quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
Otis met z'n lapo hunt en dan nog niet de lapo hebben.
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.quote:
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
Wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo typisch hoe dat liedje zo zielig klonk, maar eigenlijk gewoon ongelooflijk lullig wat tegenover Beth.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Waarom heb ik er nou weer een note bij verdomme?Ik word echt agressief van mods die zonder reden noten
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:49 schreef Otis. het volgende:
KIJK MIJ EENS LEKKER GEK DOEN HIHIHI EEN GEKKE BEK EN EEN DOODSKOP HIHIHI![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Alice is ook tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alice Coopertoch altijd een beetje een wannabe-Gene Simmons gebleven.
Absoluut, maar hij heeft medelijden met haar, omdat ie zelf te beroerd is om thuis te komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een schitterend nummer.
Ik wil mijn 286 notes ook wel eens zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens iemand hier die betaald heeft om z'n notes in te zien? Die wil ik even persoonlijk uitlachen.
Zouden we BT kunnen overhalen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Iets met een Thai.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Maar even serieus, wat voor een mongool ben je dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, betalen om je notes te zien. Echt de meest geniale vondst van Danny.
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zouden we BT kunnen overhalen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Lamon. het volgende:
Oh en Poison van Alice Cooper is ook geweeeeeldig.
Er was op MTV ooit een uncut versie waar je de borsten van het meisje 2 secondes te zien kreeg, en ik maar opblijven.
En School's out is ook geweldig.
Dat is weer een andere catagorie baas.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gene Simmons 'Sex With 4600 Women' OK With His Partner![]()
Ananas kon toch met haar account inloggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon bij haar thuis weer op haar account gaan
Ik keek ook eerst van 'wtf'.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat meisje rechts heeft haar hoofd verkeerd zitten.
Ik vond het al zo niet-jou dat je wegging zonder afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 05:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde alleen maar 1 sigaretje roken en toen kwam ik meer dan 4 uur later helemaal dronken thuis. I'm 12, what is this?
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.quote:
Gaat dit over het dikgedrukte woord kanker?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
No offence, maar toen je user was, maakte je zelf dit soort opmerkingen of lachte je erom. Beetje hypocriet om daar nou dan zo raar over te doen.
Lijkt mij wel. Een zekere PUB-mod schold ook vaak genoeg met kanker. Hell, ik werd het zelfs een keer toegewenst door haar.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat dit over het dikgedrukte woord kanker?
Dat is echt pure pure pure tijdverspilling. Nooit gedaan.quote:
BT had me beloofd dat ze niet zou veranderenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Een zekere PUB-mod schold ook vaak genoeg met kanker. Hell, ik werd het zelfs een keer toegewenst door haar.
Ze is al aan het veranderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BT had me beloofd dat ze niet zou veranderen
Beste remedie tegen de kater is verder gaan met waar je gebleven was. Drinken dus.quote:
Maar hoe kun je dat dan doen?quote:LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Volgens mij was dat op fok! niet zo lang geleden "I have the pussy, so I am the boss".quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is al aan het veranderen.
Ik vind het gewoon raar dat een vrouw de baas is. In het echte leven mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
okay, maar als een meisje jonger dan ik online gaat vertellen wat ik wel en niet mag dan.. is dat raar.
Die van BT?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik had een vraagje. In de broncode staat dit:
[..]
Maar hoe kun je dat dan doen?
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat een vrouw de baas is. In het echte leven mmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
okay, maar als een meisje jonger dan ik online gaat vertellen wat ik wel en niet mag dan.. is dat raar.
Levenloze kompjoeter nurds denk ik. Ik zou niet weten hoe het te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Zeg, ik had een vraagje. In de broncode staat dit:
[..]
Maar hoe kun je dat dan doen?
Dit deed me pijnquote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zonder hyvesgegevens posten ben ik nutteloos op Fokquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke. Ik heb de hyves gegevens etc verwijderd, en die wil ik ook niet meer gepost zien worden!
Probeer TS te helpen met zijn vraag zoals in de OP beschreven, en als je er niets nuttigs over te melden hebt dan blijf je hier maar weg.
Maar ik moet zo werken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beste remedie tegen de kater is verder gaan met waar je gebleven was. Drinken dus.
Daar deed ze gewoon goed haar werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
Zonder hyvesgegevens posten ben ik nutteloos op Fok
Dat zijn de leukste topics inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
Ik snap best dat Bt er voor wil zorgen dat dingen niet uit de hand lopen, maar als ze zich nou eens bedenkt hoe zíj zou hebben gereageerd als zíj, zoals ze wel vaker deed, het woordje 'kanker' liet vallen en een mod, een nieuwe nog wel, die niet eens in KLB hoort te modden, opeens zegt: "Doe even normaal
". Dat had Bt ook niet leuk/normaal gevonden.
En waar hebben we het nou over? Ik ben ook geen grote fan van het woordje 'kanker', maar heb er in deze context (jordeeeh die vertelt dat ze kanker krijgt omdat ze rookt (geen rare aanname!)) geen moeite mee. Overtrokken reactie dus! [ afbeelding ]
Ze is al ontzettend aan het verzuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit deed me pijn:
[..]
HA.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
Ach, krentenbol. veranderde ook nadat ze mod werd in PUB.
IN EEN MAN WHAHAHAHHA!11!!11!!!11!!!
Goed punt, het werd niet eens als krachtterm oid gebruikt.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
Ik snap best dat Bt er voor wil zorgen dat dingen niet uit de hand lopen, maar als ze zich nou eens bedenkt hoe zíj zou hebben gereageerd als zíj, zoals ze wel vaker deed, het woordje 'kanker' liet vallen en een mod, een nieuwe nog wel, die niet eens in KLB hoort te modden, opeens zegt: "Doe even normaal
". Dat had Bt ook niet leuk/normaal gevonden.
En waar hebben we het nou over? Ik ben ook geen grote fan van het woordje 'kanker', maar heb er in deze context (jordeeeh die vertelt dat ze kanker krijgt omdat ze rookt (geen rare aanname!)) geen moeite mee. Overtrokken reactie dus! [ afbeelding ]
Of we sluiten haar buiten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
quote:
Bijvoorbeeld.quote:
OMGWTFGMTA±!!!!!11quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Skylark. het volgende:
Laten we BT vanaf dit moment boycotten. We quoten en reageren niet meer op haar.
Dat lijkt me echt heel vervelend.
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar deed ze gewoon goed haar werk.
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan te wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, het modschap heeft een beste omslag bij haar gemaakt en daar moeten we hard aan wennen denk ik.
Of ze heeft zo haar buien.
Ik ben van de goede punten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed punt, het werd niet eens als krachtterm oid gebruikt.
Of dat.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, daar moet zíj aan wennen, getuige de reactie op jordeeeh bijvoorbeeld. Wij hoeven nergens aan wennen, wij zijn mods om ons heen toch al lang gewend.
Ja, gast, dan kan ze haar modschap net zo goed meteen aan de wilgen hangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon doen dat je er even niet bent als mod?Dat soort topics zijn namelijk het leukst
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.quote:
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Levenloze kompjoeter nurds denk ik. Ik zou niet weten hoe het te doen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
Let it go, man!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nou ik vind haar wel errrrg aparrrrt. Ja ik vind het écht héél aparrrrrt. Echt waar ik vind het écht héééél aparrrrrrrt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Stoere boys als jij met elke week een andere chick kunnen dat soort dingen vaak niet idd.
Jij zou toch stoppen op fok?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd nu met wijsheid te maken?
Ik ben 34 en nog steeds een idioot, maar kom er wel voor uit.
BT is zo gek nog niet.
Goed opgemerkt!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
Lamon is een notoire leugenaar. En dit:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu weet ik dus zeker dat jij de echte Lamon niet bent.Die heeft namelijk bekend 27 te zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Bwhehehe, haren! Ik snap hem!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ach een vos verliest wel zijn haren, maar nooit zijn streken.
BP?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
In plaats van Bt kunnen we natuurlijk ook die ene negeren, natuurlijk. Of is dat een heel apawrte suggestie?
ze heeft geen werk in klb, opbokken dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Let it go, man!
Ze doet gewoon haar werk.
En met verantwoordelijkheid, komen nuances.
Joah, ik merkte het.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
BP, je schopt het topic dood! D'r is al bijna twintig minuten niet gereageerd.
Wat een domme actie.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef IQM het volgende:
D'r is net iemand van de Dom gesprongen?!
Dat duurde even.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
EN VRIENDINNETJES!
WE KOMEN ER WEER AAN!
Jij bent zo'n beetje de zieligste user op FOK.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er was even discussie over, maar het is WEER opgelost.
Zit je al bij Minerva?
Tegen wie praat je nou?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje de zieligste user op FOK.
K heb schoenen gekocht.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
Mei Li Vos zag er gisteren trouwens ontzettenuit. Zeker toen ze aan m'n heupen zat om mij even opzij te plaatsen. Jammer dat ze naar huis ging met dat Lakskneusje.
http://twitpic.com/hszrqquote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
Mei Li Vos zag er gisteren trouwens ontzettenuit. Zeker toen ze aan m'n heupen zat om mij even opzij te plaatsen. Jammer dat ze naar huis ging met dat Lakskneusje.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh kom op, ik was je gewoon voor.
Ik zie niks.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien degene die ik quote?
Nice!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb schoenen gekocht.
En sportbroekje + lange hardloopbroek.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
http://twitpic.com/hszrq
[ afbeelding ]
Mag k eerst even m'n conditie opbouwen?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nice!
Succes.
Schrijf je in voor een wedstrijd, zodat je extra stimulans hebt.
http://twitter.com/Rutger_zelf/status/4010929195quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nice!
Succes.
Schrijf je in voor een wedstrijd, zodat je extra stimulans hebt.
[..]
Precies.
Hij hing er een beetje als een lulletje rozenwater bij.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
http://twitpic.com/hszrq
[ afbeelding ]
Ook goedemiddagquote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef BobbyB het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal een stel klapjosti's.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef IQM het volgende:
[..]Nee. "Dom" zeggen bij het horen over de Dom is gewoon ronduit... lame.
![]()
Kan.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mag k eerst even m'n conditie opbouwen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
http://twitter.com/Rutger_zelf/status/4010929195
http://twitter.com/Rutger_zelf/status/4011171517
Jij was er nog niet. Dus jij staat daarbuiten, schat.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was er nog niet. Dus jij staat daarbuiten, schat.
Niks, ik scheld ze hier gewoon graag uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk DAT vind ik nou weer lief van je
Maar wat was er dan? Ik ben nieuwsgierig
Ik moet echt eens wat gaan doen aan m'n nieuwsgierigheid iddquote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, ik scheld ze hier gewoon graag uit.
Er gaat alleen niemand op inbehalve jij dan waar het niet tegen bedoeld was.
Nee?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet echt eens wat gaan doen aan m'n nieuwsgierigheid idd![]()
Trouwens mede SC-ers.. BobbyB vind jullie klapjosti's
Ik help je nog ff
Denk het.quote:
Saai hierquote:
Sjuul Paradijs?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
![]()
Precies! Rutger heb ik daar niet gezien (bij nieuwspoort dus). Die dikke van de telegraaf wel (geen idee wat zijn naam ook alweer was).
Oh, dus het was wel tegen mij bedoeld?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
Er gaat alleen niemand op inbehalve jij dan waar het niet tegen bedoeld was.
EINDELIJK.. Rellen!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Sjuul Paradijs?
[..]
Oh, dus het was wel tegen mij bedoeld?Kom hier dan, pinda, dan klap ik je in elkaar!
Antwoordquote:Op woensdag 16 september 2009 13:13 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom zitten er verdomme geen zakken in sportbroeken
Ze bestaan toch wel?quote:
Ja, dat gaat m worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze bestaan toch wel?
Anyway, teruggaan en eisen dat ze er broekzakken aan maken!
Jou kan ik niet serieus nemenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Sjuul Paradijs?
[..]
Oh, dus het was wel tegen mij bedoeld?Kom hier dan, pinda, dan klap ik je in elkaar!
Ik weet niks leuks.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Saai hier![]()
Vertel eens wat leuks BB
jordeeeh tochquote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat gaat m worden.
Volgende keer maar opletten als k iets koop. Nu kan k alleen m'n telefoon nergens kwijt.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou kan ik niet serieus nemen![]()
[..]
Ik weet niks leuks.
quote:If everybody says you're a little to tall
Go out and get yourself a basketball
Dye your hair orange and put a ring in your ear
You can make 47 million dollars a year
Life don't have to mean nothin' at all
quote:If everybody says you're a little too short
Go out and get yourself a big ol' horse
You can be a jockey if you got no fear
You can make 47 million dollars a year
Neem t ff opquote:
quote:Now if you're a con man lookin' for a pigeon
Go out and start a brand new religion
Get on TV and make a money request
They can all go to heaven while they're starvin' to death
quote:Now if everybody says you're a little to slick
Get yourself into politics
Get that office and get that power
And you can spend 47 million dollars an hour
quote:Now if you can pick a guitar and sing through your nose
Get yourself a bunch of cowboy clothes
Sing about dying and shedding them tears
You can lose 47 million dollars a year
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Jarno het volgende:
Sjonge. Wat een ophef zeg. Goh.Iemand die zich op internet anders voordoet dat dat -ie is. Jeetje. Ik schrok me een krentenbol.
T zou een vast gezegde moeten worden hier op FOK!quote:
quote:
Nooit geweten.quote:The ninth and final season of the show marks a complete departure from the rest of the series as it takes on a more surreal tone. The theme song was remixed (from its original tune, which had been played on saxophone, accompanied with drums, and other instruments, which had been altered throughout the seasons) and performed by Blues Traveler with a guitar playing in place of the saxophone, and lyrics were added and sung into the theme by John Popper. The Conners win the state lottery jackpot of $108 million, Dan ponders the meaning of life, Jackie meets her prince, D.J. finds love, and Darlene gives birth. Most surreal of all is the season's final episode, in which Roseanne reveals that the events in most of the series were all the pages of her writings. The reality is Dan's heart attack had killed him, the Conner family had not won the lottery, Becky had married David instead of Mark, Darlene had married Mark instead of David, and Jackie is gay instead of Roseanne's mother being gay. [6]
The show is a story written by Roseanne Conner about her life as working class matriarch. To cope with life, Roseanne twists major elements of her life for the story, which the audience doesn't find out until the final moments of the series.
Oehh lekker, eet smakelijk zometeenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Frikandelbroodje is bijna klaar
Ik wel, toen het nog door de publieke omroep uitgezonden werd. Dan (John Goodman) was toch altijd m'n favo personage.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
Maar ik volgde Roseanne dan ook niet zo intensief.
Ik keek het wel, maar blijkbaar niet alle seizoenen/tot het eind. Wat een gaar kuteinde lijkt me dat trouwens.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, toen het nog door de publieke omroep uitgezonden werd. Dan (John Goodman) was toch altijd m'n favo personage.
Ik word ook altijd zo moe van jou.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef jordeeeh het volgende:
Godver, ik weet wat de reden is dat k zo moe ben.
FOK!
K heb vannacht 8 uur geslapen, niet moe verder, tot k zit te FOKen dus.
quote:
Ik hier?quote:
That makes 2 of usquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb alweer een veel te actieve dag achter de rug
Ja inderdaad! Sjuul "zo nu eerst een broodje" Paradijs.quote:
Ik heb een zakje bij m'n kont. Zakken zijn irritant want tijdens het lopen gaat dan alles heen en weer.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7408/hahaludo.mp3
En zie daar je nieuwe sig.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7408/meisje.mp3
Die is inderdaad wel eens aan vervanging toe.quote:
Heb jij meer geluidsfragmenten dan?quote:
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vindenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel eens aan vervanging toe.
[..]
Heb jij meer geluidsfragmenten dan?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vinden
Foxy Roxyquote:
Hier zou je ook geniale stukjes uit kunnen halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vinden
Al die ingestudeerde kankergrapjes, vooral van die mongool rechts in beeldquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Hoogstaande het volgende:
CQC aflevering 3 is echt geniaal
- "Gordon, hoe heet je hond?"
+ "Christenhond!"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier zou je ook geniale stukjes uit kunnen halen.
"Sommige dingen kun je beter aan anderen overlaten"quote:
Pieter Jouke is tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Al die ingestudeerde kankergrapjes, vooral van die mongool rechts in beeld.
Nee. Je ziet hem echt elke keer z'n ingestudeerde grapjes maken en dan zelf z'n lach inhouden. Ik wil hem afknallen, heel graagquote:
Dat hoort bij z'n act.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee. Je ziet hem echt elke keer z'n ingestudeerde grapjes maken en dan zelf z'n lach inhouden. Ik wil hem afknallen, heel graag.
Is die van de staat van verwarring?quote:
"Dat hoort bij z'n act"quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n act.Al mogen de grapjes wel wat minder ingestudeerd overkomen, ja.
Ja. En van Buro Renkema.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die van de staat van verwarring?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Otis. het volgende:
[..]
"Dat hoort bij z'n act".
Dan is z'n act een kankervervelende act en absoluut niet grappig.
Jammer dat het van de buis is.quote:
Prachtig.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
Mooi debat tussen Pechtold en Rutte over onderwijs.
Jij komt dan ook niet op tv. En bij hem is het niet zo dat hij flauwe grapjes uitlegt, maar dat hij met z'n rotkop die ingestuurde kutgrappen maakt en er dan zo bij zit te kijken van KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJNquote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. En van Buro Renkema.
[..]
Ik leg toch ook heel vaak flauwe grapjes uit. Ook al weet ik dat iedereen ze wel snapt.
Weekendquote:
Hm, heb je opzich ook wel een punt (nu ik het terugzie). Mja, zo is hij gewoon.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet op tv. En bij hem is het niet zo dat hij flauwe grapjes uitlegt, maar dat hij met z'n rotkop die ingestuurde kutgrappen maakt en er dan zo bij zit te kijken van KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN![]()
![]()
!!!!!!
quote:
JA DUSquote:Op woensdag 16 september 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij. En maandag. En dinsdagmiddag.
En ik heb Medische Biologie, Pathologie en geen (rellende) Marokkanen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DUS
Moet het nou weer zo...![]()
Met je
True that, die kerel voegt echt he-le-maal niks toe aan het programma.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet op tv. En bij hem is het niet zo dat hij flauwe grapjes uitlegt, maar dat hij met z'n rotkop die ingestuurde kutgrappen maakt en er dan zo bij zit te kijken van KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN![]()
![]()
!!!!!!
Ik heb altijd een puntquote:Op woensdag 16 september 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm, heb je opzich ook wel een punt (nu ik het terugzie). Mja, zo is hij gewoon.
Gooi een fles ofzo op die fag.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True that, die kerel voegt echt he-le-maal niks toe aan het programma.
Heeft ook nooit stukjes, alleen die ingestudeerde grappen inderdaad!
Maargoed, vrijdag ga ik naar de opname, zit ik als publiek
Het is live, zou wel een goeie stunt zijnquote:
Ga BT golddiggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
Kanker. Ik heb 4 euro tot en met volgende week donderdag. Het is officeel, i´m broke nigga i'm broke. Ik kan verdomme geen eens boodschappen doen
.
Ik heb ook geen rellende marokkanen, heb jij wel beppende hoofddoekjes dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik heb Medische Biologie, Pathologie en geen (rellende) Marokkanen.
Ik sprak gisteren met iemand die V&D doet aan de Haagse.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
Kanker. Ik heb 4 euro tot en met volgende week donderdag. Het is officeel, i´m broke nigga i'm broke. Ik kan verdomme geen eens boodschappen doen
.
Whehe, dus je gaat morgen niet uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
.
Nee, maar ging sowieso niet. Heb een bekerwedstrijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, dus je gaat morgen niet uit?Ik was van plan om wel weer ff loesoe te gaan, jeweet.
Niks, die kwamen ook bij mij toen ik 16 was. Die gaan gewoon dom met je lullenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
Zeg, weet iemand hier iets meer over de leerplicht en leerplichtambtenaar? Ik ben de afgelopen tijd redelijk vaak ziek geweest en nu ben ik deze week al uit 3 lessen gekankerd omdat ik mijn schrift niet bij mij had of niet alle opdrachten af had ()
Daarom heb ik zojuist een email gekregen van de leerjaarcoördinator dat 'wegens strengere regels omtrent het verzuim van scholieren' ik gemeld zou worden bij de leerplichtambtenaar. Nu vraag ik mij af wat die leerplichtambtenaar echt wil doen aangezien ik al 18 ben
Een paar, maar die zitten tijdens college toch heulemaal achterin.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rellende marokkanen, heb jij wel beppende hoofddoekjes dan?
Oh tof...
Naja, hier gaan er van die berichten in de rondte dat zo'n gast die echt de helft van zijn uren heeft lopen skippen tot 3x toe een gesprek bij de leerplichtambtenaar had en uiteindelijk moesten zijn ouders ook een boete van 500-2000 euro betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niks, die kwamen ook bij mij toen ik 16 was. Die gaan gewoon dom met je lullen.
Dat wordt smullen vanavond en tot de rest van de week.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef reetveter het volgende:
.
Ik heb geen hoofddoekjes meer, want die zijn allemaal uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2_launch_event.html
1:57
[..]
Een paar, maar die zitten tijdens college toch heulemaal achterin.
Ik heb nog 2 iglo maaltijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt smullen vanavond en tot de rest van de week.
Smullen achter het station ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt smullen vanavond en tot de rest van de week.
"De boeken van Heleen van Royen zijn net als porno. Het zit vol met seks, maar na tien minuten ben je er wel klaar mee en dan schaam je je een beetje."quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Hoogstaande het volgende:
CQC aflevering 3 is echt geniaal
- "Gordon, hoe heet je hond?"
+ "Christenhond!"![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2_launch_event.html
1:57
[..]
Een paar, maar die zitten tijdens college toch heulemaal achterin.
Dat bedoel ikquote:
Ik vind de eetgelegenheden op het station wel bedroevend...quote:
O ja. Dat vertelde je ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofddoekjes meer, want die zijn allemaal uitgehuwelijkt.
Ja.. alle twee.
Zij isquote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe
Ook dat stukje met dat gillende wijf en vooral die uitdrukking op ken's gezicht
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat ie sucky sucky 5 dolla moest doen achter het station. doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de eetgelegenheden op het station wel bedroevend...
Niet echt culinair genieten ofzo.
Jij houd niet zo van een lekker voorafje van chipskruimels gepaneerd met papierafval, een hoofdgerecht van half opgegeten burgers met een lekkere kartonnen doos erbij en als nagerecht een lekker glaasje met 10 verschillende wijnen afkomstig uit niet volledige leeggespoelde glazen in de glasbak?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de eetgelegenheden op het station wel bedroevend...
Niet echt culinair genieten ofzo.
Ik ben ook iets kwijt...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja. Dat vertelde je ja.
Kutzooi, ik ben het nummer van Elize kwijt.
Psst...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie sucky sucky 5 dolla moest doen achter het station. doe niet zo flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je kent me als je broekzakquote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij houd niet zo van een lekker voorafje van chipskruimels gepaneerd met papierafval, een hoofdgerecht van half opgegeten burgers met een lekkere kartonnen doos erbij en als nagerecht een lekker glaasje met 10 verschillende wijnen afkomstig uit niet volledige leeggespoelde glazen in de glasbak?
Je nieuwe real doll?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, hij is weer in NL.Zal ie morgen wel weer naar US gaan.
Kan niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook iets kwijt...Iets veeeeeel ergers...
![]()
PARDON?quote:
Ja, vequote:
Jij zegt dat jouw verstand belangrijker is dan het nummer vanquote:
Ik las het alsof jij gers kwijt wasquote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen realdoll nodig, vriend.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je nieuwe real doll?
Maar die eerste Apeldoorn is gewoon een foutje toch? Hij is namelijk tegelijkertijd ook in Louisville en hij is daarvoor ook niet op keulen aangekomen.
JAquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Otis. het volgende:
[..]
Gaan ze dan alle namen oplezen en je absent opschrijven als je er niet bent?
Ik heb bij Tele2 gewerkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
Woei, ik maak nu gebruik van het T-Mobile-netwerk in plaats van Tele2.
Ik kwam er trouwens laatst pas achter dat je als je in het buitenland bent (in het geval van Tele2) een extra 1 voor je pincode moet doen.Misschien dat ik daarom twee keer geen enkel bereik had toen ik in België zat.
quote:
Niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij zegt dat jouw verstand belangrijker is dan het nummer van
Je maagdelijkheid?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja die ben ik ook kwijt, heeft iemand hem gevonden?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las het alsof jij gers kwijt was
Fuquote:
uvaquote:
Doe dan ook geenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook verplichte colleges.
Ga jij je nou maar druk maken over je pakketje (met een realdoll erin).quote:
Dan moet je even aan NASA vragen wanneer ze daar weer naartoe gaan en vragen of ze het mee terugnemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet...
Ik ben een portfolio kwijt... en dat was HEUL VEUL werk... naar de maan.![]()
Volgens mij is die in de was gegaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Skylark, heb je die handtekening nog van BT en mij?
Gelukkig staat er geen wind op de maan.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je even aan NASA vragen wanneer ze daar weer naartoe gaan en vragen of ze het mee terugnemen.
Economische studies zijn voor bazen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Doe dan ook geeneconomische
studie
.
Stil nou, ik ben gewoon blij dat ze een Stephanie Sadorra realdoll gemaakt hadden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken over je pakketje (met een realdoll erin).
Nee. Juridische kennis vergaren, dat is een bazenactiviteitquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Economische studies zijn voor bazen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stil nou, ik ben gewoon blij dat ze een Stephanie Sadorra realdoll gemaakt hadden.
Je hebt er geen kopie van?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet...
Ik ben een portfolio kwijt... en dat was HEUL VEUL werk... naar de maan.![]()
Misschien mag je later mijn jurist worden, als je je best doet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee. Juridische kennis vergaren, dat is een bazenactiviteit.
Is goedkoper dan een echt wijf iig. HA!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HA!
Nu komt de aap/ realdoll uit de mouw.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn jurist tuinman worden, als je je best doet.
Misschien mag je later mijn boekhouder worden, als je je best doet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn jurist worden, als je je best doet.
Dat je daar aan twijfelt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn zuigslet worden, als je je best doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |