En dat bestaat dit keer uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga zo het avondmaaltje weer klaarzetten.
Pas je wel op dat er geen zigeuners in de buurt zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga zo het avondmaaltje weer klaarzetten.
Het bammetje is lunch. Voor de nacht krijgen ze de goddelijke smaaksensatie van kattenblikvoer met muesli en rozijnen. Yay!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat bestaat dit keer uit![]()
bammetje pindakaas
wortel
appel
rozijn
water![]()
Chef!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:28 schreef Duderella het volgende:
Denken jullie dat ze rauwe garnalen moeten, of even gewokt (met een knofje, mespuntje peper en wat verse peterselie en een scheutje verse limoensap?)
En ze houden ook van eieren las ik (ja, ik richt morgen uit flitsschuldgevoel echt een bacchanaal aan voor ze), maar moet ik die dan eerst even koken?
Baby's en egels kun je niet te veel verwennen, schijnt.quote:Op zondag 20 september 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
Je verwent ze ook helemaal niet of zo he?
Ik ga vanmiddag denk ik egel-broodjes bakken trouwens
O wat een mooi beestje! En wat ontzettend sneu voor jullie (en Flynn) dat hij er niet meer is. Sterkte. Ik kan me voorstellen dat je zo'n beestje nog best een tijdje mist.quote:Op zondag 20 september 2009 11:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tommy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook ff wetenquote:Op zondag 20 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
................
Hoe kwam Tommy eigenlijk in de opvang terecht?
We hebben hem rechtstreeks overgenomen van zijn vorige eigenaresse, zij had door omstandigheden maar weinig tijd meer voor hem en daardoor zat hij hele dagen alleen maar in zijn verblijf. Dat vonden ze zielig. Bij ons kon hij elke avond los (overdag sliep hij natuurlijk) en omdat zijn verblijf op de grond stond ipv op pootjes kon hij via een loopplankje zelf teruggaan wanneer hij dat wilde.quote:Op zondag 20 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat een mooi beestje! En wat ontzettend sneu voor jullie (en Flynn) dat hij er niet meer is. Sterkte. Ik kan me voorstellen dat je zo'n beestje nog best een tijdje mist.![]()
Hoe kwam Tommy eigenlijk in de opvang terecht?
Ze hebben vannacht goed gegeten en gedronken, zo te zien. Straks heb ik ze een dot pindakaas en een half tomaatje geoffreerd. Maar ze laten zich overdag echt steeds minder zien. Ik vrees dat het dus lastig wordt om foto's te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 12:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ff wetenen hoe kwam hij aan de wond aan zijn pootje
![]()
Oja en Duderella hebben ze vandaag al een bammetje pindakaas en een gerkruimeld ei gehad![]()
![]()
en eh durf het bijna niet te vragen.................foto's
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Baby's en egels kun je niet te veel verwennen, schijnt.
Ja ja jaquote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
Fotoooos willen we, van je egelbroodjes!!
Ik zou het mooi bij een egeltje houden. Die kotsen als baby niet over je heen waarna ze je op hun zestiende uitschelden voor kuthoer .quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkik wil nu ook een
egeltje
![]()
(edit: en ook wel een
baby
trouwens
)
[..]
Actief baasje ben jij!quote:Ja ja ja. Ik moest nog eerst capitonneren voor een ander subforum, en ik moet nog knapkoekjes bakken voor collega's morgen... DAARNA ga ik egelbroodjes bakken, ik kan niet heksen ja?
Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar ik vind zo veel liefde uit jouw post spreken, dat ik hoop dat je je daar echt overheen zet. Dingen lopen soms gewoon niet zoals je wilt en achteraf is het altijd makkelijk concluderen hoe het anders of beter had gekund. belangrijk is dat je Tommy een hele fijne tijd bij jullie hebt gegeven.quote:Op zondag 20 september 2009 12:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hebben de egeltjes al een lekker eitje bij de brunch gehad ?
@ikweethetookniet; dat is één van de dingen waar ik maar over blijf piekeren, hoe hij aan die verwonding gekomen is. We hadden (nog) niks veranderd aan zijn verblijf waar hij al zijn hele leven in woonde, hoe kan het dan ineens ? De dierenarts dacht van zijn loopwiel. Egeltjes moeten of héél veel vrij rond kunnen lopen en/of een loopwiel hebben, omdat ze in de natuur zo'n 7 kilometer per nacht over de Savanne rennen op zoek naar insecten enzo. Tommy fitnesste wat af op zijn wiel. Zelfs als hij los mocht ging hij rond 23:00 uur terug in z'n verblijf want dan moest er op dat wiel gerend worden, dat was 'ie zo gewend. Dat vond ik wel een beetje zielig, zulk stereotiep gedrag. Ik ben inmiddels ook wel meer slechte ervaringen met dit merk loopwiel tegengekomen. Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan want ik had al toen ik me aan het inlezen was voordat t hij bij ons kwam wonen een wiel gezien wat me beter leek en wat ik eigenlijk graag wilde kopen, maar ik heb het niet besteld omdat ik niet alles tegelijk wilde veranderen voor hem, ik had ook aan zijn eigenaresse beloofd dat ik zoveel mogelijk hetzelfde zou houden.
Omdat zigeuners geroosterde egeltjes eten!quote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
Waarom ben ik nou een zigeunert?![]()
(en ja, klein hapje gehad... lekker! Maar ik moet plek houden voor de koekjes, die zijn lekkerder en ook zo klaar)
en dat heb ik nou weer gemistquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Zelfs bij Paul de Leeuw ging het over egeltjes net!
Uitzending Gemist!quote:Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en dat heb ik nou weer gemist
vind ik zo'nquote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
Project Egel-broodjes
Ik had ze maar in een cirkeltje gelegd, want het leek me dat ze het wel spannend zouden vinden in de oven
Ik had meer commerntaar verwacht daaropquote:Op maandag 21 september 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
tvp om de egeltjes te volgen, maar dit:
[..]
vind ik zo'nopmerking!!!
het viel mij ook op dat niemand daar iets over zei... maar kennelijk is iedereen hier soft genoeg om dat voor logisch aan te nemenquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had meer commerntaar verwacht daaropmaar schijnbaar denken meer mensen zoals ik ... goed nieuws voor mij
quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Duderella het volgende:
Iedereen weet gewoon dat MrSubtle een gevoelige softie is, dus dat valt niet eens meer op.
Ja, zou ook prima kunnen hoor! Dat ze wat verder rondstommelen dan eerder. Laten we het hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Morretje het volgende:
Zijn ze niet ook op andere plekken aan het fourageren denk je?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Duderella het volgende:
Iedereen weet gewoon dat MrSubtle een gevoelige softie is, dus dat valt niet eens meer op.
Ik weet niets van egeltjes hoor (ik ben meer een expert als het gaat over de gevoelens van egeltjes-broodjes, dat dan weer wel), maar graven ze zich misschien niet gewoon in voor de winterslaap of zo? Ik zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken, ze overleven als diersoort al best lang, en echt heel slecht heb je ze niet behandeld volgens mijquote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, zou ook prima kunnen hoor! Dat ze wat verder rondstommelen dan eerder. Laten we het hopen.
Winterslaap dénk ik nog niet, als ik alle mogelijkheden afga. Jonkies gaan vaak wat later (eerst bij-eten!).quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niets van egeltjes hoor (ik ben meer een expert als het gaat over de gevoelens van egeltjes-broodjes, dat dan weer wel), maar graven ze zich misschien niet gewoon in voor de winterslaap of zo? Ik zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken, ze overleven als diersoort al best lang, en echt heel slecht heb je ze niet behandeld volgens mij
Je kan ze altijd nog een kaartje sturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
................
Kortom: jammer voor ons, maar way to go voor de egels.
Dat heb ik gedaan en toen zijn ze teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog een kaartje sturen![]()
http://www.wnf.nl/nl/shop_fun/kaartje_sturen/ecards/index.cfm?act=cards.kaart&kaart=1325&dhz=kleuren&bron=2
Zo zo, moderne egeltjes met een email adresquote:Op donderdag 24 september 2009 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en toen zijn ze teruggekomen.![]()
Ja geen idee! Van de drie trouwens. Volgens mij waren het er drie. Hoeveel er nu nog zijn weet ik ook niet. Voor hetzelfde geld is deze Spike nog maar in zijn up!quote:
Dat mag niet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
In een ruk gelezen.![]()
Nu wil ik een baby-egel.
Een oorbelletje!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:31 schreef rac het volgende:
waarom heeft die egel een piercing?![]()
*Mompeltje iets van* Oh ik wil ook zo'n lief klein smakkertje hebben in mijn tuin, maar ja hond en baby-egeltjes gaan blijkbaar niet samen (slachtpartij vorig jaar,en ze hadden nog niet eens stekeltjes
)
Mooi laten zitten, helaasquote:
Met een rijtje hele scherpe tandjes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooi laten zitten, helaas
Wel heel leuke foto's weer... wat een grote mond heeft ie trouwens
Ja dat vind ik hier in de brandgang achter de tuinen ook zo eng! Dat één van mijn bloedjes gaat wandelen, en dat er dan iemand overheen fietst!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die foto's met die appeltjes ! Dat snuitje, dat pootje![]()
![]()
En dan zo snel erna weer al foto's, leuk hoor![]()
Wij zijn gisteravond bijna over een egeltje heengefietst, het diertje stak ineens over vanuit een berg blaadjes.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Min-e het volgende:
Dit vind ik wel een van de leukste topics van fok!.![]()
Vraag me af of er nu in navolging van de TS, meer mensen zijn verleid om s' avonds met wat boterhammen met pindakaas egels te gaan spotten.
(Ik heb 1 keer een boterham neergelegd, geen egel te bekennen, helaas.).
Misschien is het beter om de volgorde om te draaienquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Min-e het volgende:
Dit vind ik wel een van de leukste topics van fok!.![]()
Vraag me af of er nu in navolging van de TS, meer mensen zijn verleid om s' avonds met wat boterhammen met pindakaas egels te gaan spotten.
(Ik heb 1 keer een boterham neergelegd, geen egel te bekennen, helaas.).
O wat leuk, en dat is een betere deal dan die van 50 piek op de egeltjeswebsite!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
Wat leuk !![]()
Ik heb daarstraks een egelhuisje gekocht bij de Welkoop/Boerenbond (14 euro geloof ik). Hardstikke leuk soort rietenmandje, met instructies erbij![]()
Nou maar hopen dat er nog een een huisje voor de winter zoekt(en dat mn bomen wat meer blaadjes gaan verliezen, want die moeten er nog overheen
![]()
wel 9quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat leuk, en dat is een betere deal dan die van 50 piek op de egeltjeswebsite!![]()
Ik ben alleen bang dat we in Groningen geen Welkoop hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 9(in de provincie dan
)
http://www.welkoop.nl/application/application.aspx?ItemId=2076
In de winkel te vinden bij de vogelhuisjes/wintervoer e.d
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
!
Je bent mijn held van de dag!
Wat leuk! En door jou gaan wij er zaterdag ook eventjes eentje kopen. Ik wil hem dan als voederhuisje gebruiken, aangezien hij al op kamers is onder de vlonder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
door jouw topic heb ik dat huisje gekocht ik vond het zooooo leuk![]()
laat je niet afschrikken door de kerklucht die eraan hangt btwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat leuk! En door jou gaan wij er zaterdag ook eventjes eentje kopen. Ik wil hem dan als voederhuisje gebruiken, aangezien hij al op kamers is onder de vlonder.
Maar hopen dat mijn egeltje een beetje godsvrezend is dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
laat je niet afschrikken door de kerklucht die eraan hangt btw![]()
en hoe luiden de instructies danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
....................... met instructies erbij![]()
........................
Plaats de egelmand op een enigszins droge ondergrond op een beschutte en rustige plaats. Leg wat losse bladeren in de mand.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en hoe luiden de instructies dan![]()
![]()
Misschien hebben anderen daar ook iets aan alvorens ze zo een ding gaan kopen en dan erachterkomen dat die niet op de ideale plek kan komen te staan
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Plaats de egelmand....................
En mocht het niet smaken dan kom ik wel ontbijten, jeetje wat luxequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Duderella het volgende:
pindakaas-muesli-honing-blauwe bessen neergezet. Ik hoop dat het ze smaakt en Oorbel-Spikey ook nog even komt bij-eten.
Volgens mij heb je het deel "kattenvoer" gemistquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:02 schreef MrSubtle het volgende:
En mocht het niet smaken dan kom ik wel ontbijten, jeetje wat luxeik heb hier gewoon een boterham 's ochtends hoor
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Duderella het volgende:
Vanavond, toen ik in de trein terug van mijn werk zat, kreeg ik een sms van mijn vriend man, dat hij bij de Welkoop een egelmandje voor me heeft besteld!![]()
![]()
Ze hadden ze niet meer op voorraad namelijk (heel Gronings FOK! is natuurlijk langsgeweest dankzij Nonneke!) Ik vind het zó leuk, zat helemaal te glimmen.
![]()
Overigens zat er straks een ander egeltje te eten dat Oorbel-Spikey. Dit was een behoorlijk forser exemplaar. Geen volwassen dier, dus vermoedelijk één van de broers of zussen. Maar zijn/haar omvang doet me wel wat fronsen over het petite figuurtje van Oorbel. Is daar soms iets mis?![]()
Enfin, nadat Forse-Spikey het bord dat er vanaf gisterenavond stond had leegesnoept, heb ik net een verse portie katvoer-pindakaas-muesli-honing-blauwe bessen neergezet. Ik hoop dat het ze smaakt en Oorbel-Spikey ook nog even komt bij-eten.
O trouwens, dit exemplaar was wel een beetje smelly. Het is maar goed dat we in de winter niet op de vlonder, boven hun woning, lekker mojito's wegtikken. Blegh!
blaadjes de tuin invegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
yaaaaaay
![]()
ik ga um van het weekend neerzetten, dan kan ik gelijk even de blaadjes van de stoep de tuin invegen (wel handig hoor 2 bomen in de tuin, de buren vinden het wat minder, maarja ik haat hun drumstel ook)
Mjah, de bomen (allebei tot ruim boven het dak) staan aan de stoepkant, een groot deel valt dus op de stoep, vroeger hadden we bosjes voor de deur en veegde ik het daar in voor de diertjes, maar dat is sinds een jaar of 2 gras, dus tegenwoordig veeg ik eigenlijk alles bij ons de tuin in (ook wat bij de buren ligt, onze bomen onze troep) Haske leuk hoor al die uitglijdende/vallende kindjes voor de deur, maar die ouders hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
blaadjes de tuin invegen![]()
Voor de egelliefhebbers nogmaals de instructies
![]()
Plaats de egelmand op een enigszins droge ondergrond op een beschutte en rustige plaats. Leg wat losse bladerenin de mand.
Dek vervolgens de mand af met een dikke laag bladeren, daarna met een plastic zeil en vervolgens weer met bladeren
, takken en andere natuurlijke materialen. (plastic is volgens mij niet zo natuurlijk, maargoed zal wel voor de regen/sneeuw zijn )
De opening dient vrij gelaten te worden, en liefst niet naar noorden of noord-oosten gericht zijn
Daar moeten ze dus naartoe![]()
Dat had je dus niet verteld hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
, toveren wij onze tuin om in een winterparadijsje voor de diertjes.[/sub]
Aangezien mijn Egelmandje in de tuin staat, zullen die blaadjes eerst de tuin IN moeten komen voor ze er OP kunnen![]()
Maar ze scharrelen een heel end rond hoor! Misschien hoopte hij er toch iets lekkers te vinden. Boterhammetje pindakaas?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk ook een egel gezien! Zag iets waggelen in het donker, was ook nog niet zo groot. Maar het is daar wel één en al tegel, lijkt me niet zo'n heel leuke plek voor een egel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het deel "kattenvoer" gemist
Niet gemist, carefully left outquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het deel "kattenvoer" gemist
Ik probeer gewoon schaamteloos te flirten metquote:
Jij komt maar lekker een keer ontbijten, schat!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon schaamteloos te flirten metDuderella
voor een ontbijtje
Nee laat maar, je bent getrouwd inmiddelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij komt maar lekker een keer ontbijten, schat!
Engels, Schots, continentaal of Egels, ik maak het allemaal!
Nee, ik ben van de concurrent! Maar dat is nu wel even jammer als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Heb je de fotocollage van het Volkskrant magazine al gezien?Allemaal egeltjes!!
Jij geen updates meer te melden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de concurrent! Maar dat is nu wel even jammer als ik het zo hoor.
Nope, de bakjes eten gaan goed op, ik vind keuteltjes rond de voederplaats, dus ze maken nog steeds gebruik van de voedselbank. Maar ik zie ze niet meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij geen updates meer te melden?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Heb je volkskrantmagazine van dit weekend al doorgekeken?? Prachtige foto van egeltjes
Dat ga ik eens even proberen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
ik heb geen volkskrant
![]()
maar je mag ze altijd inscannen en hier plaatsen hoor
Nee, ik heb geen VK en heb hem ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Heb je volkskrantmagazine van dit weekend al doorgekeken?? Prachtige foto van egeltjes
quote:dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:[/b]
Bij de Xenos hebben ze hele leuke (vond ik dan) egel prullaria, ik vind die voorste meer een witbuikjeen die achterste een Europees egeltje
[ afbeelding ]
Ik heb van m'n moeder een soortgelijke gehad van de Intratuin maar dan zowat ter grootte van een kat. Mijn vriend vond hem eng en had hem in eerste instantie in de schuur verstopt
Poesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
....................
Poes denk er het zijne van.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Poesvolgens mij is het een konijn
![]()
Daar sloeg mijn reactie niet op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ugge ugge lange oren midden op de foto![]()
![]()
quote:Hier is de egelmand trouwens eindelijk binnen en die ga ik morgen neerzetten als eet-onderkomen
Ik ben natuurlijk al erg verwend geweest en heb ze erg vaak gezien en kunnen fotografreren. Ik klaag dus absoluut niet! Maar nu gaan ze zo langzamerhand in winterslaap. En dat ga ik niet live meemaken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat je ze ook nog eens live mag aanschouwen dude! Lijkt me lullig dat je zo goed voor ze zorgt en ze zich niet laten zien!
Klein laptoppie in het nest en FOK!ken maar!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
En het egeltje zit nu op Fok![]()
egeltje1985
Kunnen we eindelijk berichtje versturen![]()
Wat dacht je van een PMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klein laptoppie in het nest en FOK!ken maar!
Hier nog steeds dagelijks bijvoeren trouwens, onder de egelmand![]()
Ze eten wel een stuk minder. Misschien is het er nog maar eentje, en is de rest al tukkie doen.
McDonalds gaat die bakjes aanpassen he. Want egels gaan dood doordat ze daar niet meer uitkunnen. Dus altijd je Flurrybakje in de prullenbakquote:
oh, dan is die foto ineens minder leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
McDonalds gaat die bakjes aanpassen he. Want egels gaan dood doordat ze daar niet meer uitkunnen. Dus altijd je Flurrybakje in de prullenbak
Ze hebben ze al aangepast volgens mij. Grotere opening. De egels bleven vastzitten inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
McDonalds gaat die bakjes aanpassen he. Want egels gaan dood doordat ze daar niet meer uitkunnen. Dus altijd je Flurrybakje in de prullenbak
Ben jij nou dat egeltje uit de tuin van Duderellaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze hebben ze al aangepast volgens mij. Grotere opening. De egels bleven vastzitten inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |