dan proberen we het nog weer even.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:37 schreef no1uknow het volgende:
Bashtopic? Ik zie welgeteld 1 serieuze bashreactie op de TS. Voorderest zie ik users die of lekker aan het discusseren zijn of een (semi-)grappige reactie hebben.
omdat ik er geen potentie in zie. Maar als iemand anders dat wel ziet en dat kan onderbouwen ben ik niet zo idioot om het nog een kans te geven. Slotje betekent niet altijd slotje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:39 schreef no1uknow het volgende:
Waarom sluit hem dan in de eerste plaats? Ik ben overigens werken dus niet aansprakelijk voor het verdere verloop van het topic
Neuj, als het te erg wordt, vallen er wel bans.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Nikmans het volgende:
Is er geen regel voor een maximaal aantal kloons? Ik denk dat het ondertussen over de 20 loopt met onze plaatselijke D66 en servus-universitas aanbidster
Nope? zo doe ik altijd als ik nuchter ben.quote:
Hij was sowieso niet leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
rare buren!
Mag deze dicht, is een te slechte lemming van mezelf waar amper reacties op komen, niet meer leuk dus
En een paar dagen terug had ik een serieuze klacht in een lemming en die werd dicht gegooid!quote:
Open dan niet van die topics mên.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En een paar dagen terug had ik een serieuze klacht in een lemming en die werd dicht gegooid!
Het ging om mensen die met je mee kijken in de trein, dat is toch bloedirritant!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Open dan niet van die topics mên.
Goed bezig knulquote:
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 20 september 2009 10:29 schreef Acinonyx het volgende:
De TT van dat topic klopt niet, mods zijn nooit vrolijk
[KLB FB] Met mods die vrolijk door KLB huppelen
Zeg gun hem ook zijn 15 minutes of famequote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Zeg Adelante, je vindt het wel cool om te melden dat je mensen notes geeft hè?
Dan is iedereen goed voobereid bij de banaanvraag.quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
Zeg Adelante, je vindt het wel cool om te melden dat je mensen notes geeft hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |