Egels, haha lieve beestjes. Dacht ik 2 jaar terug. Tot vorig jaar "Het"ongeluk gebeurde.
Het was een mooie herfstdag. Het werd al donker, en wou nog even wat cola uit de schuur pakken. Had geen schoenen aan. Maar het was maar 5 meter lopen of zo. Dus daar trek ik ze niet voor aan. Zo gezegd zo gedaan. Cola gepakt en liep terug van de tuin naar de deur. Maar toen. MAAR TOEN! AAAAHHH!!! dat deed echt fucking veel pijn, fucking veel pijn in me voet. vervolgens rent een beest weg! Moest wel een egel zijn. Echt voet helemaal bloeden enzo. nog 2 weken last van gehad. Sindsdien een trauma gehad.
Laatste maanden ging het al wat beter. Was al een paar keer zonder schoenen naar buiten gegaan om even iets in de schuur te pakken bijvoorbeeld. Maar tot vandaag. Het was ook wat donker en wou wat vuurwerk afsteken. Wat ik zojuist nieuw had uit België, ik loop richting een grasveld (met schoenen) en zie op de weg, half door lantarenpaal licht verlicht iets snuffelen. Eerst denk ik: GVD een rat! (hij was namelijk groter dan de muis die op me kamer zat doormiddel van de buren die hun muizen niet laten bestrijden!) ik loop iets dichterbij, en hij loopt langs me! Natuurlijk schrik ik me kapot! Ik had inmiddels door dat het een egel was! Een standbeeld, dat was ik geworden. De egel liep weg. En ik rende naar huis.
Ik voel me nu niet meer veilig. Elk moment in het donker ben ik bang om op een egel te stappen. Zowel voor hem als voor mijzelf. Kan iemand me helpen! (Elk jaar hebben we meerdere egels in de tuin gespot, nestjes enzo. We hebben zelfs eens neukende egels gevonden in de tuin, dit maakt mij alleen nog maar banger!)
Foto's slingeren nog ergens rond van de egels die de liefde bedrijven. Zal op aanvraag posten.
Iemand help me!
Op
zondag 6 juni 2010 12:30 schreef
Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op
maandag 5 november 2012 01:17 schreef
tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'