo'n deurhangert gezien; wel handig!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72847537
Die Cat Mountain is lelijk

Maar Bruno is wel cool, straks ff passen en meten, eerst ff eten

ja dat rijmt
pi_72847547
Oh nee hoor Spider valt ook regelmatig van dingen af, springt mis etc...
Ziggy valt ook vaak om, maar voor haar zijn die krabdingen toch allemaal te hoog Daarbij doet ze niet aan krabben
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72847588
quote:
Op donderdag 17 september 2009 @ 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
Die Cat Mountain is lelijk

Maar Bruno is wel cool, straks ff passen en meten, eerst ff eten

ja dat rijmt
Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel is
Ziggy played guitar
pi_72847617
Als je ruimtegebrek hebt lijkt mij de Cat Mountain wel geschikt. Al vraag ik me af hoe stevig het materiala is. Zou dat na een paar keer klimmen niet voor haaltjes en scheuren zitten?

Heb je een plekkie over, dan zou ik voor Bruno gaan! Kunnen ze lekker klimmen, krabben en spelen. De reviews klinken goed en hij is niet duur. Ik zou hem bijna zelf gaan kopen....
Maar heb als kattevrouwtje nog altijd de rare overtuiging dat ik geen krabpalen in mijn woonkamer wil. Ze kunnen bij mij al genoeg klimmen en springen zonder zo'n ding.

Bruno ziet er evengoed wel sexy en subtiel uit. En met drie katten, waarvan twee speeldozen en één kampioen krabpaalliger (in zijn slaapkamer) is het misschien toch een goede investering.

*twijfelt*

Nare MB! Mij op rare ideeën brengen!
pi_72847648
quote:
Op donderdag 17 september 2009 @ 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Als je ruimtegebrek hebt lijkt mij de Cat Mountain wel geschikt. Al vraag ik me af hoe stevig het materiala is. Zou dat na een paar keer klimmen niet voor haaltjes en scheuren zitten?

Heb je een plekkie over, dan zou ik voor Bruno gaan! Kunnen ze lekker klimmen, krabben en spelen. De reviews klinken goed en hij is niet duur. Ik zou hem bijna zelf gaan kopen....
Maar heb als kattevrouwtje nog altijd de rare overtuiging dat ik geen krabpalen in mijn woonkamer wil. Ze kunnen bij mij al genoeg klimmen en springen zonder zo'n ding.

Bruno ziet er evengoed wel sexy en subtiel uit. En met drie katten, waarvan twee speeldozen en één kampioen krabpaalliger (in zijn slaapkamer) is het misschien toch een goede investering.

*twijfelt*

Nare MB! Mij op rare ideeën brengen!
Hihi

Ik was eigenlijk al helemaal voor Cat Mountain, maar nu twijfel ik toch weer over Bruno
Ziggy played guitar
pi_72847655
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel is
Oh het is voor aan de deur, hmm geen optie. Mips blijft spelen met iets tot het stuk is, dus het moet wel redelijk solide zijn
pi_72847782
Ik ga gewoon voor Bruno heb ik zojuist besloten
Ziggy played guitar
pi_72847802
Ja maar, die wou ik al
pi_72847819
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar, die wou ik al
Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijn
pi_72847963
quote:
Op donderdag 17 september 2009 @ 18:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijn
Op Zooplus hebben ze heel veel palen
Ziggy played guitar
pi_72847981
quote:

[ afbeelding ]
Ooooh die wil ik in het blauw!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_72848043
toch nog zo snel gegaan met bambam sterkte ermee oh-oh en bazin.
Bruno is wel leuk ja cat mountain ook wel maar die ziet er niet zo stevig uit.

Ik ben lichtelijk gepikeerd.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')