Ik heb veel idiote filmpjes gezien, maar dat dit zo erg zou gebeuren in NL. Ik snap er geen hol van.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe iemand zo kan doorslaan
Deze gasten mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen. Wat een hersenloze kaalkopjes. Geen woorden voor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Noshiba het volgende:
Wat een ontzettende mogolen, om er gefrustreerd van te raken.
Dat ze maar levenslangs opgesloten mogen worden.
Helemaal strakgesnoven hoop ik dan maar.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Een combinatie van gebrek aan intelligentie, drugs, verkeerde opvoeding, genetische afwijking, psychose, neukfout, etc.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat was in spanje. die gozer had gerommeld met het meisje van één van die moordenaars.quote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Er is nog een ander filmpje, tijdje geleden hier gepost op FOK!, waar een jongen door een groepje mensen een discotheek uit getyft wordt, in elkaar getrapt, en als dan de hele groep behalve één wegloopt, besluit die ene overgebleven jongen nog even op zijn hoofd te gaan springen, met twee voeten vol erop. Een paar keer achter elkaar.
Wat ik me ook afvraag, wanneer was dit?
Het lijkt er trouwens op dat dat meisje eerst in elkander gemept is en dat die chauffeur probeert te helpen waarna die tokkies besluiten die chauffeur ook gelijk maar te meppen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Helemaal strakgesnoven hoop ik dan maar.
Ik vind dat meisje nog best dapper!
als dit nederland is dan zou ik graag die gast opzoeken en hem even goed verbouwen, mafkees dat het is, moet ie tegen mij doen, ik laat niks van hem heelquote:
Het is in nederland.quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef babipangang het volgende:
[..]
als dit nederland is dan zou ik graag die gast opzoeken en hem even goed verbouwen, mafkees dat het is, moet ie tegen mij doen
Mijn interpretatie: door die kerel met de kisten.quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef Noshiba het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe dat meisje aan der bloedneus komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |