quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS heeft nog minder sex dan een zwakzinnige
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS heeft nog minder sex dan een zwakzinnige
Die gast die ze interviewden had toch wel een aardige slag in het kofferquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef spoor4 het volgende:
Het ging om mensen met een lichamelijke handicap, niet een geestelijke.
Dus TS kan hier geen aanspraak op maken met zijn geestelijke handicap?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:22 schreef spoor4 het volgende:
Het ging om mensen met een lichamelijke handicap, niet een geestelijke.
Hij was spastisch, maar niet zwakzinnig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die gast die ze interviewden had toch wel een aardige slag in het koffer
Waarom praatte hij dan zo vreemd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:27 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Hij was spastisch, maar niet zwakzinnig.
Geen idee, maar het maakt volgens mij nogal een verschil. 'Seksuele dienstverlening' voor zwakzinnigen lijkt me bezwaarlijker dan voor lichamelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom praatte hij dan zo vreemd?
En het verandert niets aan de klacht, al was het zo.
Heeft ie ook al een geestelijke handicapquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:26 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dus TS kan hier geen aanspraak op maken met zijn geestelijke handicap?
Spatisch wil niet zeggen dat je dom bent.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom praatte hij dan zo vreemd?
En het verandert niets aan de klacht, al was het zo.
Ik heb een Fok! verslaving. Ik wil ook sexuele hulpverlening!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:42 schreef Strychnine het volgende:
Dus hoeren voor gehandicapten willen ze in het ziekenfonds hebben? Waarom kan een gehandicapte niet zelf een vriend(in)/hoer zoeken? Mogen dan ook alle dikke mensen, alle kromme mensen en vooral alle lelijke mensen een wip krijgen van de verzekering?
Als dat in het ziekenfonds komt is opeens 90% van de mensen gehandicapt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:42 schreef Strychnine het volgende:
Dus hoeren voor gehandicapten willen ze in het ziekenfonds hebben? Waarom kan een gehandicapte niet zelf een vriend(in)/hoer zoeken? Mogen dan ook alle dikke mensen, alle kromme mensen en vooral alle lelijke mensen een wip krijgen van de verzekering?
Reageer maar eens serieus, ik ben wel benieuwd wat mensen beweegt om zoiets te doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kan serieus of niet serieus reargeren. Maar ik ken mensen die hiervan gebruik maken en ik ken dames die deze service verlenen...
Alle mongolen hebben recht op seks, ook ji.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef crime2kill het volgende:
mongolen die ook vinden dat ze recht hebben op sex
Ze schijnen wel een lange tong te hebben meestalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:50 schreef crime2kill het volgende:
mongolen die ook vinden dat ze recht hebben op sex
Moet je eerst zelf voor hoer spelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
Het moet trouwens in de AWBZ en voordat je daar recht op hebt moet je er veel voor doen
Alsof jij zoveel belasting betaalt als cassière .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:14 schreef sweetlady-o het volgende:
gehandicapten mogen van mij wel naar de hoeren
alleen niet op mijn kosten
trouwens zo'n persoon van de erotische dienstverlening is net zo erg een hoer als een normale hoer. Ik bedoel mannen krijgen zovaak een vriendschappelijke relatie met een hoer waarom zal ik er dan bij hun voor betalen.
Anders lees je evenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:08 schreef skiczukie het volgende:
Dan vreet je toch voor de verandering een keer niet voor de televisie. Stomme proleet.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Ze schijnen wel een lange tong te hebben meestal altijd
Dus? dat staat er ookquote:Op zondag 22 juni 2008 09:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik las: Sex met Polen.
Nee joh, dan ben je niet zwakzinnig.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben slechthorend. Kan ik nu ook aanspraak maken op die regeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |