abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72848280
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Op Zooplus hebben ze heel veel palen
Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.
Heb ergens nog een kortingding ofzo, deze paal komt er ook vandaan nl.

Maar thanks voor de inspiratie enniewee
  donderdag 17 september 2009 @ 18:52:54 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72848426
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
toch nog zo snel gegaan met bambam sterkte ermee oh-oh en bazin.
Bruno is wel leuk ja cat mountain ook wel maar die ziet er niet zo stevig uit.

Ik ben lichtelijk gepikeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er ook klaar mee zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72848575
Ik snap er de ballen van eerlijk gezegd

Je schoonzus eet bij je schoonmoeder, maar schijnbaar kookt je schoonzus?
Jij zou ondanks dat je je kut voelt dan gaan koken voor iedereen excl schoonmoeder want die zou weg zijn?
En je schoonmoeder kookt dan zelf (?) ondanks dat ze zwanger is?

Het ligt vast aan mij hoor
pi_72848577
quote:
Op donderdag 17 september 2009 @ 18:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.
Heb ergens nog een kortingding ofzo, deze paal komt er ook vandaan nl.

Maar thanks voor de inspiratie enniewee
Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!
(Ik heb helaas al mn e-mailadressen daarvoor al een keer gebruikt )
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72848602
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!
(Ik heb helaas al mn e-mailadressen daarvoor al een keer gebruikt )
Ja dat had ik dus ook, alleen die gaat al naar mn spam, want ze sturen gelukkig ook niet direct 3 mails per week dan ofzo

Ff zoeken dus. Thanx for tha hellup
pi_72848737
nee hee mijn schoonzus is zwanger en eet 1x in de week bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder kookt dan. Maar die kon dus eigenlijk niet. dus zal ik komen koken voor schoonzus/zwager/ vriend en ik. Nu deed mijn schoonmoeder het toch maar zelf. Toen was ik er klaar mee. Mijn schoonzus wil niet koken als ze heeft gewerkt nu ze bijna uitgerekend is te vermoeiend. ben een beetje grieperig dus niet erg duidelijk vrees ik sorry
pi_72848805
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
nee hee mijn schoonzus is zwanger en eet 1x in de week bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder kookt dan. Maar die kon dus eigenlijk niet. dus zal ik komen koken voor schoonzus/zwager* ferrari_rood vriend en mezelf. Nu deed mijn schoonmoeder het toch maar zelf. Toen was ik er klaar mee. mijn schoonzus wil niet koken nu ze bijna uitgerekend is te vermoeiend ik ben een beetje grieperig dus niet erg duidelijk vrees ik sorry.
Ah ok. Ik hoop dat je snel van je griepje af bent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72848845
waarom krijg ik nu in 1x rode letters? ik denk dat ik maar niks belangrijks meer moet gaan doen dat gaat vast ook mis
pi_72848879
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
waarom krijg ik nu in 1x rode letters? ik denk dat ik maar niks belangrijks meer moet gaan doen dat gaat vast ook mis
/ me (zonder de spatie) geeft dan zo'n tag

dus bv.

* Loveless85 vind dat F_R zich niet te druk moet maken en weer beter moet worden
pi_72848914
dat had ik inmiddels ook al uitgevogeld. maar toch bedankt
ik ben zo weer beter. Heb een hekel aan ziek zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 19:18:22 #186
163650 Greys
pi_72849356
Ik snap het ook niet helemáál, maar ben je echt boos weggelopen toen dan?
Of lees ik het nou verkeerd? Ik zou mooi met mijn voeten op tafel tv kijken dan tot het eten klaar was
Of had je ook al uitgebreid boodschappen ervoor gehaald enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72849408
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga gewoon voor Bruno heb ik zojuist besloten
Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?
Op de foto's ziet hij er voor een krabpaal niet lelijk uit (ik heb zelfs het hoekje waar hij moet staan al opgemeten ) maar ik vraag me altijd af hoe stevig zo'n ding in werkelijkheid is. Zit vaak een hoop verschil in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72849549
F_R: eerste kindje van schoonzus?
Iedere zwangerschap is natuurlijk anders en in OUD zou ik neergeknuppeld worden maar ik moet dan denken aan mijn schoonzus die drie kinderen had rondrennen tussen de 5 en 1 jaar en tot de dag van bevallen vrijwel alles zelf deed. Zeker toen mijn broer nog een longontsteking er bovenop kreeg vlak voor de uitgerekende datum.
Of wilde doen, als wij als familie hen niet hadden ontlast. Als ik dit verhaal lees moet ik altijd een beetje

Maar, nogmaals: iedere zwangerschap is anders en schoonzus is een ont-zet-ten-de doorzetter. Ik had al eerder de pootjes omhoog gelegd en me laten verwennen.

Schoonzus+broer knikkerden op de laatste dag dus ook de kraamhulp het huis uit en gingen met het hele gezin naar de speeltuin. Is ook wel
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72849555
* Ingetje79 is vrouw en snapt het ook niet helemaal

Ennieweej...tukkietijd!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72849779
Ze belde op ik heb haar niet zelf gesproken en heb toen gezegd dat ik dan naar huis ging. Ze gaf er volgens mijn vriend weinig weerwoord. Ik ben niet echt kwaad weggelopen maar vond het gewoon niet leuk. Ze wist nl al dat ik niet lekker was. Volgens belde ze expres vrij laat omdat mijn vriend de hond dan zal uitlaten.

Het is idd hun 1e kindje en ze wordt nogal betutteld en ze moet naar haar werk echt gaan rusten. ik geloof best dat een zwangerschap zwaar kan zijn. Maar niet meer kunnen koken vind ik gewoon apart. Je kunt toch ook vooruit koken deed ik ook toen ik geopereerd moest worden. Ze weten immers allang dat dat kind komt maar goed dat zal mijn logica wel zijn.
pi_72849785
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is vrouw en snapt het ook niet helemaal

Ennieweej...tukkietijd!
Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.

KutZiggo! Gisteren bij de Servicebus het digitale TV pakket gekocht,
Smart Card deed het niet. Zou die jongen het vandaag oplossen en me om 17.00 uur terugbellen om te activeren. Kon ietsje later worden.
Het is nu 'ietsje later' en ik heb nog steeds geen digitale TV. En de klantenservice is pokkedruk.
pi_72849844
Ik typ altijd mis op de laptop. Ik krijg het altijd voor elkaar de capslock in te drukken i.p.v. de shift vandaar dat ik dat maar achter wege laat.

Ik hoor wel meer rare verhalen van Ziggo verveld voor je cat.
pi_72850100
quote:
Op donderdag 17 september 2009 @ 19:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?
Op de foto's ziet hij er voor een krabpaal niet lelijk uit (ik heb zelfs het hoekje waar hij moet staan al opgemeten ) maar ik vraag me altijd af hoe stevig zo'n ding in werkelijkheid is. Zit vaak een hoop verschil in.
Sure

De reviews zeggen allemaal dat ie heel stevig en solide is
Ik laat het weten zodra ie er is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72850125
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.

KutZiggo! Gisteren bij de Servicebus het digitale TV pakket gekocht,
Smart Card deed het niet. Zou die jongen het vandaag oplossen en me om 17.00 uur terugbellen om te activeren. Kon ietsje later worden.
Het is nu 'ietsje later' en ik heb nog steeds geen digitale TV. En de klantenservice is pokkedruk.
Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 19:44:49 #195
163650 Greys
pi_72850388
Kan je die card niet online activeren? Vaak wel, namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72850427
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Kan je die card niet online activeren? Vaak wel, namelijk.
Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerd
pi_72850529
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?
Ik heb zo'n HDD digitale recorderontvangerding. En een oude smartcard die niet meer actief is.

De knul heeft hem vanmiddag in het systeem geactiveerd, maar kon hem niet linken aan mijn ontvanger oid, omdat ik het kaartje fysiek bij me had. Maar daardoor staat hij nu wel als actief als ik hem op de site wil activeren terwijl hij het niet doet.

Zul je zien dat ik morgen voor de derde dag op rij terugmoet naar die bus. Gelukkig staat die op 5 minuten fietsen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 19:47:49 #198
163650 Greys
pi_72850544
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerd
ONLINE mop, niet met een belletje. Kan ook vaak.

Catje, hier. Binnen 5 minuten zou hij moeten werken.
Wel het nummer even opschrijven, dan de kaart er in proppen, tv aan en dan activeren.
Zie je vanzelf het beeld verschijnen.

http://www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/registreer-smartcard

Vrouwen, soms zijn ze zo stom nog niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 19:48:13 #199
163650 Greys
pi_72850568
Oh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72850583
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Sure

De reviews zeggen allemaal dat ie heel stevig en solide is
Ik laat het weten zodra ie er is
Ik ben benieuwd! Zooplus is wel een goede zaak, al een paar keer besteld en ze bezorgen keurig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')