Het is zo ongeveer half 7 's avonds en Nikmans geniet van een lekker broodje met Knispers

terwijl op de achtergrond de TV aanstaat. Alles is goed en wel, de godenspijzen glijden lekker naar binnen, totdat opeens de woorden 'die mensen willen ook wel eens sex hebben, dat is een basisbehoefte van de mens' de rust verstoren.
Natuurlijk draait Nikmans zich meteen om naar de televisie, want zo'n wantoestand kan natuurlijk niet door de beugel. Mensen die seks willen? Kom op zeg

Daar houdt de elite zich niet mee bezig, vunzigheid

Wat schetst mijn verbazing: Het gaat hier om een item van (volgens mij) een vandaag waarin een groep mensen zich hard maakt (whehehe

) voor zwakzinnigen die seks willen hebben met mensen van een soort 'erotische hulpverlening' en willen dat dit in het ziekenfonds op wordt genomen. Aan het woord kwam onder meer een of andere geitenwollen sokken dragende pauper die uitlegde dat het verschil tussen prostitutie en erotische dienstverlening was, dat 'normale' prostitutie zich voornamelijk bezig hield met de klant klaar laten komen en erotische dienstverlening niet

Wat is dat voor drogreden? Ook kwam een zwakzinnige man aan het woord die elke week 5 euro van zijn zakgeld apart legde zodat hij één keer per jaar eens lekker van bil kon gaan, aangezien je al gauw over de 150 euro per uur kwijt bent
Feit blijft gewoon dat er mensen zijn, die zich laten betalen om seks te hebben met zwakzinnige mensen. De nodige mental images dringen zich aan me op, zoiets doe je toch niet

Wat denkt zo'n vrouw nu die op haar rug ligt terwijl Harry zich eens lekker laat gaan? Tip: het ging hier niet over knuffelen ofzo, maar over echte seks.
Klacht 1: Bureau voor erotische dienstverlening die seks aan zwakzinnigen verkopen
Klacht 2: Mensen die het goedpraten en/of het het ziekenfonds in willen katapulteren
Klacht 3: Vuig programma verpest mijn eetlust

De knispers smaakten nergens meer naar

Samenvatting: Zie verhaal