Volgens mij geen rails daar toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Met IJsland zijn ze snel klaar
Ik zal straks even een foto uploadenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij geen rails daar toch?
Niets op aan te merken.quote:
Deventer is ook wel te doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Zou iemand me willen vertellen in welke steden het stadscentrum (met terrasjes e.d., winkels boeien me niet) op gunstige loopafstand van het station ligt? 'k Heb al op Google Maps e.e.a. proberen uit te zoeken maar het is erg moeilijk in te schatten allemaal.. En dan ' gunstig' als in bijv. Bergen op Zoom, Eindhoven, Den Haag, Amsterdam, Leiden, Nijmegen, ..
Of een mooi station met fatsoenlijke eetgelegenheden (geen Burger King) is ook goed
![]()
In Klarenbeek is het toch wat minder allemaal hoorquote:
Ik kom er morgen langs, even kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef Peter het volgende:
Zullen we hem naar Soestduinen sturen dan?![]()
Als ik naar mn vriendin in Moerdijk ging, stapte ik altijd daar uit. Daar dient het dus voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Over rimboesations gesproken, waarvoor dient nu eigenlijk station lage zwaluwe precies?
Want:
- De dorpskern zevenberschenhoek ligt dichterbij hemelasbreed, dus waarom lage zwaluwe
- Is het alleen maar handig voor de mensen die van zevenbergen naar prinsenbeek reizen, zodat ze niet helemaal tot dord zuid moeten?
Dat is ook zo'n station in de middle of nowhere ja, zoals er wel meer zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Over rimboesations gesproken, waarvoor dient nu eigenlijk station lage zwaluwe precies?
Want:
- De dorpskern zevenberschenhoek ligt dichterbij hemelasbreed, dus waarom lage zwaluwe
- Is het alleen maar handig voor de mensen die van zevenbergen naar prinsenbeek reizen, zodat ze niet helemaal tot dord zuid moeten?
En dan lopend naar Moerdijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 06:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik naar mn vriendin in Moerdijk ging, stapte ik altijd daar uit. Daar dient het dus voor
Och gut. Zometeen ben ik de laatste PTAretard die niet voor het intro-tarief in die kuttrein gezeten heeftquote:
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut. Zometeen ben ik de laatste PTAretard die niet voor het intro-tarief in die kuttrein gezeten heeft
En ik heb er ook nog niet in gezeten hoor (niet van plan ook)quote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die trein te lelijk om erin te gaan zitten. =]
Oeh, een boycot?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga niet met de Fyra. Alleen met de Thalys ga ik over het traject
Die Hispeed-gepimpte ICRm stammen die er nu rijden zijn anders onovertroffen qua NL materieelquote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als de V250 rijd is het nog lelijker..quote:Op woensdag 23 september 2009 12:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |