Ik zie hem ook regelmatig rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijdt de laatste tijd trouwens veel SGMm als stopper tussen Dordt en Leiden. Ben er trouwens ook achter gekomen dat die helemaal niet stopt op Leiden, maar gewoon doorgaat naar Schiphol en Utrecht
Hij stopt wel op Leiden natuurlijk. In Leiden krijgt hij een ander treinnummer. Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht. En vanwege de regeling "minste overstaps" mag je dus ook gewoon die trein pakken als je van Utrecht naar Dordrecht wil (waarom je dat zou willen is me een raadsel, maar het zou mogenquote:Op zondag 20 september 2009 11:22 schreef greavy het volgende:
Alleen, waarom stopt die trein niet op Leiden als dat het eindpunt is![]()
Stoptrein Dordrecht - Leiden heeft eindpunt Leiden lijkt mij..
Ik dacht altijd dat het de sneltrein was naar a'dam
Ach, toen ik niks te doen had heb ik die trein van Schiedam Centrum naar Utrecht gepakt. 2,5 uur, met de intercity hooguit 3 kwartierquote:Op zondag 20 september 2009 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij stopt wel op Leiden natuurlijk. In Leiden krijgt hij een ander treinnummer. Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht. En vanwege de regeling "minste overstaps" mag je dus ook gewoon die trein pakken als je van Utrecht naar Dordrecht wil (waarom je dat zou willen is me een raadsel, maar het zou mogen)
Pfff, en dan geeneens echte bratwurst serveren. Jammer hoor, gemiste kans.quote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
De Oktoberfeste zijn begonnenOok in de PimpelExpres
![]()
[ afbeelding ]
Dat Fleischkäse hoeft voor mij ook nietquote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Pfff, en dan geeneens echte bratwurst serveren. Jammer hoor, gemiste kans.
Nee, in de stoptrein (Dordrecht -) Leiden - Utrecht rijdt nog bijna altijd een Plan T mee. Meestal in combinatie met een Plan V.quote:Op zondag 20 september 2009 08:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
is denk ik een mat'64 met 2 bakken (plan v)
Helaas, u gaat niet door voor de meter bier... De 5600 is de stopper Utrecht-Zwolle, jij bedoelt de 5000.quote:Op zondag 20 september 2009 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht.
Auch proficiatquote:Op zondag 20 september 2009 12:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de meter bier... De 5600 is de stopper Utrecht-Zwolle, jij bedoelt de 5000.
Gelijk heb je hoorquote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef Socios het volgende:
Echt he, mang, wat een mooie trein. Zie ze niet zo heel veel. Ze komen hier helaas niet. Maar als ik tussen Asd - Ut - Ah ben, dan probeer ik ze altijd te vinden.
Ja, magquote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Ireyon het volgende:
Mag je met een OV-Studentenkaart + 2-1 Overgangsdagkaart + ¤2,- ICE Toeslag ook in de ICE 1ste klas reizen?
Voorspelbare KLB-reactie:quote:Op zondag 20 september 2009 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag heerlijk eerste klas gereisd van Schiphol naar Groningen. Had er ditmaal drie kaartjes voor nodig
OV-studentenkaart, 2e klas kaartje naar Groningen en een 2-1 overgangskaart :p
Tot wanneer is die actie?quote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
De Oktoberfeste zijn begonnenOok in de PimpelExpres
![]()
[ afbeelding ]
Ah, ´kgerts, ik had de 14:08u. Solide uitgekozen. Was de eerste trein die weer doorreed naar Leeuwarden na de geplande werkzaamheden op het laatste deel van het traject.quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Vertrek uit Amersfoort was volgens mij 15:08 uur
Hoe kan dat überhaupt? Zitten daar geen beveiligingen in ofzo?quote:Trein rijdt vier minuten met open deuren
ANTWERPEN - Een trein van Antwerpen Centraal naar Essen is gisteren weggereden uit het station terwijl alle deuren nog openstonden.
Hoe het precies is gebeurd, is nog onduidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat de stoptrein van Antwerpen Centraal naar Essen-Roosendaal – die om gisterochtend 8.36uur moest vertrekken – te vroeg en met open deuren wegreed. De conducteur op de trein, zag zijn trein zonder hem wegrijden. Drieëneenhalve tot vier minuten lang reed de trein met alle deuren open, tot in het volgende station, dat van Antwerpen Oost.
‘Daar stopte de trein en bleven we drie kwartier staan', vertelt een verontwaardigde reiziger. ‘Volgens de conducteur moest de machinist worden vervangen omdat hij in shock was. Pas om 9.20uur konden we voortrijden.'
Alles is gelukkig goed afgelopen. Niemand was aan het in- of uitstappen toen de trein wegreed en niemand raakte gewond. Maar het had anders kunnen aflopen, want kinderen en schoolklassen nemen die trein geregeld voor een schooluitstap naar de Kalmthoutse Heide.
Bron en meer
Zelfde verhaal als eerder, kastje op perron wordt gesleuteld door een lolbroek, vervolgens krijgt de machinist vertreksein en wegwezen. En aangezien ze daar geen groene lamp kennen (deuren dicht)...quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
Nog meer Belgengefaal:
[..]
Hoe kan dat überhaupt? Zitten daar geen beveiligingen in ofzo?
Wat ik her en der lees, is dat ze dat (i.i.g. in het moderne materieel) wel kennen... maar dat er alleen aandacht aan wordt besteed op stations zonder AVG (dat kastje). Er is wel een maar: locs hebben dat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
En aangezien ze daar geen groene lamp kennen (deuren dicht)...
quote:Op zondag 20 september 2009 23:42 schreef knars het volgende:
Bizar dat hij na 1x dat spuuglelijke vogelbekdier gezien te hebben al weet wat een echte Fyratrein is.
Lievvv katje.quote:
Dat was vorige week dinsdag al trouwens.quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef James1988 het volgende:
Nog meer Belgengefaal:
[..]
Hoe kan dat überhaupt? Zitten daar geen beveiligingen in ofzo?
Het meeste materieel heeft inderdaad een 'lamp deuren', de locs hebben dit niet, maar bij de 21's met M4 is er wel controle op.quote:Op maandag 21 september 2009 07:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees, is dat ze dat (i.i.g. in het moderne materieel) wel kennen... maar dat er alleen aandacht aan wordt besteed op stations zonder AVG (dat kastje). Er is wel een maar: locs hebben dat niet.
Sowieso te vroeg vertrokkenquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het meeste materieel heeft inderdaad een 'lamp deuren', de locs hebben dit niet, maar bij de 21's met M4 is er wel controle op.
De trein in kwestie zou een varkensneus (MS75) geweest zijn (met lamp deuren), dus de TreinBestuurder is eigenlijk ook in fout...
Gistermiddag konden ze geen bestemmingen tonen. Er was geen info beschikbaarquote:Op maandag 21 september 2009 09:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lievvv katje.
Digitale CTA's zijn nogsteeds niet leukBehalve gister dan. Op Amersfoort.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat ook, maar als je als machinist (bestuurder/TB in Belgentaal) alleen maar op dat rozetje let merk je dat niet eens. Daarom vind ik het Nederlandse systeem met een witte lamp beter, die pas aangaat op het vertrekmoment (dienstregelingsgebonden).quote:
Daarin heb je wel gelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ook, maar als je als machinist (bestuurder/TB in Belgentaal) alleen maar op dat rozetje let merk je dat niet eens. Daarom vind ik het Nederlandse systeem met een witte lamp beter, die pas aangaat op het vertrekmoment (dienstregelingsgebonden).
Daar heeft de treindienstleiding (natuurlijk) invloed op. Als er een spoorwijziging is, worden de systemen geherprogrammeerd zodat wissels en seinen goedstaan voor vertrek vanaf een ander spoor. De witte lamp gaat dan mee. Hetzelfde gebeurt bij vertraging of andere reden voor oponthoud zoals werkzaamheden.quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Daarin heb je wel gelijk.
Kan je eens uitleggen hoe dat dan precies werkt?
Stel dat je op een ander spoor dan voorzien binnenkomt. Of dat er vertraging is?
Er wordt een andere rijweg ingesteld bedoel je. Het is echt niet zo dat "systemen geherprogrammeerd worden"quote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:
Daar heeft de treindienstleiding (natuurlijk) invloed op. Als er een spoorwijziging is, worden de systemen geherprogrammeerd zodat wissels en seinen goedstaan voor vertrek vanaf een ander spoor. De witte lamp gaat dan mee. Hetzelfde gebeurt bij vertraging of andere reden voor oponthoud zoals werkzaamheden.
Als de NMBS dat kan... waarom kan NS Hispeed dat dan niet? Of kunnen ze het wel maar laten ze dat aan niemand weten?quote:Schadevergoeding Fyra-treinen kan oplopen tot ¤ 24 miljoen
maandag 13 jul 2009
Spoorwegmaatschappij NMBS kan mogelijk tientallen miljoenen schadevergoeding vorderen van AnsaldoBreda, de Italiaanse constructeur van de Fyra-hogesnelheidstreinen. Die werden immers met vele jaren vertraging geleverd. De Fyra moet vanaf volgend jaar een snelle treinverbinding tussen Brussel en Amsterdam garanderen. Bij het afsluiten van het contract bepaald zijn dat vertragingen of afwijkingen tot een schadevergoeding zouden kunnen leiden die zou kunnen oplopen tot 40 % van het aankoopbedrag. Eén Fyra-trein kost ¤ 20 miljoen. Aangezien de NMBS drie exemplaren heeft besteld, zou de schadevergoeding kunnen oplopen tot ¤ 24 miljoen. Oorspronkelijk hadden de eerste testritten met de Fyra-treinen al meer dan twee jaar geleden moeten zijn uitgevoerd, maar pas in september volgend jaar zal een prototype beginnen met proefritten op het traject tussen Rotterdam en Amsterdam. AnsaldoBrede verwijst naar de steeds veranderende Europese normen op het vlak van veiligheid, wat de vertragingen zou hebben veroorzaakt.
Bron: Express.be
FingerPaint 2.0quote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef James1988 het volgende:
Ach ja, kwestie van woordkeuze. Ik bedoelde een ander programma of rijweg instellen, niet dat ze Visual Studio/Eclipse/Notepad opentrekken en de hele boel omgooien.
Maar daar noem je wel handige programma's.quote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef James1988 het volgende:
Ach ja, kwestie van woordkeuze. Ik bedoelde een ander programma of rijweg instellen, niet dat ze Visual Studio/Eclipse/Notepad opentrekken en de hele boel omgooien.
Misschien had de machinist een verkeerd knopje ingedruktquote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef ghizzer het volgende:
ik was gisteren rond 5 uur 's middags in Hengelo en daar zag ik een Traxxx met containerwagons rijden en beide pantografen waren tijdens het rijden (gangetje van een slordige 40 km/h schat ik) omlaag(!!!!!!!!) even later ging er wel één omhoog
Wat is dat nou weer voor argument zegquote:Veolia laat reizigers staan
MOLENHOEK - Treinmachinisten van Veolia laten de afgelopen weken af en toe passagiers staan op station Mook-Molenhoek, omdat de trein richting Nijmegen veel te vol zit.
Veolia kan driedelige treinstellen inzetten, in plaats van tweedelige. Op Cuijk-Nijmegen standaard de grote treinstellen laten rijden, is volgens de woordvoerster echter geen optie. "Dat betekent weer extra gewicht voor de locomotief, en dat kost dan weer meer diesel en dus geld", zegt ze. "We proberen het materieel natuurlijk zo efficiënt mogelijk in te zetten."
Gelderlander ofcoursequote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En de provincie schuift de miljoenen wel bijDus ja wat boeit het?
![]()
Maar dat ze sowieso dat als argument durven te geven zeg. Dan ben je toch wel helemaal van God los. Waar komt die passage vandaan?
Sowieso, locomotief? Als die stellen geschakeld rijden gebruiken ze toch ieder gewoon de eigen aandrijving, of niet?quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument zeg![]()
Het witte vertreksein gaat branden op het moment dat het bijbehorende sein beter dan rood toont (geel of groen dus). Dat kan dus best vijf minuten voor vertrek zijn als de treindienstleider (of ARI) dan al een rijweg ingesteld heeft.quote:Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef James1988 het volgende:
Daarom vind ik het Nederlandse systeem met een witte lamp beter, die pas aangaat op het vertrekmoment (dienstregelingsgebonden).
Locomotieven op de Maaslijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument zegNS moet in het vervolg dus ook maar met 2 bakken rijden in plaats van 12 omdat dat goedkoper is.
ik wist niet eens dat electrolocs met beide pantografen naar beneden en een hele rits aan zware wagons konden rijdenquote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Misschien had de machinist een verkeerd knopje ingedrukt?
Dat hij ze alle 2 omhoog wou, maar ze gingen naar beneden?
Tot 1991 reed er nog BR216 via Heyendaal en Groesbeek naar Kranenburg en Kleve, maar verderquote:
Volgens mij heeft Veolia nog nooit een locomotief ingezet voor reizigersvervoer, in NL iedergeval?quote:
Alleen voor het goederenvervoer, E-locs.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Veolia nog nooit een locomotief ingezet voor reizigersvervoer, in NL iedergeval?
Moet zulks niet aan een grote klok gehangen worden? ipv een klein klokje. Weer een argument erbij om die hele boel weer te nationaliseren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En de provincie schuift de miljoenen wel bijDus ja wat boeit het?
![]()
Maar dat ze sowieso dat als argument durven te geven zeg. Dan ben je toch wel helemaal van God los. Waar komt die passage vandaan?
Het argument is verkeerd, maar de NS heeft het zelfde gedaan. Zo reed NS in 2006 de Intercity zwolle - nijmegen met mat'64, nou daar bleven ook hordes reizigers achter.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument zegNS moet in het vervolg dus ook maar met 2 bakken rijden in plaats van 12 omdat dat goedkoper is.
Treindienstleiders hebben een zogenaamd 'planscherm' met hierop alle planmatige bewegingen (= aankomst/vertrek/doorkomst/rangeren/korte stop) voor een aantal dienstregelpunten. Hier staan regels voor elke trein met hun activiteit, de vertrektijd, de insteltijd, het beginspoor, het eindspoor, een evt. vertraging en overige bijzonderheden.quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Daarin heb je wel gelijk.
Kan je eens uitleggen hoe dat dan precies werkt?
Stel dat je op een ander spoor dan voorzien binnenkomt. Of dat er vertraging is?
Laat ze alsjeblieft ook in de trein zelf meten.. Daar zit je 20 minuten lang met die herrie opgescheept, met tevens 2 tunnels voor nóg meer herriequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2086898/ruim-2500-klachten-hsl.html
Mja maargoed, dit materieel is natuurlijk ook maar een tussenoplossing. Niet dat ik verwacht dat de V250 beter geïsoleerd is, maar toch even afwachten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft ook in de trein zelf meten.. Daar zit je 20 minuten lang met die herrie opgescheept, met tevens 2 tunnels voor nóg meer herrieen dat voor maar ¤1.50 extra.
Nou ik wel. Die is juist gebouwd op hoge snelheden. Daar hoort ook betere isolatie bij lijkt me. Je kan in een ICE3 ook heel stilletjes 250 rijden, op zich moet het dus kunnen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Niet dat ik verwacht dat de V250 beter geïsoleerd is, maar toch even afwachten.
Klagen om te klagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2086898/ruim-2500-klachten-hsl.html
Laat ik het zo zeggen, wat ik denk en wat ik hoop zijn 2 verschillende dingen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel. Die is juist gebouwd op hoge snelheden. Daar hoort ook betere isolatie bij lijkt me. Je kan in een ICE3 ook heel stilletjes 250 rijden, op zich moet het dus kunnen...
Met die IC heb je nog stop Hoogenveen en Beilen. Hetzelfde met de stopper. En dat is 30 of 31 minuten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:32 schreef Christiaan het volgende:
Wat is eigenlijk het langst dat je in de trein kan zitten zonder stop? Ik kom niet verder dan 44 minuten, IC Zwolle-Assen.
één IC per uur stopt wel op Meppel, Hoogeveen en Beilen en de andere doet Zwolle - Assen zonder te stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Met die IC heb je nog stop Hoogenveen en Beilen. Hetzelfde met de stopper. En dat is 30 of 31 minuten.
'k Heb het ook een keer opgezocht en Zwolle - Assen is inderdaad met grote voorsprong de langste non-stop rit.. Leuke 2de is Utrecht - Arnhem met de ICE (36 min.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:32 schreef Christiaan het volgende:
Wat is eigenlijk het langst dat je in de trein kan zitten zonder stop? Ik kom niet verder dan 44 minuten, IC Zwolle-Assen. En wat is de grootste afstand zonder te stoppen? En wat de langstdurende trein van begin tot eindpunt?
En dat is nou leuk, doe ik elke 2 wekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Grappig. Die IC Den Helder - Maastricht rijdt dus enkel ochtendspits en andersom is hij niet zo lang? Wel een mooie rit Zwolle-Assen, maar ik werd een beetje eng toen ik er vorige week inzat. Alleen in de coupé door letterlijk The middle of Nowhere (o.a. Dat militaire schietterrein)
hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Grappig. Die IC Den Helder - Maastricht rijdt dus enkel ochtendspits en andersom is hij niet zo lang? Wel een mooie rit Zwolle-Assen, maar ik werd een beetje eng toen ik er vorige week inzat. Alleen in de coupé door letterlijk The middle of Nowhere (o.a. Dat militaire schietterrein)
Alleen in de ochtend ja. De andere kant op komt ie niet verder dan Schagenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Grappig. Die IC Den Helder - Maastricht rijdt dus enkel ochtendspits en andersom is hij niet zo lang?
Volgens mij geen rails daar toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Met IJsland zijn ze snel klaar
Ik zal straks even een foto uploadenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij geen rails daar toch?
Niets op aan te merken.quote:
Deventer is ook wel te doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Zou iemand me willen vertellen in welke steden het stadscentrum (met terrasjes e.d., winkels boeien me niet) op gunstige loopafstand van het station ligt? 'k Heb al op Google Maps e.e.a. proberen uit te zoeken maar het is erg moeilijk in te schatten allemaal.. En dan ' gunstig' als in bijv. Bergen op Zoom, Eindhoven, Den Haag, Amsterdam, Leiden, Nijmegen, ..
Of een mooi station met fatsoenlijke eetgelegenheden (geen Burger King) is ook goed
![]()
In Klarenbeek is het toch wat minder allemaal hoorquote:
Ik kom er morgen langs, even kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef Peter het volgende:
Zullen we hem naar Soestduinen sturen dan?![]()
Als ik naar mn vriendin in Moerdijk ging, stapte ik altijd daar uit. Daar dient het dus voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Over rimboesations gesproken, waarvoor dient nu eigenlijk station lage zwaluwe precies?
Want:
- De dorpskern zevenberschenhoek ligt dichterbij hemelasbreed, dus waarom lage zwaluwe
- Is het alleen maar handig voor de mensen die van zevenbergen naar prinsenbeek reizen, zodat ze niet helemaal tot dord zuid moeten?
Dat is ook zo'n station in de middle of nowhere ja, zoals er wel meer zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Over rimboesations gesproken, waarvoor dient nu eigenlijk station lage zwaluwe precies?
Want:
- De dorpskern zevenberschenhoek ligt dichterbij hemelasbreed, dus waarom lage zwaluwe
- Is het alleen maar handig voor de mensen die van zevenbergen naar prinsenbeek reizen, zodat ze niet helemaal tot dord zuid moeten?
En dan lopend naar Moerdijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 06:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik naar mn vriendin in Moerdijk ging, stapte ik altijd daar uit. Daar dient het dus voor
Och gut. Zometeen ben ik de laatste PTAretard die niet voor het intro-tarief in die kuttrein gezeten heeftquote:
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut. Zometeen ben ik de laatste PTAretard die niet voor het intro-tarief in die kuttrein gezeten heeft
En ik heb er ook nog niet in gezeten hoor (niet van plan ook)quote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]
Oeh, een boycot?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga niet met de Fyra. Alleen met de Thalys ga ik over het traject
Die Hispeed-gepimpte ICRm stammen die er nu rijden zijn anders onovertroffen qua NL materieelquote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]
Als de V250 rijd is het nog lelijker..quote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |