Bovendien willen wij nu nog 40 jaar updates krijgen hier, dus je bent het min of meer verplicht aan ons nuquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Als ik het zo lees is het dus zaak om de komende tijd nog wat bij te voeren![]()
Toch maar een voerhuisje bestellen? Is wel tof natuurlijk en we willen hier nog minstens 40 jaar blijven wonen dus dan is het de investering wel waard
En dat bestaat dit keer uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga zo het avondmaaltje weer klaarzetten.
Pas je wel op dat er geen zigeuners in de buurt zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga zo het avondmaaltje weer klaarzetten.
Het bammetje is lunch. Voor de nacht krijgen ze de goddelijke smaaksensatie van kattenblikvoer met muesli en rozijnen. Yay!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat bestaat dit keer uit![]()
bammetje pindakaas
wortel
appel
rozijn
water![]()
Chef!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:28 schreef Duderella het volgende:
Denken jullie dat ze rauwe garnalen moeten, of even gewokt (met een knofje, mespuntje peper en wat verse peterselie en een scheutje verse limoensap?)
En ze houden ook van eieren las ik (ja, ik richt morgen uit flitsschuldgevoel echt een bacchanaal aan voor ze), maar moet ik die dan eerst even koken?
Baby's en egels kun je niet te veel verwennen, schijnt.quote:Op zondag 20 september 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
Je verwent ze ook helemaal niet of zo he?
Ik ga vanmiddag denk ik egel-broodjes bakken trouwens
O wat een mooi beestje! En wat ontzettend sneu voor jullie (en Flynn) dat hij er niet meer is. Sterkte. Ik kan me voorstellen dat je zo'n beestje nog best een tijdje mist.quote:Op zondag 20 september 2009 11:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tommy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook ff wetenquote:Op zondag 20 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
................
Hoe kwam Tommy eigenlijk in de opvang terecht?
We hebben hem rechtstreeks overgenomen van zijn vorige eigenaresse, zij had door omstandigheden maar weinig tijd meer voor hem en daardoor zat hij hele dagen alleen maar in zijn verblijf. Dat vonden ze zielig. Bij ons kon hij elke avond los (overdag sliep hij natuurlijk) en omdat zijn verblijf op de grond stond ipv op pootjes kon hij via een loopplankje zelf teruggaan wanneer hij dat wilde.quote:Op zondag 20 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat een mooi beestje! En wat ontzettend sneu voor jullie (en Flynn) dat hij er niet meer is. Sterkte. Ik kan me voorstellen dat je zo'n beestje nog best een tijdje mist.![]()
Hoe kwam Tommy eigenlijk in de opvang terecht?
Ze hebben vannacht goed gegeten en gedronken, zo te zien. Straks heb ik ze een dot pindakaas en een half tomaatje geoffreerd. Maar ze laten zich overdag echt steeds minder zien. Ik vrees dat het dus lastig wordt om foto's te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 12:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ff wetenen hoe kwam hij aan de wond aan zijn pootje
![]()
Oja en Duderella hebben ze vandaag al een bammetje pindakaas en een gerkruimeld ei gehad![]()
![]()
en eh durf het bijna niet te vragen.................foto's
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Baby's en egels kun je niet te veel verwennen, schijnt.
Ja ja jaquote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
Fotoooos willen we, van je egelbroodjes!!
Ik zou het mooi bij een egeltje houden. Die kotsen als baby niet over je heen waarna ze je op hun zestiende uitschelden voor kuthoer .quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkik wil nu ook een
egeltje
![]()
(edit: en ook wel een
baby
trouwens
)
[..]
Actief baasje ben jij!quote:Ja ja ja. Ik moest nog eerst capitonneren voor een ander subforum, en ik moet nog knapkoekjes bakken voor collega's morgen... DAARNA ga ik egelbroodjes bakken, ik kan niet heksen ja?
Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar ik vind zo veel liefde uit jouw post spreken, dat ik hoop dat je je daar echt overheen zet. Dingen lopen soms gewoon niet zoals je wilt en achteraf is het altijd makkelijk concluderen hoe het anders of beter had gekund. belangrijk is dat je Tommy een hele fijne tijd bij jullie hebt gegeven.quote:Op zondag 20 september 2009 12:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hebben de egeltjes al een lekker eitje bij de brunch gehad ?
@ikweethetookniet; dat is één van de dingen waar ik maar over blijf piekeren, hoe hij aan die verwonding gekomen is. We hadden (nog) niks veranderd aan zijn verblijf waar hij al zijn hele leven in woonde, hoe kan het dan ineens ? De dierenarts dacht van zijn loopwiel. Egeltjes moeten of héél veel vrij rond kunnen lopen en/of een loopwiel hebben, omdat ze in de natuur zo'n 7 kilometer per nacht over de Savanne rennen op zoek naar insecten enzo. Tommy fitnesste wat af op zijn wiel. Zelfs als hij los mocht ging hij rond 23:00 uur terug in z'n verblijf want dan moest er op dat wiel gerend worden, dat was 'ie zo gewend. Dat vond ik wel een beetje zielig, zulk stereotiep gedrag. Ik ben inmiddels ook wel meer slechte ervaringen met dit merk loopwiel tegengekomen. Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan want ik had al toen ik me aan het inlezen was voordat t hij bij ons kwam wonen een wiel gezien wat me beter leek en wat ik eigenlijk graag wilde kopen, maar ik heb het niet besteld omdat ik niet alles tegelijk wilde veranderen voor hem, ik had ook aan zijn eigenaresse beloofd dat ik zoveel mogelijk hetzelfde zou houden.
Omdat zigeuners geroosterde egeltjes eten!quote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
Waarom ben ik nou een zigeunert?![]()
(en ja, klein hapje gehad... lekker! Maar ik moet plek houden voor de koekjes, die zijn lekkerder en ook zo klaar)
en dat heb ik nou weer gemistquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
Zelfs bij Paul de Leeuw ging het over egeltjes net!
Uitzending Gemist!quote:Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en dat heb ik nou weer gemist
vind ik zo'nquote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef MrSubtle het volgende:
Project Egel-broodjes
Ik had ze maar in een cirkeltje gelegd, want het leek me dat ze het wel spannend zouden vinden in de oven
Ik had meer commerntaar verwacht daaropquote:Op maandag 21 september 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
tvp om de egeltjes te volgen, maar dit:
[..]
vind ik zo'nopmerking!!!
het viel mij ook op dat niemand daar iets over zei... maar kennelijk is iedereen hier soft genoeg om dat voor logisch aan te nemenquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had meer commerntaar verwacht daaropmaar schijnbaar denken meer mensen zoals ik ... goed nieuws voor mij
quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Duderella het volgende:
Iedereen weet gewoon dat MrSubtle een gevoelige softie is, dus dat valt niet eens meer op.
Ja, zou ook prima kunnen hoor! Dat ze wat verder rondstommelen dan eerder. Laten we het hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Morretje het volgende:
Zijn ze niet ook op andere plekken aan het fourageren denk je?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Duderella het volgende:
Iedereen weet gewoon dat MrSubtle een gevoelige softie is, dus dat valt niet eens meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |