Dat dus. Originaliteit ten top.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Repeat het volgende:
idd, moet je gewoon vol met die tuinslang naar binnen spuiten. Dan leren ze het wel af.
Staat er soms TS op mijn voorhoofd?quote:Op zondag 20 september 2009 14:04 schreef Meddo het volgende:
Hey nu je toch bezig bent... kun je mijn topic ook vast openen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef smiksmaksmek het volgende:
Mensen die voorbijrijden met hun auto terwijl jij je auto staat te wassen, en dan draaien ze hun raam open en zeggen ze; 'Hey, terwijl je toch bezig bent zal ik de mijne er ook bij zetten, was die ook maar!'
Dacht je het écht dan?Staat er soms 'autowasser' op mijn voorhoofd?
Tevens belde 1998, ze willen hun garpje terug.
Klacht: Mensen die te lui zijn om zelf hun auto te wassen óf mensen die een oud garpje willen maken of beide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben jij een pauper! Wie gaat in godsnaam in Nederland zijn eiguh auto wassenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Repeat het volgende:
idd, moet je gewoon vol met die tuinslang naar binnen spuiten. Dan leren ze het wel af.
Ik zie het verband niet?quote:
whahaha YEHH he is!!quote:
Je koopt elke keer een nieuwe auto?quote:Op zondag 20 september 2009 14:08 schreef afcajos het volgende:
Als ik met de auto ergens naar toe ga, en bij het uitstappen een neger staat zeg ik altijd: "Hier, zet de auto maar even weg, en voorzichtig rijden he!"
Nee, daarna zeg ik lafjes dat het een garpje was.quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je koopt elke keer een nieuwe auto?
quote:Op zondag 20 september 2009 14:14 schreef Salatrel het volgende:
ik doe altijd zo de garage inlopen en dan met de staalborstel weer naar buiten komen![]()
zal die raar op staan te kijken als die blauwe kut prius van hem opeens grijs is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
quote:Op zondag 20 september 2009 14:14 schreef Salatrel het volgende:
ik doe altijd zo de garage inlopen en dan met de staalborstel weer naar buiten komen![]()
zal die raar op staan te kijken als die blauwe kut prius van hem opeens grijs is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |