abonnement Unibet Coolblue
pi_72797623
Hier kan je terecht voor:

- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes

Bagger in dit topic verwijderen en noten we ook.

Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk .
Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.

Verder kunnen wij als mods prima zelf een klacht afhandelen, dus de mening van iemand anders dan degene die iets meldt zitten we niet op te wachten.


Succes en houd KLB leuk .

voor topics geldt:

Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.

Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP.

[ Bericht 3% gewijzigd door swarmahoer op 21-09-2009 00:21:53 ]
U MAD?
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 12:06:46 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_72797980
Waarschijnlijk hierom:
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!

Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor

Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.


What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_72798151
hier hoeft verder niks meer over die zaak gepost te worden, omdat wij er niks aan kunnen doen
daarvoor neem je maar pm contact op met iemand die een donkerblauw of rood kleurtje heeft
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72800134
Meldt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 september 2009 @ 14:15:17 #5
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_72802169
Ja fijn.

Hele andere klacht dan de andere. Snap niet dat deze dicht gaat. Het gaat niet over de gedwongen download.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_72802238
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef -SG- het volgende:
Ja fijn.

Hele andere klacht dan de andere. Snap niet dat deze dicht gaat. Het gaat niet over de gedwongen download.
Het gaat over de nieuwe msn en de gedwongen download die mistlukt. Dus kan prima in het andere topic lijkt me.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_72802354
alle msn gerelateerde klachten mogen in: [centraal] MSN jankzak slowchat
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 16 september 2009 @ 21:40:47 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72820716
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72826515
Swarma gooit alle topics waar ik in post op slot
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 september 2009 @ 23:50:52 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72826525
Idd
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72826585
ik dacht dat je ze vergeten was
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72833988
Even he. Ik heb een topic over mijn cavia die ik vanochtend ziek naar de DA heb gebracht, en die is net overleden.
Nou weet ik dat als ik geen sarcastische reacties wil ik het ook niet op FOK! en al helemaal niet in KLB moet posten. Maar ik wil jullie toch even vragen of jullie even een oogje in 't zeil willen houden.
Ik heb namelijk geen zin in users die caviarecepten gaan posten, of ideeën om je cavia het beste van kant te maken om vervolgens een nieuwe te kopen, etc...
pi_72836014
ik zie dat adelante wat opgeruimd heeft en hij op slot zit nu... is dat naar tevredeneheid opgelost zo?
tja, er zitten nu eenmaal gewoon wat baggerusers in klb
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72836182
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:24 schreef Suusje-V het volgende:
Even he. Ik heb een topic over mijn cavia die ik vanochtend ziek naar de DA heb gebracht, en die is net overleden.
Nou weet ik dat als ik geen sarcastische reacties wil ik het ook niet op FOK! en al helemaal niet in KLB moet posten. Maar ik wil jullie toch even vragen of jullie even een oogje in 't zeil willen houden.
Ik heb namelijk geen zin in users die caviarecepten gaan posten, of ideeën om je cavia het beste van kant te maken om vervolgens een nieuwe te kopen, etc...
Geen recept dan, maar in Grenzeloos verliefd deed een Peruaanse vrouw alsof ze mbv een cavia een babyecho kon maken en zo kon vertellen of alles in orde was. Vanaf 34 minuten en 55 seconden
pi_72837188
Tering tyfus dierenarts

Sinds wanneer worden topics "op verzoek" gesloten?
Omdat mevrouw niet de gewenste OOOOHHHH en AAAAAAH WAT ZIELIG reacties krijgt vind ze maar dat het topic dicht moet ?
Wat een bullshit.

Als ze alleen maar medeleven wil hebben, dan moet ze maar naar het PVDD forum of iets dergelijks gaan
De discussie was er toch? Is een beest een wegwerpvoorwerp of niet.... Daar ging het over.
Dat het ietwat ongenuanceerd er af en toe aantoe gaat... nou en... dat is KLB.
U MAD?
pi_72837430
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Tering tyfus dierenarts

Sinds wanneer worden topics "op verzoek" gesloten?
Omdat mevrouw niet de gewenste OOOOHHHH en AAAAAAH WAT ZIELIG reacties krijgt vind ze maar dat het topic dicht moet ?
Wat een bullshit.

Als ze alleen maar medeleven wil hebben, dan moet ze maar naar het PVDD forum of iets dergelijks gaan
De discussie was er toch? Is een beest een wegwerpvoorwerp of niet.... Daar ging het over.
Dat het ietwat ongenuanceerd er af en toe aantoe gaat... nou en... dat is KLB.
Ik heb niet gezegd dat ik alleen maar medeleven wil hebben. Je hebt gelijk dat ik dan naar het PvdD forum oid moet gaan ( )
Ik heb hierboven ook al gepost dat als ik geen sarcastische reacties wou, ik ook niet in KLB had moeten posten.
Maar vind je het niet een beetje te ver gaan om caviarecepten te posten als iemands cavia net is overleden?

En er was helemaal geen discussie of een beest een wegwerpvoorwerp is. Daar gingen hooguit 2 posts.
Als een dier een wegwerpvoorwerp is, zijn jij en ik dat ook. Aangezien de homo sapien een zoogdier is en daarmee in het dierenrijk behoort.
In dat geval had ik dus net zo goed jouw nek kunnen breken en je in de vuilnisbak kunnen dumpen, want je krijgt tenslotte tochzo weer een nieuwe, en goedkoper!

En ik heb overigens een schijthekel aan boomknuffelaars, milieuactivisten en met name de Partij voor de Dieren. Dus denk niet dat ik daar een van ben.
Ik vind het gewoon leuk om (knaag)dieren te houden en vind het daarbij ook kut om er eentje te verliezen.

Oh en btw, Dragorius heeft zelf aangeboden het topic te sluiten omdat hij vond dat er niet veel zinnigs meer uit kwam. Ik heb daarmee ingestemd omdat die cavia toch al dood was.
pi_72837509
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:29 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik alleen maar medeleven wil hebben. Je hebt gelijk dat ik dan naar het PvdD forum oid moet gaan ( )
Ik heb hierboven ook al gepost dat als ik geen sarcastische reacties wou, ik ook niet in KLB had moeten posten.
Maar vind je het niet een beetje te ver gaan om caviarecepten te posten als iemands cavia net is overleden?

En er was helemaal geen discussie of een beest een wegwerpvoorwerp is. Daar gingen hooguit 2 posts.
Als een dier een wegwerpvoorwerp is, zijn jij en ik dat ook. Aangezien de homo sapien een zoogdier is en daarmee in het dierenrijk behoort.
In dat geval had ik dus net zo goed jouw nek kunnen breken en je in de vuilnisbak kunnen dumpen, want je krijgt tenslotte tochzo weer een nieuwe, en goedkoper!
1: Als de mods wat reacties hadden verwijderd was er niks aan de hand geweest en hadden we nog een normale discussie kunnen voeren.
2: Het feit dat je mensen en dieren gelijke rechten geeft zegt me wezenlijk al genoeg.
3: Je verwacht met het openen van dat topic overduidelijk dat je medeleven krijgt... anders ga je niet nu zo over de rooie.
4: Gecondoleerd. Hoe oud is hij/zij geworden?
U MAD?
pi_72837591
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

1: Als de mods wat reacties hadden verwijderd was er niks aan de hand geweest en hadden we nog een normale discussie kunnen voeren.
2: Het feit dat je mensen en dieren gelijke rechten geeft zegt me wezenlijk al genoeg.
3: Je verwacht met het openen van dat topic overduidelijk dat je medeleven krijgt... anders ga je niet nu zo over de rooie.
4: Gecondoleerd. Hoe oud is hij/zij geworden?
1: Dat was ook de hele bedoeling
2: Geen gelijke rechten, gelijke waarden. Een leven is een leven. De mens is een dier, de cavia is een dier.
3: Ik opende het topic in KLB omdat ik diep gefrustreerd raakte door die dierenarts die me liet wachten met een stervende cavia. Dat zegt niet dat ik om medeleven vraag omdat hij op dat moment nog niet dood was.
4: Dankje, 3.
pi_72837653
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie dat adelante wat opgeruimd heeft en hij op slot zit nu... is dat naar tevredeneheid opgelost zo?
tja, er zitten nu eenmaal gewoon wat baggerusers in klb
Ja weet ik, ik had ook niet anders verwacht.
Maar ik had ook niet verwacht dat dat beestje dood zou gaan, en al helemaal niet dat er een stel kutusers daar zo op zouden reageren...
pi_72837677
1: Dan kan er dus alsnog het slotje afgehaald worden.
2: WTF . Mjah. Je eet dus geen vlees mag ik aannemen?
3: Kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd bent. Alleen als je dan een topic in KLB gaat openen en je bepaalde reacties verwacht dan kun je nog wel eens meer gefrustreerd raken. Had je kunnen weten.
4: Zo jong nog ! . Dat hij maar in de caviahemel mag belandden en dat hij daar met zijn caviavriendjes maar vele rondjes in het caviarad mag lopen, de kornuit ! R.I.P.
U MAD?
pi_72837785
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
1: Dan kan er dus alsnog het slotje afgehaald worden.
2: WTF . Mjah. Je eet dus geen vlees mag ik aannemen?
3: Kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd bent. Alleen als je dan een topic in KLB gaat openen en je bepaalde reacties verwacht dan kun je nog wel eens meer gefrustreerd raken. Had je kunnen weten.
4: Zo jong nog ! . Dat hij maar in de caviahemel mag belandden en dat hij daar met zijn caviavriendjes maar vele rondjes in het caviarad mag lopen, de kornuit ! R.I.P.
1: Mij best, maar lijkt me vrij zinloos aangezien er altijd dit soort opmerkingen blijven van users. En ik me er niet bepaald prettig bij voel omdat bij terugkomst van de dierenarts er ook gelijk een gerbil is overleden (deze wel uit ouderdom trouwens, die was echt hoogbejaard ) dus erg vrolijk ben ik momenteel niet.
2: Ghehe jawel, ik hou van vlees Maar ik heb daar al eens eerder in een topic een hele discussie over gehouden. Komt erop neer dat slachtdieren lekker zijn en huisdieren lief (lekker hypocriet dus, geef ik toe)
3: Oke, da's waar..
4:
pi_72837909
1: R.I.P. GERBIL !1111
2: Idd hypocriet. Het slaat als een lul op een drumstel dus je vergelijking tussen mens en dier.
3:
4:
U MAD?
pi_72837963
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
1: R.I.P. GERBIL !1111
2: Idd hypocriet. Het slaat als een lul op een drumstel dus je vergelijking tussen mens en dier.
3:
4:
1:
2: Nee niet echt, want de mens is een omnivoor. Dus we eten ook vlees. Kinda like the circle of life you know, vis eet plankton, beer eet vis, mens eet beer, leeuw eet mens, etc Maar het is toch anders als je een beest echt een aantal jaar in huis hebt gehad en er voor hebt gezorgd.
3:
4:
pi_72838080
1:
2: Maar oh wee als bijvoorbeeld een stier een mens neerhoekt en doodsteekt. Dan moet die stier naar het slachthuis, want dat is ziekelijk ! Het is scheef zoals je denkt, maar dat zei je al.
3:
4:
U MAD?
pi_72838378
4:
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
1:
2: Maar oh wee als bijvoorbeeld een stier een mens neerhoekt en doodsteekt. Dan moet die stier naar het slachthuis, want dat is ziekelijk ! Het is scheef zoals je denkt, maar dat zei je al.
3:
4:
1:
2: Nee eigenlijk niet. Dat vind ik helemaal best. Dat zal dat mens dan wel uitgelokt hebben. Net als met dat rodeo shit, dat de ballen van zo'n beest worden afgekneld waardoor hij lekker wild wordt enzo. En dan maar geld verdienen die mensen hoor. Nee, dan hoop ik echt dat je geplet wordt door dat beest, of anaal gepenetreerd door z'n hoorn.
3:
4:
pi_72838690
vervolg jullie discussie maar via pm
en slotjes verzoek doe maar via TR, als je je eigen topic zo ruk vind moet je ze maar niet openen voortaan
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72838881
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Tering tyfus dierenarts

Sinds wanneer worden topics "op verzoek" gesloten?
Omdat mevrouw niet de gewenste OOOOHHHH en AAAAAAH WAT ZIELIG reacties krijgt vind ze maar dat het topic dicht moet ?
Wat een bullshit.

Als ze alleen maar medeleven wil hebben, dan moet ze maar naar het PVDD forum of iets dergelijks gaan
De discussie was er toch? Is een beest een wegwerpvoorwerp of niet.... Daar ging het over.
Dat het ietwat ongenuanceerd er af en toe aantoe gaat... nou en... dat is KLB.
Kun je me wel nog even hier antwoord op geven a.u.b.

Ohja en waarom dat topic over die negers nog gewoon openblijft.... Dat is dan wel normaal, dat racistisch gelul? Neger jat mijn kliekjes

Tnx
U MAD?
pi_72839015
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kun je me wel nog even hier antwoord op geven a.u.b.

Ohja en waarom dat topic over die negers nog gewoon openblijft.... Dat is dan wel normaal, dat racistisch gelul? Neger jat mijn kliekjes

Tnx
het was niet op verzoek, een andere mod zag het uit de hand lopen en heeft het in overleg met ts gedaan en daar is niks mis mee mijn inziens en die negeronzin zit dan maar dicht als het zo zwaar ligt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72839166
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
het was niet op verzoek, een andere mod zag het uit de hand lopen en heeft het in overleg met ts gedaan en daar is niks mis mee mijn inziens en die negeronzin zit dan maar dicht als het zo zwaar ligt
1: -nergens voor nodig-
2: Je ziet toch ook dat dat topic een beetje een denigrerende achterliggende gedachte heeft of niet dan

-mag via pm-

[ Bericht 24% gewijzigd door swarmahoer op 17-09-2009 14:26:36 ]
U MAD?
pi_72839311
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

1: -nergens voor nodig-
2: Je ziet toch ook dat dat topic een beetje een denigrerende achterliggende gedachte heeft of niet dan

-mag via pm-
is gisteravond in samenspraak met een medemod opengelaten ter observatie, blijkbaar lukte het toch niet
klaar zo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72840715
Bedankt voor die mooie quote Bio....
Maar als je het topic goed doorleest dan heb ik me amper gemengd in de discussie
U MAD?
pi_72841977
Dat topic over sletjes had toch al geen lang leven?? Bedoel 14 jarige sletjes en negers en het KLB volk kan lekker los gaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 17 september 2009 @ 15:57:01 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72842486
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt voor die mooie quote Bio....
Maar als je het topic goed doorleest dan heb ik me amper gemengd in de discussie
Maar je bent er wel altijd bij
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat topic over sletjes had toch al geen lang leven?? Bedoel 14 jarige sletjes en negers en het KLB volk kan lekker los gaan
I know, maar je weet maar nooit. Straks wordt het een goed topic.

Uhu
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72842946
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef Biogarde het volgende:

Maar je bent er wel altijd bij
Het tovert altijd een glimlach op mijn gezicht, vandaar de verkapte TVP's in die topics idd.
En ik wacht uiteraard op plaatjes, maar dat terzijde.

Je kent me te goed DAMN
U MAD?
pi_72852128
swarma mag mijn topic een schopje naar ONZ?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72852597
succes daar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 20:37:41 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_72852628
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
succes daar
F.K.A. SuperwormJim
pi_72853712
Kan dit achterhaalde verhaaltje inmiddels niet eens weg? Aan het KLB volkje
pi_72853922
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef zovty het volgende:
Kan dit achterhaalde verhaaltje inmiddels niet eens weg? Aan het KLB volkje
mail yvonne maar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72854468
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

mail yvonne maar
Dat durf ik niet.
pi_72854583
Hee Swarmie, heel leuk dat jij niet van voetbal houdt. Maar als je niet van het koningshuis houdt ga je toch ook niet topics sluiten als de Koningin doodgaat? Wat is dit voor een reden om mijn topic te sluiten?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72854603
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat durf ik niet.
pi_72854646
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef behangplakker het volgende:
Hee Swarmie, heel leuk dat jij niet van voetbal houdt. Maar als je niet van het koningshuis houdt ga je toch ook niet topics sluiten als de Koningin doodgaat? Wat is dit voor een reden om mijn topic te sluiten?
We hebben een B een A een G een G een E en een R
pi_72854681
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef behangplakker het volgende:
Hee Swarmie, heel leuk dat jij niet van voetbal houdt. Maar als je niet van het koningshuis houdt ga je toch ook niet topics sluiten als de Koningin doodgaat? Wat is dit voor een reden om mijn topic te sluiten?
de voetballer in kwestie is niet overleden hoor, verder bereik je niks met het topic, behalve
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

We hebben een B een A een G een G een E en een R
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72854762
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

de voetballer in kwestie is niet overleden hoor, verder bereik je niks met het topic, behalve
[..]
Het is gewoon een terechte klacht. Het is een aanfluiting dat hij bij Ajax speelt, hij speelde kut vandaag, en zoals forum.fok.nl beschrijft: Spuw hier je gal, dat doe ik omdat ik een slechte dag heb gehad.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72859035
Toch bedankt voor het begrip enzo, zelfs voor vrijwilligers/autisten is het nog teveel gevraagd om notabene in FB een discussie te voeren. En ga nu maar niet ineens uit het niets met het argument 'kuttopic, bagger' komen want dat ken ik inmiddels ook wel
We are living in a material world, and I am a material girl
  donderdag 17 september 2009 @ 23:07:32 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_72860096
Geen idee wie mijn posts hier uit FB verwijderd, maar misschien dat ze een tvp wel laten staan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  PR/Manusje van alles donderdag 17 september 2009 @ 23:07:53 #48
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72860112
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Het is gewoon een terechte klacht. Het is een aanfluiting dat hij bij Ajax speelt, hij speelde kut vandaag, en zoals forum.fok.nl beschrijft: Spuw hier je gal, dat doe ik omdat ik een slechte dag heb gehad.
Zo'n topic past toch perfect in voetbal? Je mag je frustraties en klachten daar toch prima uitspreken?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 17 september 2009 @ 23:09:35 #49
3185 Adelante
To let it go now
pi_72860195
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zo'n topic past toch perfect in voetbal? Je mag je frustraties en klachten daar toch prima uitspreken?
De modderatie is daar strakker en gezien het feit dat over alles geklaagd kan worden hier in KLB, moet een VBL-er ook prima kunnen. Natuurlijk moet na een dramatische wedstrijd van Ajax geen 11 topics worden geopend over alle spelers, maar eentje kan wmb prima!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72860296
Jongens. Dit is niet FC he.. kuch.
U MAD?
  donderdag 17 september 2009 @ 23:36:33 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_72861620
Ja, daar gaan we wel weer verder. Jammer dat je daar niet meer bij kunt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72866222
Je zou het ook moeten proberen/uitlokken.

Een hele verademing
U MAD?
pi_72867724
Mensen die WIlders debar serieus nemen.

Kun je deze even goed maken? Typo's in TT.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:20:32 #54
3185 Adelante
To let it go now
pi_72867827
Er was al zo een discussie over Wilders, sluit maar aan!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72867831
Waarom op slot? Het gaat toch over zijn aanpak, niet over de hoofddoekjestax?

Of krijgen we op deze manier teveel rommel binnen?

Edit, ok, zag het bovenste reactie niet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:12:58 #56
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72874303
Zou er een modje willen kijken naar het nieuwe reltopic van onzer minder stabiele mens, aychelle?

In eerste instantie lijkt het een goede klacht e.d. maar het verslechtert binnen een paar minuten naar moddergooien, vooroordelen, kaatsen e.d.

Tis gewoon een reltopic, niets meer, niets minder
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:24:31 #57
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72874718
Ik ga wel even kijken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:29:56 #58
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72874926
Ze weet zich aardig staande te houden toch?

Heb wat uitlatingen van andere users verwijderd. Iemand voor hoer uitmaken gaan we niet doen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72874929
Waarom is mijn anti loverboys topic dicht.

Of heb je per ongeluk op de sluit knop geduwd Swarma ipv op invoeren reactie ?
U MAD?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:33:02 #60
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72875044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Biogarde het volgende:
Ze weet zich aardig staande te houden toch?

Heb wat uitlatingen van andere users verwijderd. Iemand voor hoer uitmaken gaan we niet doen.
Staande te houden?

Kom op Bio...

Kan ze het op 1 punt niet winnen in discussie, dan springt ze van de hak op de tak, om ergens anders maar weer der gelijk te halen.

Daarbij komt haar erg kortzichtig en wereldvreemd postgedrag op mij iig over als trollen, aangezien ik erg graag wil geloven dat er niemand in deze tijd, hier in nederland zo vervreemd kan zijn van de gang van zaken.

Imo trollen, maargoed ik ben geen modje...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_72875476
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn anti loverboys topic dicht.

Of heb je per ongeluk op de sluit knop geduwd Swarma ipv op invoeren reactie ?
ik heb zelfs een sluitpost in twee talen neergezet, beetje zielig om hier te komen zeuren
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:51:53 #62
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72875726
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef jagga het volgende:

[..]

Staande te houden?

Kom op Bio...

Kan ze het op 1 punt niet winnen in discussie, dan springt ze van de hak op de tak, om ergens anders maar weer der gelijk te halen.

Daarbij komt haar erg kortzichtig en wereldvreemd postgedrag op mij iig over als trollen, aangezien ik erg graag wil geloven dat er niemand in deze tijd, hier in nederland zo vervreemd kan zijn van de gang van zaken.

Imo trollen, maargoed ik ben geen modje...
Buiten het hier en daar trollen zie ik nog steeds een discussie. En ze weet gelijk nav dit topic dat het misschien handig is, niet meer van dit soort topics te openen.

Ik begreep je in eerste instantie niet. Dacht heel even dat je erop doelde dat zij het doelwit was. Vond ik al zo vreemd

Topic is bijna vol.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:59:32 #63
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72875989
Bio, ik had een TR geplaatst, maar ik ben benieuwd wat de gevolgen nu zijn voor desbetreffende user.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72876008
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Biogarde het volgende:
Geen nieuw topic.
pi_72876025
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Frank-NL het volgende:

[..]


Bio, kun je uitleggen waarom geen nieuw topic? Het was toch geinig?
pi_72876047
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
Bio, ik had een TR geplaatst, maar ik ben benieuwd wat de gevolgen nu zijn voor desbetreffende user.
welk topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:01:39 #67
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72876059
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

welk topic
SC.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72876087
ow, daar geeft bio je n note voor als die in n vervelende bui is
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:03:52 #69
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72876137
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
ow, daar geeft bio je n note voor als die in n vervelende bui is
Ik probeer juist het gezag hier te helpen door een TR te plaatsen. !

Maar ik geef toch niets om notes en ik sta al een tijdje droog, dus no problemo.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:05:39 #70
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72876194
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Bio, kun je uitleggen waarom geen nieuw topic? Het was toch geinig?
Omdat dat andere topic vol staat met verdraaiingen van de TS, moddergooien etc etc.

Hetgeen jagga hierboven al aankaart heeft. En daar geef ik 'm gelijk in.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72876229
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik heb zelfs een sluitpost in twee talen neergezet, beetje zielig om hier te komen zeuren
Ik snap de onderbouwing van je slotje niet ?

Deja Vu ? Dus omdat je dit topic ergens bekend van voorkomt gooi je er een slotje op ?!?

Dus elk dubbel topic is een Deja Vu topic of wat ?

Bovendien: Topic is geen Frans. Dus het zijn meer dan 2 talen.
U MAD?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:47 #72
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72876443
Ik vind het ook een kuttopic. Je weet net zo goed als ik, dat dit soort topics 'm niet gaan worden omdat Hyves, foto's posten etc etc. Gewoon bagger.

Je gooide dit soort topics toen je mod was, ook op slot. Puur omdat ze bagger geven.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:13:09 #73
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72876505
Bio, je vergeet mij.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72876541
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
Je gooide dit soort topics toen je mod was, ook op slot. Puur omdat ze bagger geven.
Klopt.

Maar ik ben gewoon kwaliteit, jeweetz . In tegenstelling tot het gepeupelte om me heen (uitzonderingen daargelaten).
Voor mij gelden andere normen en waarden enzoe.
U MAD?
pi_72876549
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Omdat dat andere topic vol staat met verdraaiingen van de TS, moddergooien etc etc.

Hetgeen jagga hierboven al aankaart heeft. En daar geef ik 'm gelijk in.
Ja, zeker, absoluut. Maar het was toch geinig?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:14:24 #76
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72876555
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Bio, je vergeet mij.
Ik ben er zo. Dan zal ik eens kijken what to do. Ben me nu even aan het beraden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:42 #77
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72876607
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, zeker, absoluut. Maar het was toch geinig?
Nee. ONZ is geinig. KLB is klagen.
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]


Voor mij gelden andere normen en waarden enzoe.
Klopt, maar dan zouden we nu nog op onze handen en voeten lopen en zelf dieren afschieten voor het diner in onze grot.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:56 #78
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72876620
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ben er zo. Dan zal ik eens kijken what to do. Ben me nu even aan het beraden.
Doe maar rustig aan en pak er een lekker kopje koffie bij.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72884986
En Ricko maar klagen dat zijn topics nooit verder dan 50 replies komen, 60% van de posts zijn ineens verdwenen !
Ga weg
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:46:49 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_72885023
Gek he, dat dat soort reacties niet gewenst zijn.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72896568
Mijn topic was toch niet zo verstorend, dat mods van andere fora moeten ingrijpen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 01:08:53 #82
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72896588
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn topic was toch niet zo verstorend, dat mods van andere fora moeten ingrijpen
en welke mod is dat geweest dan?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72896618
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

en welke mod is dat geweest dan?
Ben jij nu hier dan
Waarom staat dat niet in de sticky?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 01:10:34 #84
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72896634
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ben jij nu hier dan
Waarom staat dat niet in de sticky?
Nee, ik gastmod gewoon

omdat het kan er is toch niemand van klb dus boeiend
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72896643
oh, al 13 dagen dus
Mag ik een note?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 01:11:34 #86
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72896654
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef Ascendancy het volgende:
oh, al 13 dagen dus
Mag ik een note?
nee. je mag wel een ban. wil je die?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72896675
die mag jij heul niet geven
En een ban voor 1 kuttopic? Dan maakt remlof er wegens succes vast een maand van.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72896682
Zijn de slotjes op SF
Tering wat een bagger.
U MAD?
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 01:13:11 #89
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72896694
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
die mag jij heul niet geven
En een ban voor 1 kuttopic? Dan maakt remlof er wegens succes vast een maand van.
Lijkt mij een koopje hoor..
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72896722
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Biogarde het volgende:
Ze weet zich aardig staande te houden toch?

Heb wat uitlatingen van andere users verwijderd. Iemand voor hoer uitmaken gaan we niet doen.
Oh ik ga even zoeken naar mijn topics waar men dit doet ....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72896726
voor 5 notes wil ik best een weekje weg.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 01:16:19 #92
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72896757
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de slotjes op SF
Tering wat een bagger.
valt best mee anders.
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
voor 5 notes wil ik best een weekje weg.
ik zal je verzoek bij de FA's neerleggen. Kijk niet gek op als je 2 maanden weg blijft
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72896777
Volgens mij ben je stoned
U MAD?
pi_72896790
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

valt best mee anders.
[..]

ik zal je verzoek bij de FA's neerleggen. Kijk niet gek op als je 2 maanden weg blijft
2 maandan weg omdat ik een note vraag?
Wat is dat nu weer
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72896858
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Oh ik ga even zoeken naar mijn topics waar men dit doet ....
Stuur ze meteen door naar mij dan
Ga weg
pi_72896887
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Stuur ze meteen door naar mij dan
Aw lieffffff
Valt in luv ineens!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72896951
Ga weg
pi_72899661
Beetje jammer fiets dat je een topic als Christelijk meisje en mijn ware gedachten moet sluiten, eindelijk een beetje topic met potentie in KBL, niet de standaard antiklacht en dat soort bagger, en er ontstond net een lekkere discussie.

Jammer dat de modjes ook meewerken aan de verkankering van KBL
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 10:34:54 #99
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72899724
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef no1uknow het volgende:
Beetje jammer fiets dat je een topic als Christelijk meisje en mijn ware gedachten moet sluiten, eindelijk een beetje topic met potentie in KBL, niet de standaard antiklacht en dat soort bagger, en er ontstond net een lekkere discussie.

Jammer dat de modjes ook meewerken aan de verkankering van KBL
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 10:36:00 #100
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72899739
Tof he als je geen reactie krijgt. Zo is het enkel een bashtopic op iemand die alleen maar smileys post. We zijn gekke henkie niet hier! Ik stel voor dat je zelf een topic opent in WFL of zo als je graag over dit onderwerp wilt discussiëren.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72899771
Bashtopic? Ik zie welgeteld 1 serieuze bashreactie op de TS. Voorderest zie ik users die of lekker aan het discusseren zijn of een (semi-)grappige reactie hebben.

edit: Dat TS niet wilt reageren moet hij toch weten. Ik vermaakte me prima.
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 10:38:30 #102
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72899786
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:37 schreef no1uknow het volgende:
Bashtopic? Ik zie welgeteld 1 serieuze bashreactie op de TS. Voorderest zie ik users die of lekker aan het discusseren zijn of een (semi-)grappige reactie hebben.
dan proberen we het nog weer even.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72899803
Waarom sluit hem dan in de eerste plaats? Ik ben overigens werken dus niet aansprakelijk voor het verdere verloop van het topic
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 10:41:00 #104
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72899826
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:39 schreef no1uknow het volgende:
Waarom sluit hem dan in de eerste plaats? Ik ben overigens werken dus niet aansprakelijk voor het verdere verloop van het topic
omdat ik er geen potentie in zie. Maar als iemand anders dat wel ziet en dat kan onderbouwen ben ik niet zo idioot om het nog een kans te geven. Slotje betekent niet altijd slotje.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72900735
Is er geen regel voor een maximaal aantal kloons? Ik denk dat het ondertussen over de 20 loopt met onze plaatselijke D66 en servus-universitas aanbidster
Ga weg
pi_72901240
En SF, gaar?
U MAD?
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 11:54:02 #107
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72901261
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Nikmans het volgende:
Is er geen regel voor een maximaal aantal kloons? Ik denk dat het ondertussen over de 20 loopt met onze plaatselijke D66 en servus-universitas aanbidster
Neuj, als het te erg wordt, vallen er wel bans.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 september 2009 @ 11:54:22 #108
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72901268
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
En SF, gaar?
Nope? zo doe ik altijd als ik nuchter ben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72906322
rare buren!

Mag deze dicht, is een te slechte lemming van mezelf waar amper reacties op komen, niet meer leuk dus
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72907565
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
rare buren!

Mag deze dicht, is een te slechte lemming van mezelf waar amper reacties op komen, niet meer leuk dus
Hij was sowieso niet leuk
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:36:13 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72907821
We laten hem open.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72907841
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:36 schreef Biogarde het volgende:
We laten hem open.
En een paar dagen terug had ik een serieuze klacht in een lemming en die werd dicht gegooid!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:38:42 #113
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72907891
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En een paar dagen terug had ik een serieuze klacht in een lemming en die werd dicht gegooid!
Open dan niet van die topics mên.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72907919
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Open dan niet van die topics mên.
Het ging om mensen die met je mee kijken in de trein, dat is toch bloedirritant!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:40:21 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72907942
Hij is al dicht!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72907986
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:40 schreef Biogarde het volgende:
Hij is al dicht!
Goed bezig knul

Nou ga ik weer bezig houden met serieuze klachten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72909420
Youtube zangers staat ook al in onz
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 20 september 2009 @ 10:29:35 #118
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72925886
De TT van dat topic klopt niet, mods zijn nooit vrolijk

[KLB FB] Met mods die vrolijk door KLB huppelen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 20 september 2009 @ 12:49:50 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_72929397
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:29 schreef Acinonyx het volgende:
De TT van dat topic klopt niet, mods zijn nooit vrolijk

[KLB FB] Met mods die vrolijk door KLB huppelen
Gelukkig niet zeg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72929449
Gooi die kut patat friet kanker discussies eens dicht man.
  zondag 20 september 2009 @ 12:58:12 #121
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72929697
Zeg Adelante, je vindt het wel cool om te melden dat je mensen notes geeft hè?
pi_72929731
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Zeg Adelante, je vindt het wel cool om te melden dat je mensen notes geeft hè?
Zeg gun hem ook zijn 15 minutes of fame
  zondag 20 september 2009 @ 13:04:52 #123
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72929917
Kan deze troll trouwens even door de kloon-scanner ?

Drugsdealer in huis
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 20 september 2009 @ 13:11:49 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_72930135
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Zeg Adelante, je vindt het wel cool om te melden dat je mensen notes geeft hè?
Dan is iedereen goed voobereid bij de banaanvraag.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 20 september 2009 @ 13:48:53 #125
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72931348
Geef deze bevooroordeelde blatende kut-troll even een enkeltje eeuwige ban-velden

Vrouwvolk op hakken bij David Guetta
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72931622
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
Geef deze bevooroordeelde blatende kut-troll even een enkeltje eeuwige ban-velden

Vrouwvolk op hakken bij David Guetta
hoezo ben ik bevooroordeeld? Jij doet ' ' om David Guetta. Ik kijk in je fobo en zie bands als Nightwish staan. Dus ik geef aan dat je naar slechte metal luistert. Waarom ben ik dan bevooroordeeld?
  zondag 20 september 2009 @ 16:40:13 #127
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_72937550
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:47 schreef Biogarde het volgende:
Lekker boeiend, succes.
HOER MN OOG DOET ZEER
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  zondag 20 september 2009 @ 16:41:55 #128
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72937610
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:40 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

HOER MN OOG DOET ZEER
[ afbeelding ]
Mijn hoofd van je topics. En je topic is gewoon matig. Een zin, een groot plaatje en daar moeten we het mee doen. Niet dus. KLB is niet je dagboek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72938231
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Daarom nu schoon. Het is jammer dat je soms iemand 85 keer moet vertellen hoe en wat, en dat ze het dan wegwuiven met, laat je niet zo kennen, maar wel het topic naar de tyfus helpen. En ik ben nog zo gek erop te antwoorden en erin mee te gaan.

Anyway, topic is schoon.
Haal het dan gewoon weg en niet alleen mijn reacties op jou.. en dan zelf nog een keer een reactie erop terug geven.
Ik vroeg het misschien niet helemaal netjes, maar ik vroeg me echt gewoon af waarom je het topic gewoon sloot en niet naar KLB verplaatste.
Daarnaast wilde ik weten waarom het niet geschikt was voor VBL. Omdat die commentator echt mijn voetbalkijk-plezier verpest.

Maar jij reageert er heel geirriteerd op en ik begrijp niet zo goed waarom. Misschien had ik het meteen in de feedback moeten vragen, maar dat had jij ook als reactie kunnen geven.

Dat je dan mijn posts gaat zitten editten en zo gaat lopen zeiken over mij, terwijl je zelf 'in de fout' gaat, vind ik gewoon laag. Beetje over mij gaan zitten afgeven en laat weten dat je mijn berichten heb verwijderd, terwijl je zelf aangeeft dat je er niet op in zou moeten gaan.

Dat is geen oplossing, maar gewoon een hele vervelende manier van met mensen om te gaan.
  zondag 20 september 2009 @ 17:04:36 #130
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72938442
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Haal het dan gewoon weg en niet alleen mijn reacties op jou.. en dan zelf nog een keer een reactie erop terug geven.
Ik vroeg het misschien niet helemaal netjes, maar ik vroeg me echt gewoon af waarom je het topic gewoon sloot en niet naar KLB verplaatste.
Daarnaast wilde ik weten waarom het niet geschikt was voor VBL. Omdat die commentator echt mijn voetbalkijk-plezier verpest.

Maar jij reageert er heel geirriteerd op en ik begrijp niet zo goed waarom. Misschien had ik het meteen in de feedback moeten vragen, maar dat had jij ook als reactie kunnen geven.

Dat je dan mijn posts gaat zitten editten en zo gaat lopen zeiken over mij, terwijl je zelf 'in de fout' gaat, vind ik gewoon laag. Beetje over mij gaan zitten afgeven en laat weten dat je mijn berichten heb verwijderd, terwijl je zelf aangeeft dat je er niet op in zou moeten gaan.

Dat is geen oplossing, maar gewoon een hele vervelende manier van met mensen om te gaan.
Ik respecteer de moderators in VBL. Dat zei ik ook in m'n reactie. Als zij het topic niet kicken, dan respecteer ik dat ook. Dat ik reageerde in het topic met: gooi maar naar KLB, is om te geven dat ik als mod in KLB akkoord ga met schoppen, zodat er geen overleg achter de schemen hoeft plaats te vinden.

Maar omdat jij mijn reactie niet goed las/begreep begon de, laten we het miscommunicatie noemen en een poging om mij op m'n fouten te wijzen. En ja, dan heb je beet. En daar heeft het moderator zijn niets mee te maken.

En geef ik zelf aan dat ik klaar ben met de discussie (ook is het geen echte discussie), het het nog steeds niet goed snappen van mijn uitspraak van jouw kant, en dan acht je het nogmaals nodig om daarop te reageren. En ja, dan kun je aan de gang blijven..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72938596
tja.. leg het me dan gewoon uit. ipv mijn reacties te verwijderen en af te sluiten op zo'n manier. Dat vind ik dus echt gewoon vervelend, want als ik er weer op gereageerd had, dan had het weer zonder opgave van reden verwijdert geworden.

Nu moet ik als 'wijste' uitleg vragen in feedback.

maar goed.. laten we er maar over ophouden, want het kan blijkbaar alleen als mijn fout worden uitgelegd.
  zondag 20 september 2009 @ 17:10:37 #132
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72938665
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. leg het me dan gewoon uit. ipv mijn reacties te verwijderen en af te sluiten op zo'n manier. Dat vind ik dus echt gewoon vervelend, want als ik er weer op gereageerd had, dan had het weer zonder opgave van reden verwijdert geworden.

Nu moet ik als 'wijste' uitleg vragen in feedback.

maar goed.. laten we er maar over ophouden, want het kan blijkbaar alleen als mijn fout worden uitgelegd.
En als ik dan aangeef te stoppen, dan moet het ook klaar zijn. Je hebt dan alle kans om hier te reageren, of om me een PM te sturen. En dan lossen we het op. En dat mag gewoon publiekelijk in dit topic.

En we hoeven geen uitleg te geven bij verwijderen hoor. Als het storend (storend in de breedste zin van het woord) is, dan gaat het weg.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72938727
ff tussendoor kan iemand geband worden om te veel topic kicken , ik erger me aan reetveter
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_72938729
ja, het is al goed. geniet ervan
pi_72939038
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, het is al goed. geniet ervan
ok bedankt
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_72939324
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef postmortum het volgende:

[..]

ok bedankt
ik wou dat ik het kon
pi_72939379
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ik wou dat ik het kon
wat kon ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_72939410
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:29 schreef postmortum het volgende:

[..]

wat kon ?
bannen
  zondag 20 september 2009 @ 17:31:15 #139
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72939434
Dat gevoel deel ik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 20 september 2009 @ 19:12:09 #140
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72942665
2 stralen pissen.

Beetje kinderachtig gezeik hier.

Maar moet toegeven, mijn topic was ook érg kinderachtig. Dus, kan iemand hem sluiten ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  PR/Manusje van alles zondag 20 september 2009 @ 19:33:45 #141
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72943355
posts gedelete.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72945299
Lil.Q94 is irritant met zijn 'Goed topic' de hele tijd
pi_72945704
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Lil.Q94 is irritant met zijn 'Goed topic' de hele tijd
ik ga er eens naar kijken

en iedereen mag zn commentaar gewoon voor zich houden, dank u
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72945771
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
Goed topic.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72945779
En dat is dus een kleine greep.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72945806
Oh, er is al een mod.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72945872
zitten rechtstreeks in de notes: ik ben dr ff mee bezig en bedankt voor de inzet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72945933
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
zitten rechtstreeks in de notes: ik ben dr ff mee bezig en bedankt voor de inzet
K dacht k post hier even grotendeels zodat je kunt zien hoe ernstig het is

Thx.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72946457
hij is n week weg, nu nog 2 pagina's postgeschiedenis verwijderen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zondag 20 september 2009 @ 20:52:13 #150
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72946570
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
hij is n week weg, nu nog 2 pagina's postgeschiedenis verwijderen

_!

Dat krijg je er van als je zulke minder bedeelden een tijdje alleen laat
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zondag 20 september 2009 @ 23:49:08 #151
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_72954996
Onzin of offtopic heeft grote kans om verwijderd te worden. SC is verderop.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 20 september 2009 @ 23:56:07 #152
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72955168
zeg, voor de 2e keer, wordt die OP hier nou een keer aangepast of hoe zit het ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  maandag 21 september 2009 @ 00:00:03 #153
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72955252
Lekker bezig weer jongens.
><(({°>
pi_72955280
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Lekker bezig weer jongens.
regelen we ff via pm, zie pm
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72955285
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef Acinonyx het volgende:
zeg, voor de 2e keer, wordt die OP hier nou een keer aangepast of hoe zit het ?
whats up?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 21 september 2009 @ 00:14:44 #156
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72955556
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:01 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

whats up?
Nou uhhh Swarma, het zit zo eh:: Adelante die weigert het te geloven, maar in de OP horen 2 van die driehoek-dingen te staan maar Bo_Wa faalde een beetje met zijn image-tags, dat dus
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72955695
die zwaailampen bedoel je? staan er weer
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 21 september 2009 @ 00:23:27 #158
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72955713
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
die zwaailampen bedoel je? staan er weer

Aaahhh dankewel man wat hou ik toch veel van jou echt waar man !
En Adelante deze kan je steken in je @$@%$%
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72956429
lil.q94 is net terug van een 3 maand-ban ofzo, baggert als een volslagen idioot en krijgt een weekje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
pi_72956443
op 18/5 is die teruggekomen van zn laatste ban, dus valt mee, en die was 48 uur dus nu een week
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72956459
Ik dacht dus echt dat ie een hele tijd weg was Vooral omdat ik toen nog een paar van die doorzichtige kloons aan Remlof had geNSB'ed.
Ga weg
pi_72956532
hmm meer is niet uit zn notes op te maken, pm remlof maar dan als je het erg op het hart ligt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72973444
Ga weg
pi_72973690
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72974186
Stomme kistjesdragers

Een beetje een kortzichtige reactie als slotje naar mijn mening!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72974209
Stomme kistjesdragers

Allemaal leuk en aardig maar kan je me wat meer info geven?
Is dit ergens in de pers gekomen en kan ik dit lezen op internet als in een nieuwsbericht of niet?

Beetje debiel om dat te sluiten in verband met eventuele reacties, aangezien naar mijn mening iedereen hier het recht zou hebben om deze idiote actie te bekijken
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72974336
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Stomme kistjesdragers

Een beetje een kortzichtige reactie als slotje naar mijn mening!
klopt, ik heb t filmpje bekeken en schijnt net geupload te zijn
topic is weer open ik hoop dat ze gepakt worden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72974363
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Stomme kistjesdragers

Allemaal leuk en aardig maar kan je me wat meer info geven?
Is dit ergens in de pers gekomen en kan ik dit lezen op internet als in een nieuwsbericht of niet?

Beetje debiel om dat te sluiten in verband met eventuele reacties, aangezien naar mijn mening iedereen hier het recht zou hebben om deze idiote actie te bekijken
heb in t topic ook gevraagd idd naar n nieuwsbericht ofzo, hoop dat het er is en dat het goed onderzocht wordt door de politie

en er staat n waarschuwing in de OP mbt reacties
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 21 september 2009 @ 18:35:36 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_72974721
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Nikmans het volgende:
Dikke krijsende negerin in de bus [ + PAINT!!!!!!!!!]

Deze mag wel weggeëdit lijkt me
Is dicht, discriminatie is bij wet verboden, dus ook hier op FOK!.
  maandag 21 september 2009 @ 18:39:17 #170
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_72974832
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Is dicht, discriminatie is bij wet verboden, dus ook hier op FOK!.
Ja maar het WAS een negerin! Waarom is Negerinnen dan eigenlijk nog wel open?
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_72974861
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

heb in t topic ook gevraagd idd naar n nieuwsbericht ofzo, hoop dat het er is en dat het goed onderzocht wordt door de politie

en er staat n waarschuwing in de OP mbt reacties
Ik vrees dat het al ouder is, aangezien er nu nog twee filmpjes gepost zijn van dezelfde uploader.

Maar ben toch benieuwd. Bah.
Blaze with the fire that is never extinguished
  maandag 21 september 2009 @ 18:48:36 #172
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_72975145
Nooit in ZUU kunnen posten

Het is wel het eerste en enige topic waar mensen het over de sluiting van ZUU kunnen hebben/klagen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_72975168
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Gamer_V het volgende:
Nooit in ZUU kunnen posten

Het is wel het eerste en enige topic waar mensen het over de sluiting van ZUU kunnen hebben
nergens voor nodig mijn inziens, komt alleen maar nog meer bagger van

voor bewijs van bovengenoemde: zie de 2 fb topics die er zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 21 september 2009 @ 18:58:54 #174
104871 remlof
Europees federalist
pi_72975472
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:39 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Ja maar het WAS een negerin! Waarom is Negerinnen dan eigenlijk nog wel open?
Dat topic is niet racistisch. Zal straks nog eens beter kijken tho.
  maandag 21 september 2009 @ 19:02:34 #175
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_72975615
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat topic is niet racistisch. Zal straks nog eens beter kijken tho.
Doe dat De reacties in dat topic zijn naar mijn mening net zo racistisch als in de mijne.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 september 2009 @ 20:41:27 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72979761
Hee ik had hier net iets gezegd
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_72980096
nee?

dat is ook tevens het antwoord waarschijnlijk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 september 2009 @ 20:54:28 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72980339
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73007423
Tering kom op hé, dat er baggershit kut Topics worden geopend hoef je mijn Topic niet dicht te gooien.

Sex met mongolen

Het is een totaal terechte klacht, wtf.
Roken is lekker
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:49:11 #180
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73007762
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Tering kom op hé, dat er baggershit kut Topics worden geopend hoef je mijn Topic niet dicht te gooien.

Sex met mongolen

Het is een totaal terechte klacht, wtf.
Nee, het is bagger. Straks linken we naar dat soort plaatjes, filmpjes en doet iedereen !! HAHA

En daar hebben we geen zin in.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:49:48 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_73007780
Fies en sielig
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_73008231
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee, het is bagger. Straks linken we naar dat soort plaatjes, filmpjes en doet iedereen !! HAHA

En daar hebben we geen zin in.
Ik was al bezig om een post te typen dat ik geen links zou geven, maargoed jammer.
Roken is lekker
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:59:25 #183
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73008258
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik was al bezig om een post te typen dat ik geen links zou geven, maargoed jammer.
En kap ook gelijk even met die kuttopics. Je begeeft je weer op de rand des MEDs.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73008356
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En kap ook gelijk even met die kuttopics. Je begeeft je weer op de rand des MEDs.
Ik vond de Danny Topic kort maar krachtig, hij weet niet wat die doet nu krijg je alle voetbal bagger, rellen etc. weer in KLB.

Maar tevens een excuus.
Roken is lekker
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:02:00 #185
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73008372
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik vond de Danny Topic kort maar krachtig, hij weet niet wat die doet nu krijg je alle voetbal bagger, rellen etc. weer in KLB.

Maar tevens een excuus.
Ja, maar tis niet zo'n handige post/opmerking en topic.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73012516
Cooper heeft gewoon mijn klassieker gejat Seks met mongolen
Ga weg
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:55:05 #187
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73012782
Cooper is even op vakantie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73013835
al die vbl topics hier dit was eigenlijk best een serieus topic
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:19:37 #189
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73013874
Ga je maar inlezen in FB. Kan er ook niks aan doen dat je nu pas inschakelt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  PR/Manusje van alles dinsdag 22 september 2009 @ 19:19:40 #190
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73013877
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:18 schreef postmortum het volgende:
al die vbl topics hier dit was eigenlijk best een serieus topic
Feed the troll. Weet je zelf ook wel dat dat niet de bedoeling is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_73013966
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Feed the troll. Weet je zelf ook wel dat dat niet de bedoeling is.
ok fair enough , maar ik naam het wel ff op voor klb
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:25:59 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_73014147
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef postmortum het volgende:

[..]

ok fair enough , maar ik naam het wel ff op voor klb
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73014268
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee
pi_73014387
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee
haha ik gedraag me al sinds augustus vorig jaar ?ik ken ergere gevallen in dit mooie subforum
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:34:19 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73014570
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:

[..]

haha ik gedraag me al sinds augustus vorig jaar ?ik ken ergere gevallen in dit mooie subforum
Je gedragen of kwijlend kuttopics openen zijn 2 verschillende dingen post
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73014676
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je gedragen of kwijlend kuttopics openen zijn 2 verschillende dingen post
fair enough nigga
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_73015113
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:36 schreef postmortum het volgende:

[..]
nigga
Racisme!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73015822
Ene evert zwansma post tubgirl in het topic vrouwen en verkeer.
Cool story, Hansel.
pi_73015898
Blaze with the fire that is never extinguished
  PR/Manusje van alles dinsdag 22 september 2009 @ 20:01:54 #200
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73015943
deleted
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_73015950
is al weg, samen met kloon
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73015956
Danke, meiner Herren
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:03:17 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_73016013
Ik zie niks
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:03:36 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_73016031
Oh.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73016060
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zie niks
Je bent een beetje langzaam aan het worden op je oude dag
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73016123
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zie niks
dat klopt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73017633
Verwijderen jullie gelijk al die andere 1000 'Ts is...' reacties per dag?
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:46:03 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_73018049
Jullie flikkeren dan wel al die topics dicht die commentaar geven op het huidige beleid, waarvan de klacht echt is.

Maar topics als deze blijven open: Betrapt bij masturberen :(
pi_73018147
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:46 schreef RickoKun het volgende:
Jullie flikkeren dan wel al die topics dicht die commentaar geven op het huidige beleid, waarvan de klacht echt is.

Maar topics als deze blijven open: Betrapt bij masturberen :(
iets met bomen/bos opgelost
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:49:25 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_73018217
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Pieter-utd het volgende:
Verwijderen jullie gelijk al die andere 1000 'Ts is...' reacties per dag?


iedere die ik zie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73018258
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Adelante het volgende:

[..]



iedere die ik zie
Dan heb ik niet gezegd

(ik zie ze nog wel wat vaker )
pi_73018330
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Dan heb ik niet gezegd

(ik zie ze nog wel wat vaker )
daarvoor is de TR knop uitgevonden als het topic erdoor verpest wordt kan je die gebruiken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73018455
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

daarvoor is de TR knop uitgevonden als het topic erdoor verpest wordt kan je die gebruiken
Waar zit die knop? (heb hem serieus nog nooit gezien)
pi_73018605
bovenaan tussen de tt en nieuwe topic knop, geel driehoekje met een uitroepteken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73018724
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
bovenaan tussen de tt en nieuwe topic knop, geel driehoekje met een uitroepteken
Ja gevonden, ook een bookmarks knop

Gaat een nieuwe wereld voor me open

Ik heb het proberen te gebruiken maar Swarma was te snel met een slotje

[ Bericht 11% gewijzigd door Pieter-utd op 22-09-2009 21:35:14 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:42:12 #216
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73020488
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.

Misschien is mijn reactie niet op z'n plaats hier, maar was het niet beter geweest om gewoon die users door de shredder te flikkeren zoals hier ook altijd gebeurt in plaats van dat je gelijk een heel sub-forum dicht gooit ? Het lijkt me nogal een radicale maatregel
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:44:19 #217
3185 Adelante
To let it go now
pi_73020581
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:42 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Misschien is mijn reactie niet op z'n plaats hier, maar was het niet beter geweest om gewoon die users door de shredder te flikkeren zoals hier ook altijd gebeurt in plaats van dat je gelijk een heel sub-forum dicht gooit ? Het lijkt me nogal een radicale maatregel
Die reactie is hier idd niet op zijn plaats.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73027831
Klote internet

wat is er mis met dit topic? Ik klaag over dat internet langzaam is, niet een onderwerp waar ik topics over zag wanneer ik even snel door de slotjeslijst kijk, in combinatie met dat ik nog een stuk moet schrijven wat nu dus vrijwel onmogeljik is. Het is gewoon een gegronde klacht, daar waar KLB voor bedoeld is
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73031021
http://forum.fok.nl/topic/1344870 , antiklachten

Sorry


[ Bericht 40% gewijzigd door Pieter-utd op 23-09-2009 10:36:43 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 10:27:45 #220
3185 Adelante
To let it go now
pi_73031401
quote:
Op woensdag 23 september 2009 01:51 schreef zquing het volgende:
Klote internet

wat is er mis met dit topic? Ik klaag over dat internet langzaam is, niet een onderwerp waar ik topics over zag wanneer ik even snel door de slotjeslijst kijk, in combinatie met dat ik nog een stuk moet schrijven wat nu dus vrijwel onmogeljik is. Het is gewoon een gegronde klacht, daar waar KLB voor bedoeld is
Het is een beetje een Lief Dagboek topic met zo'n eenzinsklacht.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 september 2009 @ 10:28:25 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_73031420
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Die nieuwe reclame met Rob Muntz , antiklachten
Ik dacht dat je de TR functie had gevonden inmiddels?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 september 2009 @ 21:59:47 #222
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73052854
Kan deze user door de kloonscanner ?

Biskwie
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 23 september 2009 @ 22:00:15 #223
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73052881
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
Kan deze user door de kloonscanner ?

Biskwie
Ongetwijfeld.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73052938
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
Kan deze user door de kloonscanner ?

Biskwie
waarom ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73057632
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef Salsaneck het volgende:
Fucking apen hebben mijn geboorteplaats verneukt. Dat ze elkaar maar mogen afmaken.
pi_73061122
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Eens, dat verdiende geen schoonheidsprijs.

Hoewel ik wel blij ben met de uitkomst, te weten het aangescherpte beleid t.a.v. crewbashing.
Eens, ben blij dat er eindelijk eens echt actie ondernomen wordt
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 14:18:17 #227
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73069142
Wat een fukking onzin zeg . Je herkent een verzonnen topic niet eens als je erin post en dan wordt de bagger verwijderd? goeie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 14:29:43 #228
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73069427
Wanneer was je van plan tekst en uitleg te komen geven swarmahoer? Aangezien je alleen maar aan het verwijderen bent.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:31:35 #229
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_73069484
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:18 schreef nikky het volgende:
Wat een fukking onzin zeg . Je herkent een verzonnen topic niet eens als je erin post en dan wordt de bagger verwijderd? goeie
Die verzonnen topics zijn de drijvende kracht achter KLB. Het geeft KLB bestaansrecht op het moment.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_73069489
ja, k ben te druk daarmee dus dan duurt het ff voordat fb in mn ooghoek springt

er zijn 2 lui die constant reacties op verwijderde post lopen te geven, dat gaat ook weg natuurlijk, t heeft verder niks met t topic te maken, verzonnen of niet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73069501
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:29 schreef nikky het volgende:
Wanneer was je van plan tekst en uitleg te komen geven swarmahoer? Aangezien je alleen maar aan het verwijderen bent.
Ik ben ook benieuwd.

Dit lijkt me de zoveelste ondoordachte, volkomen vreemde actie van machtswellusteling Swarmahoer.
pi_73069580
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd.

Dit lijkt me de zoveelste ondoordachte, volkomen vreemde actie van machtswellusteling Swarmahoer.
ach, onze sensatiezoeker is dr ook weer bij popcorn?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 14:34:50 #233
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73069598
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja, k ben te druk daarmee dus dan duurt het ff voordat fb in mn ooghoek springt

er zijn 2 lui die constant reacties op verwijderde post lopen te geven, dat gaat ook weg natuurlijk, t heeft verder niks met t topic te maken, verzonnen of niet
Ben ik één van die twee lui? Waarom worden mijn postings verwijderd? TS is duidelijk niet serieus, dan moet men ook niet raar opkijken dat er niet serieus op wordt gereageerd. Logisch redeneren lijkt mij.
Er was niets ernstigs in dat topic gaande.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73069645
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ach, onze sensatiezoeker is dr ook weer bij popcorn?
Sensatiezoeker zegt ze.

Ik ben gewoon benieuwd wat je bezielt om een berg posts te verwijderen die niet per se bagger waren, maar waarin bijvoorbeeld getwijfeld werd aan de echtheid van het topic.

Als je nu zou verklaren dat je de situatie in het topic inderdaad iets te serieus hebt genomen en daardoor te rigoureus hebt lopen deleten zou dat je sieren. Maar ik zie 't niet gebeuren.
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 14:38:24 #235
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73069726
Goh, ken je users:
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Anti-climax: ik weet in feite het gehele topic al dat mijn vader op werk uitje is. Het is dus allemaal wel echt gebeurd, maar niet zo erg als verwacht. Hij nam niet op, maar smste wel terug. Pwned.
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Goofisch het volgende:
TS lacht zich waarschijnlijk helemaal dood op dit topic nu
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ja, ik niet

Precies. FAIL!
Bovenstaande Fail is mijn persoonlijke mening. Ik vind het werkelijk belachelijk dat er postings zijn deleted. Maar pleur er maar een dikke vette note neer bij mij. Het zal ongeveer mijn eerste zijn
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73069800
ken je users ja, wolvendagen ken ik heel anders, vandaar dat ik t iets serieuzer nam
die twijfelposts zijn dan ook niet gedelete, wel de '' jevaderheeftjeinjekontgeneukt!@#2312bbq'' posts

en alle reacties daar op, en alle reacties dáár weer op, en alle reacties dáár weer op
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:41:52 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_73069851
Meeste deletes waren inderdaad wel terecht. Het had iets minder gemogen tho.
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 14:42:46 #238
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73069887
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ken je users ja, wolvendagen ken ik heel anders, vandaar dat ik t iets serieuzer nam
die twijfelposts zijn dan ook niet gedelete, wel de '' jevaderheeftjeinjekontgeneukt!@#2312bbq'' posts

en alle reacties daar op, en alle reacties dáár weer op, en alle reacties dáár weer op
Ik kan mij niet heugen dat ik daarop heb gereageerd.
Ik ben niets voor niets pissig.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73069916
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
ken je users ja, wolvendagen ken ik heel anders, vandaar dat ik t iets serieuzer nam
die twijfelposts zijn dan ook niet gedelete, wel de '' jevaderheeftjeinjekontgeneukt!@#2312bbq'' posts

en alle reacties daar op, en alle reacties dáár weer op, en alle reacties dáár weer op
Hmm, ik zou toch zweren dat ik iets postte als 'wat mensen zoal niet verzinnen om maar een topic te kunnen openen'. Ofwel, ik twijfelde aan de echtheid.

Maar die post heb je voor 't gemak ook maar weggepoetst?
pi_73069946
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:41 schreef remlof het volgende:
Meeste deletes waren inderdaad wel terecht. Het had iets minder gemogen tho.
Dat. En nu nog uit de mond van dat ventje zelf en ik kan weer door met mijn dagelijkse beslommeringen.
pi_73070320
Filmdownloader topic mag gewoon weer open als jullie even in het topic aangeven geen persoonlijke acties te accepteren. Meteen dichtflikkeren omdat fok bang is voor jurische stappen Wat zijn jullie ook een heerlijke schijterds af en toe.
  donderdag 24 september 2009 @ 14:57:04 #242
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73070351
Waarom is dat filmdownloader topic dicht?
pi_73070434
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:57 schreef Armageddon het volgende:
Waarom is dat filmdownloader topic dicht?
Eigenaar dreigt met gerechtelijke stappen tegen users
Fok is als de dood dat ze zelf ook voor het gerecht worden gesleept. Topic is dicht door algeheel gebrek aan ruggengraat en realiteitszin. Zie je het al voor je dat een oplichter gerechtelijke stappen gaat ondernemen?

Edit: deel 3 is ook al op slot getieft ondanks het feit dat daarin geen persoonlijke info van eigenaar filmdownloaden.nl stond
pi_73070512
Haha, er is nu overleg achter de schermen wat ze hier mee aan moeten. Goed bezig Swarma.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:02:19 #245
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_73070516
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Eigenaar dreigt met gerechtelijke stappen tegen users
Fok is als de dood dat ze zelf ook voor het gerecht worden gesleept. Topic is dicht door algeheel gebrek aan ruggengraat en realiteitszin. Zie je het al voor je dat een oplichter gerechtelijke stappen gaat ondernemen?

Edit: deel 3 is ook al op slot getieft ondanks het feit dat daarin geen persoonlijke info van eigenaar filmdownloaden.nl stond
"Ja, we doen niet aan reeksen in KLB he".
pi_73070542
De echte eigenaar of de kloon die zich daarvoor uitgeeft?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:05:41 #247
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_73070610
Het topic gaat alleen nog maar over wie het beste is in het lastigvallen van die knul. En voor zover ik weet zijn zulk soort topics altijd op slot gegaan. Hoewel goed vermaak ( ), zadel je die jongen en iedereen die je misbruikt (pizzabakker, hypotheekadviseur, etc) met een hoop overlast op. Dat heeft niet zoveel met mogelijke gerechtelijke stappen te maken, maar wel met de algemene policyregel dat je je normaal moet gedragen op het forum.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_73070612
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef jeroen25 het volgende:
De echte eigenaar of de kloon die zich daarvoor uitgeeft?
Hai.
pi_73070644
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef GlowMouse het volgende:
Het topic gaat alleen nog maar over wie het beste is in het lastigvallen van die knul. En voor zover ik weet zijn zulk soort topics altijd op slot gegaan. Hoewel goed vermaak ( ), zadel je die jongen en iedereen die je misbruikt (pizzabakker, hypotheekadviseur, etc) met een hoop overlast op. Dat heeft niet zoveel met mogelijke gerechtelijke stappen te maken, maar wel met de algemene policyregel dat je je normaal moet gedragen op het forum.
Die regel wordt vaker niet nageleefd, heb ik gemerkt.

Zal ik een topic-alert aanmaken, iedere keer dat ik een overtreding van die regel denk te constateren?
  donderdag 24 september 2009 @ 15:08:16 #250
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_73070687
Context, beauregard. Dit zat gewoon ver erover, welke context dan ook.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_73070713
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef GlowMouse het volgende:
Het topic gaat alleen nog maar over wie het beste is in het lastigvallen van die knul. En voor zover ik weet zijn zulk soort topics altijd op slot gegaan. Hoewel goed vermaak ( ), zadel je die jongen en iedereen die je misbruikt (pizzabakker, hypotheekadviseur, etc) met een hoop overlast op. Dat heeft niet zoveel met mogelijke gerechtelijke stappen te maken, maar wel met de algemene policyregel dat je je normaal moet gedragen op het forum.
Ik ken me herinneren dat ik vorige week gewoon een topic kon openen over schijtseks met gore plaatjes. Ja ja, zolang je je maar normaal gedraagt op het forum. Lekker selectieve regel weer.

Jullie zijn gewoon bang voor gerechtelijke stappen, kom daar eerlijk voor uit en ik houd er over op .
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 15:09:06 #252
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73070715
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:07 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Die regel wordt vaker niet nageleefd, heb ik gemerkt.

Zal ik een topic-alert aanmaken, iedere keer dat ik een overtreding van die regel denk te constateren?
Lijkt mij een geweldig lachen topic
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73070720
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:07 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Die regel wordt vaker niet nageleefd, heb ik gemerkt.

Zal ik een topic-alert aanmaken, iedere keer dat ik een overtreding van die regel denk te constateren?
Succes met jouw nieuwe dagtaak.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:10:09 #254
104871 remlof
Europees federalist
pi_73070750
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Xebrozius het volgende:
Haha, er is nu overleg achter de schermen wat ze hier mee aan moeten. Goed bezig Swarma.
Topic blijft dicht. User waar het over gaat was een kloon van iemand anders en deed zelf vrolijk mee en liep woorden te posten om het voor google makkelijker vindbaar te maken.
pi_73070763
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef GlowMouse het volgende:
Context, beauregard. Dit zat gewoon ver erover, welke context dan ook.
Ik denk dat ik maar definitief een transfer ga maken naar Geenstijl.

Daar heeft men tenminste een broertje dood aan zoiets als 'een context'.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:13:29 #256
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73070839
Heey wat is dit nou, als ik naar Filmdownloader #5 wil gaan dan krijg ik dit


Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_73070849
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Acinonyx het volgende:
Heey wat is dit nou, als ik naar Filmdownloader #5 wil gaan dan krijg ik dit


Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Topic is verwijderd.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:13:52 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_73070851
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Acinonyx het volgende:
Heey wat is dit nou, als ik naar Filmdownloader #5 wil gaan dan krijg ik dit


Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Topic is weg.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 september 2009 @ 15:14:55 #259
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73070886
Eindelijk een goed topic. Gooien die idioten het hier weer dicht. Stel prutsers zijn jullie.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:17:09 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_73070955
Het was leuk zo lang het duurder, FOK! zit niet op rechtzaken te wachten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 september 2009 @ 15:17:50 #261
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_73070979
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Eindelijk een goed topic. Gooien die idioten het hier weer dicht. Stel prutsers zijn jullie.
QFT
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 15:18:07 #262
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73070992
Waarom is deel 1 verwijderd? Ik wilde net naar pagina drie gaan .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73070997
En niet alleen dicht maar gewoon weer ijverig in de weer met de deleteknoppen.
Stalken hoeft niet maar die oplichter mag best aan de schandpaal genageld worden.
pi_73071018
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
Het was leuk zo lang het duurder, FOK! zit niet op rechtzaken te wachten.
Kijk daar draaide het de hele tijd om. Moeilijk he, open kaart spelen. Bij dezen kan ik er over ophouden iig .
  donderdag 24 september 2009 @ 15:19:05 #265
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73071021
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
Het was leuk zo lang het duurder, FOK! zit niet op rechtzaken te wachten.
Ga toch weg man met je rechtszaak. Dan stuur je ze maar door naar mij. Open die handel.
pi_73071034
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
Het was leuk zo lang het duurder, FOK! zit niet op rechtzaken te wachten.
Iemand had toch op zijn minst wel even de persoonsgegevens kunnen editten?
  donderdag 24 september 2009 @ 15:19:54 #267
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73071045
WAT deel 1 ook verwijderd? Krijg toch de tering.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:20:14 #268
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73071054
Kankerforum is het ook.
pi_73071060
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:
WAT deel 1 ook verwijderd? Krijg toch de tering.
Achter de schermen is er nu nog steeds druk overleg wat ze er mee aanmoeten .
  donderdag 24 september 2009 @ 15:20:59 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_73071083
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ga toch weg man met je rechtszaak. Dan stuur je ze maar door naar mij. Open die handel.
Ik denk dat een advocaat een klap voor z'n muil geven geen passende oplossing is. Hoewel het uiteraard marketing technisch interessaant kan zijn, ik al de PR eens raadplegen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 september 2009 @ 15:21:39 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_73071098
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Iemand had toch op zijn minst wel even de persoonsgegevens kunnen editten?
Wanneer je de posts met persoonsgegevens zou hebben verwijderd, stond er nog 150x een en dat was 't topic.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73071109
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:20 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik denk dat een advocaat een klap voor z'n muil geven geen passende oplossing is. Hoewel het uiteraard marketing technisch interessaant kan zijn, ik al de PR eens raadplegen.
Iemand die willens en wetens de boel oplicht via z'n diverse websites waaronder ook filmdownloaden.nl gaat niet heel snel jurdische hulp inschakelen hoor. Of denk je dat zo'n persoon niet even z'n eigen beerput opentrekt dan?
  donderdag 24 september 2009 @ 15:22:15 #273
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73071110
Hoe kan iemand die zelf illegaal bezig is nu een rechtszaak aanspannen tegen FOK!? Denk toch eens na man.
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 15:22:20 #274
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73071113
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wanneer je de posts met persoonsgegevens zou hebben verwijderd, stond er nog 150x een en dat was 't topic.
Dat viel best mee. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:22:34 #275
3185 Adelante
To let it go now
pi_73071125
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:20 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Achter de schermen is er nu nog steeds druk overleg wat ze er mee aanmoeten .
Neuh dat valt wel mee: ik legde net uit dat een bepaalde user hier me sterk aan emimich doet denken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73071146
staat op het posten van privégegevens tegenwoordig geen ban meer?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 24 september 2009 @ 15:23:08 #277
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73071150
En al spant die mongool een rechtszaak aan dan klik je alsnog op delete. Opgelost. Angsthazen.
pi_73071164
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wanneer je de posts met persoonsgegevens zou hebben verwijderd, stond er nog 150x een en dat was 't topic.
Dat is gewoon niet waar en het ging puur alleen om de adresgegevens dat die knaap ging dreigen met een advocaat.
Die sites e.d. konden gewoon evenals de commentaren.
pi_73071171
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Neuh dat valt wel mee: ik legde net uit dat een bepaalde user hier me sterk aan emimich doet denken.
kun je ff vertellen wie het is kunnen we hem schaakmat zetten
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 24 september 2009 @ 15:23:52 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_73071180
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Topic blijft dicht. User waar het over gaat was een kloon van iemand anders en deed zelf vrolijk mee en liep woorden te posten om het voor google makkelijker vindbaar te maken.
Het hele topic was een hoax, dus blijft dicht.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:24:14 #281
3185 Adelante
To let it go now
pi_73071185
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Iemand die willens en wetens de boel oplicht via z'n diverse websites waaronder ook filmdownloaden.nl gaat niet heel snel jurdische hulp inschakelen hoor. Of denk je dat zo'n persoon niet even z'n eigen beerput opentrekt dan?
Wanneer zo iemand enig gezond verstand bezit (waar ik aan twijfel bij dit soort praktijken ) zal ie dat inderdaad niet doen, maar het beleid is dat wanneer iemand vraagt om zijn persoonsgegevens of andere prive zaken te verwijderen we dit op het forum uit voorzorg doen. Better safe then sorry.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 september 2009 @ 15:24:52 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_73071202
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat viel best mee. .
Tot aan pagina 3 was het idd heel veel -replies.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73071238
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Tot aan pagina 3 was het idd heel veel -replies.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 15:26:56 #284
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73071255
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Tot aan pagina 3 was het idd heel veel -replies.
Ja en? Ben op FOK! wel meer gewend .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73071285
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Neuh dat valt wel mee: ik legde net uit dat een bepaalde user hier me sterk aan emimich doet denken.
pi_73071287
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja en? Ben op FOK! wel meer gewend .
nikky kun jij hier mod worden
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_73071376
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 15:32:02 #288
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73071404
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:28 schreef postmortum het volgende:

[..]

nikky kun jij hier mod worden

Ik pas niet in het nieuwe FOK! beleid ben ik bang
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_73071409
quote:
Boehoe.
pi_73071444
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:32 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik pas niet in het nieuwe FOK! beleid ben ik bang
hoezo mag je als medecrew ook mensen geen kneusjes noemen ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_73071483
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:32 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Boehoe.
hey emmimich , je hebt het lang voor je kunnen houden , maar ik heb ff ip-adressen gecontroleerd

nu sta je schaakmat
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 24 september 2009 @ 15:36:05 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_73071552
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:34 schreef postmortum het volgende:

[..]

hey emmimich , je hebt het lang voor je kunnen houden , maar ik heb ff ip-adressen gecontroleerd

nu sta je schaakmat
Haha, echt? Schitterend man.
pi_73071594
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:36 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Haha, echt? Schitterend man.
ja nu voel je betrapt he
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 24 september 2009 @ 15:43:42 #295
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_73071749
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Is dicht.
thnx remlof

1love
peace
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_73081745
Enkel even een vraag..
Waar is ondeugend?
Ik zie die eigenlijk nooit, of ligt dat helemaal aan mij en ben ik niet vaak genoeg in KLB ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  donderdag 24 september 2009 @ 20:38:49 #297
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73081866
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Enkel even een vraag..
Waar is ondeugend?
Ik zie die eigenlijk nooit, of ligt dat helemaal aan mij en ben ik niet vaak genoeg in KLB ?
Stealth. Ze is er wel degelijk.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 24 september 2009 @ 22:49:53 #298
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73086589
En toch blijven jullie een stel angsthazen. Homo's! Hé! Homo's!
  donderdag 24 september 2009 @ 22:51:35 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73086650
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef Armageddon het volgende:
En toch blijven jullie een stel angsthazen. Homo's! Hé! Homo's!
Arma, ouwe kankerneus
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 24 september 2009 @ 22:52:19 #300
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73086671
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Arma, ouwe kankerneus
Há BIO mooie kankerlijer die je er rond loopt Wie heeft dat downloader topic naar achter gehaald?
  donderdag 24 september 2009 @ 22:54:05 #301
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73086732
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Há BIO mooie kankerlijer die je er rond loopt Wie heeft dat downloader topic naar achter gehaald?
Kank nie zien. Maar dat hebben we al gehad toch? Ik begrijp de reden wel op zich. Al lijkt hij wat angstig over te komen op jullie. Er is alleen even geen ruimte voor gezeik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')