Je maagdelijkheid?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook iets kwijt...Iets veeeeeel ergers...
![]()
Ja die ben ik ook kwijt, heeft iemand hem gevonden?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las het alsof jij gers kwijt was
Fuquote:
uvaquote:
Doe dan ook geenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook verplichte colleges.
Ga jij je nou maar druk maken over je pakketje (met een realdoll erin).quote:
Dan moet je even aan NASA vragen wanneer ze daar weer naartoe gaan en vragen of ze het mee terugnemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet...
Ik ben een portfolio kwijt... en dat was HEUL VEUL werk... naar de maan.![]()
Volgens mij is die in de was gegaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef afcajos het volgende:
Skylark, heb je die handtekening nog van BT en mij?
Gelukkig staat er geen wind op de maan.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je even aan NASA vragen wanneer ze daar weer naartoe gaan en vragen of ze het mee terugnemen.
Economische studies zijn voor bazen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Doe dan ook geeneconomische
studie
.
Stil nou, ik ben gewoon blij dat ze een Stephanie Sadorra realdoll gemaakt hadden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken over je pakketje (met een realdoll erin).
Nee. Juridische kennis vergaren, dat is een bazenactiviteitquote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Economische studies zijn voor bazen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stil nou, ik ben gewoon blij dat ze een Stephanie Sadorra realdoll gemaakt hadden.
Je hebt er geen kopie van?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet...
Ik ben een portfolio kwijt... en dat was HEUL VEUL werk... naar de maan.![]()
Misschien mag je later mijn jurist worden, als je je best doet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Otis. het volgende:
[..]
Nee. Juridische kennis vergaren, dat is een bazenactiviteit.
Is goedkoper dan een echt wijf iig. HA!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HA!
Nu komt de aap/ realdoll uit de mouw.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn jurist tuinman worden, als je je best doet.
Misschien mag je later mijn boekhouder worden, als je je best doet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn jurist worden, als je je best doet.
Dat je daar aan twijfelt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Misschien mag je later mijn zuigslet worden, als je je best doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |