Zij isquote:Op woensdag 16 september 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe
Ook dat stukje met dat gillende wijf en vooral die uitdrukking op ken's gezicht
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat ie sucky sucky 5 dolla moest doen achter het station. doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de eetgelegenheden op het station wel bedroevend...
Niet echt culinair genieten ofzo.
Jij houd niet zo van een lekker voorafje van chipskruimels gepaneerd met papierafval, een hoofdgerecht van half opgegeten burgers met een lekkere kartonnen doos erbij en als nagerecht een lekker glaasje met 10 verschillende wijnen afkomstig uit niet volledige leeggespoelde glazen in de glasbak?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de eetgelegenheden op het station wel bedroevend...
Niet echt culinair genieten ofzo.
Ik ben ook iets kwijt...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja. Dat vertelde je ja.
Kutzooi, ik ben het nummer van Elize kwijt.
Psst...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie sucky sucky 5 dolla moest doen achter het station. doe niet zo flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je kent me als je broekzakquote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij houd niet zo van een lekker voorafje van chipskruimels gepaneerd met papierafval, een hoofdgerecht van half opgegeten burgers met een lekkere kartonnen doos erbij en als nagerecht een lekker glaasje met 10 verschillende wijnen afkomstig uit niet volledige leeggespoelde glazen in de glasbak?
Je nieuwe real doll?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, hij is weer in NL.Zal ie morgen wel weer naar US gaan.
Kan niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook iets kwijt...Iets veeeeeel ergers...
![]()
PARDON?quote:
Ja, vequote:
Jij zegt dat jouw verstand belangrijker is dan het nummer vanquote:
Ik las het alsof jij gers kwijt wasquote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook iets kwijt...Iets veeeeeel ergers...
![]()
Ik heb geen realdoll nodig, vriend.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je nieuwe real doll?
Maar die eerste Apeldoorn is gewoon een foutje toch? Hij is namelijk tegelijkertijd ook in Louisville en hij is daarvoor ook niet op keulen aangekomen.
JAquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Otis. het volgende:
[..]
Gaan ze dan alle namen oplezen en je absent opschrijven als je er niet bent?
Ik heb bij Tele2 gewerkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef IQM het volgende:
Woei, ik maak nu gebruik van het T-Mobile-netwerk in plaats van Tele2.
Ik kwam er trouwens laatst pas achter dat je als je in het buitenland bent (in het geval van Tele2) een extra 1 voor je pincode moet doen.Misschien dat ik daarom twee keer geen enkel bereik had toen ik in België zat.
quote:
Niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij zegt dat jouw verstand belangrijker is dan het nummer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |