Nee.quote:Op zondag 20 september 2009 08:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
is denk ik een mat'64 met 2 bakken (plan v)
Ik zie hem ook regelmatig rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijdt de laatste tijd trouwens veel SGMm als stopper tussen Dordt en Leiden. Ben er trouwens ook achter gekomen dat die helemaal niet stopt op Leiden, maar gewoon doorgaat naar Schiphol en Utrecht
Hij stopt wel op Leiden natuurlijk. In Leiden krijgt hij een ander treinnummer. Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht. En vanwege de regeling "minste overstaps" mag je dus ook gewoon die trein pakken als je van Utrecht naar Dordrecht wil (waarom je dat zou willen is me een raadsel, maar het zou mogenquote:Op zondag 20 september 2009 11:22 schreef greavy het volgende:
Alleen, waarom stopt die trein niet op Leiden als dat het eindpunt is![]()
Stoptrein Dordrecht - Leiden heeft eindpunt Leiden lijkt mij..
Ik dacht altijd dat het de sneltrein was naar a'dam
Ach, toen ik niks te doen had heb ik die trein van Schiedam Centrum naar Utrecht gepakt. 2,5 uur, met de intercity hooguit 3 kwartierquote:Op zondag 20 september 2009 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij stopt wel op Leiden natuurlijk. In Leiden krijgt hij een ander treinnummer. Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht. En vanwege de regeling "minste overstaps" mag je dus ook gewoon die trein pakken als je van Utrecht naar Dordrecht wil (waarom je dat zou willen is me een raadsel, maar het zou mogen)
Pfff, en dan geeneens echte bratwurst serveren. Jammer hoor, gemiste kans.quote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
De Oktoberfeste zijn begonnenOok in de PimpelExpres
![]()
[ afbeelding ]
Dat Fleischkäse hoeft voor mij ook nietquote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Pfff, en dan geeneens echte bratwurst serveren. Jammer hoor, gemiste kans.
Nee, in de stoptrein (Dordrecht -) Leiden - Utrecht rijdt nog bijna altijd een Plan T mee. Meestal in combinatie met een Plan V.quote:Op zondag 20 september 2009 08:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
is denk ik een mat'64 met 2 bakken (plan v)
Helaas, u gaat niet door voor de meter bier... De 5600 is de stopper Utrecht-Zwolle, jij bedoelt de 5000.quote:Op zondag 20 september 2009 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij komt onder 5600 aan uit Dordt en rijdt dan onder 5700 door naar Hilversum en Utrecht.
Auch proficiatquote:Op zondag 20 september 2009 12:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de meter bier... De 5600 is de stopper Utrecht-Zwolle, jij bedoelt de 5000.
Gelijk heb je hoorquote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef Socios het volgende:
Echt he, mang, wat een mooie trein. Zie ze niet zo heel veel. Ze komen hier helaas niet. Maar als ik tussen Asd - Ut - Ah ben, dan probeer ik ze altijd te vinden.
Ja, magquote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef Ireyon het volgende:
Mag je met een OV-Studentenkaart + 2-1 Overgangsdagkaart + ¤2,- ICE Toeslag ook in de ICE 1ste klas reizen?
Voorspelbare KLB-reactie:quote:Op zondag 20 september 2009 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag heerlijk eerste klas gereisd van Schiphol naar Groningen. Had er ditmaal drie kaartjes voor nodig
OV-studentenkaart, 2e klas kaartje naar Groningen en een 2-1 overgangskaart :p
Tot wanneer is die actie?quote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
De Oktoberfeste zijn begonnenOok in de PimpelExpres
![]()
[ afbeelding ]
Ah, ´kgerts, ik had de 14:08u. Solide uitgekozen. Was de eerste trein die weer doorreed naar Leeuwarden na de geplande werkzaamheden op het laatste deel van het traject.quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Vertrek uit Amersfoort was volgens mij 15:08 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |