Ik hier?quote:
That makes 2 of usquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb alweer een veel te actieve dag achter de rug
Ja inderdaad! Sjuul "zo nu eerst een broodje" Paradijs.quote:
Ik heb een zakje bij m'n kont. Zakken zijn irritant want tijdens het lopen gaat dan alles heen en weer.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7408/hahaludo.mp3
En zie daar je nieuwe sig.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.geocities.com/TelevisionCity/7408/meisje.mp3
Die is inderdaad wel eens aan vervanging toe.quote:
Heb jij meer geluidsfragmenten dan?quote:
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vindenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel eens aan vervanging toe.
[..]
Heb jij meer geluidsfragmenten dan?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vinden
Foxy Roxyquote:
Hier zou je ook geniale stukjes uit kunnen halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, zo'n schreeuw van een verblinde Ludo bvb. Zijn vast genoeg leuke dingen te vinden
Al die ingestudeerde kankergrapjes, vooral van die mongool rechts in beeldquote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Hoogstaande het volgende:
CQC aflevering 3 is echt geniaal
- "Gordon, hoe heet je hond?"
+ "Christenhond!"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier zou je ook geniale stukjes uit kunnen halen.
"Sommige dingen kun je beter aan anderen overlaten"quote:
Pieter Jouke is tof.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef Otis. het volgende:
[..]
Al die ingestudeerde kankergrapjes, vooral van die mongool rechts in beeld.
Nee. Je ziet hem echt elke keer z'n ingestudeerde grapjes maken en dan zelf z'n lach inhouden. Ik wil hem afknallen, heel graagquote:
Dat hoort bij z'n act.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee. Je ziet hem echt elke keer z'n ingestudeerde grapjes maken en dan zelf z'n lach inhouden. Ik wil hem afknallen, heel graag.
Is die van de staat van verwarring?quote:
"Dat hoort bij z'n act"quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat hoort bij z'n act.Al mogen de grapjes wel wat minder ingestudeerd overkomen, ja.
Ja. En van Buro Renkema.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die van de staat van verwarring?
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Otis. het volgende:
[..]
"Dat hoort bij z'n act".
Dan is z'n act een kankervervelende act en absoluut niet grappig.
Jammer dat het van de buis is.quote:
Prachtig.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
Mooi debat tussen Pechtold en Rutte over onderwijs.
Jij komt dan ook niet op tv. En bij hem is het niet zo dat hij flauwe grapjes uitlegt, maar dat hij met z'n rotkop die ingestuurde kutgrappen maakt en er dan zo bij zit te kijken van KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJNquote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. En van Buro Renkema.
[..]
Ik leg toch ook heel vaak flauwe grapjes uit. Ook al weet ik dat iedereen ze wel snapt.
Weekendquote:
Hm, heb je opzich ook wel een punt (nu ik het terugzie). Mja, zo is hij gewoon.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet op tv. En bij hem is het niet zo dat hij flauwe grapjes uitlegt, maar dat hij met z'n rotkop die ingestuurde kutgrappen maakt en er dan zo bij zit te kijken van KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN![]()
![]()
!!!!!!
quote:
JA DUSquote:Op woensdag 16 september 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij. En maandag. En dinsdagmiddag.
En ik heb Medische Biologie, Pathologie en geen (rellende) Marokkanen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DUS
Moet het nou weer zo...![]()
Met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |