Ik weet niets van egeltjes hoor (ik ben meer een expert als het gaat over de gevoelens van egeltjes-broodjes, dat dan weer wel), maar graven ze zich misschien niet gewoon in voor de winterslaap of zo? Ik zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken, ze overleven als diersoort al best lang, en echt heel slecht heb je ze niet behandeld volgens mijquote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, zou ook prima kunnen hoor! Dat ze wat verder rondstommelen dan eerder. Laten we het hopen.
Winterslaap dénk ik nog niet, als ik alle mogelijkheden afga. Jonkies gaan vaak wat later (eerst bij-eten!).quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niets van egeltjes hoor (ik ben meer een expert als het gaat over de gevoelens van egeltjes-broodjes, dat dan weer wel), maar graven ze zich misschien niet gewoon in voor de winterslaap of zo? Ik zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken, ze overleven als diersoort al best lang, en echt heel slecht heb je ze niet behandeld volgens mij
Je kan ze altijd nog een kaartje sturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
................
Kortom: jammer voor ons, maar way to go voor de egels.
Dat heb ik gedaan en toen zijn ze teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog een kaartje sturen![]()
http://www.wnf.nl/nl/shop_fun/kaartje_sturen/ecards/index.cfm?act=cards.kaart&kaart=1325&dhz=kleuren&bron=2
Zo zo, moderne egeltjes met een email adresquote:Op donderdag 24 september 2009 20:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en toen zijn ze teruggekomen.![]()
Ja geen idee! Van de drie trouwens. Volgens mij waren het er drie. Hoeveel er nu nog zijn weet ik ook niet. Voor hetzelfde geld is deze Spike nog maar in zijn up!quote:
Dat mag niet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
In een ruk gelezen.![]()
Nu wil ik een baby-egel.
Een oorbelletje!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:31 schreef rac het volgende:
waarom heeft die egel een piercing?![]()
*Mompeltje iets van* Oh ik wil ook zo'n lief klein smakkertje hebben in mijn tuin, maar ja hond en baby-egeltjes gaan blijkbaar niet samen (slachtpartij vorig jaar,en ze hadden nog niet eens stekeltjes
)
Mooi laten zitten, helaasquote:
Met een rijtje hele scherpe tandjes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooi laten zitten, helaas
Wel heel leuke foto's weer... wat een grote mond heeft ie trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |